Тақырыбы: Тыйым салынған белгілер | Мектеп: №14 |
Күні:18.10.18ж | Педагогтің аты-жөні: Мусаева Кунсулу Дуйсенбайқызы |
Мектепалды даярлық сынып: 0 «Ә» | Қатысушылардың саны: | Қатыспағандардың саны: |
Оқыту мақсаттары | 1. Тыйым салынған белгілермен таныстырып, жолда жүру ережесін қатаң сақтауды үйрету.2. Жол қауіпсіздік ережелерін есте сақтауға, орындауға баулу. Ой – өрісін дамытып, түсініктерін кеңейту.3.Оқушыларды көшеде дұрыс жүріп- тұруға, жол ережесін сақтауға тәрбиелеу. |
Күтілетін нəтижелер | Барлық тəрбиеленушілер: Тыйым салынған белгілермен таниды, ажырата алады |
| Көптеген тəрбиеленушілер: топпен жұмыс істей алады, ойларын айта алады. |
| Кейбір тəрбиеленушілер: Сурет арқылы сұрақтарға жауап бере алады. |
Тілдік мақсаттар | Дағдыларын дамыту:Өзінің сұрақтарын қойғанда жəне мұғалім мен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияны пайдалана алады.Пəндік лексика жəне терминология:Бағдаршам –светафор-Тыйым салынатын белгілер- |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-əрекет | Ресурстар |
Басталуы0-2 минут | Келген қонақтармен амандасу Біздер жақсы баламызӨсті ақыл санамызҚонақтармен ең алғашАмандасып аламызСәлеметсіздерме!Барлық оқушылар хормен өлең жолдарын айтады және амандасады.Психалогиялық ахуал туғызу:әр оқушы өз аттарын айтып , бойындағы жақсы қасиеттерін айтады. |
|
5 минут | Топқа бөлу 3 топ Сары. Қызыл. Жасыл дөңгелекшелер арқылы 1 топ Уақыт2 топ Бағдаршам 3 топ Жолдар-Балалар , біз қалай топқа бөліндік?-Ол неге ұқсайды?-Бағдаршам не үшін қажет?-Бүгін біз қандай сабақ өтуіміз мүмкін?-Иә , дұрыс айтасындар ! Ендеше бүгін біз «Тыйым салынған белгілер» атты тәрбие сағатын өтеміз.Біз үш топқа бөліндік Ендеше топ ережесімен танысайық.(топқа бөлініп болғаннан кейін топ ережесімен таныстырамын)Топ ережесі:Сабақта өзін дұрыс ұстау;Сабаққа белсене қатысамыз;Бір-бірімізді тыңдаймыз;Ойымызды ашық,дұрыс анық сөйлейміз;Мұғалімді мұқият тыңдаймыз;Сабақтың мақсатын хабарлаймын. | Түрлі түсті дөңгелекшелер |
Ортасы15 минут | Жарайсыңдар балалар. Бүгін бізде ерекше сабақ бүгінгі ЖЖЕ сабағына көптеген қонақтар келді. Ендіше сабағымызды ерекше көңіл күймен ЖЖЕ ұранымен бастайық. Балалар хорменЖол тәртібін білейік,Аман есен жүрейік.Видео ролик көрсетіледі: Сұрақ – жауапБалалар видеомыз не жайлы?Қандай белгілер көрсетілген?Неге қызыл белгіге тоқтауымыз керек?Бағдаршамның неше түсі бар?Мұғалімнің түсіндірмесі:Тыйым салу белгілері жолдағы көлік қозғалысына белгілі бер шектеулер енгізеді немесе бұрын қойылған шектеулердің күшін жояды. Олардың пішіні дөңгелек немесе үшбұрыш болады. Шеті қызыл жолақпен көмкерілген, ақ түсті ортасында тыйым салатын шартты белгілер көрсетіледі.Ескерту белгілері жолдың қауіпті бөлігін хабарлайды. Слайдта көрсетілген белгілермен таныстырамын.Әр суретті жеке көрсетемін, түсіндіремін.Топпен жұмыс. Үш топқа тыйым салынған белгілерді бөліктерге бөлінген күйіндеберемін,оны оқушылыр дұрыс құрастырады және оны қорғайды мазайка 1топ- жаяу жүруге болмайды.2топ –велосипедпен жүруге болмайды.3топ- телефонмен сөйлесуге болмайды.(Топтағы балалар бірін-бірі бағалайды, және не үшін бағалағанын мұғалім әр топтан 1 оқушыдан сұрайды) |
АКТ
Интербелсенді тақтадан видео. |
5 минут | Балардың тақпағы. Әр топ бір бір тақпақтан айтады.Арманға алда күткен асығамыз,Біз қалай толқын атпай басылармыз.Жол жүру ережесін жақсы біліп,Сақтыққа тұра алатын жас ұланбыз! Жанель
Футбол деген жақсы ойын саналар,Стадионда ойнасаң, тек, балалар.Көшеде доппен ойнама,Қатерге басты байлама. Диас
| Түрлі-түсті қағаздармен берілген жол белгілері |
Соңы | Рефлекция – жапондық бағалау түрі арқылы сабақты бағалау |
|