Сабақ
басы
|
1.Ұйыдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу
«Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы психологиялықалық ахуал
қалыптастыру.
Жүректі
бір-біріне беріп, жылы лебіздерін
білдіреді.
-
Үй жұмысын
тексеру
«Сөзді тап» әдісі
арқылы өтілген материалды қайталау
Сабақта не меңгеретіні туралы
айту
Тақырыпқа сай жұмбақ
шешкізу.
Мекенi көкте екi ару,
Бiр-бiрiн көруге зәру.
(Күн мен
Ай)
|
Оқушылардың сабаққа назарын
аударту
|
Ауызша
кері байланыс:
Жақсы!
Жарайсыңдар
|
|
Балалар,
бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп
ойлайсыңдар?
Сабақтың
мақсатымен таныстыру.
Сөздікпен жұмыс.Мұғалім интерактивті
тақтадантақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырады,аудармасын
айтады.Оларды оқиды,оқушыларға
қайталатады. «Сөздік бинго»әдісі
арқылы.
Қараңғы- сумрак,
темно
Жап-жарық- яркие
Шашып
тастаған-рассыпать, разбросать
Жағып
қойған- зажечь
Ожау-
ковш, поварешка
Жеті
Қарақшы- большая медведица
Дүрбі- бинокль, подзорная
труба
Таң
қалу- удивляться, изумляться
Күтіп
қалды- заждался
Мәтіналды
жұмыс: Суреттерге қара. Сұрақтарға
жауап бер.
«Ой қозғау»
әдісі
59 бет 1,2
тапсырма
60
бет 3-тапсырма.
Мәтінді екі рет мұқият тыңдап, ондағы тірек сөздерді
анықтаңыз. Тірек сөздердің көмегімен мәтінге ат
қойыңыз.
— Ой, дала қараңғы
болыпты. Қонақта көп отырдық, — деп, анасы әжесімен
қоштасты.
— Жиі келіңдер. Мен сендерді
күтемін, — деді әжесі. Әже немересінің бетінен
сүйді.
Аспанда
жұлдыздар жап-жарық. Аспанға жұлдыздарды шашып тастаған секілді.
Аспанға
кішкентай шамдарды жағып
қойғандай.
Алисаның
қолында сүйікті ойыншығы Антошка клоуны бар. Алиса қараңғы аспаннан
түрлі
фигураларды көрді. Фигуралар біресе жапыраққа
ұқсайды, біресе ақ нүктеге ұқсайды. Ал мынау не?
— Мама,
қарашы, аспанда үлкен ожау тұр, — деді Алиса. Ол қолымен аспанды
көрсетті.
— Бұл
Жеті Қарақшы шоқжұлдызы! Ол түнде адамдарға өз үйін табуға
көмектеседі.
Ғалымдар
жұлдыздарды зерттейді. Бұл кішкентай нүктелердің құпиясы
көп.
— Бірақ
жұлдыздар өте кішкентай ғой. Оларды қалай
көреді?
— Әкеңе айт, ол сені обсерваториға апарады. Обсерваторияда
үлкен дүрбі бар. Ол телескоп деп аталады. Телескоппен жұлдызды
көруге болады. Ол жұлдызды үлкен етіп
көрсетеді.
Жұлдыздар бізден алыста. Сондытан олар кішкентай болып
көрінеді. Алиса таң қалды.
— Қолыңды бер, тез жүр. Әкең күтіп қалды. Аяғыңа
қара, құлап қалма. Айнала
қап-қараңғы.
Ештеңе
көрінбейді. Алиса айналасына қарады. Анасына қолын беріп
|
Оқушылар тақырыпты
анықтайды
Жаңа сөздерді есте
сақтайды
Дескриптор:Берілген сөздерді
сәйкестендіреді
Сөздерді
сипаттайды
Дескриптор Білім
алушы
- мәтінді тыңдау барысында 5
тірек
сөзді
анықтайды;
- тірек сөздерді жұлдыздың
бес
бұрышына
жазады;
- тірек сөздердің көмегімен
мәтін
тақырыбын
болжайды;
- мәтінге сөз тіркесімен атау
беріп, оны
жұлдыздың ортасына жазады.
|
Оқушыларды жауабына қарай
бағалайды
Ауызша
кері байланыс:
Жақсы!
Жарайсыңдар!
.
|
Оқулық
|
Сабақ
ортасы
|
Сұрақ
- жауап әдісі:
1. Тапсырма қызық болды ма?
2.
Тапсырма орындау оңай болды ма?
Сергіту
сәті «Қызылөрік»
2-тапсырма. Мәтін бойынша ашық және жабық
сұрақтарға жауап беріңіз.Қарсылықтық қатынасты білдіретін
жалғаулықтарды қолдан. «Кофе араластырғыш таяқшалары»
әдісі.
1.Алиса
мен анасы қайда болды?
2. Алиса
мен анасы кімнің үйінде қонақта
болды?
3.Түнгі
аспан қандай?
4.Алиса
қараңғы түнде не көрді?
5.Аспаннан көрген фигураларды Алиса неге
ұқсатты?
6.Анасы
Алисаға не айтты?
7. Алиса
неге таң қалды?
8.Жұлдыздарды қалай көруге
болады?
9.Сен
Жеті Қарақшы шоқжұлдызың көрдің бе?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Оқушыларды жауабына қарай
бағалайды
|
Оқулық
|