Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жұлдызды сағат
Материал туралы қысқаша түсінік
Жұлдызды сағат интеллектуалды ойыны
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Қазан 2018
661
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Жұлдызды сағат » математикалық сайысы(6 сыныптар аралығында)
Математика пән мұғалімі: А.П.Пірімбет
« Жұлдызды сағат» интеллектуалдық ойыны.
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын оқуға ынтасын арттыру. Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін- өзі тәрбиелеуге, шапшаңдыққа, білімді болуға тәрбиелеу.Көрнекілігі:интерактивті тақта, слайдтар, үлестермелі қағаздар, Әр топқа даярланған үстел, эмблемалар.Барысы:1-жүргізуші: Армысыздар, ардақты, ұлағатты ұстаздар, жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар сайыскерлер, «Математика – ғылымдар патшасы» дегендей, бұл ғылым адам өміріне оның ой-өрісінің дамуына аса қажет. Математика пәніне деген қызығушылығымызды арттыру мақсатында өткізгелі отырған «Жұлдызды сағат» атты кешімізге қош келдіңіздер!2-жүргізуші:Сандардың біз сырына үңілеміз, Үйренбеген достардан түңілеміз, Білгеніңді бұл пәннен жасырсаңдар, Бүгін достар, әрине жеңілеміз- дей келе бүгінгі кешімізді ашық деп жариялаймыз.1-жүргізуші: Шапшаң ойын ойнайтын, Ұл-қызың шықса ортаға, Шақырайық сайысқа, Топтар шықсын ортаға- дей отырып ойынға қатысушы топтарды ортаға шақырайық.6 «а» сынып – «Жас ұрпақ»6 «ә» сынып – «Сұңқар»6 «б» сынып – «Болашақ»2-жүргізуші:Сайыста бақ сыналар, бап сыналар, Бас жүлдені өнерлі тапқыр алар, Кім өнерлі, кім шапшаң шешу қиын, Қазылар алқасы болмаса нақ сыналар.Кез-келген сайыс бағалануы тиіс. Осының ара-жігін ажырататын қазылар алқасы. Бұл- жарыстың ажырамас бір бөлігі, дәстүрлі үрдісі. Бізде сол үрдіс бойынша әділдігін айтып, тура шешім шығарар қазылар алқасымен таныстырып өтейік. 1.Қайырмаганбетова Б2.Сағындыққызы К3.Сакиева Г1-жүргізуші:Сайысымыздың өтілу тәртібімен таныстырып өтейік:1.Сәлемдесу рәсімі. (аты,ұраны)2.Есеп шығара білесіңбе? (есептер шығару)3.Тапқыр болсаң, шешіп көр. (логикалық есептер)4. Полиглот. (жауабын 3 тілде айту)5.Сен білесіңбе? (математикалық сұрақ)6. Ақылдассаң, шешерсің. Олай болса сайысымызды бастайық.2-жүргізуші:Өнер қуып оқушылар өтер деймін, Бір басына өнерлері жетер деймін, Бәске түссе оқушылар кезектесіп, Таныстырып топтарын өтер деймін.І.Кезекте сәлемдесу рәсімі. (әр топ өз топтарын таныстырып өтеді)1-жүргізуші: Өмірде ойлап тұрсаң, бәрі де –есеп, Ауырсаң ішетұғын дәрі де –есеп, Есепсіз сүрген өмір мазмұнсыз-ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп десек- деп келесі турға көшейік.Бұл турда әр топқа бір-бір есептен беріледі, сол берілген есептерді топ мүшелерінің әрқайсысы келіп бір амалдан орындап, есептің шешуін табу керек. Әр дұрыс амалға 5 ұпай беріледі.1-топқа: 7х – 3 – 2х = х + 92-топқа: 13 – 2х + 5 = х - 3 3-топқа: 3х – 10 + 9х = 22х2-жүргізуші: Ең қиыны сайыстың енді келді, Мықтылары қалыпты ,жеңсін енді, Тез қимылда, ойланып тұрып қалмай, Осы ойыннан көрейік ерен ерді- деп ,3-ші турға өтейік. Бұл тур « Тапқыр болсаң, шешіп көр» деп аталады. Ойынның шарты бойынша әр топ ұяшық нөмірлерін таңдайды.Сол ұяшықтың сұрағына жауап береді. Дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі. Бірінші болып ұяшықты «Жас ұрпақ» тобы бастайды. Ол топ білмеген жағдайда келесі топ алдындағы жұлдызшаны көтеру арқылы жауап береді.І-ұяшық: Қояндар бөренені арамен бөліп жатыр.Олар 14 жерден кесті.Неше бөлік пайда болды? (15)ІІ- ұяшық: Алмұрт алмадан ауыр, ал алма өріктен ауыр. Алмұрт ауыр ма, алде өрік ауыр ма? (алмұрт)ІІІ-ұяшық: Еменде 3 бұтақ , ал әр бұтақта 3 алмадан бар ,Барлығы неше алма бар? ( еменде алма өспейді )ІV- ұяшық : Бөлмеде 2 ит, 3 құс , 1 шыбын бар. Жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады. ( 20 )V-ұяшық : Анасы 16 мандарин сатып алған.Жартысын Думан жеді, Айша 2 мандарин жеді, қалғанын Дана жеді.Дана неше мандарин жеді? (6)VI-ұяшық: Егер 7 жұмыртқаның бағасы 7 теңге болса, сонда 100 жұмыртқаның бағасы неше теңге? (100)1-жүргізуші: Көп тілді меңгеру заман талабы болып отырғандықтан, қатысушылардың шет тілін қаншалықты меңгергенін ойынымыздың келесі бөлімі IV- тур «Полиглоттан» байқайық. Бұл бөлімде жасырылған сөзді немесе жұмбақ шешуін үш тілде қазақша, орысша, ағылшынша айту керек. Үш аудармасын дұрыс шешсе - 15 ұпай. Екі аудармасын дұрыс шешсе - 10 ұпай, біреуін тапса - 5 ұпай беріледі. 1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойында, Ұзындығы жазулы тұр бойында.Жауабы: сызғыш, линейка, ruler2. Қабат, қабат қаттама,Ақылың болса аттама.Жауабы: кітап, книга, book.3..... жылда ел жаңа.Жауабы: eлу, пятьдесять, fifty.4.... теңгең болғанша,... досың болсын.Жауабы: жүз, сто, one hand red5. Нәрселерді санағанда,Керек ол бізге ауадай,Айтыңдаршы бұл қандай сан,Жан – жағыңа қарамай.Жауабы: натурал сан, натуральные числа, real6. Бірдей санды бірнеше рет,Көбейтуден тұрады.Егер оны ықшамдасаң,Қандай атау болады?Жауабы: дәреже, степень, power2-жүргізуші: Білімнің ұшқырлығын танытып сен, Асып-тасып, асықпа, қалыспа сен. Уақыт деген зымырап, зулап жатыр. Шапшаңдық бұл сайыста керек екен- деп топтарға сұрақтар қойылады. Жауабын тапқан әр топ алдындағы жұлдызшаны көтеріп арқылы жауап береді. Дұрыс жауап 5 ұпаймен бағаланады.Заттарды санау үшін қолданылатын сандар қалай аталады? (натурал)Нөлге және жұп цифрларға аяқталатын сандар қалай аталды? (жұп)Қандай сан жай сандар деп аталды? (өзіне және 1-ге ғана бөлінеді)1 дц –де неше сантиметр бар? (10)1 сағатта неше минут бар? (60)37 санында неше ондық ,неше бірлік бар? (3 ондық, 7 бірлік)Санды өрнек неден құралады? (саннан)3 санын 3 рет қосқанда неше болады? (9)Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш ?( шаршы)Ұзындықтың өлшем бірлігі? ( метр)Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді? (0)Ең үлкен уақыт өлшемі? (ғасыр)2-ге бөлінбейтін сандар не деп аталады? (тақ )Алымы бөлімінен кіші бөлшек? (дұрыс)Алымы бөлімінен үлкен бөлшек? (бұрыс)1-жүргізуші: Сайыс –толқын жатқандай асып тасып, Біреу мығым біреулер шалыс басып, Бұл сайыста байқалар тапқырлық, Жеңсеңде , жеңілсеңде қалма жасып.VI-тур «Ақылдассаң, шешерсің».Ойынның шарты бойынша әр топқа үлестірмелі қағаздардар таратылады. Дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі.1-топ. 88888888 сандардың арасына қосу таңбасын қою арқылы 1000-ды қалай шығаруға болады?888+88+8+8+8=10002-топ. Бесбірліктің көмегімен 100 санын жаз: 111-11=100 3 – топ.Бес бестіктің көмегімен 100 санын жаз: 5*5*5-5*5=100 2-жүргізуші: Сайысымыздың соңғы сәті таяп қалды, Ал, қазір әділ қазылар сөз алады, Сайысымыздың жеңімпаздарын анықтап, Мақтау қағаз ,сыйлықтарын тапсырады.Сөз кезегі әділ қазы алқасында.1-жүргізуші:Бүгінгі сайыс талай шабыт шыңдады, Кеш қызығын талай адам тыңдады. Тәрбиелер тәлімі, мол, әсерлі, Бөлеп егер, көңіл жарқын таңдады- дей келе бүгінгі кешімізді жабық деп жариялаймыз.
Математика пән мұғалімі: А.П.Пірімбет
« Жұлдызды сағат» интеллектуалдық ойыны.
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын оқуға ынтасын арттыру. Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін- өзі тәрбиелеуге, шапшаңдыққа, білімді болуға тәрбиелеу.Көрнекілігі:интерактивті тақта, слайдтар, үлестермелі қағаздар, Әр топқа даярланған үстел, эмблемалар.Барысы:1-жүргізуші: Армысыздар, ардақты, ұлағатты ұстаздар, жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар сайыскерлер, «Математика – ғылымдар патшасы» дегендей, бұл ғылым адам өміріне оның ой-өрісінің дамуына аса қажет. Математика пәніне деген қызығушылығымызды арттыру мақсатында өткізгелі отырған «Жұлдызды сағат» атты кешімізге қош келдіңіздер!2-жүргізуші:Сандардың біз сырына үңілеміз, Үйренбеген достардан түңілеміз, Білгеніңді бұл пәннен жасырсаңдар, Бүгін достар, әрине жеңілеміз- дей келе бүгінгі кешімізді ашық деп жариялаймыз.1-жүргізуші: Шапшаң ойын ойнайтын, Ұл-қызың шықса ортаға, Шақырайық сайысқа, Топтар шықсын ортаға- дей отырып ойынға қатысушы топтарды ортаға шақырайық.6 «а» сынып – «Жас ұрпақ»6 «ә» сынып – «Сұңқар»6 «б» сынып – «Болашақ»2-жүргізуші:Сайыста бақ сыналар, бап сыналар, Бас жүлдені өнерлі тапқыр алар, Кім өнерлі, кім шапшаң шешу қиын, Қазылар алқасы болмаса нақ сыналар.Кез-келген сайыс бағалануы тиіс. Осының ара-жігін ажырататын қазылар алқасы. Бұл- жарыстың ажырамас бір бөлігі, дәстүрлі үрдісі. Бізде сол үрдіс бойынша әділдігін айтып, тура шешім шығарар қазылар алқасымен таныстырып өтейік. 1.Қайырмаганбетова Б2.Сағындыққызы К3.Сакиева Г1-жүргізуші:Сайысымыздың өтілу тәртібімен таныстырып өтейік:1.Сәлемдесу рәсімі. (аты,ұраны)2.Есеп шығара білесіңбе? (есептер шығару)3.Тапқыр болсаң, шешіп көр. (логикалық есептер)4. Полиглот. (жауабын 3 тілде айту)5.Сен білесіңбе? (математикалық сұрақ)6. Ақылдассаң, шешерсің. Олай болса сайысымызды бастайық.2-жүргізуші:Өнер қуып оқушылар өтер деймін, Бір басына өнерлері жетер деймін, Бәске түссе оқушылар кезектесіп, Таныстырып топтарын өтер деймін.І.Кезекте сәлемдесу рәсімі. (әр топ өз топтарын таныстырып өтеді)1-жүргізуші: Өмірде ойлап тұрсаң, бәрі де –есеп, Ауырсаң ішетұғын дәрі де –есеп, Есепсіз сүрген өмір мазмұнсыз-ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп десек- деп келесі турға көшейік.Бұл турда әр топқа бір-бір есептен беріледі, сол берілген есептерді топ мүшелерінің әрқайсысы келіп бір амалдан орындап, есептің шешуін табу керек. Әр дұрыс амалға 5 ұпай беріледі.1-топқа: 7х – 3 – 2х = х + 92-топқа: 13 – 2х + 5 = х - 3 3-топқа: 3х – 10 + 9х = 22х2-жүргізуші: Ең қиыны сайыстың енді келді, Мықтылары қалыпты ,жеңсін енді, Тез қимылда, ойланып тұрып қалмай, Осы ойыннан көрейік ерен ерді- деп ,3-ші турға өтейік. Бұл тур « Тапқыр болсаң, шешіп көр» деп аталады. Ойынның шарты бойынша әр топ ұяшық нөмірлерін таңдайды.Сол ұяшықтың сұрағына жауап береді. Дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі. Бірінші болып ұяшықты «Жас ұрпақ» тобы бастайды. Ол топ білмеген жағдайда келесі топ алдындағы жұлдызшаны көтеру арқылы жауап береді.І-ұяшық: Қояндар бөренені арамен бөліп жатыр.Олар 14 жерден кесті.Неше бөлік пайда болды? (15)ІІ- ұяшық: Алмұрт алмадан ауыр, ал алма өріктен ауыр. Алмұрт ауыр ма, алде өрік ауыр ма? (алмұрт)ІІІ-ұяшық: Еменде 3 бұтақ , ал әр бұтақта 3 алмадан бар ,Барлығы неше алма бар? ( еменде алма өспейді )ІV- ұяшық : Бөлмеде 2 ит, 3 құс , 1 шыбын бар. Жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады. ( 20 )V-ұяшық : Анасы 16 мандарин сатып алған.Жартысын Думан жеді, Айша 2 мандарин жеді, қалғанын Дана жеді.Дана неше мандарин жеді? (6)VI-ұяшық: Егер 7 жұмыртқаның бағасы 7 теңге болса, сонда 100 жұмыртқаның бағасы неше теңге? (100)1-жүргізуші: Көп тілді меңгеру заман талабы болып отырғандықтан, қатысушылардың шет тілін қаншалықты меңгергенін ойынымыздың келесі бөлімі IV- тур «Полиглоттан» байқайық. Бұл бөлімде жасырылған сөзді немесе жұмбақ шешуін үш тілде қазақша, орысша, ағылшынша айту керек. Үш аудармасын дұрыс шешсе - 15 ұпай. Екі аудармасын дұрыс шешсе - 10 ұпай, біреуін тапса - 5 ұпай беріледі. 1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойында, Ұзындығы жазулы тұр бойында.Жауабы: сызғыш, линейка, ruler2. Қабат, қабат қаттама,Ақылың болса аттама.Жауабы: кітап, книга, book.3..... жылда ел жаңа.Жауабы: eлу, пятьдесять, fifty.4.... теңгең болғанша,... досың болсын.Жауабы: жүз, сто, one hand red5. Нәрселерді санағанда,Керек ол бізге ауадай,Айтыңдаршы бұл қандай сан,Жан – жағыңа қарамай.Жауабы: натурал сан, натуральные числа, real6. Бірдей санды бірнеше рет,Көбейтуден тұрады.Егер оны ықшамдасаң,Қандай атау болады?Жауабы: дәреже, степень, power2-жүргізуші: Білімнің ұшқырлығын танытып сен, Асып-тасып, асықпа, қалыспа сен. Уақыт деген зымырап, зулап жатыр. Шапшаңдық бұл сайыста керек екен- деп топтарға сұрақтар қойылады. Жауабын тапқан әр топ алдындағы жұлдызшаны көтеріп арқылы жауап береді. Дұрыс жауап 5 ұпаймен бағаланады.Заттарды санау үшін қолданылатын сандар қалай аталады? (натурал)Нөлге және жұп цифрларға аяқталатын сандар қалай аталды? (жұп)Қандай сан жай сандар деп аталды? (өзіне және 1-ге ғана бөлінеді)1 дц –де неше сантиметр бар? (10)1 сағатта неше минут бар? (60)37 санында неше ондық ,неше бірлік бар? (3 ондық, 7 бірлік)Санды өрнек неден құралады? (саннан)3 санын 3 рет қосқанда неше болады? (9)Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш ?( шаршы)Ұзындықтың өлшем бірлігі? ( метр)Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді? (0)Ең үлкен уақыт өлшемі? (ғасыр)2-ге бөлінбейтін сандар не деп аталады? (тақ )Алымы бөлімінен кіші бөлшек? (дұрыс)Алымы бөлімінен үлкен бөлшек? (бұрыс)1-жүргізуші: Сайыс –толқын жатқандай асып тасып, Біреу мығым біреулер шалыс басып, Бұл сайыста байқалар тапқырлық, Жеңсеңде , жеңілсеңде қалма жасып.VI-тур «Ақылдассаң, шешерсің».Ойынның шарты бойынша әр топқа үлестірмелі қағаздардар таратылады. Дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі.1-топ. 88888888 сандардың арасына қосу таңбасын қою арқылы 1000-ды қалай шығаруға болады?888+88+8+8+8=10002-топ. Бесбірліктің көмегімен 100 санын жаз: 111-11=100 3 – топ.Бес бестіктің көмегімен 100 санын жаз: 5*5*5-5*5=100 2-жүргізуші: Сайысымыздың соңғы сәті таяп қалды, Ал, қазір әділ қазылар сөз алады, Сайысымыздың жеңімпаздарын анықтап, Мақтау қағаз ,сыйлықтарын тапсырады.Сөз кезегі әділ қазы алқасында.1-жүргізуші:Бүгінгі сайыс талай шабыт шыңдады, Кеш қызығын талай адам тыңдады. Тәрбиелер тәлімі, мол, әсерлі, Бөлеп егер, көңіл жарқын таңдады- дей келе бүгінгі кешімізді жабық деп жариялаймыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)