Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.1.3.1-шығарманың
тақырыбы мен үзіндісіне сүйеніп,оқиғаның соңын
болжау;
2.2.7.1-мұғалімнің
көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды
табу;
2.3.3.1-шығармашылық жұмысын
мұғалімнің көмегімен сурет,каллиграмма,,аппликация,фотосуреттер
арқылы ұсыну.
|
Басы
|
I.Ұйымдастыру
бөлімі
1.Оқушылармен
амандасу
2 .Үй
тапсырмасын «Себет
жинаимын»әдісі бойынша
қорытындылау.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
«Есім және қимыл»
жаттығуы
Әрқайсысы кезекпен
алға шығып өзінің атын айтып, өзіне ыңғайлы қимыл жасайды. Басқа
оқушылар аталған есімді және қимылды қайталап, шығарып
салады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
|
Психологиялық
ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
II.Жаңа білімді
игерту
Нақыл сөздің
мағынасын түсіндіріп көр.
Ауырып ем
іздегенше,
Ауырмайтын жол
ізде.
«Шынжыр» әдісі арқылы ертегіні
тізбектеп оқу.
•Ертегіні рөлге
бөліп,мәнерлеп оқыңдар.
•Суретке
қарап,жолбарыс пен түлкі арасында диалог құра.Осы оқиғаны сахналап
көрсетіңдер.
•Жолбарыс пен
түлкінің іс-әрекетіне баға
бер.
•Мезгілсіз уақытта
науқас адамның көңілін
сұрамайды.
•Ауырып жатқан
досыңның көңілін сұрай бардың
дейік.
-Не
апарасың?
- Қандай жылы сөз
айтасың?
Ширату
тапсырмасы
«Көршіңе
әңгімелеп бер»
Бұл әдіс оқушылар өз ойларын
дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға
уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен
бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы
тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын
ұсыныңыз.
Дескриптор:
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
І
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Кері
байланыс
|
III.Бекіту
«Жетістік баспалдағы
»кері
байланыс.
Үйге
тапсырма:Жолбарыс пен түлкі ертегісін
оқу
|
Сабақтан алған әсерлеріне кері
байланыс береді.
|
«Бес
саусақ»
|
Кері байланыс
тақтай
шасы.
|