Бекітемін:__________
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: З. Шоманова
Сабақтың тақырыбы: «Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері».
|
Бөлім: |
Координация және реттелу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сабырханова М |
|
Күні: |
14\02\2025ж |
|
Сыныбы: 7д 22 оқушы |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.2 - жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау; 7.1.7.3 - жүйке жасушасының компоненттерін анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Жүйке жүйесінің құрам бөліктерінің маңызын біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Жүйке жүйесінің қызметін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар үшін: Нейронның құрылыс мен қызметін түсіндіреді және сипаттайды. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Сабақтағы оқушылардың ауызша, жазбаша жұмыстарын орындай отырып, оқушыларды іздемпаздыққа, өз бетінше ой қорыта білуге, есте сақтауға, еңбектенуге, тиянақтылыққа, қоршаған ортадағы өсімдіктерді қорғауға тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Бүгінгі мақсатым» Мақсаты: Оқушылар бір-біріне бүгінгі мақсаты туралы айтады, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылардың көңіл-күйін көтереді және сабаққа ынгтасын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.Оқушыларды 3 топқа бөлеміз.
деп үш топқа бөлу
|
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын
«Сиқырлы
кітап» әдісі арқылы еске түсіру. Өзгенің пікірін толықтырады. мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын ашу, мақсатында видеоролик көрсетіледі. Сұрақтарға видеороликтен кейін жауап береді. |
1.Түтікше тәрізді жүйке жүйесі қай жануарға тән? 2.Жүйке жасушасы қалай аталады? 3.Жануарлардың жүйке жүйесінің типі 4.Диффузды жүйке жүйесі тән
1.Қалаған қозғалысымызды қай жүйе жүзеге асырады? 2.жүйке жүйесінің ағзадағы рөлі қандай? 4. Нейрон қандай жүйенің жасушасы? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
https://youtu.be/WxTR1nGjBrI?si=-mSQKk0dfAxeBnWz |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Жүйке ұлпаларын түсіндіреді. |
. |
||
|
|
Тапсырмалар «Скрам шайқас» әдісі арқылы әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Топ 1-Тапсырма 1.Жүйке жүйесінің қызметі қандай? 2. Неліктен ағза біртұтас болып жұмыс істейді? 3.Организмнің тітіркендірулерге жауап реакциясы қандай жүйке жүйесі арқылы жүзеге асырылады? 2- топ. 1- тапсырмасы 1.Суретте нейрондар бейнеленген. Оларды 1-4 сілтемелер бойынша атайды.
3.Жүйке жасушалары неден тұрады?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Сұрақтарға жылдам жауап беріп, скрам мастер тақтаға жапсырады.Суретпен жұмыс жасайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3-топ 1-Тапсырма. Кестедегі нейрондардың қызметі мен түрін сәйкестендіреді.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Кестемен жұмыс жасап дұрыс жауаптарын сәкестендіреді. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Адасқан әріптер» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында қортынды сұрақтар қояды. Оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Үй тапсырмасы:Тақырыпты оқып келу,қозғалтқыш нейрон мен сезімтал нейронның суретін дәптерге түсіру. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс:
Тапсырманы интертақтада орындайды. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүйке жүйесі
Жүйке жүйесі
Бекітемін:__________
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: З. Шоманова
Сабақтың тақырыбы: «Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері».
|
Бөлім: |
Координация және реттелу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сабырханова М |
|
Күні: |
14\02\2025ж |
|
Сыныбы: 7д 22 оқушы |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.2 - жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау; 7.1.7.3 - жүйке жасушасының компоненттерін анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Жүйке жүйесінің құрам бөліктерінің маңызын біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Жүйке жүйесінің қызметін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар үшін: Нейронның құрылыс мен қызметін түсіндіреді және сипаттайды. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Сабақтағы оқушылардың ауызша, жазбаша жұмыстарын орындай отырып, оқушыларды іздемпаздыққа, өз бетінше ой қорыта білуге, есте сақтауға, еңбектенуге, тиянақтылыққа, қоршаған ортадағы өсімдіктерді қорғауға тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Бүгінгі мақсатым» Мақсаты: Оқушылар бір-біріне бүгінгі мақсаты туралы айтады, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылардың көңіл-күйін көтереді және сабаққа ынгтасын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.Оқушыларды 3 топқа бөлеміз.
деп үш топқа бөлу
|
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын
«Сиқырлы
кітап» әдісі арқылы еске түсіру. Өзгенің пікірін толықтырады. мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын ашу, мақсатында видеоролик көрсетіледі. Сұрақтарға видеороликтен кейін жауап береді. |
1.Түтікше тәрізді жүйке жүйесі қай жануарға тән? 2.Жүйке жасушасы қалай аталады? 3.Жануарлардың жүйке жүйесінің типі 4.Диффузды жүйке жүйесі тән
1.Қалаған қозғалысымызды қай жүйе жүзеге асырады? 2.жүйке жүйесінің ағзадағы рөлі қандай? 4. Нейрон қандай жүйенің жасушасы? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
https://youtu.be/WxTR1nGjBrI?si=-mSQKk0dfAxeBnWz |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Жүйке ұлпаларын түсіндіреді. |
. |
||
|
|
Тапсырмалар «Скрам шайқас» әдісі арқылы әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Топ 1-Тапсырма 1.Жүйке жүйесінің қызметі қандай? 2. Неліктен ағза біртұтас болып жұмыс істейді? 3.Организмнің тітіркендірулерге жауап реакциясы қандай жүйке жүйесі арқылы жүзеге асырылады? 2- топ. 1- тапсырмасы 1.Суретте нейрондар бейнеленген. Оларды 1-4 сілтемелер бойынша атайды.
3.Жүйке жасушалары неден тұрады?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Сұрақтарға жылдам жауап беріп, скрам мастер тақтаға жапсырады.Суретпен жұмыс жасайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3-топ 1-Тапсырма. Кестедегі нейрондардың қызметі мен түрін сәйкестендіреді.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Кестемен жұмыс жасап дұрыс жауаптарын сәкестендіреді. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Адасқан әріптер» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында қортынды сұрақтар қояды. Оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Үй тапсырмасы:Тақырыпты оқып келу,қозғалтқыш нейрон мен сезімтал нейронның суретін дәптерге түсіру. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс:
Тапсырманы интертақтада орындайды. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар
беріледі.
2.Суреттен жүйке ұлпасы жасушаларын
анықтайды.
















