Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ЖСТД ІІ-ІІІ-деңгейіндегі балаларға арналған педагог-логопедтің күнтізбелік жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
мектеп директоры
___________..............
«........................... атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
2023-2024 оқу жылындағы ЖСТД ІІ-ІІІ-деңгейіндегі балаларға
арналған педагог-логопедтің күнтізбелік жоспары
Логопедтік түзеу жұмыстарының басты бағыттары:
- Лексико-грамматикалық қабылдау;
- Фонетикалық-фонематикалық қабылдау;
- Артикуляциялық және ұсақ моторика жаттығуларын дамыту;
- Белсенді сөз қорын қалыптастыру;
- Дыбыстарды айтуын қалыптастыру.
№ |
Тақырыбы |
Мазмұны |
Дамыту процестерді |
сағат саны |
күні |
|
|
Дыбыс. Сөз. |
Сөйлеу мүшелерімен танысу. Сөйлеу туралы түсінік. |
№ 1. Жаттығулар артикуляциялық гимнастика. № 2. Саусақты гимнастика. № 3. Тыныс алу гимнастика. Пысықтау ұғымдарды "оң" және "сол". |
|
|
|
|
"Өзім жайлы". Сөз және заттар. |
КІМ? НЕ? деген сұраққа жауап беретін сөздер. Сөздік қорын көбейту. |
Ойын "Бұл Не?".Кесіндермен жұмыс. |
|
|
|
|
"Отбасы". Сөз және іс-әрекеттер. |
НЕ ІСТЕДІ? НЕ ҚЫЛДЫ ? деген сұраққа жауап бетерін сөздер. Етістік. |
Есту қабілетін дамыту.Пысықтау ұғымдарды "оң" және "сол". |
|
|
|
|
"Азық-Түлік". Сөз және сын-сапа . |
ҚАНДАЙ? ҚАЙ? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздер. Заттың түсі, пішіні, дәмін көрсететін сөздер. Байланыс сөйлемдегі сөздер. Басты сөздер және тәуелді сөздер. |
Түзету жаттығулар дамытуға бағытталған бейнелі ойлау. Ойын "Кубик". |
|
|
|
|
"Жемістер". С дыбысы мен әрпі. |
Балада "Жемістер"туралы түсінікті қалыптастыру. |
Ойлауды дамыту. Түзету жаттығулар дамытуға бағытталған бейнелі ойлау. Ойын "Тап және боя". |
|
|
|
|
«Көкеністер» С дыбысын қою |
Артикуляциялық жаттығуды орындай білу. С дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу |
Айна, с дыбысының тілдік профиль.Логопедиялық зонд,сурет және артикуляциялық жаттығуға арналған өлеңдер. |
|
|
|
|
«Сиқырлы түстер». С дыбысын буында машықтандыру. |
1.Дыбысты буында тура, ауыстырмалы, дауыссыз дыбыстар сәйкестігін, жыбық буында машықтандыру. 2.Қойылған дыбысты буынды дұрыс айта білу.Буынның әр түрлі құрылымы бойынша дыбыстың орнын анықтау. |
Айна. с дыбысына арналған тілдік профиль,буындық кесте. «Буынды құр», «Буын шары», «Буын кестесі» |
|
|
|
|
«Үлкен-кіші». с дыбысын сөзде, сөз тіркесінде машықтандыру. |
Қойылған дыбысты сөзде дұрыс айта білу,Сөздегі дыбыстың орныны анықтау. Берілген сөз бойынша жай сөз тіркесін құра білу. |
Ойындар «Сөйлем құр», «Сөздегі дыбыстың орнын анықта», «Бағдаршам», «Сөздер тізбегі», « Не өзгерді», «Рифмы », «Жағымды сөздер»Доппен ойын,лото,домино. |
|
|
|
|
«Киімдер» с дыбысын сөйлемде машықтандыру. |
Қойылған дыбысты сөйлемде дұрыс айта білу; Берілген дыбыс бойынша дұрыс сойлем құрастыру. |
Ойындар «Сөйлемді жина», «Сурет бойынша сөйлем құрастыр», «Қайтала және қос», «Не артық», «Сөздік бақ», «Есіне сақта және оны сал» |
|
|
|
|
"Кеңістік ұғымы" с дыбысын мақал–мәтелде, жаңылтпаштарда, машықтандыру. |
Қойылған дыбысты әр түрлі темппен анық айта білу. Мақал–мәтелдердің мағынасын түсіндіре білу |
Ойындар «Кім жылдам?», «Менімен қайтала» |
|
|
|
|
«Үй жануарлары». с дыбысын өлеңде, жұмбақта машықтандыру. |
с қойылған дыбысты жұмбақтарда табуда, өлеңдерде дұрыс айта білу. |
Абай Құнанбаев «Қыс »,жұмбақ суреттер. |
|
|
|
|
«Жабайы жануарлар». Артикуляциялық жаттығуға дайындау (Дыбыстың артикуляциялық негізін құру). |
Артикуляциялық жаттығуды орындай білу. Зейінің тұрақтылығын дамыту.Ұсақ моторикасын дамыту. |
Айна, шдыбысының тілдік профилі.Фонематикалық есту қабілетін дамыту ойын жаттығулары.Тілдік дем алу дамыту ойыны. |
|
|
|
|
«Қыс». Еліктеу бойынша дыбысты шақыру |
ш дыбысын айна алдында дұрыс артикуляциясын көрсету. шдыбысына мінездеме. |
Айна, ш дыбысының тілдік профилі. Ойын «Дыбысты біл», «Дыбыстық мозаика» |
|
|
|
|
«Дене мүшелері». ш дыбысын қою |
Артикуляциялық жаттығуды орындай білу. ш дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу. |
Айна,ш дыбысының тілдік профиль. артикуляциялық жаттығуға арналған сурет және өлеңдер |
|
|
|
|
«Гүлдер». буында машықтандыру |
Қойылған дыбысты буынды дұрыс айта білу.Буынның әр түрлі құрылымы бойынша дыбыстың орнын анықтау. |
Айна. ш тілдік профиль,буын кестесі. «Буын құр», «Буынды соңына дейін айт» |
|
|
|
|
«Жыл мезгілдері». шдыбысын сөзде, сөз тіркесінде машықтандыру. |
Қойылған дыбысты сөзде дұрыс айта білу,Сөздегі дыбыстың орныны анықтау. Берілген сөз бойынша жай сөз тіркесін құра білу. |
Ойындар «Сөйлем құр», «Сөздегі дыбыстың орнын анықта», «Бағдаршам», «Сөздер тізбегі», « Не өзгерді», «Рифмы », «Жағымды сөздер» |
|
|
|
|
«Балықтар». шдыбысын сөйлемде машықтандыру |
Қойылған дыбысты сөйлемде дұрыс айта білу; Берілген дыбыс бойынша дұрыс сойлем құрастыру. |
Ойындар «Сөйлемді жина», «Сурет бойынша сөйлем құрастыр», «Сөздік бақ» |
|
|
|
|
«Тұрмыстық техникалар». ш дыбысын мақал–мәтелде,жаңылтпаштарда, машықтандыру. |
Қойылған дыбысты әр түрлі темппен анық айта білу. Мақал–мәтелдердің мағынасын түсіндіре білу. |
Ойындар «Кім жылдам?», «Менімен қайтала», «Қателеспе!» |
|
|
|
|
«Ыдыс-аяқ». ш дыбысын әңгімеде машықтандыру. |
Әңгімені жетекші сұрақ арқылы айта білу,ойлауы бойынша,қойылған дыбысты дұрыс қолдану. |
Мәтінді әңгімелеу « Шопан еңбегі», «Мысық пен тышқан» |
|
|
|
|
"Аспаптар". Еліктеу арқылы дыбысты шақыру. |
ж дыбысын айна алдында дұрыс артикуляциясын көрсету. ж дыбысына мінездеме. |
Айна ж дыбысының тілдік профилі. Ойын «Дыбысты таны», «Дыбыстық мозайка», «Бағдаршам» |
|
|
|
|
"Жиһаз". ж дыбысын қою ж дыбысын буында машықтандыру. |
Артикуляциялық жаттығуды орындай білу. Ж дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу. |
Айна,ж дыбысының тілдік профиль. артикуляциялық жаттығуға арналған сурет және өлеңдер. |
|
|
|
|
"Жәндіктер". ж дыбысын сөйлемде, сөзде, сөз тіркесінде машықтандыру |
Қойылған дыбысты буынды дұрыс айта білу.Буынның әр түрлі құрылымы бойынша дыбыстың орнын анықтау |
Айна. ж тілдік профиль,буын кестесі. «Буын құр», «Буынды соңына дейін айт». |
|
|
|
|
ж дыбысын мақал–мәтелде,жаңылтпаштарда, машықтандыру |
Қойылған дыбысты әр түрлі темппен анық айта білу. Мақал–мәтелдердің мағынасын түсіндіре білу |
Ойындар «Кім жылдам?», «Менімен қайтала», «Қателеспе!» |
|
|
|
|
ж дыбысын өлеңде, жұмбақта машықтандыру.
|
ж қойылған дыбысты жұмбақтарда табуда, өлеңдерде дұрыс айта білу |
Өлеңдер.«Жаңбырдан соң», «Жер » «Жұмбақтар». |
|
|
|
|
ж дыбысын әңгімеде машықтандыру |
Әңгімені жетекші сұрақ арқылы айта білу,ойлауы бойынша,қойылған дыбысты дұрыс қолдану. |
Мәтінді әңгімелеу « Ер жүрек Әлия», «Көл жағасында». |
900 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |