Материалдар / "Жұлдызды сәт" 1 класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жұлдызды сәт" 1 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып оқушыларының зейінін жақсатруға арналған танымдық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2021
378
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

“Жұлдыздысәт”
1сыныпоқушыларыныңзейінінжақсатруғаарналғантанымдықсабақ.
«Түстер»жаттығуы
Жүргізуші:балаларменсендергеқазірқызыл,көк,сарынемесежасылтүстерді
көрсетемін.Қайбалағажасылтүскездессе,олжасылтүсті3заттыңатынатаукерек.
Айтқанзаттықайталапайтуғаболмайды.Мысалы,жасылтүстіалғаноқушы
жапырақдепайтуғаболады.
«Зейіндібол!»жаттығуы
Жүргізуші:Балаларқазірменсендергесөздероқимын,солсөздердіңішіненсендер
жануарлардыңатынестігендеқолшапалақтауларыңкерек,алқұстыңаттарын
естігендеаяқтарыңментопырлатасыңдар,балықтардыңатауларынайтқанда,балық
ұқсапжүзулеріңкерек.Қарақат,алабұға,алма,түлкі,сандық,көгершін,сауысқан,
шортан,жолбарыс,теледидар,қарға,аю,гүл,тотықұс,кит,акула,бауырсақ,
қоян,ақшағала,шабақ,арыстан,қарлығаш.
1."Шатасқансызықтар"әдістемесі
Зейінтұрақтылығынбағалау
Балаға10шатасқансызықбейнеленгенсуретұсыныңыз(1сурет).Әрсызықтың
басында(солжағында)жәнесоңында(оңжағында)өзініңнөмірібар.Бірақтабұл
нөмірлерсайкелмейді.
Баланыәрсызықтыңбасынансоңынадейінмұқиятқадағалауынсұраңыз.Бұл
жағдайдақалам,қарындашнемесесаусаққолдануғаболмайды.Баласызықтыңсол
жағындағы,сосыноңжағындағынөмірдідауыстапайтады.
Барлықтапсырманыорындауғажұмсалғануақытты,жіберілгенқателерді,
жаңылыстардыжәнет.б.белгілепотырыңыз.6-7жасарбалалардыңкөпшілігібұл
тапсырманы1-2минутішіндемүлдеқатесізорындайалады.
1-сурет


Page 2

Қабылдаудызерттеуәдістемесі
1."Неаяқталыпсалынбаған?"әдістемесі
Қабылдаудыңтұтастығынбағалау
Балағатанысзаттарбейнеленгенсуреттердіұсыныңыз.Оныңәрбірсуреткемұқият
қарауынжәнежетіспейтұрғанбөлігінатауынсұраңыз(2сурет.неаяқталып
салынбағанынайту).
2-сурет
2."Кілемшенінеменжамауғаболады?"әдістемесі
Бұлтестініңкөмегімен,азмерзімдіестекөргенініңүлгілерінсақтайотырып,оларды
баланыңқаншалықтыісжүзіндеқолданаалатындығынанықтауғаболады.
Балаға2кілемше,жәнедеәртүрліматалардыңкесектерібейнеленген4суретті
ұсыныңыз.
Бұлматерияныңкесектерінкілемшедегітесіктердіжамауүшінқолдануға
болады.Кілемшеніңжәнежамаудыңсуреттерініңайырмашылығыболмаукерек.
Балағатапсырма:"Матаныңбірнешекесектерінен(олартөмендесалынған)кілемше
суретіне(олжоғарыдасалынған)көбірексәйкескелетінжамаудытаңдапал".
3-сурет


Page 3

3."Дөңгелекшелерменжаз"әдістемесі
Фонематикалықестуінбағалау
Балағабірнешесөздердіәріптерменемес,дөңгелекшелерменжазудыұсыныңыз.
Сөздеқаншадыбысболса,соншадөңгелекшеболуыкерек.
Мысалы,сүтсөзінүшдөңгелекшемен:оообелгілеукерек.Баланыңтапсырманы
дұрыстүсінгендігінтексеріңіз.Бұдансоңзерттеугекірісугеболады.
Балағасөздідауыстапайтасыз,алолқағазпарағындадөңгелекшелертүріндежазады.
Сөздержиынтығы:
АУ,ҚОЛ,АЛМА,ҚАЗАН,ЖҰЛДЫЗ,КӨКТЕМ.
Тапсырманыдұрысорындағандажазутөмендегідейболуыкерек:
ОО,ООО,ОООО,ООООО,ОООООО,ОООООО.
Егербалабарлықкескіндінемесеолардыңтөртеуінорындаса,бұлжақсынәтиже.
4."Сөз-сызбалардыоқу"әдістемесі
Фонематикалықестуінбағалау
Балағажануарларбейнеленгенсуреттіұсыныңыз(арыстан,тиін,сиыр,піл,мысық)
жәнебұлсөздердіңсызбаларыдөңгелекшелертүріндеберілген(әрсөздегі
дыбыстардыңсанынасәйкес)
Баланыңміндеті-қандайдөңгелекшелерқайсөздергесәйкескелетінінанықтау.
Мысалы,"сиыр"сөзінесызбадатөртдөңгелекше,ал"піл"сөзіне-үшдөңгелекше
сәйкескеледі.
Егербаланыңтапсырманытүсінгенінекөзіңізжетсе,оған6-суреттікөрсетесізде,әр
жануардыңсуретіноғансәйкескелетіндөңгелекшелерменсызықарқылықосуын
сұрайсыз.
6-7жасарбалаларбарлықбайланыстардыдұрысанықтайды.
4-сурет
5.Сақиналарәдістемесі


Page 4

Зейінніңтұрақтылығын,бөлінушілігінжәнеаударылуынанықтау
Тестініжүргізуүшінәржерлеріндеүзіктерібарсақиналар(8-сурет)бейнеленген
кестеқажет(сақиналардыңкөлеміжобаменәліппедегіжазбаәріптердей
болғаныдұрыс)
Балазейінініңтұрақтылығынбағалауүшінбелгілібіржерінде(мысалы,оңжағында)
үзігібарсақиналардымүмкіндігіншетезтауып,сызукерек.
2минутішінде6-7жасарбала10-11жолдықарапшығаалады.Бірақбіріншіжолы
көпқателеседі.Жаттығакелеқателербіртр-біртеазаядыда,іс-әрекетөнімділігі
жақсарады.
5-сурет
6."Цифрлықкесте"әдістемесі
Зейінніңкөлемін,оныңбөлінушілікжәнеаударылужылдамдығынанықтау(санай
білуінтексеруүшінқолданылады)
Балаға1ден25кедейінгіеркінорналасқансандаржиынтығынантұратынкесте
көрсетіңіз.Балаосыцифрлардыбілетіндігінекөзжеткізіңіз.Одансоңоғаннұсқау
беріңіз:Мүмкіндігіңше1ден25кедейінгісандардытауып,көрсетіпжәнедауыстап
атапшығуғатырыс.
Барлықтапсырманыорындауғажұмсалғануақытты,жәнедеқателерсанынбелгілеп
отырыңыз.
6-7жасарбалалардыңкөпшілігібұлтапсырманы1,5-2минутішіндежәнеқатесіз
орындайды.


Page 5

6-сурет
7."Лабиринт"әдістемесі
Ережелердісақтайбілуінбағалау
Балаға16,16асуреттердіұсыныңыз.Олардақиындықдеңгейіжоғарылайберетін
лабиринттербейнеленген.
Мақсат:мүмкіндіншелабиринттентезшығу.
Жұмысбарысындаорындауқажетшарттарбарекенінбалағатүсіндіріңіз.
Жұмысбасындақарындаштылабиринттіңцентрінеқоюкеректе,лабиринттен
шыққаншақарындаштықағазданалмаукерек.
Алдын-алашығужолыніздемей,қозғалыстыбірденқарынлашпенорындау.
Лабиринтсызықтарынатиіспеу,олардықимау(бұлқатеболыпсаналады).
Кейінбұрылуғаболмайды(бұлдақате).
Әрлабиринттеншығууақыты-1минуттанартықболмаукерек,әржағдайдағы
қателерсаны5тенартықемес.Жаттығуүшінжаңа,күрделіреклабиринттеройлап
табыңыз.


Page 6

7-сурет
8.Миғашабуылжаттығу
Оқушыларғаекіқаламберіледіжәнеқағаздыекігебөліпжұмысжүргізукерек.
Оқушылардыңмиқыртысынбірдейжұмысжасауүшін


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!