Материалдар / Жүйке жүйесі

Жүйке жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабаққа көмекші құрал ретінде қажет деп білемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
607
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Маңғыстау облысыЖаңаөзен қаласының №14 орта мектебінің биология пәні мұғалімі Жолдасбаева Зауре

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Координация және реттелу.Мектеп:14 орта мектеп
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Жолдасбаева Зауре Конакбаевна
СЫНЫП:7Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы 7:1:7:4 Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері.Жұлын.Ми.Ми бөлімдері нің құрылысы мен қызметтері:сопақша ми,артқы (ми көпірі,мишық),орталық және аралық ми.Үлкен ми сыңарлары.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)Жүйке жүйесінің бөлімдерімен танысадыЖұлынның құрылысын біледіЖұлынның қызметін талдайдыМи эволюциясының қалыптасу процесін біледіМидың құрылыс ерекшелігін біледіҮлкен ми сыңарлары бөлімдерінің қызметін біледіМи бөлімдерін біледіМи бөлімдерінің орналасу ретін айқындайдыМи бөлімдерінің қызметін түсінеді.


Сабақ мақсаттары


Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысымен қызметтерін салыстыру
Бағалау критерийлеріЖүйке жүйесінің бөлімдерінің сипаттап,қызметін нақтылайды.Жұлынның өткізгіш және рефлекстік қызметін ажырата алады.Мидың құрылыс ерекшелігін,үлкен ми сыңарларының бөлімдерін біледі және оны сипаттай алады.Ми мен ми сыңарларының бөлімдерінің қызметін талдай алады.Ми мен үлкен ми сыңарлары қызметінің ағза үшін маңыздылығына баға береді.Ми бөлімдерімен таныса отырып,оларды ажырата аладыМи бөлімдерінің қызметін анықтай алады.Ми бөлімдері қызметінің ағза үшін маңыздылығын сипаттай алады,баға береді.
ДағдыларБілу,түсіну,қолдану


Тілдік мақсаттар
Сабақ барысында пәән мазмұнының ұғымдарын қолдануға қажетті айтылым-жазылымға сәйкес жұмыс тілі қалыптастырады (мысалы топтық жұмыстар,сұрақты дұрыс қоя білу,жағдайды талдау және пікірталас жүргізу үшін қажетті сөздер)
Құндылықтарға баулу1.Бір-бірін құрметтеуге ,тыңдауға және қолдау көрсету дағдысын қалыптасады.2.Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық және жауапкершілік сияқты қасиеттер қалыптасады.3.Топтық жұмыс барысында шапшаңдық қалыптасады.4.Ғылыми көзқарастарын қалыптасады.5.Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстанады.
Пәнаралық байланысМатематика, медицина
Алдыңғы білімЖүйке жүйесінің құрам бөліктері.Жүйке жүйесінің қызметі.Нейронның құрылысы:денесі, дендриттер, аксон:Нейронның қызметтері.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанКезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

Сабақтың басы2 минІ. Ұйымдастыру кезеңі. (оқушылармен амандасу, жағымды оқу атмосферасын қалыптастыру).Ұйымдастыру кезеңі.Сыныпты түгелдейді, топқа бөлінеді. Нейрон,аксон,дендрит топтарына бөлінеді.Нейрон, дендрит, аксон жазылған қағаздар
Сабақтың ортасы

Миға шабуыл сұрақтары мен үй тапсырмасын пысықтаймын.Жаңа тақырыпты видеоролик арқылы ашамын.

1 тапсырма

Жүйке жүйесінің бөлімдерін орналасуы бойынша жазың









Жүйке жүйесінің бөлімдерін атқаратын қызметтері бойынша жазың











Вегетативті жүйке жүйесінің бөліктері





Бағалау критерийлеріЖүйке жүйесінің бөлімдерін сипаттайдыЖүйке жүйесінің атқаратын қызметтерін анықтайдыВегетативті жүйке жүйесінің бөлімдерін сипаттайды

Дескриптор- Жүйке жүйесінің бөлімдерін сипаттап біледі.-Жүйке жүйесінің атаратын қызметтерін біледі.-Вегетативті жүйке жүйесінің бөлімдерін біледі.



2 тапсырма«Терминологиялық қобдиша»

1 топ Термин сөздердің анықтамасын жазың.



«Суреттер сөйлейді»

2топ: Топтар ми бөлімдерінің атауларын жазың.

1 2 3 5 4



3 топ «Кесте мен жұмыс»



Бағалау критерийлері

Бағалау критерийлері1.Ми бөлімдерінің қызметтеріне сипаттама береді

Дескриптор1.Аралық мидың қызметін біледі2.Ортаңғы мидың қызметін біледі3.Артқы мидың қызметін біледі4.Мишықтың қызметін біледі5.Сопақша ми рефлекстерін біледі6.Ми бөлімдерінің қызметтерін ажырата алады


http://bilimland.kz/kk/









А4 форматтағы парақшалар,маркерлер





















































































Термин сөздер жазылған парақша





















Ми бөлімдерінің суреті























Нейронның құрылыс суреті



































Сабақтың соңы

Қорытындылау

3 тапсырма Кестені толтырың«Топтастыру» әдісі

Ми бөлімдеріне тиеслі сөздерді топтастырады.Дене температура,зат алмасу,қан қысымы,көз қарашығының мөлшерін өзгерту,шыққан дыбысқа басты бұру,зәр шығару,ұйқы мен сергектік,эмоция, тепе-теңдікті сақтау,тыныс алу,жүректің соғуы және асқорыту,жөтелу,түшкіру,жұту,сілекей бөлу,

Бағалау критерийлері1.Ми бөлімдерінің рефлекстерін топтастыра алады.

Дескриптор1.Аралық мидың рефлекстерін біледі2.Ортаңғы мидың рефлекстерін біледі3.Артқы мидың рефлекстерін біледі4.Мишықтың рефлексін біледі5.Сопақша ми рефлекстерін біледі6.Ми бөлімдерінің қызметтерін ажырата алады

Үйге тапсырма:Ми бөлімдеріне сөзжұмбақ құрастыру

РефлексияСабақ соңында сенің көңіл күйің қандай?

Бағалау критерийлері



Ми бөлімдеріне тиеслі жазылған парақшалар, маркерлер





















































Рефлексиялық парақшалар







Бағалау парақшасы







Қосымша ақпарат



Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі).
Қабілеті төмен оқушыларға деңгейіне қарап үлестірме материалдар,сыныптастарының көмегі керек болады , мәтінмен танысып өз түсінгенін айтып бере алады.Орта қабілетті оқушылар мозаиканы құрастыра алады,сұрақтарға жауап бере алады,өздігінен білім алады.Қабілеті жоғары оқушылар топта белсенді жұмыс жасай алады,берілген сұрақтар баланың ойын қозғауға,дамыта алады, мозаиканы өздігінен құрастыра алады,салыстыра алады,сараптай,талдай алады.Оқушылар жылдамдығына,тапсырманы орындау деңгейіне қарап,түрлі-түсті жұлдызшалар беріледі.Өздерін бағалай алады,топтарды бағалай алады.Мадақтама сөздер айтады.Физика,химия,географияИнтербелсенді тақтамен жұмысБірлескен жұмыс
Рефлексия Сабақтың мақсатымен оқуміндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?Жоспарланғансаралау жақсыіске асты ма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?)Уақытты қалайпайдаландым?Жоспарымақандай өзгеріс енгіздім жəненеге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақтаберілген сұрақтарға жауап беріңіз.






Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:












































Әр қатысушы- жеке атомдар .Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі . Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады , сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек . Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады . 4. «Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы.Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады.6. «Сантики, Фантики, Лимпопо».Барлығы шеңбер бойымен тұрып, бір баланы таңдайды да бөлменің сыртына шығарады. Шеңбердегі балалардың ішінен бір баланы жүргізуші етіп сайлайды, ол шенбердегі балаларға қозғалыстарды көрсетіп тұрады. Барлық ойыншылар жүргізушінің артынан көрсеткен қимылдарды қайталау керек. Қимылдарды қайталаған кезде жүргізушіге қарамай, білтіртпей жасау керек. Шеңбердегі балалар шапалақ ұрып, «САНТИКИ, ФАНТИКИ, ЛИМПОПО» деп айтып ойынды бастайды. Бөлме сыртында тұрған бала ойыншылардың дауыстарын естіп, бөлмеге кіреді де шеңбердің ортасына тұрып, кім жүргізуші екенін табу керек. Егер жүргізушіні тапса, жүргізуші есіктің сыртына шығады. Ойын сол ретімен жалғасып отырады. 7. «Қолдағы хат».Әрқайсысы өзіне серігін таңдап, қарама-қарсы тұра қалады. Бойы ұзындау бала, көзін жұмып тұру керек. Егер бойлары бірдей болса, кімнің жасы үлкен (туған күні 1-2 айға ертерек) бала көзін жұмады. Көзін жұмып тұрған бала қолын алға созып тұрады. Көзі ашық бала соның алақанына хат жаза бастайды, жеке тұрған баспа әріптерді. «Соқыр» ойыншы сол әріптерді табуға тырысып, не оқығанын айтып беру керек. Бір әріпті жазғаннан кейін клесіні жазар алдында бұрын жазылған әріпті өшіріп тастап отыру керек.« Ең жақсы » ойыныҚатысушылар екі топқа бөлінеді . Әр топқа мынадай нұсқау беріледі .Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет . Ең ақшалы , ең жасыл , ең тәтті , ең күлкілі , ең ұсқынсыз, ең қарым-қатынасы күшті , ең жауапты , ең салмақты 

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ