Материалдар / Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және наркотикалық заттардың әсері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және наркотикалық заттардың әсері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
23 Қараша 2023
124
7 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Мінетова Ф.Ғ.

Күні:

09.03.2023ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және наркотикалық заттардың әсері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.10 - жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және наркотикалық заттардың әсерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Жүйке жүйесінің қызметін бұзатын заттарды біледі

Көпшілік оқушылар үшін:

Шылым шегумен және спиртті сусындарды ішумен күресу шараларын айта алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Шылым құрамындағы зиянды заттарды біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі








  1. Ұйқы кезінде адам организмінде қандай процесстер жүреді?

  2. Адам организмінің жасына және жас ерекшеліктеріне байланысты қанша сағат ұйықтау керек?

  3. Ұйқысыздық деген не?

  4. Түс көру деген не?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Ұжымдық жұмыс «Ой қозғау» стратегиясы. Тақырыпты ашуға «жүйке жүйесінің қызметіне алкоголь, шылым және есірткілік заттардың әсері» бейнежазбасы көрсетіледі.

Бейнежазбадан нені байқадыңыз ?

Сізге таныс емес ақпараттар берілді ме? ....................................

Бүгінгі өтетін тақырыбымыз: Жүйке жүйесінің қызметіне алкоголь, темекі және наркотикалық заттардың әсері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсатымыз: Жүйке жүйесінің қызметіне алкоголь, темекі және наркотикалық заттардың әсерін түсіндіру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Жаңа сабақ бойынша қысқаша түсіндірме жүргізу.

Оқулықты ашып, сабақтың тақырыбын жазып алады.


Денсаулыққа зиянды заттарды пайдаланғанан болатын ауруларды интернет ресурстарын пайдаланып видеороликтер көреді


Оқушыларға тапсырманы түсіндіру

1-Тапсырма.

Топтық жұмыс. «Графикалық органайзер» әдісі

1 топ – спиртті сусынның әсерін;

2 топ – есірткінің;

3 топ – темекінің әсерін қарастырады.

.


Дескриптор:

1-топ:

1.Спиртті сусындардың қоғамға әсерін айтады.

2.Жүйке жүйесіне әсерін сипаттайды.

3.Спиртті сусындардан болатын ауруларды атайды.

2-топ:

1.Есірткінің қоғамға әсерін сипаттайды.

2. Жүйке жүйесіне әсерін сипаттайды.

3.Есірткіден туындайтын ауруларды атайды.

3-топ:

1.Темекінің қоғамға әсерін сипаттайды.

2. Жүйке жүйесіне әсерін сипаттайды.

3.Темекіден туындайтын ауруларды атайды.


Ақ парақтар

маркер

Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады

«Лэйс» әдісі

2-Тапсырма

1-топ: Қазіргі таңда жастардың электронды темекіге әуес болуы не себептен ұлғайып барады?

2-топ: Неліктен қоғамда зиянды заттарды қолдану тиылмай тұр? Күресу жолдарын ұсыныңдар.

3-топ: Зиянды заттарды қолданатын адамдарға қандай кеңес берер едіңдер?


Дескриптор:

1.Тапсырманы орындайды.


қағаздар

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.


Сабақта ұнағаны

Достарыммен бөлісемін

Есіме сақтадым





Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.


Таратпа қағаздар





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!