Жұмыртқа салушы ілкі аңдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жұмыртқа салушы ілкі аңдар

Материал туралы қысқаша түсінік
муг ушин
Материалдың қысқаша нұсқасы

«2-Сабақ Жұмыртқа салушы ілкі аңдар

Мектеп: «Ескелді ауданы әкімдігінің Мелькомбинат негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Күні:24.04.17ж

Мұғалім есімі:Оспанова Бота Болатқызы


Сынып

Қатысқандар саны

қатыспағандар саны



Сабақ негізделген оқу мақсаты


Оқушылар қалталы және ұрықжолдасты сүтқоректілердің құрылысы және таралу аймақтары туралы түсінеді,біледі.

Оқу нәтижелері

Барлық оқушылар

Жұмыртқа салушы сүтқоректілердің түрлеріне жататынын жануарларды ажыратады.


Оқушылардың басым бөлігі

Жұмыртқа салушы сүтқоректілердің ерекшеліктерін салыстырып, олардың құрылысын суреттен таба алады.



Кейбір оқушылар

Дүние жүзі картасынан жұмыртқа салушы аңдардың таралу аймақтарын көрсете алады.

Алдыңғы оқу


4-сынып дүниетану


Жоспар


Жоспарланған уақыт


Жоспарланған жаттығулар


Басталуы

Ұйымдастыру

3 мин



Үй тапсырмасы



«Конверт-сұрақ» ойыны

1.Сүтқоректілер мен жорғалаушылардың дене құрлысында қандай ұқсас белгілері бар?

2. Бұдан 250 -180 млн жыл бұрын тіршілік еткен жануарлар

3. Жоғарғы сатыдағы сүтқоректілердің түрлері қанша жыл бұрын жер бетінде таралған.

4. Жатыр қабырғасында ұрық пен аналық ағзаның арасында пайда болған мүше

5. Жақсы сүйекті иекпен жалғастырып, тұтастандыратын бұлшықет

6. Сүтқоректілерді зерттейтін зоология ғылымының саласы.

7. Сүтқоректілердің дене тұрқы.

8. Қан тарату жүйке жүйесі.

9. Сүтқоректілердің мойын омыртқа саны.

10. Сүтқоректілерде кеуде мен құрсақ қуыстарын бөліп тұрады.

11. Сүтқоректілердің күрделі қозғалыс әрекетіне байланысты жақсы жетілген ми бөлігі.

12. Сезім мүшелері.

13. Сүтқоректілер өкпесінің іш перделер арқылы қуыстарға бөлінген.

14. Сүтқоректілердің ас қорыту мүшелері.

15. Ауыз қуысында қанша жұп сілекей бездері болады.

Өзін-өзі бағалау, ынталандыру «Жарайсың»

Сұрақтарға жылдам жауап береді:

1.мүйізді қабыршақтар, тырнақтар.

2. Аңтісті кесіркелер.

3. 90 -70млн

4. ұрық жолдас

5.ұрт

6.маммалгия және териология

7. 4 см, салмағы 1-2г сондай –ақ 33м, 150т тартатындары да бар.

8. Жүрегі 4 қуысты артерия қаны мен вена қаны араласпайды.

9. 7

10. көкет

11. мишығы

12.өте жақсы дамыған

13.өкпе көпіршіктері

14.ауыз қуысы-жұтқыншақ-өңеш-қарын-ішек

15. 3- 4

Ортасы



Пазлдармен топқа бөлу.

Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету. «Қалталы жануарлар»

Жаңа сабақ :

1-топ: Жұмыртқалаушы сүтқоректілер немесе ілкіаңдар. (Жарнама)

2-топ: Қалталы сүтқоректілер отряды. «Сегізбұрыштың ішінде»

3-топ: биологиялық ерекшеліктері мен таралуы. (постер)


Топқа бөлініп отырады. Топ басшысын сайлайды.



Видеоролик көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашылады.


Оқушылар жаңа тақырыпты өз топтарында талқылап,таныстырылым жасайды.


Аяқталуы


Қорытынды



Рефлексия



Сематикалық карта




1

Түрпінің қорегі

Құмырсқа,термит,бунақденелі жәндіктер

2

Қалталы қасқырдың екенші атауы

Тасманиялық қасқыр

3

Қалталы қасқырдың қорегі

Жануартекті азықпен қоректенеді

4

Тұмсығы үйрекке ұқсас жануар

Үйректұмсық

5

Жаңа Гвинеяда мекендейтін жұмыртқалаушы сүтқоректі

Түрпітек


  1. Үйректұмсықтар мекендейді

А)Жаңа Гвинея В) Тасмания С) Орталық Америка

2. Клоакалы сүтқоректілер

А) қалталы қасқыр мен түрпі В) кенгуру мен түрпітек

С) үйректұмсық және түрпі

3. Аяқтары қысқа, жарғақтары бар құйрығы жалпақ қағанақсыз сүтқоректілер

А) тасманиялық қасқыр В) түрпі С) үйректұмсық

4. Үйректұмсықтың дене тұрқы

А) 50 см В) 60 см С) 70 см

5. Түрпілердің дене температурасы

А) 30 С В) 40 С С) 50 С

6. Кенгуру мекендейді

А) Тасмания В) Орталық Америка С) Австралия

7. Қалталы қасқырдың жақсы дамыған тістері

А) итті тісі В) итті тістері мен азу тісі С) күрек тісі

8. Түгі қатты, қалтасы бар.

А) түрпітек В) үйректұмсық С)қалталы қасқыр

9. Қазіргі кезде түрпі тұқымдасының қанша түрі бар

А) 3 В) 5 С) 4

10. Түрпітек мекендейтін жері

А) Австралия В) Жаңа Гвинея С) Африка


«ББҮ» әдісі

Білемін

Білдім

Үйрендім





Үйге тапсырма:Эссе жазу. «Сүтқоректілердің маңызы».

Бағалау:Басбармақ арқылы

Кестені толтырады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
958
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі