Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жүйке жүйесінің маңызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Адам |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
Налибаева Д |
|||||
Күні |
17. 11.2021ж |
|||||
Сынып:4 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Пәні |
Жаратылыстану |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Жүйке жүйесінің маңызы. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.2 жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау |
|||||
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды Оқушылардың басым бөлігі:сезім мүшелерінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді Кейбір оқушылар: жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды |
|||||
Бағалау критерийі |
- сезім мүшелерінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді - жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 8 минут
|
«Миға шабуыл» әдісі бойынша саусақтармен жаттығу жасау Үй тапсырмасын тексеру «Тізбектеп оқу» оқу әдісі бойынша оқып, жүйке жүйесі туралы меңгергендерін айтады. Ой қозғау «Сұрақ - жауап» әдісі
|
Тапсырманы орындайды Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Сұраққа жауап беріп,ойларын ортаға салады |
«Бас бармақ» әдісі
|
Оқулық 50- 51 беттер Жүйке жүйесінің суреті плакат
|
||
Сабақтың ортасы 15минут 15 минут
|
Жаңаны түсіну Сабақтың тақырыбы мен мақсатын интербелсенді тақтада таныстыру. 1-тапсырма «Сұрақ - жауап» әдісі Затарды қалай көреміз? Дыбысты қалай естиміз? Суық пен ыстықты қалай сеземіз? Қоршаған ортадан алынған осы ақпараттың бәрі қай мүшеге барады? Дескриптор: -бірінші сұраққа жауап береді(1б) - екінші сұраққа жауап береді(1б) - үшінші сұраққа жауап береді(1б) - төртінші сұраққа жауап береді(1б) 2-тапсырма топтық жұмыс «Мен зерттей аламын» әдісі 1.Көрсетілген суреттегі жануарлардың атын атау І-топ Сипап сезу Қорапшадағы заттарды бір-біреулеп алып, атауын айту.(оқушылардың көздері байлаулы болады) Қорапша ішіндегі заттар: текше,пирамида, шар, қасық, шаншқы, тәрелке, бакал, қайшы, ручка, қалам, сызғыш, өшіргіш, моншақ. ІІ-топ Иіс сезу Оқушылардың көздері байлаулы болады. Мұрындарына түрлі тағамдар мен иісі бар заттарды иіскетіп, атауын айтқызу.(алма, лимон, мандарин, кирешки, чипси, пияз, әтір, әтір сабын, шампунь, тіс пастасы, крем, желім, спирт ) ІІІ-топ Есту Интербелсенді тақтадан жануарларды дауыстарынң жазбасы қойылады. Оқушылар сол дауыстарды ажырату керек. (ит, жылқы, сиыр, қой, ешкі, доңыз, қоян, түлкі, жолбарыс, қасқыр, піл, мысық, арыстан) Сергіту сәті Біздің дене мүшелеріміз де сөйлейді екен балалар. Оны қимыл іс-әрекетпен жасап көрсетейік. 1.Басымыз не деп сөйлейді? Ия, ия. Жоқ, жоқ 2.Иығымыз ше? Білмеймін, білмеймін 3.Қолымыз на деп сөйлейді? Сәлес, сәлем. Сау бол, сау бол, бері кел, бері кел 4.Басбармағымыз не деп сөйлейді? Жақсы, орташа, талпын 5.Аяғымыз не деп сөйлейді? Топ, топ 3-тапсырма Сезім мүшелері қалай жұмыс істейді? Бір реттік ыдысқа тәтті,ащы,тұщы,тұзды,қышқыл сусындарды топ мүшелері зерттеу жұмысын жүргізеді. І-топ су (таза), сүт, кола ІІ-топ су (тұз), айран, фанта ІІІ-топ су (тәтті), шай, кофе Дескриптор: -тәтті тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б) - ащы тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б) - тұщы тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б) - тұзды тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б) - қышқыл тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б) 4-тапсырма Жұмыс дәптерімен жұмыс жүргізу. Толықтыр, Дұрыс-дұрыс емес. 5-тапсырма Тест Оқушыларға өткен сабақтар бойынша тест тапсырмасы мен берілген суреттерді түсіндірулері керек |
Сұрақтарға жауап береді
Жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды
Сипап сезу арқылы заттарды анықтайды
Иіс сезу арқылы заттарды анықтайды
Есту арқылы жануарларды анықтайды
Қимыл іс-әрекет арқылы сергіту жаттығуын орындайды
Ыдыстағы сұйық заттарды көзбен көрмей, дәм тату арқылы ажыратады
Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды |
ҚБ: 1 балл 1 балл 1 балл 1 балл ҚБ: 1 балл 1 балл 1 балл 1 балл 1 балл |
Оқулық 50-51-бет Жүйке жүйесінің суреті Бір реттік ыдысқа салынған тәтті,ащы,
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |