Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    Адам

    Педагогтің аты - жөні

    Налибаева Д

    Күні

    17. 11.2021ж

    Сынып:4 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Жаратылыстану

    Сабақтың тақырыбы

    Жүйке жүйесінің маңызы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.3.2 жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

    Сабақтыңмақсаты

    Барлық оқушылар: жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды

    Оқушылардың басым бөлігі:сезім мүшелерінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді

    Кейбір оқушылар: жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды

    Бағалау критерийі

    - сезім мүшелерінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді

    - жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті

    Оқушының

    әрекеті


    Бағалау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    8 минут






    «Миға шабуыл» әдісі бойынша саусақтармен жаттығу жасау

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Тізбектеп оқу» оқу әдісі бойынша оқып, жүйке жүйесі туралы меңгергендерін айтады.

    Ой қозғау «Сұрақ - жауап» әдісі

    • Суреттен не байқадың?

    • Неліктен ол қолын тартып алды?

    • Өзің осындай жағдайға кез болдың ба?

    • Сонда қандай қимыл жасадың?

    • Неліктен?

    • Сол қимылдың қалай және неліктен болатынын білесің бе?Түсіндіріп көр.

    Тапсырманы орындайды

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    Сұраққа жауап беріп,ойларын ортаға салады

    «Бас бармақ» әдісі



    Оқулық

    50- 51 беттер

    Жүйке жүйесінің суреті плакат



    Сабақтың ортасы

    15минут














    15 минут











    Жаңаны түсіну

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын

    интербелсенді тақтада таныстыру.

    1-тапсырма «Сұрақ - жауап» әдісі

    Затарды қалай көреміз?

    Дыбысты қалай естиміз?

    Суық пен ыстықты қалай сеземіз?

    Қоршаған ортадан алынған осы ақпараттың бәрі қай мүшеге барады?

    Дескриптор:

    -бірінші сұраққа жауап береді(1б)

    - екінші сұраққа жауап береді(1б)

    - үшінші сұраққа жауап береді(1б)

    - төртінші сұраққа жауап береді(1б)

    2-тапсырма топтық жұмыс

    «Мен зерттей аламын» әдісі

    1.Көрсетілген суреттегі жануарлардың атын атау

    І-топ Сипап сезу

    Қорапшадағы заттарды бір-біреулеп алып, атауын айту.(оқушылардың көздері байлаулы болады)

    Қорапша ішіндегі заттар: текше,пирамида, шар, қасық, шаншқы, тәрелке, бакал, қайшы, ручка, қалам, сызғыш, өшіргіш, моншақ.

    ІІ-топ Иіс сезу

    Оқушылардың көздері байлаулы болады. Мұрындарына түрлі тағамдар мен иісі бар заттарды иіскетіп, атауын айтқызу.(алма, лимон, мандарин, кирешки, чипси, пияз, әтір, әтір сабын, шампунь, тіс пастасы, крем, желім, спирт )

    ІІІ-топ Есту

    Интербелсенді тақтадан жануарларды дауыстарынң жазбасы қойылады. Оқушылар сол дауыстарды ажырату керек. (ит, жылқы, сиыр, қой, ешкі, доңыз, қоян, түлкі, жолбарыс, қасқыр, піл, мысық, арыстан)

    Сергіту сәті

    Біздің дене мүшелеріміз де сөйлейді екен балалар. Оны қимыл іс-әрекетпен жасап көрсетейік.

    1.Басымыз не деп сөйлейді?

    Ия, ия. Жоқ, жоқ

    2.Иығымыз ше?

    Білмеймін, білмеймін

    3.Қолымыз на деп сөйлейді?

    Сәлес, сәлем. Сау бол, сау бол, бері кел, бері кел

    4.Басбармағымыз не деп сөйлейді?

    Жақсы, орташа, талпын

    5.Аяғымыз не деп сөйлейді?

    Топ, топ

    3-тапсырма

    Сезім мүшелері қалай жұмыс істейді?

    Бір реттік ыдысқа тәтті,ащы,тұщы,тұзды,қышқыл сусындарды топ мүшелері зерттеу жұмысын жүргізеді.

    І-топ су (таза), сүт, кола

    ІІ-топ су (тұз), айран, фанта

    ІІІ-топ су (тәтті), шай, кофе

    Дескриптор:

    -тәтті тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    - ащы тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    - тұщы тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    - тұзды тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    - қышқыл тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    4-тапсырма

    Жұмыс дәптерімен жұмыс жүргізу.

    Толықтыр, Дұрыс-дұрыс емес.

    5-тапсырма Тест

    Оқушыларға өткен сабақтар бойынша тест тапсырмасы мен берілген суреттерді түсіндірулері керек

    Сұрақтарға жауап береді











    Жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды


    Сипап сезу арқылы заттарды анықтайды




    Иіс сезу арқылы заттарды анықтайды








    Есту арқылы жануарларды анықтайды





    Қимыл іс-әрекет арқылы сергіту жаттығуын орындайды












    Ыдыстағы сұйық заттарды көзбен көрмей, дәм тату арқылы ажыратады
















    Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды












    ҚБ:

    1 балл

    1 балл

    1 балл

    1 балл



















































    ҚБ:

    1 балл

    1 балл

    1 балл

    1 балл

    1 балл






    Оқулық

    50-51-бет















    Жүйке жүйесінің суреті

    Бір реттік ыдысқа салынған

    тәтті,ащы,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Налибаева Динара Исмаиловна
    17 Мамыр 2023
    489
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жүйке жүйесінің маңызы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жүйке жүйесінің маңызы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жүйке жүйесі туралы қызықты мәліметтер
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    Адам

    Педагогтің аты - жөні

    Налибаева Д

    Күні

    17. 11.2021ж

    Сынып:4 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Жаратылыстану

    Сабақтың тақырыбы

    Жүйке жүйесінің маңызы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.3.2 жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

    Сабақтыңмақсаты

    Барлық оқушылар: жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды

    Оқушылардың басым бөлігі:сезім мүшелерінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді

    Кейбір оқушылар: жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды

    Бағалау критерийі

    - сезім мүшелерінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді

    - жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті

    Оқушының

    әрекеті


    Бағалау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    8 минут






    «Миға шабуыл» әдісі бойынша саусақтармен жаттығу жасау

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Тізбектеп оқу» оқу әдісі бойынша оқып, жүйке жүйесі туралы меңгергендерін айтады.

    Ой қозғау «Сұрақ - жауап» әдісі

    • Суреттен не байқадың?

    • Неліктен ол қолын тартып алды?

    • Өзің осындай жағдайға кез болдың ба?

    • Сонда қандай қимыл жасадың?

    • Неліктен?

    • Сол қимылдың қалай және неліктен болатынын білесің бе?Түсіндіріп көр.

    Тапсырманы орындайды

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    Сұраққа жауап беріп,ойларын ортаға салады

    «Бас бармақ» әдісі



    Оқулық

    50- 51 беттер

    Жүйке жүйесінің суреті плакат



    Сабақтың ортасы

    15минут














    15 минут











    Жаңаны түсіну

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын

    интербелсенді тақтада таныстыру.

    1-тапсырма «Сұрақ - жауап» әдісі

    Затарды қалай көреміз?

    Дыбысты қалай естиміз?

    Суық пен ыстықты қалай сеземіз?

    Қоршаған ортадан алынған осы ақпараттың бәрі қай мүшеге барады?

    Дескриптор:

    -бірінші сұраққа жауап береді(1б)

    - екінші сұраққа жауап береді(1б)

    - үшінші сұраққа жауап береді(1б)

    - төртінші сұраққа жауап береді(1б)

    2-тапсырма топтық жұмыс

    «Мен зерттей аламын» әдісі

    1.Көрсетілген суреттегі жануарлардың атын атау

    І-топ Сипап сезу

    Қорапшадағы заттарды бір-біреулеп алып, атауын айту.(оқушылардың көздері байлаулы болады)

    Қорапша ішіндегі заттар: текше,пирамида, шар, қасық, шаншқы, тәрелке, бакал, қайшы, ручка, қалам, сызғыш, өшіргіш, моншақ.

    ІІ-топ Иіс сезу

    Оқушылардың көздері байлаулы болады. Мұрындарына түрлі тағамдар мен иісі бар заттарды иіскетіп, атауын айтқызу.(алма, лимон, мандарин, кирешки, чипси, пияз, әтір, әтір сабын, шампунь, тіс пастасы, крем, желім, спирт )

    ІІІ-топ Есту

    Интербелсенді тақтадан жануарларды дауыстарынң жазбасы қойылады. Оқушылар сол дауыстарды ажырату керек. (ит, жылқы, сиыр, қой, ешкі, доңыз, қоян, түлкі, жолбарыс, қасқыр, піл, мысық, арыстан)

    Сергіту сәті

    Біздің дене мүшелеріміз де сөйлейді екен балалар. Оны қимыл іс-әрекетпен жасап көрсетейік.

    1.Басымыз не деп сөйлейді?

    Ия, ия. Жоқ, жоқ

    2.Иығымыз ше?

    Білмеймін, білмеймін

    3.Қолымыз на деп сөйлейді?

    Сәлес, сәлем. Сау бол, сау бол, бері кел, бері кел

    4.Басбармағымыз не деп сөйлейді?

    Жақсы, орташа, талпын

    5.Аяғымыз не деп сөйлейді?

    Топ, топ

    3-тапсырма

    Сезім мүшелері қалай жұмыс істейді?

    Бір реттік ыдысқа тәтті,ащы,тұщы,тұзды,қышқыл сусындарды топ мүшелері зерттеу жұмысын жүргізеді.

    І-топ су (таза), сүт, кола

    ІІ-топ су (тұз), айран, фанта

    ІІІ-топ су (тәтті), шай, кофе

    Дескриптор:

    -тәтті тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    - ащы тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    - тұщы тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    - тұзды тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    - қышқыл тағамды қалай сезетінін бақылайды(1б)

    4-тапсырма

    Жұмыс дәптерімен жұмыс жүргізу.

    Толықтыр, Дұрыс-дұрыс емес.

    5-тапсырма Тест

    Оқушыларға өткен сабақтар бойынша тест тапсырмасы мен берілген суреттерді түсіндірулері керек

    Сұрақтарға жауап береді











    Жүйке жүйесінің сезім мүшелеріне қандай маңызы бар екенін анықтайды


    Сипап сезу арқылы заттарды анықтайды




    Иіс сезу арқылы заттарды анықтайды








    Есту арқылы жануарларды анықтайды





    Қимыл іс-әрекет арқылы сергіту жаттығуын орындайды












    Ыдыстағы сұйық заттарды көзбен көрмей, дәм тату арқылы ажыратады
















    Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды












    ҚБ:

    1 балл

    1 балл

    1 балл

    1 балл



















































    ҚБ:

    1 балл

    1 балл

    1 балл

    1 балл

    1 балл






    Оқулық

    50-51-бет















    Жүйке жүйесінің суреті

    Бір реттік ыдысқа салынған

    тәтті,ащы,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Завучтарға Презентация 5 сынып
    17.05.2023
    489
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Налибаева Динара Исмаиловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации