Материалдар / ЖШМ жаңартырылған білім мазмұны негізіндегі «Қазақстан тарихы» пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар

ЖШМ жаңартырылған білім мазмұны негізіндегі «Қазақстан тарихы» пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
6/8 сыныптарға арналған шағын жинақталған мектептердегі жаңартырылған білім мазмұны негізіндегі «Қазақстан тарихы» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу жоспары үлгісі
Авторы:
06 Қараша 2018
605
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

ҰМЖ бөлімі: 1А Қазақ-жоңғар соғыстары

7.3В Қазақстан Ресей империясының

құрамында

Мектеп: «Новорыбин орта мектебі-бақшасы»ММ

Сынып: 6/8

Мұғалімнің аты-жөні: Кап Ақмарал

Күні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты

Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

(1-сабақ)


Зерттеу тақырыбы:

Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

Не себепті Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?

Оқу мақсаттары

7.1.1.2 – Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдау

7.1.1.1 – жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық ӛзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру;

7.3.1.2 – Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдай алады;

Оқушылардың басым бөлігі: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін өзгерткенін дәлелдей алады;

Кейбір оқушылар: Қазақстандағы отаршылдық саясаттың салдарына аргументтер келтіріп, өзіндік көзқарастарын білдіре алады

Барлығы: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын сипаттайды Кӛпшілігі: Қазақ хандығының басына түскен нәубет кезеңдер- дің негізгі белгілерін анықтайды

Кейбірі: Хандықтың ішкі саяси жағдайының тарихи

маңыздылығын ӛз пайымымен түсіндіреді

Ойлау дағдылары

Қолдану, талдау

Бағалау критериі

Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология.

Әскери шептер, Сібір, Орынбор казак әскерлері т.б.

Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын анықтау үшін топта деректі кӛздерді зерттейді (айтылым, тыңдалым және оқылым дағдылары)

Негізгі ұғымдар: Қонтайшы, Жоңғар хандығы, қолбасшы, батыр, аманат, құрылтай, «Алтын ғасыр» Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Не себепті Жоңғарлар қазақ жеріне бүкіл күшін жұмылдырды? 2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте билер қандай рӛл атқарды?

3. Құрылтай қазақ халқының саяси ӛміріндегі рӛліне қалай әсер етті?

Диалогке арналған сӛз тіркестері:

Жоңғар шапқыншылығының себептері... Жоңғар шапқыншылығының ӛндірістік қатынастарға/шаруашылыққа/мәдениетке тигізген зардаптары… Басты ӛзгерістер/жетістіктер...

Бұл оқиғаның/ӛзгерістің тарихи маңызы зор болды, ӛйткені...

Жазылымға арнаған тапсырма: «Тарихи диктант»

Тарихи концепт

Интерпретация

Құндылықтарға баулу

Патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы, Әдебиет, География

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдай біледі.

Жоңғар мемлекетінің XVІІ ғас. бірінші жартысында құрылғандығын, қонтайшыларын, қазақ жеріне жасаған шабуылдарынбіледі. Орбұлақ шайқасындағы Жәңгір ханның, Жалаңтӛс баһадурдің, қазақ әскерінің жасаған ерліктерін біледі

8 сынып

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басталуы

3 минут

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру) Топтастыру - қима қағаздармен:

1-топ: Тӛле би; 2-топ: Қазыбек би; 3-топ: Әйтеке би (Ұ) «Сұрақты ұстап ал» әдісі - үй тапсырмасын тексеру:

1.1680 -1715 жж Қазақ хандығын кім биледі?

2. ХҮІІІ ғасырда қазақ жеріне кӛз тіккен мемлект? 3. Қазақ хандығы туралы бізге жеткен нақты жазба деректердің бірі? ҚБ «Мадақтау»

Қазақстан тари- хы (кӛне заман нан бүгінге дей-

ін). Бес томдық.

3-том. Алматы, 2010.

XVIII ғасырдағы Қазақстан

картасы

Ортасы

15 минут

4 минут

10 минут

(Ұ) «Құндылықтар иерархиясы» әдісі

Құжатпен жұмыс

Берілген қызметтердің маңыздылығын талдау

  1. саты -Ауыл- ауылбасы

  2. саты - Ата-аймақ – ақсақал

  3. саты - Ру – рубасы

  4. саты - Арыс –би

  5. саты – Ұлыс – сұлтан

  6. саты - Жүз – хан

  7. саты -Хандық - хандардың ханы

(Жт) «Үш сөйлем» әдісі

Жұптық тапсырманы орындау критерийлері:

  1. Мемлекеттік билік жүйесінің 2 –ден кем емес ерекшеліктерін анықтаңыз.

  2. Әлеуметтік топтардың қазақ қоғамындағы 2 –ден кем емес орнын кӛрсетіңіз.

3.Қорытынды ойыңызды 3 сӛйлемнен тұратын шағын оймен жазыңыз

ҚБ «Мен саған, сен маған»

(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

Зерттеу сұрақтары:

Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктелді?

Әрбір әлеуметтік топ ӛкілдері қандай қызмет атқарды?

Хандардың, би, батырлардың басшылық ролі, шешімдері қаншалықты маңызды болды? ҚБ «Ӛзін-ӛзі бағалау»

Интерактивті

тақта-карта

Мәтін,8-сынып,

25-бет

флипчат, маркер

Таратпа

материал

ҚБ парағы

Дескриптор

Аяқталуы

3 минут

1 минут

1 минут

Кері байланыс – «БББ» кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді

Үйге тапсырма

Сабақты қорыту

«БББ» кестесі



6 сынып

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту кезеңі


5 мин










8 мин


Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, сыныпты түгендеу)

Оқушылардың көңіл-күйін, бір-бірімен қарым-қатынасын орнату мақсатында «Жүректен жүрекке» ахуалын жүргізу.


Қ/б: Қол шапалақ әдісі


Сыныпты топқа бөлу (карта қиындысын құрау арқылы топқа бөлу)

Жайық

Сібір

Орынбор



1-тапсырма: Ой шақыру: Жаңа сабақ БжС технологиясының ФСС технологиялық картасы бойынша түсіндіріледі. Мәтінмен жұмыс (топтық жұмыс)

ФАКТ-Патша үкіметінің қоныс аударту саясаты

СЕБЕП:1.Шаруаларды басыбайлы езгіде ұстау жойылды

2.Қазақ өлкесінде сенімді тірек қалыптастыруды мақсат етті.

3.Қазақ халқын отырықшылықпен айналысуға көшіргісі келді

4.Орыстандыру туралы ниеті болды.

САЛДАР:Жер тапшылығы сезілді

Қазақтардың жері тартып алынды

Мал шаруашылығын дағдарысқа ұшыратты

Демографиялық жағдай өзгерді


Дескриптор:

- Патша үкіметінің қоныс аударту саясатын оқиғамен байланыстырады сипаттайды.

- Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептерін сипаттайды;

- Ресей империясының қоныстандыру саясатының салдарын сипаттайды;


ҚБ бағдаршам арқылы




Интерактивті тақта





Стикерлер, түрлі-түсті қағаздар

















Флипчарт

































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі