|
Тақырыбы: Тыйым салынған белгілер |
Мектеп: №14 |
||||
|
Күні:18.10.18ж |
Педагогтің аты-жөні: Мусаева Кунсулу Дуйсенбайқызы |
||||
|
Мектепалды даярлық сынып: 0 «Ә» |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
1. Тыйым салынған белгілермен таныстырып, жолда жүру ережесін қатаң сақтауды үйрету. 2. Жол қауіпсіздік ережелерін есте сақтауға, орындауға баулу. Ой – өрісін дамытып, түсініктерін кеңейту. 3.Оқушыларды көшеде дұрыс жүріп- тұруға, жол ережесін сақтауға тәрбиелеу. |
||||
|
Күтілетін нəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: Тыйым салынған белгілермен таниды, ажырата алады |
||||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: топпен жұмыс істей алады, ойларын айта алады. |
|||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Сурет арқылы сұрақтарға жауап бере алады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: Өзінің сұрақтарын қойғанда жəне мұғалім мен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияны пайдалана алады. Пəндік лексика жəне терминология: Бағдаршам –светафор- Тыйым салынатын белгілер- |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 0-2 минут |
Келген қонақтармен амандасу Біздер жақсы баламыз Өсті ақыл санамыз Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз Сәлеметсіздерме! Барлық оқушылар хормен өлең жолдарын айтады және амандасады. Психалогиялық ахуал туғызу:әр оқушы өз аттарын айтып , бойындағы жақсы қасиеттерін айтады. |
|
|||
|
5 минут |
Топқа бөлу 3 топ Сары. Қызыл. Жасыл дөңгелекшелер арқылы 1 топ Уақыт 2 топ Бағдаршам 3 топ Жолдар -Балалар , біз қалай топқа бөліндік? -Ол неге ұқсайды? -Бағдаршам не үшін қажет? -Бүгін біз қандай сабақ өтуіміз мүмкін? -Иә , дұрыс айтасындар ! Ендеше бүгін біз «Тыйым салынған белгілер» атты тәрбие сағатын өтеміз.Біз үш топқа бөліндік Ендеше топ ережесімен танысайық. (топқа бөлініп болғаннан кейін топ ережесімен таныстырамын) Топ ережесі:
Сабақтың мақсатын хабарлаймын. |
Түрлі түсті дөңгелекшелер |
|||
|
Ортасы 15 минут |
Жарайсыңдар балалар. Бүгін бізде ерекше сабақ бүгінгі ЖЖЕ сабағына көптеген қонақтар келді. Ендіше сабағымызды ерекше көңіл күймен ЖЖЕ ұранымен бастайық. Балалар хормен Жол тәртібін білейік, Аман есен жүрейік. Видео ролик көрсетіледі: Сұрақ – жауап
Мұғалімнің түсіндірмесі: Тыйым салу белгілері жолдағы көлік қозғалысына белгілі бер шектеулер енгізеді немесе бұрын қойылған шектеулердің күшін жояды. Олардың пішіні дөңгелек немесе үшбұрыш болады. Шеті қызыл жолақпен көмкерілген, ақ түсті ортасында тыйым салатын шартты белгілер көрсетіледі. Ескерту белгілері жолдың қауіпті бөлігін хабарлайды. Слайдта көрсетілген белгілермен таныстырамын.Әр суретті жеке көрсетемін, түсіндіремін. Топпен жұмыс. Үш топқа тыйым салынған белгілерді бөліктерге бөлінген күйіндеберемін,оны оқушылыр дұрыс құрастырады және оны қорғайды мазайка 1топ- жаяу жүруге болмайды. 2топ –велосипедпен жүруге болмайды. 3топ- телефонмен сөйлесуге болмайды. (Топтағы балалар бірін-бірі бағалайды, және не үшін бағалағанын мұғалім әр топтан 1 оқушыдан сұрайды) |
АКТ
Интербелсенді тақтадан видео. |
|||
|
5 минут |
Балардың тақпағы. Әр топ бір бір тақпақтан айтады.
Арманға алда күткен
асығамыз,
Футбол деген жақсы ойын
саналар,
|
Түрлі-түсті қағаздармен берілген жол белгілері |
|||
|
Соңы |
Рефлекция – жапондық бағалау түрі арқылы сабақты бағалау |
|
|||
Талғар ауданы әкімдігінің " Талғар ауданының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "№14 мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектебі " мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Жолда жүру ережесі
Тақырыбы: «Тыйым салынған белгілер»
Сыныбы: 0 «Ә»
Пән мұғалімі: Мусаева Кунсулу Дуйсенбайқызы
2018-2019 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жолда жүру ережесінен ашық сабақ:Жол белгілері
жолда жүру ережесінен ашық сабақ:Жол белгілері
|
Тақырыбы: Тыйым салынған белгілер |
Мектеп: №14 |
||||
|
Күні:18.10.18ж |
Педагогтің аты-жөні: Мусаева Кунсулу Дуйсенбайқызы |
||||
|
Мектепалды даярлық сынып: 0 «Ә» |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
1. Тыйым салынған белгілермен таныстырып, жолда жүру ережесін қатаң сақтауды үйрету. 2. Жол қауіпсіздік ережелерін есте сақтауға, орындауға баулу. Ой – өрісін дамытып, түсініктерін кеңейту. 3.Оқушыларды көшеде дұрыс жүріп- тұруға, жол ережесін сақтауға тәрбиелеу. |
||||
|
Күтілетін нəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: Тыйым салынған белгілермен таниды, ажырата алады |
||||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: топпен жұмыс істей алады, ойларын айта алады. |
|||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Сурет арқылы сұрақтарға жауап бере алады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: Өзінің сұрақтарын қойғанда жəне мұғалім мен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияны пайдалана алады. Пəндік лексика жəне терминология: Бағдаршам –светафор- Тыйым салынатын белгілер- |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 0-2 минут |
Келген қонақтармен амандасу Біздер жақсы баламыз Өсті ақыл санамыз Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз Сәлеметсіздерме! Барлық оқушылар хормен өлең жолдарын айтады және амандасады. Психалогиялық ахуал туғызу:әр оқушы өз аттарын айтып , бойындағы жақсы қасиеттерін айтады. |
|
|||
|
5 минут |
Топқа бөлу 3 топ Сары. Қызыл. Жасыл дөңгелекшелер арқылы 1 топ Уақыт 2 топ Бағдаршам 3 топ Жолдар -Балалар , біз қалай топқа бөліндік? -Ол неге ұқсайды? -Бағдаршам не үшін қажет? -Бүгін біз қандай сабақ өтуіміз мүмкін? -Иә , дұрыс айтасындар ! Ендеше бүгін біз «Тыйым салынған белгілер» атты тәрбие сағатын өтеміз.Біз үш топқа бөліндік Ендеше топ ережесімен танысайық. (топқа бөлініп болғаннан кейін топ ережесімен таныстырамын) Топ ережесі:
Сабақтың мақсатын хабарлаймын. |
Түрлі түсті дөңгелекшелер |
|||
|
Ортасы 15 минут |
Жарайсыңдар балалар. Бүгін бізде ерекше сабақ бүгінгі ЖЖЕ сабағына көптеген қонақтар келді. Ендіше сабағымызды ерекше көңіл күймен ЖЖЕ ұранымен бастайық. Балалар хормен Жол тәртібін білейік, Аман есен жүрейік. Видео ролик көрсетіледі: Сұрақ – жауап
Мұғалімнің түсіндірмесі: Тыйым салу белгілері жолдағы көлік қозғалысына белгілі бер шектеулер енгізеді немесе бұрын қойылған шектеулердің күшін жояды. Олардың пішіні дөңгелек немесе үшбұрыш болады. Шеті қызыл жолақпен көмкерілген, ақ түсті ортасында тыйым салатын шартты белгілер көрсетіледі. Ескерту белгілері жолдың қауіпті бөлігін хабарлайды. Слайдта көрсетілген белгілермен таныстырамын.Әр суретті жеке көрсетемін, түсіндіремін. Топпен жұмыс. Үш топқа тыйым салынған белгілерді бөліктерге бөлінген күйіндеберемін,оны оқушылыр дұрыс құрастырады және оны қорғайды мазайка 1топ- жаяу жүруге болмайды. 2топ –велосипедпен жүруге болмайды. 3топ- телефонмен сөйлесуге болмайды. (Топтағы балалар бірін-бірі бағалайды, және не үшін бағалағанын мұғалім әр топтан 1 оқушыдан сұрайды) |
АКТ
Интербелсенді тақтадан видео. |
|||
|
5 минут |
Балардың тақпағы. Әр топ бір бір тақпақтан айтады.
Арманға алда күткен
асығамыз,
Футбол деген жақсы ойын
саналар,
|
Түрлі-түсті қағаздармен берілген жол белгілері |
|||
|
Соңы |
Рефлекция – жапондық бағалау түрі арқылы сабақты бағалау |
|
|||
Талғар ауданы әкімдігінің " Талғар ауданының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "№14 мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектебі " мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Жолда жүру ережесі
Тақырыбы: «Тыйым салынған белгілер»
Сыныбы: 0 «Ә»
Пән мұғалімі: Мусаева Кунсулу Дуйсенбайқызы
2018-2019 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













