«№ 97 б/балабақшасы»МКҚК тәрбиешісі: Лаханова Махира
Балаларға жол ережесін үйретейік!
Қоғам үшін баланың денсаулығы мен өмірінің қауіпсіздігі - ең басты байлық. Сондықтан мектепке дейінгі ұйымдарда жолда жүру ережелеріне үлкен көңіл бөлінуде. Статистика бойынша, өкінішке орай, жол апаттары көптеп болуда. Соның ішінде балалардың жол апатына душар болуы жоғары көрсеткішті көрсетеді. Мектепке дейінгі мекемелерде балаларға арнап «Жолда жүру ережесі» тақырыбында оқу қызметтер және түрлі шаралар ұйымдастырылып өткізіледі. Сондықтан әрбір бала үйретілетін «Жолда жүру ережесі» тақырыбындағы оқу қызметті мұқият тыңдап, өткізілген іс - әрекеттен қорытынды жасап отыруға міндетті. Балаларды жолда жүру ережелерімен таныстыру мақсатында ойындар, әңгімелер, серуен кезіндегі ойын түрлері, конкурстар, сұрақ - жауаптарды кеңінен қолдану, балалардың жол ережесі туралы түсініктерінің қалыптасуы мен білімдерінің жетілуіне көмектеседі.
Жолда жүру ережелері.
Тақырыбы: « Жол ережесін білесің бе?»
Мақсаты: Балалардың жолда жүру ережесін меңгерту дағдысын қалыптастыру. Іс жүзінде жол ережесін сақтауға үйрету.Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру. Көше жағдайындағы кеңістікті бағдарлай білу дағдыларын, зейіндерін дамыту. Жолда жүру ережелерін меңгерту.
Полингвальды компонент: бағдаршам-светофор- Traffik,, көлік-машина-machine car,такси-taxi
Көрнекілік: бағдаршамның суреті,слайд,жол белгілері
Сөздік жұмыс:қауіпсіз,жол көлік полициясы
|
1 |
Әрекетт ердің кезеңдері |
Тәрбиешісінің әрекеті: |
Балардың іс- әрекеті: |
|
|
Мотивациялық оятушылық ------------------------- Ұйымдастыру кезеңі |
Шаттық шеңбері: Ұл - қыз сәлем береміз, Өнегелі өренбіз. Біздер - қазақ баласы, Сәлем - сөздің анасы. ------------------------------------------------------------------------- «Жол ережесін білейік, аман - есен жүрейік» Жол ережесін білу өмірімізді жазымнан сақтандырады. Оның сырын біліп, жол ережесін орындау баршамызға керек. - Балалар тақтадан не көріп тұрмыз? - Жолдар қандай болады? Алматының көшелері кең, үлкен қаламызда көліктер көп. - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын. Төбесінде шырағы, Жолаушының пырағы. Барасың деп қай жаққа, Алдын күтіп тұрады. Шахматтың тақтасы, Секілді онда таңба бар. Бұл қай көлік? - Бәрекелді! Біздің қалада көліктердің түрлері көп екен. Бүгінгі оқу қызметінде жолда
жүру ережелерін есімізге түсіріп, жаяу жүргіншілерге арналған
белгілердің таңбаларымен танысып, аялдама таңбалардың
белгісімен - Менің үш көзім бар, Бір көзім «кідір» дейді. Бір көзім «абайла» дейді, Бір көзім «қарап қалма» дейді. Бағдаршам туралы тақпақ кім біледі? Менің атым «бағдаршам», Жақсы білем міндетімді, Мекен - жайым тұрақты. Мүдірмеймін ешқашан. «Бағдаршам» ойынын ойнату. Шарты: Балалар дөңгеленіп тұрады, бағдаршам қызыл түсті көтергенде - балалар бір адым артқа жылжиды. Сары түсті көтергенде сол орында тапжылмай тұрады. Жасыл түсті көтергенде бір адым алдыға жылжиды. (ойын 3 рет қайталанады) |
Балалар шаттық шеңберін жасайды ----------------------- 1. Санап кетсек сіз бен біз, Сан көлікке мінеміз. Троллейбус, трамвай, Автобуспен жүреміз. 2. Көлік, көлік, Көліктерге мінеміз. Көшелермен, көшелермен, Күнде тынбай жүреміз. 3. Жол жүрудің тәртібін, Ережесін білеміз. Сақтағанда қатерден, Сау - саламат жүреміз. 4. Көшеде ортаға жеткенше, Әуелі көзің сал сол жаққа. Балақай, ортадан өткен соң, Мойның сал сол жақтан оң жаққа. Балалар |
|
2 |
Рефлексивтік- түзетушілік |
Сұрақ- жауап арқылы білімдерін пысықтау. Белсенділерді мадақтау. |
Балалар риза болады. |
Нені игереді: Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру.
Нені білді: : Балалардың жолда жүру ережесін меңгерту дағдысын қалыптастыру.
Нені үйренді: Іс жүзінде жол ережесін сақтауға үйрету.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жолда жүру ережелері.
Жолда жүру ережелері.
«№ 97 б/балабақшасы»МКҚК тәрбиешісі: Лаханова Махира
Балаларға жол ережесін үйретейік!
Қоғам үшін баланың денсаулығы мен өмірінің қауіпсіздігі - ең басты байлық. Сондықтан мектепке дейінгі ұйымдарда жолда жүру ережелеріне үлкен көңіл бөлінуде. Статистика бойынша, өкінішке орай, жол апаттары көптеп болуда. Соның ішінде балалардың жол апатына душар болуы жоғары көрсеткішті көрсетеді. Мектепке дейінгі мекемелерде балаларға арнап «Жолда жүру ережесі» тақырыбында оқу қызметтер және түрлі шаралар ұйымдастырылып өткізіледі. Сондықтан әрбір бала үйретілетін «Жолда жүру ережесі» тақырыбындағы оқу қызметті мұқият тыңдап, өткізілген іс - әрекеттен қорытынды жасап отыруға міндетті. Балаларды жолда жүру ережелерімен таныстыру мақсатында ойындар, әңгімелер, серуен кезіндегі ойын түрлері, конкурстар, сұрақ - жауаптарды кеңінен қолдану, балалардың жол ережесі туралы түсініктерінің қалыптасуы мен білімдерінің жетілуіне көмектеседі.
Жолда жүру ережелері.
Тақырыбы: « Жол ережесін білесің бе?»
Мақсаты: Балалардың жолда жүру ережесін меңгерту дағдысын қалыптастыру. Іс жүзінде жол ережесін сақтауға үйрету.Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру. Көше жағдайындағы кеңістікті бағдарлай білу дағдыларын, зейіндерін дамыту. Жолда жүру ережелерін меңгерту.
Полингвальды компонент: бағдаршам-светофор- Traffik,, көлік-машина-machine car,такси-taxi
Көрнекілік: бағдаршамның суреті,слайд,жол белгілері
Сөздік жұмыс:қауіпсіз,жол көлік полициясы
|
1 |
Әрекетт ердің кезеңдері |
Тәрбиешісінің әрекеті: |
Балардың іс- әрекеті: |
|
|
Мотивациялық оятушылық ------------------------- Ұйымдастыру кезеңі |
Шаттық шеңбері: Ұл - қыз сәлем береміз, Өнегелі өренбіз. Біздер - қазақ баласы, Сәлем - сөздің анасы. ------------------------------------------------------------------------- «Жол ережесін білейік, аман - есен жүрейік» Жол ережесін білу өмірімізді жазымнан сақтандырады. Оның сырын біліп, жол ережесін орындау баршамызға керек. - Балалар тақтадан не көріп тұрмыз? - Жолдар қандай болады? Алматының көшелері кең, үлкен қаламызда көліктер көп. - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын. Төбесінде шырағы, Жолаушының пырағы. Барасың деп қай жаққа, Алдын күтіп тұрады. Шахматтың тақтасы, Секілді онда таңба бар. Бұл қай көлік? - Бәрекелді! Біздің қалада көліктердің түрлері көп екен. Бүгінгі оқу қызметінде жолда
жүру ережелерін есімізге түсіріп, жаяу жүргіншілерге арналған
белгілердің таңбаларымен танысып, аялдама таңбалардың
белгісімен - Менің үш көзім бар, Бір көзім «кідір» дейді. Бір көзім «абайла» дейді, Бір көзім «қарап қалма» дейді. Бағдаршам туралы тақпақ кім біледі? Менің атым «бағдаршам», Жақсы білем міндетімді, Мекен - жайым тұрақты. Мүдірмеймін ешқашан. «Бағдаршам» ойынын ойнату. Шарты: Балалар дөңгеленіп тұрады, бағдаршам қызыл түсті көтергенде - балалар бір адым артқа жылжиды. Сары түсті көтергенде сол орында тапжылмай тұрады. Жасыл түсті көтергенде бір адым алдыға жылжиды. (ойын 3 рет қайталанады) |
Балалар шаттық шеңберін жасайды ----------------------- 1. Санап кетсек сіз бен біз, Сан көлікке мінеміз. Троллейбус, трамвай, Автобуспен жүреміз. 2. Көлік, көлік, Көліктерге мінеміз. Көшелермен, көшелермен, Күнде тынбай жүреміз. 3. Жол жүрудің тәртібін, Ережесін білеміз. Сақтағанда қатерден, Сау - саламат жүреміз. 4. Көшеде ортаға жеткенше, Әуелі көзің сал сол жаққа. Балақай, ортадан өткен соң, Мойның сал сол жақтан оң жаққа. Балалар |
|
2 |
Рефлексивтік- түзетушілік |
Сұрақ- жауап арқылы білімдерін пысықтау. Белсенділерді мадақтау. |
Балалар риза болады. |
Нені игереді: Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру.
Нені білді: : Балалардың жолда жүру ережесін меңгерту дағдысын қалыптастыру.
Нені үйренді: Іс жүзінде жол ережесін сақтауға үйрету.
шағым қалдыра аласыз














