Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес.

Материал туралы қысқаша түсінік
XVIII ғасырдың бірінші шиіріндегі қазақ хандығының ішкі, сыртқы саясатын, жоңғар басқыншыларына қарсы азаттық, елімізді; жерімізді қорғау жөніндегі білімдерін кеңейтіп қорытындылап-жинақтау. -Тәрбиелік: батыр бабаларымыздың тәуелсіздік үшін жанын қиған күресін ашу арқылы, ұрпағымызды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу. -Дамытушылығы: оқушыларды елін, жерін, халқын сүюге, патриоттыққа тәрбиелеу. Ойлау қабілетін дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

(11 сынып) Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы: Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес.

Мақсаты:

-Білімділік: XVIII ғасырдың бірінші шиіріндегі қазақ хандығының ішкі, сыртқы саясатын, жоңғар басқыншыларына қарсы азаттық, елімізді; жерімізді қорғау жөніндегі білімдерін кеңейтіп қорытындылап-жинақтау.

-Тәрбиелік: батыр бабаларымыздың тәуелсіздік үшін жанын қиған күресін ашу арқылы, ұрпағымызды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу.

-Дамытушылығы: оқушыларды елін, жерін, халқын сүюге, патриоттыққа тәрбиелеу. Ойлау қабілетін дамыту.

-Көрнекі құралдар: Қазақ АКСР-інің картасы, тарихи деректер, әдебиетттер, тарихи тұлғалардың суреттері, тірек сызбалар.

Сабақтың барысы:

  1. Ұймдастыру кезеңі.

  2. Үйге берген тапсыманы оқушыларды екі топқа бөліп сұрау:


1 топ 2 топ

ШDrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1 апқыншы 1. Орбұлақ 1.

лDrawObject6 DrawObject5 ықтың бас 2. шайқасындағы 2.

тDrawObject7 ауына себеп жеңіске жету 3.

шDrawObject8 і факторлар 3. себептеріміз 4.

дDrawObject10 DrawObject9 ы анықтау 4.


1-топқа

Әр топқа шығармашылық тапсырма “Тарихи сипаттау” негізінде сайыс жүргізу.

а) Аңрақай шайқасы туралы тарихшы ғалымдар арасындағы

түрлі көзқарастар, пікірлердің қайсысы дұрыс.

2-топқа

Өздеріңізді бір сәт 1929 ж. Балқаш көлінің маңында деп сезініңіздер. Қандай тарихи оқиғаның куәгері болар едіңіздер? Ол қандай оқиға, оның қандай тарихи маңызы болды?





Қосымша 2 топқа да “Тарихи қайраткерлер” номинациясы.

1. Тарихи қайраткелер

1

2.Шайқастар

  1. Тарих

2

3


  1. Оқып-үйренген сабақты бекіту.

-III Жаңа сабаққа ену

1. Қызығушылықты ояту

1. Бұл тақырыптан қандай оқиғаны білесіздер?

2. Тағы не білгіңіз келеді?

3. “Жеті жарғы” ойымызға қандай тізбектерді елестетеді?

4. Жоңғарларға қарсы күресіп елімізді қорғау үшін қандай

стратегияны қолдануымыз қажет деп ойлайсыздар?

-II Мағынаны ажырату

Оқушылар өздерінің ойлаған пікір, болжамына лайық ақпараттар іздеп, зерттегенде мағынаны түсініп таниды, анықтайды:

А) Оқулықпен жұмыс

Ә)Деректерге ой шақырып, толғану

Б) Әр оқушы өз ойының иесі, пікірін ортаға салуға

әзірлену.


-III. Тақырып туралы толғаныс

1. Тәукенің хан ретіндегі қандай ерекшеліктерін және адам ретіндегі қандай қасиеттерін танып білдіңіздер?

2. Әбілхайыр ханды неліктен дипломат, әрі мемлекет қоғам қайраткері деп таныдыңыз?

3. Абылайдың батыр, қолбасшы, мемлекет, қоғам қайраткері екенін өз ойыңызбен дәлелдей аласыз ба?

4. Билердің қазақ қоғамындағы кызметін қалай дәлелдеп сипаттар едініз?


Оқушылардың жауаптарын қабылдай отырып, неліктен оқушылар өздері атаған ойға келгенін анықтау.

Тақырыпта тереңірек, нақты талқылап дәптерлеріндегі

тізмге жаңа ақпараттарды қосады

Өздік іздеу жұмысы: 1-тапсырма

1 топ

Тәуке ханның қоғамдағы орнын сипаттау.

DrawObject11 1.

DrawObject12 2.

DrawObject13 3.

DrawObject18 DrawObject17 DrawObject15 DrawObject14 DrawObject16 Тәуке Жеті жарғы 4.

5.

6.

7.

2-топ

Әбілқайыр ханның қазақ тарихындағы қызметі.



DrawObject19 Қалмақ 1.

қырылған”-“Аңырақай Әбілхайырдың 2.

шайқасы” рөлі 3.

4.

2-тапсырма

- Билердің тарихтағы рөлін “INSERT” әдісімен зерттеп шығу.

3-тапсырма

- Венн стратегиясы бойынша Тәуке мен Абылай ханның

қоғамдағы орнын салыстырып анықтау:

DrawObject21 DrawObject20 ұқсастығы

1. Тәуке 2. Абылай



4-тапсырма

Бөгенбай, Қабанбай, Найурызбай батыр тұлғаларын танып

білу

Оқушылардың ізденістеріне ерекше мән беріп, бағалау.

5-тапсырма

Ойтолғау” (пікір тыңдау)

IV. Қорытынды, оқушылар білімін бағалау.

V. Үйге тапсырма беру: Тәуке, Әбілхайыр

Абылай хандарының

Қоғамдағы рөлін

Жинау, зерттеу, іздеу,

Толықтыру үшін

Ақпарат дайындау.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі