Материалдар / Жұлдызды аспанның құпиясы 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жұлдызды аспанның құпиясы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Аспанда миллион тіпті миллиардаған жұлдыздар бар және әр қайсысының өздік құпиясы бар. Мысалғы жеті қарақшы,ақ аю,жұлдыздар және т.б. Жұлдызды аспанды қызықтаған және тамашалаған өте керемет ғажайып әсер береді. Жұлдыздардың өз ара байланысып керемет көріністі пайда қылғызады.Бірақ оларды құрастырып көз алдыға елестету оңай емес. Себебі,әр түрлі жұлдыздар араласқан аспанда әр түрлі нәрсені көруге болады. Мысалы;жеті қарақшы орнына бас киімді көретіндер көп. Жұлдызды аспан құпиясын зерттеуге әлі көөөп деген уақыттар керек. Ал сол уақыттар ішінде тек қана құпияларын емес олардың тарихында зерттеп үлгеруге болады. Жұлдызды аспан құпиялары өте тамаша
Авторы:
07 Маусым 2024
180
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің Бауыржан Момышұлы атындағы

5 жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Тарау немесе бөлім атауы:

9-бөлім: Аспан әлемінің құпиялары

Педагогтың Т.А.Ә.

Шарипбаева А.А.

Күні:

27.02.24

Сыныбы:

5

Сабақтың тақырыбы:

Жұлдызды аспанның құпиясы

Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттары:

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;

7.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту


Сабақ мақсаты:

- тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, ақпараттың өзектілігін анықтайды;

- ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айтады


Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақ басы














1.Ұйыдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу

«Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы психологиялықалық ахуал қалыптастыру.

Жүректі бір-біріне беріп, жылы лебіздерін білдіреді.

  1. Үй жұмысын тексеру

«Сөзді тап» әдісі арқылы өтілген материалды қайталау

Сабақта не меңгеретіні туралы айту

Тақырыпқа сай жұмбақ шешкізу.
Мекенi көкте екi ару,
Бiр-бiрiн көруге зәру.

(Күн мен Ай)

Оқушылардың сабаққа назарын аударту




Ауызша кері байланыс:

Жақсы! Жарайсыңдар


Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

Сабақтың мақсатымен таныстыру.


Сөздікпен жұмыс.Мұғалім интерактивті тақтадантақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырады,аудармасын айтады.Оларды оқиды,оқушыларға қайталатады. «Сөздік бинго»әдісі арқылы.

Қараңғы- сумрак, темно

Жап-жарық- яркие

Шашып тастаған-рассыпать, разбросать

Жағып қойған- зажечь

Ожау- ковш, поварешка

Жеті Қарақшы- большая медведица

Дүрбі- бинокль, подзорная труба

Таң қалу- удивляться, изумляться

Күтіп қалды- заждался

Мәтіналды жұмыс: Суреттерге қара. Сұрақтарға жауап бер.

«Ой қозғау» әдісі

59 бет 1,2 тапсырма

60 бет 3-тапсырма.

Мәтінді екі рет мұқият тыңдап, ондағы тірек сөздерді анықтаңыз. Тірек сөздердің көмегімен мәтінге ат қойыңыз.

— Ой, дала қараңғы болыпты. ‡Қонақта көп отырдық, — деп, анасы әжесімен қоштасты.

— Жиі келіңдер. Мен сендерді күтемін, — деді әжесі. †Әже немересінің бетінен сүйді.

Аспанда жұлдыздар жап-жарық. Аспанға жұлдыздарды шашып тастаған секілді. Аспанға

кішкентай шамдарды жағып қойғандай.

Алисаның қолында сүйікті ойыншығы Антошка клоуны бар. Алиса қараңғы аспаннан түрлі

фигураларды көрді. Фигуралар біресе жапыраққа ұқсайды, біресе ақ нүктеге ұқсайды. Ал мынау не?

 Мама, қарашы, аспанда үлкен ожау тұр, — деді Алиса. Ол қолымен аспанды көрсетті.

 Бұл Жеті ‡Қарақшы шоқжұлдызы! Ол түнде адамдарға өз үйін табуға көмектеседі.

Ғалымдар жұлдыздарды зерттейді. Бұл кішкентай нүктелердің құпиясы көп.

 Бірақ жұлдыздар өте кішкентай ғой. Оларды қалай көреді?

 †Әкеңе айт, ол сені обсерваториға апарады. Обсерваторияда үлкен дүрбі бар. Ол телескоп деп аталады. Телескоппен жұлдызды көруге болады. Ол жұлдызды үлкен етіп көрсетеді.

Жұлдыздар бізден алыста. Сондытан олар кішкентай болып көрінеді. Алиса таң қалды.

 ‡Қолыңды бер, тез жүр. †Әкең күтіп қалды. Аяғыңа қара, құлап қалма. Айнала қап-қараңғы.

Ештеңе көрінбейді. Алиса айналасына қарады. Анасына қолын беріп



Оқушылар тақырыпты анықтайды

Жаңа сөздерді есте сақтайды









Дескриптор:Берілген сөздерді сәйкестендіреді

Сөздерді сипаттайды





Дескриптор Білім алушы

- мәтінді тыңдау барысында 5 тірек

сөзді анықтайды;

- тірек сөздерді жұлдыздың бес

бұрышына жазады;

- тірек сөздердің көмегімен мәтін

тақырыбын болжайды;

- мәтінге сөз тіркесімен атау беріп, оны

жұлдыздың ортасына жазады.



Оқушыларды жауабына қарай бағалайды





Ауызша кері байланыс:

Жақсы! Жарайсыңдар!

.








Оқулық



Сабақ ортасы










Сұрақ - жауап әдісі:

1. Тапсырма қызық болды ма?

2. Тапсырма орындау оңай болды ма?

Сергіту сәті «Қызылөрік»

2-тапсырма. Мәтін бойынша ашық және жабық сұрақтарға жауап беріңіз.Қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтарды қолдан. «Кофе араластырғыш таяқшалары» әдісі.

1.Алиса мен анасы қайда болды?

2. Алиса мен анасы кімнің үйінде қонақта болды?

3.Түнгі аспан қандай?

4.Алиса қараңғы түнде не көрді?

5.Аспаннан көрген фигураларды Алиса неге ұқсатты?

6.Анасы Алисаға не айтты?

7. Алиса неге таң қалды?

8.Жұлдыздарды қалай көруге болады?

9.Сен Жеті Қарақшы шоқжұлдызың көрдің бе?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді










Оқушыларды жауабына қарай бағалайды














Оқулық










Сабақ соңы

Рефлексия

Толғанай – түсіндім

Жарты ай- сұрақтарым бар

Туған ай – түсінбедім


Үй тапсырмасы 61 бет 7 тапсырма

Айды таңдайды.


Ай суреті

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!