Бекітемін: _________________________
|
Педагогтің аты - жөні |
Аманшақызы Арайлым |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
08.09.2023 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 «Д» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тәрбие сағатының тақырыбы: |
«Жолда жүру ережесін білесің бе?» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Көшеде жүру ережелері бойынша қалыптасқан оқушы түйсіктерін, білімдерін пысықтап, оның өмірдегі маңызын түсіндіру. Оқушылардың қызығушылығын тудырып, ой - өрісін, белсенділігін дамыту. Сынып оқушыларын жолдастыққа, сақтыққа тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тәрбие сағатының көрнекілігі: |
Жол белгілері, бағдаршам макеті, қиылған жіңішке ұзын жолақшалар (зебра жолы), бордюр макеті, сюжетті суреттер, автобус макеті, лото ойынына қажетті сурет пен белгілер суреті. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары: |
Интерактивті тақта мен галамторды пайдалана білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспары: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Сынып оқушылары 4 топқа бөлініп отырады. (әр
топта 4 оқушыдан) |
Оқушылар топқа бөлініп отырады. Оқушылар мұғалімнің кіріспе сөзін тыңдайды |
слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
1 -
оқушы: Көшеде жүру тәртібін орындамау көліктердің
жүріп тұруына кедергі келтіреді, жұмысшылар жұмысқа, оқушылар
сабаққа, дәрігерге, басқа да баратын жерлеріне дер кезінде жетпеуі
мүмкін. Топтық
жұмыс «Қай жерде
ойнауға болады? Ал қай жерде ойнауға
болмайды?». Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Бекітемін: _________________________ Педагогтің аты -
жөні Аманшақызы
Арайлым Күні 08.09.2023 Сынып: 6
«Д» Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны: Тәрбие сағатының
тақырыбы: «Жолда жүру ережесін білесің
бе?» Тәрбие
сағатының мақсаты: Тәрбие сағатының
көрнекілігі: Жол белгілері, бағдаршам макеті, қиылған
жіңішке ұзын жолақшалар (зебра жолы), бордюр макеті, сюжетті
суреттер, автобус макеті, лото ойынына қажетті сурет пен белгілер
суреті. АКТ қолдану
дағдылары: Интерактивті тақта мен
галамторды пайдалана білу. Жоспары: Жоспарланған уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Ресурстар Басталуы
Сынып оқушылары 4 топқа бөлініп отырады. (әр
топта 4 оқушыдан)
Оқушылар топқа
бөлініп отырады.
Оқушылар мұғалімнің
кіріспе сөзін тыңдайды
слайд Ортасы
1 -
оқушы: Көшеде жүру тәртібін орындамау көліктердің
жүріп тұруына кедергі келтіреді, жұмысшылар жұмысқа, оқушылар
сабаққа, дәрігерге, басқа да баратын жерлеріне дер кезінде жетпеуі
мүмкін. Топтық
жұмыс «Қай жерде
ойнауға болады? Ал қай жерде ойнауға
болмайды?». | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













