Жүгіру, секіру және лақтыру дағдылары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүгіру, секіру және лақтыру дағдылары

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Ешмұратов Нұржан Сейітмұратұлы

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Жүгіру, секіру және лақтыру дағдылары


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.2 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын түсінеді және жақсартады.

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

Бағалау критерииі

Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

2. Жеңіл жүгіріске көшу .

3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

5 .Жылдамдыққа жүгіру

6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

Ж.Д.Ж. орнында


Оқушы өз жұбын табады

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ







Стикерлер, маркерлер, қаламсаптар

Ортасы

  1. Бір орында жасалатын жаттығулар

Б.к. Қол белде, аяқты сәл ашып, иық тұсында

Б.к. 1-4 басты солға, 5-8 оңға айналдыру

Б.к. Қол иықты1-4 алға,5-8 артқа айналдыру

Б.к. Қол кеуде тұста берілу, 1- де бүгіп сермеу; 2- де оң немесе сол жаққа жазып сермеу; 3- те бүгіп сермеу; 4 оң және сол жаққа сермеу

Б.к. Сол қол жоғары , оң қол төмен, 1-2 сол қолды, 3-4 оң қолды жоғары көтеріп сермеу.

Б.к. Сол қол жоғары, оң қол белде 1-3 оңға иілу;

4- Б.к. 5-7солға иілу; 8 Б.к.

Б.к. Қолды біріктіріп 1- оң аяқты тигізу; 2 ортаға; 3- сол аяққа тигізу; 4- қол белде:

Б.к. 1- сол қолды оң аяқтың ұшына тигізу, 2 – қол белде; 3- оң қолды сол аяқтың ұшына тигізу; 4- қол белде;

Б.к. қол белде сол аяқпен 15 рет, қос аяқпен 15 рет

Сыныпты топ- топқа бөліп бірінші немесе екі, үш команда тағайындаймыз. Командалар лек түзеп сөре сызығына келіп тұрады. Берілген белгі бойынша алдыңғы тұрған оқушылар мынадай жүгіру тапсырмаларын орындайды.

  1. Баскетбол добын баскетбол торына түсіру;

  2. Биіктігі 60-80 см болатын орындықтан өтіп шығып мәреге жетіп, қайта айналып өз командасына қолындағы таяқшаны беру;

  3. Кедергілер арқылыбаскетбол добын еденге соғып алып жүру мәреге жетіп қайтып өтіп келу керек;

  4. Төсеніштің үстінен алға қарай домалап түскеннен кейін мәреге тез жүгіріп келу;

  5. Баскетбол добын арттан аяқтың астымен беру арқылы жүгіру;

  6. Жүгіріп келіп таяқшаға граната лақтыру. Келесі ойыншылар да да осы жаттығуларды қайталайды.

Эстафетаны бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жеткен болып есептеледі.


сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді

Дене мүшелеріне байланысты жатығуларды көрсетеді

қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру.

Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау





ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Бағдаршам


Ысқырық, секундомер



Сабақтыңсоңы


Қорытынды.


-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?

-Сендер үшін не маңызды болды?

-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?

- (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық.

Рефлексия: Балалар алған білімдері бойынша өздерін өздері бағалайды. Бағалаудың үш сатысына стикерлер жапсырады.

1.Барлық дене мүшелерін атай аламын және олардың атқаратын қызметін білемін дегендер жетістік баспалдағының ең жоғарғы бөлігін таңдайды

2. Атауларын білемін, бірақ кейбір дене мүшелерінің қызметін білмеймін дегендер одан төменгі бөлігін таңдайды.

3. Білемін, бірақ шатастырамын дегендер төменгі бөлігін таңдайды.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.03.2023
418
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі