Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Жомарт күз»
Мақсаты: Күз туралы білімдерін тиянақтау. Күз сыйдағы адамдар еңбегіне құрмет сезімінде тәрбиелеу. Ырыс, құт- береке, молшылық сөздерінің мағынасын түсіндіру,сөздік қорын молайту. Байланыстырып сөйлеу тілін, көркемдік талғамын, қимыл-қозғалысын дамыту.
|
Қызмет кезендері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1 |
Балалар барлығымыз шеңберге тұрып жылулық шеңберін құрамыз. Күндей жадырап, Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі күннді бастайық. |
Балалар шеңберге тұрады. Күндей жадырап, Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі күннді бастайық. |
|
2 |
«Жомарт күз» ойыны. «Егін жай» аймағы бидай сабақтарының жайқалып өсіп тұрған кезі.Егіс алқабын бейнелейтін көрініс. Бидай. Алқаптан бидайды Қоймаға ел жинайды. Тырнасы тізілген Ұнатам күзді мен. өлең шумағын жатқа мәнерлеп оқу. «Жеміс бағы» (алма, алмұрт пісіп тұрған ағаштар, қойылған жеміс түрлері) Берекесін сыйлауға, Өлкемізге күз келді. Жемістерін жинауға, Шақырады біздерді. (балаларды жемістер жинауға шақыру). «Табиғат» Көрінеді шалғайдан, Бел-белестер сарғайған. Сары жапырақ төгілген, Тоғайды да көрдім мен. (балалар бұл кезде жапырақтарды жинайды) Сергіту сәті. Жұмбақтар жасыру. Ұзын мұртты сарылар, Қойынында наны бар. Дұрыс жауабы бидай. Қызыл,сары немелер, Су бетінде қалқиды. Соқса егер салқын жел, Ырғалады, толқиды. Сурет арқылы тақпақ жаттау. Жапырақтар сарғайып, Күн бұлтты болады. Жаңбыр жиі жауады, Құстар ұшып барады. |
Бидай (бала) Алқаптан бидайды Қоймаға ел жинайды. Тырнасы тізілген Ұнатам күзді мен. Бала: Берекесін сыйлауға, Өлкемізге күз келді. Жемістерін жинауға, Шақырады біздерді. Балалар жемістерді жинайды. Бала: Көрінеді шалғайдан, Бел-белестер сарғайған. Сары жапырақ төгілген, Тоғайды да көрдім мен. Балалар жапырақтарды жинайды. -бидай. -жапырақ. Жапырақтар сарғайып, Күн бұлтты болады. Жаңбыр жиі жауады, Құстар ұшып барады. |
|
3 |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қандай айлар күз мезгіліне жатады? -Қазір қандай ай? -Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады? |
-Күз мезгілі. -Қыркүек, қазан , қараша. - Қазан айы. -күз мезгілінде күн суып, құстар жылы жаққа кетеді, жапырақтар сарғайып жерге түседі. Күз мезгілінде көкөністерді жинаймыз. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: күз мезгілі және оның айларын білу.
Түсінеді: үйренген сөздерін іс-әрекет үстінде қолдану.
Қолданады: Өлеңдегі бейнелі сөздерді табиғат ерекшеліктерімен салыстыра талу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Кіші сала: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Күз»
Мақсаты: Балалардың күз мезгілі жайында ұғымдарын кеңейту. «Күз» өлеңін оқып беру, түсіндіру, жаттау.
|
Қызмет кезендері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1 |
Балалар барлығымыз шеңберге тұрып жылулық шеңберін құрамыз. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2 |
-Балалар, қәзір жылдың қаймезгілі? -Күз мезгілінің ерекшеліктерін айтып шығыңдаршы? -Сурет бойынша әңгімелеп беріңдерші. Суретте не көріп тұрсыңдар? -Күз мезгілінде нелер піседі?Не жинаймыз? Өлеңді оқып,жаттау. Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан, Күз болып дымқыл тұман жерді басқан. Білмеймін тойғаны ма, тоңғаны ма, Жылық ойнап, бие қашқан, тай жарысқан. Абай. -Бұл өлеңде жылдың қай мезгілі туралы айтылған? Сергіту сәті: Биік болып өсеміз, Жапырақтай жайқалып. Табиғатты сүйеміз. Денемізді тік ұстап Билеп,билеп аламыз. Д/ойын: «Қай мезгіл» |
-Күз. Күн суытады, жапырақтар түседі, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.т.б Күз мезгіліндегі жұмыстар. Өлеңді мұқият тыңдап, қайталап, жаттау. Күз мезгілі туралы айтылған. Қимыл-қозғалыстарды жасайды. Көрсеткен суреттен қай мезгіл екенін дұрыс тауып атайды. |
|
3 |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қандай айлар күз мезгіліне жатады? -Қазір қандай ай? -Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады? |
-Күз мезгілі. -Қыркүек, қазан , қараша. - Қазан айы. -күз мезгілінде күн суып, құстар жылы жаққа кетеді, жапырақтар сарғайып жерге түседі. Күз мезгілінде көкөністерді жинаймыз. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: күз мезгілі жайында ұғымдарын кеңейту.
Түсінеді: үйренген сөздерін іс-әрекет үстінде қолдану.
Қолданады: «Күз» өлеңін жаттау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жомарт күз»
«Жомарт күз»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Жомарт күз»
Мақсаты: Күз туралы білімдерін тиянақтау. Күз сыйдағы адамдар еңбегіне құрмет сезімінде тәрбиелеу. Ырыс, құт- береке, молшылық сөздерінің мағынасын түсіндіру,сөздік қорын молайту. Байланыстырып сөйлеу тілін, көркемдік талғамын, қимыл-қозғалысын дамыту.
|
Қызмет кезендері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1 |
Балалар барлығымыз шеңберге тұрып жылулық шеңберін құрамыз. Күндей жадырап, Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі күннді бастайық. |
Балалар шеңберге тұрады. Күндей жадырап, Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі күннді бастайық. |
|
2 |
«Жомарт күз» ойыны. «Егін жай» аймағы бидай сабақтарының жайқалып өсіп тұрған кезі.Егіс алқабын бейнелейтін көрініс. Бидай. Алқаптан бидайды Қоймаға ел жинайды. Тырнасы тізілген Ұнатам күзді мен. өлең шумағын жатқа мәнерлеп оқу. «Жеміс бағы» (алма, алмұрт пісіп тұрған ағаштар, қойылған жеміс түрлері) Берекесін сыйлауға, Өлкемізге күз келді. Жемістерін жинауға, Шақырады біздерді. (балаларды жемістер жинауға шақыру). «Табиғат» Көрінеді шалғайдан, Бел-белестер сарғайған. Сары жапырақ төгілген, Тоғайды да көрдім мен. (балалар бұл кезде жапырақтарды жинайды) Сергіту сәті. Жұмбақтар жасыру. Ұзын мұртты сарылар, Қойынында наны бар. Дұрыс жауабы бидай. Қызыл,сары немелер, Су бетінде қалқиды. Соқса егер салқын жел, Ырғалады, толқиды. Сурет арқылы тақпақ жаттау. Жапырақтар сарғайып, Күн бұлтты болады. Жаңбыр жиі жауады, Құстар ұшып барады. |
Бидай (бала) Алқаптан бидайды Қоймаға ел жинайды. Тырнасы тізілген Ұнатам күзді мен. Бала: Берекесін сыйлауға, Өлкемізге күз келді. Жемістерін жинауға, Шақырады біздерді. Балалар жемістерді жинайды. Бала: Көрінеді шалғайдан, Бел-белестер сарғайған. Сары жапырақ төгілген, Тоғайды да көрдім мен. Балалар жапырақтарды жинайды. -бидай. -жапырақ. Жапырақтар сарғайып, Күн бұлтты болады. Жаңбыр жиі жауады, Құстар ұшып барады. |
|
3 |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қандай айлар күз мезгіліне жатады? -Қазір қандай ай? -Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады? |
-Күз мезгілі. -Қыркүек, қазан , қараша. - Қазан айы. -күз мезгілінде күн суып, құстар жылы жаққа кетеді, жапырақтар сарғайып жерге түседі. Күз мезгілінде көкөністерді жинаймыз. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: күз мезгілі және оның айларын білу.
Түсінеді: үйренген сөздерін іс-әрекет үстінде қолдану.
Қолданады: Өлеңдегі бейнелі сөздерді табиғат ерекшеліктерімен салыстыра талу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Кіші сала: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Күз»
Мақсаты: Балалардың күз мезгілі жайында ұғымдарын кеңейту. «Күз» өлеңін оқып беру, түсіндіру, жаттау.
|
Қызмет кезендері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1 |
Балалар барлығымыз шеңберге тұрып жылулық шеңберін құрамыз. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2 |
-Балалар, қәзір жылдың қаймезгілі? -Күз мезгілінің ерекшеліктерін айтып шығыңдаршы? -Сурет бойынша әңгімелеп беріңдерші. Суретте не көріп тұрсыңдар? -Күз мезгілінде нелер піседі?Не жинаймыз? Өлеңді оқып,жаттау. Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан, Күз болып дымқыл тұман жерді басқан. Білмеймін тойғаны ма, тоңғаны ма, Жылық ойнап, бие қашқан, тай жарысқан. Абай. -Бұл өлеңде жылдың қай мезгілі туралы айтылған? Сергіту сәті: Биік болып өсеміз, Жапырақтай жайқалып. Табиғатты сүйеміз. Денемізді тік ұстап Билеп,билеп аламыз. Д/ойын: «Қай мезгіл» |
-Күз. Күн суытады, жапырақтар түседі, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.т.б Күз мезгіліндегі жұмыстар. Өлеңді мұқият тыңдап, қайталап, жаттау. Күз мезгілі туралы айтылған. Қимыл-қозғалыстарды жасайды. Көрсеткен суреттен қай мезгіл екенін дұрыс тауып атайды. |
|
3 |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қандай айлар күз мезгіліне жатады? -Қазір қандай ай? -Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады? |
-Күз мезгілі. -Қыркүек, қазан , қараша. - Қазан айы. -күз мезгілінде күн суып, құстар жылы жаққа кетеді, жапырақтар сарғайып жерге түседі. Күз мезгілінде көкөністерді жинаймыз. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: күз мезгілі жайында ұғымдарын кеңейту.
Түсінеді: үйренген сөздерін іс-әрекет үстінде қолдану.
Қолданады: «Күз» өлеңін жаттау.
шағым қалдыра аласыз













