Бөлім:
|
9-бөлім. Аспан
әлемінің құпиялары
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
5
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жұлдыздар мен аңыздар.
Сан есімнің құрамдық түрлері
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты:
|
5.2.6.1оқылым
стратегияларын қолдану:жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты
ақпаратты табу үшін оқу;
5.ӘТН4.4.Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу,сан есімді зат
есім орнына қолдана білу.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
оқылым стратегияларын
қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқып, нақты ақпаратты табу үшін
оқиды; Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі,сан есімді зат
есім орнына қолдана біледі.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Топта жұмыс жасау
ережені еске түсіру.
3.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
|
Шеңбер бойымен тұрған
оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Конфеттер арқылы 2
топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған
конфетін алып топтасады.
|
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Сұрақтар:
1.Аспандағы қанша
жұлдыздың атын білесің?
2.Аңыз деген
не?
3.Жұлдыздарға
байланысты аңыздарға сенесің
бе?
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Дескриптор:
-сұраққа жауап береді
-2 балл
|
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№3-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші,
түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы
сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Нұсқау
береді.
|
Мәтінді тыңдай отырып,
бейнелі сөздер мен сөз тіркестерін жазып алады. Сол сөздердің
мағынасын анықтайды.
|
Дескриптор:
-Айтылымды мұқият
тыңдайды.
-Айтылған ақпаратты
есінде сақтайды.
Жалпы-3
балл
|
|
Жеке
жұмыс
|
№4-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші,
түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы
сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді.
|
Тыңдалған мәтін бойынша
3 сұрақ жазады. Өз қалалары бойынша мәтінді екі кейіпкердің шағын
диалогы ретінде жазады.
|
Дескриптор:
-3 сұрақ
жазады.
-Диалог ретінде
жазады.
Жалпы- 5
балл
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір
ауыз сөз» әдісі.
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар
бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|
|