Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Ортаңғы тобы Білім беру саласы: Коммуникация Оқу іс- әрекет түрі: Жаратылыстану Тақырыбы : Жомарт күзМақсаты: Білімділік:Балалардың күз туралы түсінігін кеңейту, күздің ерекшеліктері туралы әңгімелеу. Суреттер бойынша әңгіме құрастыру арқылы балалардың тіл байлығын дамыту. Құстарға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу. Тәрбиелік: тапсырма орындау арқылы оларды ажыратып жемістерді бөлек көкқністерді бөлек топтастыруға аттарын дұрыс атай білу арқылы сөздік қорын дамыту. Жеміс пен көкөністерді көлеміне қарай дұрыс орналастыра білу дағдыларын қалыптастыру.Дамытушылық: Тілдерін дамыту, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: Күз мезгілінің маусымдық ерекшеліктерін айту.Қажетті көрнекі құралдар: Жемістер мен көкеністер бейнеленген суреттер дидактикалық ойынға арналған карточкалар.Билингвальдық компонент: Жемістер-фрукты-Fruits, Көкөністер-овощи-vegetables Жапырақтар-лестья-, Күз-осень-outoum
Оқу қызметінің кезеңдері
Тәрбиешінің қызметі
Баланың қызметі
Мотивациялық-қозғаушы Ой қозғау
Жылулық шеңбері Қуан, шаттан алақай!Қуанатын күн туды,Қайырлы таң!Қайырлы күн!Сәлеметсіздерме қонақтар!
Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
Ал күзде неше ай бар?
Қазір қай ай?
Дұрыс
Күз мезгілі қандай тамаша?
Сендер күз мезгілін сипаттап бере аласыңдарма?
Дұрыс өте жақсы
Балалар қимылмен Күз мезгілі
Үш айҚазан айы
Күз мегзігілі өте тамаша. Табиғаты әдемі, айнала сары жапыраққа толы.Құстар жылы жаққа ұшып кетеді
Іздену - ұйымдастырушы
Дидактикалық ойын: «Көкөністер мен жемістерді жинау»Ойынның шарты: әр топ өзіне тән заттарды тез арада жинап алу, шапшаңдығымен жылдамдығын дамыту.-Балаларға екі топқа бөлінуді ұсыну.-Бір себетке бақта өсетін заттарды, ал екінші себетке бақшада өсетін заттарды салу қажет.Мына себетке нелерді жинап салдық көрейікші.Қалай алатадаы?, орысша қалай аталады?, ағылшынша қалай аталады?Барлығын бірге айтқанда қалай атайды?Дұрыс. Өте жақсы . Ал екінші себетте нелер жиналған? Осы заттарды орысша, ағылшынша қалай атайды? Қалай ойлайсыз? Бұл заттарды қалай атауға болады?-Өте жақсы.-Кім осы жемістер мен көкөністер туралы тақпақтар біледі?
Балаларға білетін тақпақтарды айтуды ұсыну.Сергіту сәті.Әне, аюдың апаны,Жатыронда дәу аю.Жайлапбасып барайық,Саңырауқұлақ, бұлдіргенді,Білдіртпейбіз алайық.Ұйықтап жатқан аюды,Оятыпбіз алмайық.
Балалар ішінен бір-бірден көкөністермен жемістерді шығарып, көрсетіп атауларын атайды.
Екі себетке жемістер мен көкөністерді бөліп салады.
Мынау алма-яблоко-appleАлмұрт-груша-pear Жемістер-фрукты-fruitАл мына себетке бақшада өсетін заттарды жинадық.
Олар қияр-огурцы-cucmber , қызанақ-помидор-tomatoАл мына себетке жиналған барлық заттар көкөністер-овощи-vegetables деп аталады.
Балалар жеміс жидектер туралы тақпақтарын айтады.
Рефлексивтікоррекциялаушы
- Балалармынаребустішешіп көрейік.
К Ү З
Соңымен бүгінгі оқу іс-әрекеті сізге ұнасы көңілді күндіі көтеріңііз.
Суреттерге қарап КҮЗдеген сөз пайда болғанын айтады.
Оқу іс-әрекеті ұнағанын көңілді күнді көтеру арқылы білдіреді.
Күтілетін нәтижеБаланың білуі: Табиғаттағы маусымдық күз мезгіліндегі өзгерістерді, адамдар мен қоршаған орта жағдайының арасындағы байланысты, табиғатта өзін-өзі дұрыс ұстау түсініктерін білді. Баланың меңгеруі: Күз мезгіліне тән ерекшеліктерді талдау жолдарын, ауызша жеткізе білу әдіс-тәсілдерін, дұрыс орналастыру әдісін меңгерді.Баланың жасай алуы: Күзге тән ерекшеліктерді сипаттайды, бір-бірімен байланысқан сюжет бойынша суреттеу мен әңгімелер ойлап табады, салыстырады, көкіністер мен жемістердің суретін орналастыра алады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз