|
«2-Сабақ Жұмыртқа салушы ілкі аңдар |
Мектеп: «Ескелді ауданы әкімдігінің Мелькомбинат негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:24.04.17ж |
Мұғалім есімі:Оспанова Бота Болатқызы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушылар қалталы және ұрықжолдасты сүтқоректілердің құрылысы және таралу аймақтары туралы түсінеді,біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Жұмыртқа салушы сүтқоректілердің түрлеріне жататынын жануарларды ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Жұмыртқа салушы сүтқоректілердің ерекшеліктерін салыстырып, олардың құрылысын суреттен таба алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар Дүние жүзі картасынан жұмыртқа салушы аңдардың таралу аймақтарын көрсете алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
4-сынып дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Ұйымдастыру 3 мин
Үй тапсырмасы |
«Конверт-сұрақ» ойыны 1.Сүтқоректілер мен жорғалаушылардың дене құрлысында қандай ұқсас белгілері бар? 2. Бұдан 250 -180 млн жыл бұрын тіршілік еткен жануарлар 3. Жоғарғы сатыдағы сүтқоректілердің түрлері қанша жыл бұрын жер бетінде таралған. 4. Жатыр қабырғасында ұрық пен аналық ағзаның арасында пайда болған мүше 5. Жақсы сүйекті иекпен жалғастырып, тұтастандыратын бұлшықет 6. Сүтқоректілерді зерттейтін зоология ғылымының саласы. 7. Сүтқоректілердің дене тұрқы. 8. Қан тарату жүйке жүйесі. 9. Сүтқоректілердің мойын омыртқа саны. 10. Сүтқоректілерде кеуде мен құрсақ қуыстарын бөліп тұрады. 11. Сүтқоректілердің күрделі қозғалыс әрекетіне байланысты жақсы жетілген ми бөлігі. 12. Сезім мүшелері. 13. Сүтқоректілер өкпесінің іш перделер арқылы қуыстарға бөлінген. 14. Сүтқоректілердің ас қорыту мүшелері. 15. Ауыз қуысында қанша жұп сілекей бездері болады. Өзін-өзі бағалау, ынталандыру «Жарайсың» |
Сұрақтарға жылдам жауап береді: 1.мүйізді қабыршақтар, тырнақтар. 2. Аңтісті кесіркелер. 3. 90 -70млн 4. ұрық жолдас 5.ұрт 6.маммалгия және териология 7. 4 см, салмағы 1-2г сондай –ақ 33м, 150т тартатындары да бар. 8. Жүрегі 4 қуысты артерия қаны мен вена қаны араласпайды. 9. 7 10. көкет 11. мишығы 12.өте жақсы дамыған 13.өкпе көпіршіктері 14.ауыз қуысы-жұтқыншақ-өңеш-қарын-ішек 15. 3- 4 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Пазлдармен топқа бөлу. Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету. «Қалталы жануарлар» Жаңа сабақ : 1-топ: Жұмыртқалаушы сүтқоректілер немесе ілкіаңдар. (Жарнама) 2-топ: Қалталы сүтқоректілер отряды. «Сегізбұрыштың ішінде» 3-топ: биологиялық ерекшеліктері мен таралуы. (постер) |
Топқа бөлініп отырады. Топ басшысын сайлайды. Видеоролик көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашылады. Оқушылар жаңа тақырыпты өз топтарында талқылап,таныстырылым жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Қорытынды
Рефлексия |
Сематикалық карта
А)Жаңа Гвинея В) Тасмания С) Орталық Америка 2. Клоакалы сүтқоректілер А) қалталы қасқыр мен түрпі В) кенгуру мен түрпітек С) үйректұмсық және түрпі 3. Аяқтары қысқа, жарғақтары бар құйрығы жалпақ қағанақсыз сүтқоректілер А) тасманиялық қасқыр В) түрпі С) үйректұмсық 4. Үйректұмсықтың дене тұрқы А) 50 см В) 60 см С) 70 см 5. Түрпілердің дене температурасы А) 30 С В) 40 С С) 50 С 6. Кенгуру мекендейді А) Тасмания В) Орталық Америка С) Австралия 7. Қалталы қасқырдың жақсы дамыған тістері А) итті тісі В) итті тістері мен азу тісі С) күрек тісі 8. Түгі қатты, қалтасы бар. А) түрпітек В) үйректұмсық С)қалталы қасқыр 9. Қазіргі кезде түрпі тұқымдасының қанша түрі бар А) 3 В) 5 С) 4 10. Түрпітек мекендейтін жері А) Австралия В) Жаңа Гвинея С) Африка «ББҮ» әдісі
Үйге тапсырма:Эссе жазу. «Сүтқоректілердің маңызы». Бағалау:Басбармақ арқылы |
Кестені толтырады |
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жұмыртқа салушы ілкі аңдар
Жұмыртқа салушы ілкі аңдар
|
«2-Сабақ Жұмыртқа салушы ілкі аңдар |
Мектеп: «Ескелді ауданы әкімдігінің Мелькомбинат негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:24.04.17ж |
Мұғалім есімі:Оспанова Бота Болатқызы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушылар қалталы және ұрықжолдасты сүтқоректілердің құрылысы және таралу аймақтары туралы түсінеді,біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Жұмыртқа салушы сүтқоректілердің түрлеріне жататынын жануарларды ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Жұмыртқа салушы сүтқоректілердің ерекшеліктерін салыстырып, олардың құрылысын суреттен таба алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар Дүние жүзі картасынан жұмыртқа салушы аңдардың таралу аймақтарын көрсете алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
4-сынып дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Ұйымдастыру 3 мин
Үй тапсырмасы |
«Конверт-сұрақ» ойыны 1.Сүтқоректілер мен жорғалаушылардың дене құрлысында қандай ұқсас белгілері бар? 2. Бұдан 250 -180 млн жыл бұрын тіршілік еткен жануарлар 3. Жоғарғы сатыдағы сүтқоректілердің түрлері қанша жыл бұрын жер бетінде таралған. 4. Жатыр қабырғасында ұрық пен аналық ағзаның арасында пайда болған мүше 5. Жақсы сүйекті иекпен жалғастырып, тұтастандыратын бұлшықет 6. Сүтқоректілерді зерттейтін зоология ғылымының саласы. 7. Сүтқоректілердің дене тұрқы. 8. Қан тарату жүйке жүйесі. 9. Сүтқоректілердің мойын омыртқа саны. 10. Сүтқоректілерде кеуде мен құрсақ қуыстарын бөліп тұрады. 11. Сүтқоректілердің күрделі қозғалыс әрекетіне байланысты жақсы жетілген ми бөлігі. 12. Сезім мүшелері. 13. Сүтқоректілер өкпесінің іш перделер арқылы қуыстарға бөлінген. 14. Сүтқоректілердің ас қорыту мүшелері. 15. Ауыз қуысында қанша жұп сілекей бездері болады. Өзін-өзі бағалау, ынталандыру «Жарайсың» |
Сұрақтарға жылдам жауап береді: 1.мүйізді қабыршақтар, тырнақтар. 2. Аңтісті кесіркелер. 3. 90 -70млн 4. ұрық жолдас 5.ұрт 6.маммалгия және териология 7. 4 см, салмағы 1-2г сондай –ақ 33м, 150т тартатындары да бар. 8. Жүрегі 4 қуысты артерия қаны мен вена қаны араласпайды. 9. 7 10. көкет 11. мишығы 12.өте жақсы дамыған 13.өкпе көпіршіктері 14.ауыз қуысы-жұтқыншақ-өңеш-қарын-ішек 15. 3- 4 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Пазлдармен топқа бөлу. Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету. «Қалталы жануарлар» Жаңа сабақ : 1-топ: Жұмыртқалаушы сүтқоректілер немесе ілкіаңдар. (Жарнама) 2-топ: Қалталы сүтқоректілер отряды. «Сегізбұрыштың ішінде» 3-топ: биологиялық ерекшеліктері мен таралуы. (постер) |
Топқа бөлініп отырады. Топ басшысын сайлайды. Видеоролик көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашылады. Оқушылар жаңа тақырыпты өз топтарында талқылап,таныстырылым жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Қорытынды
Рефлексия |
Сематикалық карта
А)Жаңа Гвинея В) Тасмания С) Орталық Америка 2. Клоакалы сүтқоректілер А) қалталы қасқыр мен түрпі В) кенгуру мен түрпітек С) үйректұмсық және түрпі 3. Аяқтары қысқа, жарғақтары бар құйрығы жалпақ қағанақсыз сүтқоректілер А) тасманиялық қасқыр В) түрпі С) үйректұмсық 4. Үйректұмсықтың дене тұрқы А) 50 см В) 60 см С) 70 см 5. Түрпілердің дене температурасы А) 30 С В) 40 С С) 50 С 6. Кенгуру мекендейді А) Тасмания В) Орталық Америка С) Австралия 7. Қалталы қасқырдың жақсы дамыған тістері А) итті тісі В) итті тістері мен азу тісі С) күрек тісі 8. Түгі қатты, қалтасы бар. А) түрпітек В) үйректұмсық С)қалталы қасқыр 9. Қазіргі кезде түрпі тұқымдасының қанша түрі бар А) 3 В) 5 С) 4 10. Түрпітек мекендейтін жері А) Австралия В) Жаңа Гвинея С) Африка «ББҮ» әдісі
Үйге тапсырма:Эссе жазу. «Сүтқоректілердің маңызы». Бағалау:Басбармақ арқылы |
Кестені толтырады |
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













