Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Жол қозғалысына қатысушылардың құқықтары, міндеттері мен жауапкершіліктері. 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жол қозғалысына қатысушылардың құқықтары, міндеттері мен жауапкершіліктері. 6-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жол қозғалысына қатысушылардың құқықтары, міндеттері мен жауапкершіліктері. 6 сынып сынып сағаты. ҚМЖ тәрбие сағаты
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы
жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Топқа
парта бойынша бөлу:
І
топ «Бағдаршам»
ІІ
топ «Жүргізуші»
ІІІ
топ «Белгі»
Мұғалім: — Енді, оқушылар, қаламдарыңды
орнына қойып, кеуделеріңді, бастарыңды көтеріп түзу отырыңдар. Мен
сендерге жолда жүруге қатысушылардың құқықтары, міндеттері
және жауапкершілігі туралы айтамын. Зейін қоя
қарап, тыңдай отырып, жаңа мағлұматтарды естеріңе сақтай отырыңдар.
Біздің елімізде әр түрлі көліктер жылдан-жылға көбейіп келеді.Жаяу
адамдар мен көліктегі жолаушылар саны да көбейе түсуде. Көшелер мен
жолдардағы жағдай барған сайын күрделеніп келеді. Жол-көлік
оқиғаларының қаупі арта түсуде. Сондықтан да жүргізушілер мен жаяу
адамдардың көшелер мен жолдарда ерекше тәртіпті және мұқият болуы
қажет. Жол-көлік оқиғаларының зардабынан көбіне балалар зардап
шегуде. Оның себебі – көптеген мектеп оқушылары жолда жүру
ережелерін әлі де болса нашар
біледі.
Суреттер,
слайд
Бағалау
Ортасы 20
минут
Викториналық
сұрақтар:
1. Қоғамдық транспорттан шыққаннан кейін
көшеден қалай өту
керек? 2. Жол таңбасы қандай екі түрге
бөлінеді? 3. Жаяулар өтпесі қалай
белгіленеді? 4. Бағдаршамдв сигналдар қалай
орналасқан? 5. Жол белгілері қандай топқа
бөлінеді? 6. Балалардың суреті салынған белгі қайда
орнатылады? 7. Оқушылардың велосипедпен көшеде және жолда
қай жастан жүруіне рұқсат
етіледі? 8. Велосипедпен жолға шығарда нені тексеру
қажет? 9. Көшеден, жолдан қай жерде өтуге
болады? 10. Габариттік оттар қай кезде жанады?
(фарлар) 11. Жүргізушілер сыртқы жарық приборларын не
үшін қосады? 12. «Тротуар»
деген сөз нені
білдіреді?
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Аяқталуы 10
минут
Сабақты
қорытындылау
Жол қозғалысы ережелерін
қатаң сақтау – қауіпсіздік кепілі.
Жол белгілерін бұзатын
адамды қалай жазалауға болады.
Егер бұл орайда адам қаза
тапса, ЖКО-ға кінәліге қандай жауапкершілік
жүктейді.
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділік
пен қатысқан топты
басқа топ оқушылары
бағалайды.
Сабақтың
соңы
2 мин
Рефлекция «
Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын стикерлергежазады:
- Мен бүгін
........білдім
- Маған .... қызықты
болды
- Маған....қиын
болды
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз