Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Үй тапсырмасын сұрау. «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі
|
-
Ұйқы кезінде адам организмінде қандай процесстер
жүреді?
-
Адам организмінің жасына және
жас ерекшеліктеріне байланысты қанша сағат ұйықтау
керек?
-
Ұйқысыздық деген не?
-
Түс көру деген не?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Ұжымдық жұмыс «Ой қозғау» стратегиясы.
Тақырыпты ашуға «жүйке жүйесінің қызметіне алкоголь, шылым және
есірткілік заттардың әсері» бейнежазбасы
көрсетіледі.
Бейнежазбадан нені байқадыңыз ?
Сізге таныс емес ақпараттар берілді ме?
....................................
Бүгінгі өтетін тақырыбымыз: Жүйке жүйесінің
қызметіне алкоголь, темекі және наркотикалық заттардың
әсері
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсатымыз: Жүйке жүйесінің қызметіне
алкоголь, темекі және наркотикалық заттардың әсерін
түсіндіру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26
мин.
|
Жаңа сабақ бойынша қысқаша түсіндірме
жүргізу.
|
Оқулықты ашып, сабақтың тақырыбын жазып
алады.
|
|
Денсаулыққа зиянды заттарды пайдаланғанан болатын
ауруларды интернет ресурстарын пайдаланып видеороликтер
көреді
|
|
Оқушыларға тапсырманы түсіндіру
|
1-Тапсырма.
Топтық жұмыс. «Графикалық органайзер»
әдісі
1 топ – спиртті сусынның
әсерін;
2 топ – есірткінің;
3 топ – темекінің әсерін
қарастырады.
.
|
Дескриптор:
1-топ:
1.Спиртті сусындардың қоғамға әсерін
айтады.
2.Жүйке жүйесіне әсерін
сипаттайды.
3.Спиртті сусындардан болатын ауруларды
атайды.
2-топ:
1.Есірткінің қоғамға әсерін
сипаттайды.
2.
Жүйке жүйесіне әсерін
сипаттайды.
3.Есірткіден туындайтын ауруларды
атайды.
3-топ:
1.Темекінің қоғамға әсерін
сипаттайды.
2.
Жүйке жүйесіне әсерін
сипаттайды.
3.Темекіден туындайтын ауруларды
атайды.
|
Ақ парақтар
маркер
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы
орындатады
|
«Лэйс» әдісі
2-Тапсырма
1-топ: Қазіргі таңда жастардың
электронды темекіге әуес болуы не себептен ұлғайып
барады?
2-топ: Неліктен қоғамда зиянды
заттарды қолдану тиылмай тұр? Күресу жолдарын
ұсыныңдар.
3-топ: Зиянды заттарды қолданатын
адамдарға қандай кеңес берер едіңдер?
|
Дескриптор:
1.Тапсырманы орындайды.
|
қағаздар
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
|
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын
түсіндіріп береді.
Сабақта ұнағаны
|
Достарыммен бөлісемін
|
Есіме сақтадым
|
|
|
|
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан
белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып бағалайды.
|
Таратпа қағаздар
|