Материалдар / Жол қозғалысына қатысушылардың міндеттері

Жол қозғалысына қатысушылардың міндеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы Жол қозғалысы ережелерінде қамтылған негізгі ұғымдар мен терминдер. Жүргізушілердің, жаяу жүргіншілер мен жолаушылардың міндеттері. Жүргізушінің өзімен бірге болуы тиіс құжаттары туралы мәліметтер беру.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚТЫҢ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ / 11 – СЫНЫП /   


Бөлім:

Технологиялық дайындық

Сынып: 11 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Жол қозғалысына қатысушылардың міндеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Қазақстан Республикасы Жол жүрісі қағидаларындағы (ҚР ЖЖҚ) негізгі түсініктер мен терминдерді зерделеу Жол жүрісіне қатысушылардың (жүргізушілер,жаяу жүргіншілер мен жолаушылардың)міндеттерін білесіңдер


Сабақ мақсаттары:


Қазақстан Республикасы Жол қозғалысы ережелерінде қамтылған негізгі ұғымдар мен терминдер. Жүргізушілердің, жаяу жүргіншілер мен жолаушылардың міндеттері. Жүргізушінің өзімен бірге болуы тиіс құжаттары туралы мәліметтер беру.


Тілдік мақсат



Оқушылар: Бейнелеу, талқылау және көрсету арқылы өзінің АӘТД бойынша түсінігін көрсетеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: тежеуіш-компенсатор, бекітпе,ұңғы

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсарту ауызша сөйлеу дағдылары дамиды, сұрақтар қоя алады.

Талқылауға арналған тармақтар: топтарға бөлініп берілген тапсырмаларды талқылайды.

Жазылым бойынша ұсыныстар: эссе


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды түгендеу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады.

АӘТД кабинеті


Сабақтың

ортасы

30 минут

1.Жарқылдауық маягін іске қосқан жүргізуші жол қиылысында қандай көлікке жол береді?

        

 Жауап: Екі көлік құралына да жолбереді.

2. Жеңіл машина жолқиылысынан нешінші болып өтеді

        

 Жауап: Екіншіболыпөтеді.

 2 топқа. 1.Жүк машинасы қандай бағытта қозғалуға тиіс?

        

Жауап:Реттілігі бойынша соңынан,солға қозғалу тиіс.

Жол белгілеріндегі жасыл түснені білдіреді?

          

Жауап:Белгінің авто арнаға қатысты екендігін білдіреді.

Автоарнада оқып жаттығуға рұқса тетілеме?

         

 Жауап:Тыйымсалынады.

Елді мекеннің аты көктүсті фонда болса қандай түсінік бер еді?

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады




Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын








Тақырып бойынша суреттер

Сабақтың

соңы

7 минут

Рефлексия

Сабақтың соңында әр оқушы өзінің сыныптасын таңдап, оған алғысын білдіріп, не үшін алғыс айтқанын түсіндіреді. Бұл кезде мүғалімді таңдауға болмайды. Сабақ мұғалімнің алғыс сөзімен аяқталады.

Оқулықты оқып, бір-бірімен пікір алмасады.

Shape1

АК-74 ММГ,

Стикерлер, макеттер, практикалық оқу жаттығу орындары


          Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. Педагог пәннің ерекшілігі мен оқушылардың қажеттілігіне қарай қосымша элементтер енгізуге құқылы.


AӘТД пәні оқытушы – ұйымдастырушысы: А. Егембердиев


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!