Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Жол
қозғалысының
қауіпсіздігі
Мектеп:
Мұғалімнің
есімі:
СЫНЫП:
Күні:
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар:
Сабақ
мақсаттары
Көшеде жүру тәртібін және көше
қатынас ережелерін қайталау. Оқушыларды сақтыққа тәрбиелеу. Өз
бетімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.Сөздік қорларын
байыту.
Бағалау критерийі
Жеке, топтық тапсырмаларды
орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар
Суреттер, топқа
бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері
байланыс.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы
жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Топқа
парта бойынша бөлу:
І
топ «Бағдаршам»
ІІ
топ «Жүргізуші»
ІІІ
топ «Белгі»
Суреттер,
слайд
Бағалау
Ортасы 20
минут
Топтық жұмыс.
1-топ: Мәтіндегі негізгі екі ақпаратты анықтайды.
2-топ: Мәтін бойынша проблемалық сұрақ
құрастырады
Мәтінмен жұмыс. Жаяу жүргіншілер тротуармен
немесе жаяу жүгіншілерге арналған жолдармен, ал олар болмаған
жағдайда, жолды жағалай қозғалуы тиіс. Елді мекендерден тыс
жерлерде жаяу жүргіншілер көлік жүретін бөлігімен қозғалған кезде
көлік құралдарының қозғалысына қарсы бағытта жүруі тиіс. Көлік
жүретін бөліктің шетімен двигателі жоқ мүгедектер арбасында келе
жатқан, мотоцикл, мопед, велосипед жүргізуші адамдар көлік
құралдары қозғалысының бағытында, жолдың оң жағымен жүруі тиіс.
Көлік жүретін бөлікпен қозғалатын ұйымдасқан жаяу жүргіншілер
колоннасына көлік құралдарының қозғалысы бағытында оң жақпен,
қатарда төрт адамнан артық емес, қозғалуға рұқсат
етіледі.
«Адасқан әріптер»
әдісі. Оқушылар берілген әріптерден сөздер құрастырады.
БАҒДАРШАМАШИНАЙНАСФАЛЬТРОЛЛЕЙБУСОЛҒАВТО
БУСИГНАЛ
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Аяқталуы 10
минут
«Бір минут» әдісі арқылы
бүгінгі сабақты суретерді көріп,төмендегі сұрақтар негізінде
қорытындылайды: 1.Жиек жол деген не? 2. Жаяу адамға қай жермен
жүруге болмайды? 3.Жол белгілері неше топқа
бөлінеді?
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділік
пен қатысқан топты
басқа топ оқушылары
бағалайды.
Сабақтың
соңы
2 мин
Рефлекция «
Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын стикерлергежазады:
- Мен бүгін
........білдім
- Маған .... қызықты
болды
- Маған....қиын
болды
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз