Тақырыбы: Жүйке жүйесінің маңызы, оның құрылысы және қызметі. |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: | Жүйке жүйесінің және нейронның құрылысымен және қызметімен танысу, рефлекс доғасының жүру жолдарын және жүйке жүйесінің эволюциясын салыстыру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Жүйке жүйесінің құрылысын,қызметін және нейронның түрлерін біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Жүйке жүйесінің құрылысын,қызметін және нейронның түрлерін біледі және рефлекс доғасының жүру жолдарын атап береді. |
| Кейбір оқушылар: |
| Жүйке жүйесінің құрылысын,қызметін және нейронның түрлерін , рефлекс доғасының механизмін және жүйке жүйесінің эволюциясын салыстырады .( қарапайымдылар-омыртқалыларға дейін) |
Тілдік мақсат | Оқушылар:(істей алады) өз ойларын айта алады, салыстыра біледі |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: нейрон, аксон, дендрит, рефлекс синапс,медиатор |
|
|
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Жүйке жүйесінің құрылысын,қызметін, маңызы қандай? |
| Сіз неліктен ........... екенін айта аласыз ба? |
| Ыстық шәйнекке тигенде неге қолымызды тартып аламыз? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Синапс – түйісу, рефлкес – жауап қайтару. |
Алдыңғы оқу | §11 Аралас бездер |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | уақыты | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) | Ресурстар |
Басталуы |
2 мин
7-мин | 1.1.Ұйымдастыру кезеңі1.2.Сергіту сәті: «Мұрын мен құлақ » 1.3.ОЖТ. «Терминдер тізбегі» әдісі арқылы топқа бөлу.Тироксин, адреналин, инсулин,тимозин, ұйқы, жыныс,қалқанша,айырша.Берілген терминдер туралы өз ойларын айтып, гормондар бір топқа, бездер екінші топқа бөлінеді.1.4 ОЖТ«Сұрақтар жауыны» әдісі арқылы топ мұшелері қарсы топ мүшелерімен жұптасып тұрып, бір- біріне сұрақ қою арқылы үй тапсырмаларын тексереді.
|
Қағазға жазған термин сөздер.
|
Ортасы | 10- мин
5-мин
10-мин
| 2.1.Жаңа сабақ:2.2.Топтық жұмыс:1 топқа «Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі», 2 топқа «Рефлекс және рефлекс доғасы» тақырыпшалары беріледі. Әр топ өз тақырыпшаларын оқып, талдап постер қорғайды.Постер барысында2.3. Интернеттен «Жүйке жүйесі» бейнебаянын көрсету арқылы және өз ойларымызды қортындылаймыз.2.4. Жаңа сабақты бекіту:( деңгейлік сұрақтар беру арқылы)«Талантты және дарынды балаларды оқыту» модулі:Электрондық оқулықтағы суретті пайдалана отырып:А) Жүйке жүйесінің эволюциясын (қарапайымдардан-адамдарға) дейін талдауВ). Семантикалық карта
С).Биологиялық диктант:А) жүйке жүйесінің ұлпасы- ........қалай аталады?Ә) нейронның құрылысы ...............қандай?Б)Май қабығымен қапталған ұзын өсінділер ........ не түзеді?В)Ағзаныңтітіркендіргіштерге жауап беру реакциясы ....... не деп атаймыз?Г) Рефлекс доғасының жүру жолдары ..........
2.5. Зертханалық жұмыс: «Тізе рефлексі» Оқушылар зертханалық жұмыстың нұсқаулығы бойынша орындайды ( зертханалық жұмыстар дискісі) |
ФлипчартФломастерМәтінмен жұмыс: «Түртіп алу» алу әдісі арқылы.
«Жүйке жүйесі» (бейне баян)
Электрондық оқулық
Флипчартқа жазылғанкарта
Электрондық оқулықтағы нұсқаулық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аяқталуы | 3- мин8- мин | Қорытынды.«Бағалау парағы» бойынша бағалау.Үйге тапсырма §12 Жүйке жүйесі тақырыбына тест құрастырып келу.Кері байланыс: Бүгінгі сабақ менің өміріме ........ берді.( ауызша)
| Бағалау парағы. |