|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 10а |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жолдармен жұмыс жасау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Python программалау тілінде жолдық функцияларды анықтайды |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахаул. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Өткен сабақты пысықтау: өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар жауап береді.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, ынталандыру. «Миға шабуыл» әдісі - Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір! - Жолды өңдейтін операторларды «процедура» және «функция» деп неге екіге бөліп қарайды? - Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар? - Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар? 3.Жаңа тақырыпқа шолу Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар. |
1.Мұғаліммен амандасады. Тілектер айтады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Ауызша бағалау |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты. Видео көрсету. «Джигсо» әдісі Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Ауызша мадақтау, ынталандыру 1-тапсырма. «Құндылықтарды анықтау»
Дескриптор: 1. «Ішкі программа» деген не? 2. «Процедура» деген не? 3. «Функция» деген не? 4. Процедураның жазылу ережесі 5. Функцияның жазылу ережесі 6. Функцияның процедурадан айырмашылығы Python программалау тіліндегі жолдық функциялардың қызметтерін анықтайды. Фигуралар арқылы бағалау 2-тапсырма. - Оқулықта берілген практикалық тапсырманы компьютерде орындаңдар. Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып баспаға берілсін. Дескриптор: Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады. Фигуралар арқылы бағалау 3-тапсырма. - Python программалау тілінде өздерің танысқан функцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырма- ларыңның шешу жолын ұсынып, программасын жазыңдар. Дескриптор: Жолдық функцияларға есеп құрастырып, программасын ұсынады. Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады. |
тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды |
|
АКТ видео |
|
Сабақтың соңы |
Сұрақтар: 1) «Жол» дегеніміз не? 2) Python программалау тілінде программа көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады? 3) ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін қандай функция қолданылады? 4) Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін және керісінше орындау үшін қандай функция қызметін пайдалану керек? Фигуралар арқылы бағалау 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: google forms бағдарламасы арқылы жауап беру. Үй тапсырмасы |
Өзін-өзі бғалау. |
|
google forms |



жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жолдармен жұмыс жасау 10 сынып информатика
Жолдармен жұмыс жасау 10 сынып информатика
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 10а |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жолдармен жұмыс жасау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Python программалау тілінде жолдық функцияларды анықтайды |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахаул. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Өткен сабақты пысықтау: өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар жауап береді.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, ынталандыру. «Миға шабуыл» әдісі - Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір! - Жолды өңдейтін операторларды «процедура» және «функция» деп неге екіге бөліп қарайды? - Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар? - Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар? 3.Жаңа тақырыпқа шолу Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар. |
1.Мұғаліммен амандасады. Тілектер айтады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Ауызша бағалау |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты. Видео көрсету. «Джигсо» әдісі Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Ауызша мадақтау, ынталандыру 1-тапсырма. «Құндылықтарды анықтау»
Дескриптор: 1. «Ішкі программа» деген не? 2. «Процедура» деген не? 3. «Функция» деген не? 4. Процедураның жазылу ережесі 5. Функцияның жазылу ережесі 6. Функцияның процедурадан айырмашылығы Python программалау тіліндегі жолдық функциялардың қызметтерін анықтайды. Фигуралар арқылы бағалау 2-тапсырма. - Оқулықта берілген практикалық тапсырманы компьютерде орындаңдар. Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып баспаға берілсін. Дескриптор: Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады. Фигуралар арқылы бағалау 3-тапсырма. - Python программалау тілінде өздерің танысқан функцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырма- ларыңның шешу жолын ұсынып, программасын жазыңдар. Дескриптор: Жолдық функцияларға есеп құрастырып, программасын ұсынады. Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады. |
тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды |
|
АКТ видео |
|
Сабақтың соңы |
Сұрақтар: 1) «Жол» дегеніміз не? 2) Python программалау тілінде программа көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады? 3) ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін қандай функция қолданылады? 4) Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін және керісінше орындау үшін қандай функция қызметін пайдалану керек? Фигуралар арқылы бағалау 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: google forms бағдарламасы арқылы жауап беру. Үй тапсырмасы |
Өзін-өзі бғалау. |
|
google forms |



шағым қалдыра аласыз














