Материалдар / Жұмыс дәптері. Үлгерімі нашар оқушылар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жұмыс дәптері. Үлгерімі нашар оқушылар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 10 сынып оқушыларына пайдалану үшін. Бұл дәптер математикалық есептерді жеңілдетілген жолымен жазылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
987
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







































Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Мақсаты

Shape2


Үлгерімі төмен оқушылармен жеке-бағыттық жұмыс жүргізу.Пән бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту.
2.     Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту.
3.     Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау,  есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
















Міндеттері

Shape3


  1. Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін жағдайлар жасау.

  2. Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау

3. Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру . /пәнмұғалімдері/

4. Оқушының жеке даму диагностикасы./мектеппсихологі/

5. Инновациялық білімдік технологияның берілуі мен жүйесі, жиналуы, ізденісі

/пәнмұғалімдері/

6. Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын қадағалау.




























Үлгірімі төмен оқушылармен жүргізілетін психологиялық жұмыс түрлері:



Shape4









Үлгірімі төмен оқушымен жұмыс жоспары

Сабақтың тақырыбы

Мерзімі

1

Натурал сандар және бүтін сандар


2

Тапсырманы орында


3

Өрнекті ықшамдаңдар


4

Өрнекті ықшамдаңдар


5

Тапсырманы орында


6

Тапсырманыорында


7

Сандарды салыстыр.


8

Көбейіткіштергежікте.


9

Теңсіздіктішеш


10

Өрнектерді ықшамдаңдар


11

Бөлшекті қысқартыңдар


12

Үш айнымалысы бар теңдеу жүйесі. Параметрі бар теңдеу жүйесі.


13

Теңдеужүйесіншеш


14

Тапсырманы орындаңдар


15

Есептеңдер


16

Функцияның графигін салып, ең үлкен ( ең кіші) мәнін табыңдар


17

Өрнекті ықшамдаңдар


18

Тест тапсырмалары


19

Есептеңіз


20

Пропорциядан х-тітабыңыз


21

Теңдеудің түбірін табыңыз


22

Өрнектіықшамдаңыз


23

Тест тапсырмалары


24

Тест тапсырмалары


25

Тест тапсырмалары


26

Тест тапсырмалары


27

Тест тапсырмалары


28

Тест тапсырмалары


29

Тест тапсырмалары


30

Тест тапсырмалары


31

F (x) = 4x-tgx функциясының тақ екендігін дәлелдеңдер


32

Cos(-1.2); cos0.6; cos2.9;cos3.8 сандарын өсу ретімен орналастыр


33

Көпмүше түрінде жаз


34

Теңдеуді шеш:0,8х+3,5х-0,75=1 .






Натурал сандар және бүтін сандар



Shape6 Shape5









Shape7









Shape8









Тапсырманы орында

1

1. 272, 380, 456, 745, 2300, 48375, 65470 сандарынан:

а) 2-ге; б) 5-ке; в) 10-ға бөлінетін сандарды теріп жазыңдар.

2.Жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қойып, 3-ке, 9-ға еселік сандарды жазыңдар:

а) 3-ке еселік; 30*4; 5*6; 9*06;

б) 9-ға еселік; 3*81; 46*72; 6*4

3.540 санын жай көбейткіштерге жіктеңдер;

4.а,в,с сандарының ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар:

А=22*3*52*7; в=22*32*7; с=2*32*52;

5. 12 қызыл, 15 сары, 18 жасыл қарандаштардың әрбір түрінен бірдей қанша қорап жасауға болады?

2

1. 126, 425, 680, 844, 1236, 39475, 53330 сандарынан:

а) 2-ге; б) 5-ке; в) 10-ға бөлінетін сандарды теріп жазыңдар.

2.Жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қойып, 3-ке, 9-ға еселік сандарды жазыңдар:

а) 3-ке; 4*21; 8*2; 78*1;

б) 9-ға; 2*63; 54*28; 3*5;

3. 360санын жай көбейткіштерге жіктеңдер;

4. а,в,с сандарының ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар:

а=33*52; в=23*3*7; с=22*32*5;

5. 60 алма, 20 апельсин және 100 жаңғақты балаларға қалай бірдей тең бөліп беруге болады?



1. Өрнекті ықшамдаңдар: .


2. Теңдеуді шешіңдер: .


  1. у параболасы А(-2; 8) нүктесінен өтеді. а-ны табыңдар, параболаның теңдеуін

жазыңдар .


Shape9

4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер: 3х -2у = 5 -2 (х+у),


4(х - у) = -2.



  1. Өрнекті ықшамдаңдар: Shape10 : Shape11 .

  2. Теңдеуді шешіңдер: Shape12 .

  3. у Shape13 параболасы А(2;2) нүктесінен өтеді. а-ны табыңдар, параболаның теңдеуін

жазыңдар .


Shape14

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер: 6 = 3 ( х + у),

6 – 5 (х - у) = 8х - 2у .





1. у=х2-2х-8 функциясының графигін салыңдар.График-тің көмегімен:

а) х=-1,5 болғандағы у=?,

б)у=3 болғандағы,х=?

в)у›0,у‹0,у=0 болғандағы х-тің мәндерін;

г) функцияның өсетін аралықтарын тап.


2. х-тің қандай мәндерінде

у=-2х2+5х+3 функциясы 4-ке тең мән қабылдайды?


3. Графиктерді салмай-ақ,у= х2 параболасы мен у=6х-5 түзуінің қиылысуын (қиылыспауын) анықта.


  1. Графиктерді салмай-ақ, у=х2+2х-15 функциясының өсу (кему) аралықтарын, ең үлкен (ең кіші) мәндерін табыңдар.


Shape15















1. у=х2-4х-5 функциясының графигін салыңдар.График-тің көмегімен:

а) х=0,5 болғандағы у=?,

б)у=-6 болғандағы,х=?

в)у›0,у‹0,у=0 болғандағы х-тің мәндерін;

г) функцияның кемитін аралықтарын тап.


2. х-тің қандай мәндерінде

у=-3х2+7х+1 функциясы 4-ке тең мән қабылдайды?


3. Графиктерді салмай-ақ,у= х2 параболасы мен у=12-х түзуінің қиылысуын (қиылыспауын) анықта.


4. Графиктерді салмай-ақ, у=х2+6х-8 функциясының өсу (кему) аралықтарын, ең үлкен (ең кіші) мәндерін табыңдар.

Shape16























Сандарды салыстыр.


1) а) 1) а)

ә) ә)


Өрнекті ықшамда

2) 2)


Есепте.


3) 3)






Көбейіткіштерге жікте.


4) 4)


Өрнекті ықшамда

5) 5)


Теңсіздікті шеш

1) а) 1) а)


ә) ә)

Теңдеу жүйесін шеш


2) 2)


Теңдеу жүйесін шеш


3) 3)




4)a=? екі түбірі болады. 4)a=? екі түбірі болады.


Shape17





















1. Өрнектерді ықшамдаңдар: a) 5а , a< 0; б) 6a , a<0, b> 0.

Shape18









2. Бөлшекті қысқартыңдар: а) ; б) .

Shape19










3. Теңдеулерді шешіңдер:а) 8х +2х = 0; б) 9х = 25; в) 3х -14х -5 = 0.


Shape20











4. Тіктөртбұрыштың периметрі 38 см, ауданы 90см болса, онда оның қабырғалары

неге тең?

Shape21



1Shape22 . Өрнектерді ықшамдаңдар: а) 3 , х< 0; б) 2х , у < 0.










2. Бөлшекті қысқартыңдар: а) ; б) .

Shape23










3. Теңдеулерді шешіңдер: а) 100х -16 = 0; б) 25х = 5х ; в) 3х -11х -4 = 0.


Shape24










4. Тіктөртбұрыштың периметрі 34 см, ауданы 72см болса, онда оның қабырғалары

қандай?

Shape25







Тақырыбы: Үш айнымалысы бар теңдеу жүйесі.Параметрі бар теңдеу жүйесі.


Теңдеу жүйесін шеш.


  1. 1)


  1. а-ның қандай мәнінде теңдеу 2) а-ның қандай мәнінде теңдеу

жүйесінің тек бір ған шешімі жүйесінің тек бір ған шешімі

болады. болады.

3) Поезд жолда 6 минутка тоқтады да, өзінің кешігуін 20км-лік жол кесіндісінде жойды.Ол үшін поездың қозғалыс кестесі бойынша жорамалданған жылдамдығынан 10км/сағ артық жылдамдықпен жүруіне тура келді.Берілген жол кесіндісіндегі поездың кесте бойынша жорамалданған жылдамдығын табыңыз.


3) Картоп егілген жердің бір бөлігінің ауданы екіншісіне қарағанда 2 –га артық.

Бірінші бөліктен 748 тонна, екіншісінен 720 тонна картоп жиналды.Егер екінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоп бірінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоптан 4 тоннаға көп болса, онда әр бөліктің 1 гектарынан қанша картоп жиналды?









Shape26
















Теңдеу жүйесін шеш.


  1. а-ның қандай мәнінде теңдеу

жүйесінің тек бір ған шешімі


3) Картоп егілген жердің бір бөлігінің ауданы екіншісіне қарағанда 2 –га артық.

Бірінші бөліктен 748 тонна, екіншісінен 720 тонна картоп жиналды.Егер екінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоп бірінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоптан 4 тоннаға көп болса, онда әр бөліктің 1 гектарынан қанша картоп жиналды?










Shape27



















Теңдеу жүйесін шеш.


1)


2) а-ның қандай мәнінде теңдеу

жүйесінің тек бір ған шешімі

3) Поезд жолда 6 минутка тоқтады да, өзінің кешігуін 20км-лік жол кесіндісінде жойды.Ол үшін поездың қозғалыс кестесі бойынша жорамалданған жылдамдығынан 10км/сағ артық жылдамдықпен жүруіне тура келді.Берілген жол кесіндісіндегі поездың кесте бойынша жорамалданған жылдамдығын табыңыз.
























1. Есептеңдер:

а) ;

б) ;


2.Теңдеуді шешіңдер:


х4-17х2+16


3. Функцияның графигін сал:

у 2+8х+1


4. Теңсіздіктерді шешіңдер:

.


5. Бөлшек–рационал теңдеуді шеш: ;


6. Тіктөртбұрыш ауданы 108 см2, ал оның диагоналы 15 см. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.

Shape28

















1. Есептеңдер:

а) ;

б) ;


2.Теңдеуді шешіңдер:


х4-29х2+100


3. Функцияның графигін сал:


4. Теңсіздіктерді шешіңдер:


5. Бөлшек–рационал теңдеуді шеш:

;



1. Өрнекті ықшамдаңдар: .


2. Теңсіздіктерді шешіңдер: а) 4х -4х -15< 0; б) х - 9>0.


3. Функцияның графигін салып, ең үлкен ( ең кіші) мәнін табыңдар: у =х +4х.


4. Екі санның қосындысы 18-ге тең, квадраттарының айырмасы 72. Сандарды табыңдар.

Shape29



















1. Өрнекті ықшамдаңдар:

2. Теңсіздіктерді шешіңдер: а) 2х + 3х -9>0; б) 5х - х <0.


3. Функцияның графигін салып, ең үлкен ( ең кіші) мәнін табыңдар: у =-х + 2х + 8.


4. Екі санның айырмасы 9-ға тең, квадраттарының қосындысы 153. Сандарды табыңдар.

Shape30





















Мазмұны

Жауаптар

1.

Алгебралық бөлшекті өрнекті көрсет.

1) m2 n2 3) a: (a + 6)

2) 4)

А 2;3

Б 2;4

В 1;4

Г 3;4

O

O

O

O

2.

Теңдеудің түбірлерін қөрсет.

2х2 = 3х.

А 0; 1,5

Б 0

В 0; – 1,5

Г 1,5

O

O

O

O

3.

Есепте: .

А 0,6

Б 0,6

В 6

Г 6

O

O

O

O

4.

Бөлшекті қысқарт: .

А а – 4

Б

В

Г 4 – а

O


O


O


O

5.

Түбірі жоқ теңдеуді көрсет.

А 2х2 + 5х + 6 = 0

Б х2 + 8х + 16 = 0

В 3х2 + х – 7 = 0

Г2х2 + 10х – 7 = 0

O

O

O

O



6.

Есепте: .

А 0,5

Б 8

В 16

Г

O

O

O


O

7.

x-тіңқандай мәніндеу = – 5х-3функциясының мәні 7,5-ке тең болады.

А 40,5

Б -40,5

В 40

Г 41

O

O

O

O

8.

а = 0 болғанда мәні болмайтын бөлшекті көрсет.

1) 3)

2) 4) .


А 1

Б 1; 3

В 1; 4

Г 2

O

O

O

O



9.

Сандарды өсу ретімен орналастыр.

; 2 ; 3 .

А ; 2 ; 3

Б 3 ; 2 ;

В ; 3 ; 2

Г 2 ; 3 ;

Д 2 ; ; 3

O

O

O

O




10.

Тізбектей алынған үш санның квадраттарының қосындысы 3024 тең. Осы сандарды тап.

Оқушы осы есепті шығарғанда, мынадай теңдеуді құрастырған:n2 + (n – 1)2 + (n + 1)2 = 3024. Оқушы nәріпімен нені белгілеген?

А Ең үлкен санды

Б Ең кіші санды

В Ортанғы санды

O

O

O

O


11.

х-тіңқандай мәнінде өрнегініңмағынасы болады.

А[ ; + )

Б [1,6; + )

В (– ; 1,6]

Г (– ; ]


O

O

O

O

12.

Амалды орында: .


А В х (х – а)

Б Г

O

O

O

O

13.

Теңдеуді шеш: 4х2 – 25 = 0

А 6

Б – 2,5; 2,5

В 2,5

Г ; –

O

O

O

O




14.

Теңсіздікті шеш: .

А (– 3; 6)

Б [– 3; 6]

В [6; + )

Г (6; + )

O

O

O

O

15.

Мына сандар қай теңдеудің түбірлері болады:4 и 9

А х2 + 13х + 36 = 0

Б х2 + 36х + 13 = 0

В х2 – 36х + 13 = 0

Г х2 – 13х + 36 = 0

O

O

O

O

16.

Көбейіткішті түбір астына еңгіз: – 7 .

А

Б –

В –

Г –

O

O

O

O

17.

бөлшегінің бөлімін мынадай түрге а2 b2 келтір.


А В

Б Г

O

O

O

O

18.

Теңсіздікті шеш:х – 4< 3 х + 9.


А (– 6,5; + )

Б [– 6,5; + )

В ( 6,5; + )

Г (– ; – 6,5)

O

O

O

O



  1. Есептеңіз: (6 3 ) 2,5-4 0,65

Shape31











  1. Жұлдызшаның орнына 252* саны 2 бөлінетіндей етіп, цифрды қойыңыз.

Shape32











  1. Есептеңіз: (81 -64 ):121

Shape33













Пропорциядан х-ті табыңыз:

Shape34






Өрнектің мәнін табыңыз: -9(3b+2a)+3(4a-2b), мұндағы а=4 және b=2


Shape35







Теңдеуді шешіңіз: |2x+3|=19

Shape36






Теңдеудің түбірлерін табыңыз: 6у-у2 =0

Shape37






Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңіз: а2+6а+6b-b2

Shape38






Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз:

Shape39









Теңдеудің түбірін табыңыз: 6(х-1)=9,4-1,7х

Shape40








Теңдеуді шешіңіз: (х-5)22=3

Shape41







Әкесі мен баласы бірлесіп жұмыс істегенде жұмысты 2 сағат 40 минутта орындайды. Егер әкесі осы жұмысты баласына қарағанда 4 сағат кем уақыт жұмсайтыны белгілі болса, әкесі жұмысқа жұмсайтын уақытты табыңыз.

Shape42








Арифметикалық прогрессияның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңыз, егер а1=3,

Shape43













Өрнекті ықшамдаңыз: (1- )(1+ )+5

Shape44




7-ге бөлінетін барлық екі таңбалы сандардың қосындысын табыңыз

Shape45




Shape46 Функцияның анықталу облысын көрсетіңіз: у=2






Теңсіздіктің шешімін көрсетіңіз:

Shape47




x2+y=14 және у-х=8 функция графиктерінің қиылысу нүктелерінің ординаталар қосындысы тең:

Shape48




Shape49 Ықшамдаңыз:







1. Қатынастың белгізіз мүшесін табыңдар:

;

A. 235 B. 245 C. 5 D. 335E. 0

2. Пропорциядағы х –ті табыңдар:

;

A. 1 B. 15 C. 100 D. 10 E. 20

3. х-тің бүтін сан мәнін табыңдар:

;

A. -4 B. 4 C. -6 D. 5 E. -5

4. Есептеңдер:

;

A. 2 B. 1 C. 3 D. 2,5 E. 3,5

5. Теңдеуді шешіңдер:

;

A. 1 B. 27 C. 1,7 D. 35 E. 2

6. 50 кг қара өрікті кептіргенде 18 кг кептірген қара өрік алынды. Кептірген қара өрік к кептіргенге дейінгі қара өріктің неше проценті?

A. 74% B. 30% C. 6% D. 36% E. 63%

7. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

A. (1;2) B. (-1;2) C. (-1;3) D. (1;3) E. (-1;-2)

8. Қос теңсіздіктердің шешімін табыңдар:

;

A. [-3;0] B. [3;5] C. [-3;1] D. [-3;5]E. [3;0]

9. Есептеңдер:

;

A. B. C. D. E.

10. 1, 2, 5 цифрларымен жазылған барлық үш таңбалы қанша?

Олардың нешеуі 2-ге бөлінеді?

A. 27сан, 10-ны B. 27сан, 13-ны C. 26сан, 10-ны D. 27сан, 9-ы E. 25сан, 12-ны


Жауаптарға арналған таблица.


1

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E











1. Қатынастың белгізіз мүшесін табыңдар:

;

A. 2 B. 20 C. 25 D. 100 E. 22

2. Пропорциядағы х –ті табыңдар:

;

A. 4,95 B. 5,44 C. 5,49 D. 45,9 E. 4,58

3. х-тің бүтін сан мәнін табыңдар:

;

A. 1 B. -2 C. 0 D. -1 E. 2

4. Есептеңдер:

;

A. 4 B. 2,5 C. 3 D. 2,2 E. 2

5. Теңдеуді шешіңдер:

;

A. 5 B. 4,4 C. 4 D. -4 E. 6

6. Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85% -і.

мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?

A. 3400,5 B. 3450 C. 2340 D. 340 E. 3400

7. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

A. (1;-2) B. (-1;2) C. (2;5) D. (5;2) E. (-2;5)

8. Қос теңсіздіктердің шешімін табыңдар:

;

A. (-1.5; 2) B. (1.5; 2) C. (-15; 2) D. (15; 2) E. (-1.5; 3)

9. Есептеңдер:

;

A. B. C. D. E.

10. 4, 7 цифрларымен жазылған барлық үш таңбалы сандар қанша?

Олардың нешеуі 2-ге бөлінеді?

A. 8-сан. 5-і B. 8-сан. 4-і C. 8-сан. 2-і D. 14-сан. 6-і E. Жауап жоқ




2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E











1. Қатынастың белгізіз мүшесін табыңдар:

;

A. 101 B. 111 C. 102 D. 112 E. 123

2. Пропорциядағы х –ті табыңдар:

;

A. 28 B. 2,8 C. 2,88 D. 3,6 E. 8,4

3. х-тің бүтін сан мәнін табыңдар:

;

A. -4 B. -6 C. -5 D. 4 E. -3

4. Есептеңдер:

;

A. 2 B. 6 C. 3,3 D. 17 E. 1

5. Теңдеуді шешіңдер:

;

A. 2,5 B. 1,3 C. 6 D. 1,5 E. 4

6.Фермер 72 га жерге алма ағашын отырғызды бұл оның барлық жерінің

40%-і. Фермердің барлық жерінің ауданы неше гектар?

A. 160 B. 72 C. 180 D. 1800 E. 950

7. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

A. (-3;2) B. (-3;-2) C. (1;-2) D. (3;-2) E. (3;2)

8. Қос теңсіздіктердің шешімін табыңдар:

;

A. (-3.5; 3,2) B. (3.2;3,82) C. (-1.5; 2,5) D. (-1.5; 2,3) E. (1.5; 2)

9. Есептеңдер:

;

A. B. C. D. E.


10. 3,6 ,9 цифрларымен жазылған барлық үш таңбалы сандар қанша?

Олардың нешеуі 2-ге бөлінеді?

A. 27 сан, 9-і B. 29 сан, 9-і C. 27 сан, 10-ы D. 25 сан, 9-і E. 26 сан, 9-і



3

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E












1. Өрнектің мәнін табыңдар:

A. 8; B. 6; C. 42; D. 92; E. 60;

2. Бала t минутта 560 м қашықтыққа барады. Ол 3 минутта неше метр қашықтыққа барады? Мұндағы t=7.

A. 200м; B. 240м; C. 220м; D. 210м; E. 230м;


3. Теңдеуді шешіңдер:

A. 6; B. 14; C. 24; D. 16; E.13;

4. Өрнектің мәнін табыңдар:

мұндағы

A. 11,8; B. 11,89; C. 11,83; D. 12,87; E. 11,87;

5. Жұлдызшалардың орынына қандай сандар қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

A. 21; B. 22; C. 20; D. 33; E. 10;

6. Бөлшектерді қысқартыңдар:

A. 50; B. 48; C. 23; D. 24; E. 28;

7. Дүкендегі орама матадан 16 м мата сатылды. Қалған матадан әрбір көйлеке 3 метрден жұмысап, 8 көйлек тігілді. Дүкендегі орама мата алғашқыда неше метр болған.

A. 50; B. 46;C. 40; D. 24; E. 36;

8. Теңдеудерді шешіңдер:

A. B. C. D. E.

9. Проценті бойынша санды табыңдар:

80%-і 72;

A. 100; B. 67; C. 168; D. 90; E. 95;

10. бұрыш тік бұрыштың қандай бөлігі болады?

A. B. C. D. 1 E.



1

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E















1. Өрнектің мәнін табыңдар:

A. 122 B. 212 C. 100 D. 180 E. 0

2. Мектеп асханасындағы үстелдер 5 қатарға орналасқан. Әрбір қатарда үстел бар.

Әрбір үстел жанында 4 орындықтан бар. Мектеп асханасында неше орындық бар?

Мұндағы =6.

A. 110; B. 130; C. 120; D. 124; E. 128;

3. Теңдеуді шешіңдер:

A. B. C. D. E.

4. Өрнектің мәнін табыңдар:

мұндағы

A. 17,21 B. 171,2 C. 27,12 D. 2712 E. 12,27

5. Жұлдызшалардың орынына қандай сандар қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

A. 6 B. 5 C. 50 D. 8 E. 10

6. Бөлшектерді қысқартыңдар:

A. 28 B. 19 C. 17 D. 3 E. 30

7. Қоймадағы ұннан 165 центнер ұн сатылған соң, қалған ұнды әрқайсысына 3 тоннадан 14 машинаға тиеді. Қоймада алғашқыда неше центнер ұн болған.

A. 250; B. 226; C. 240; D. 193; E. 207;

8. Теңдеудерді шешіңдер:

A. ; B. ; C. ; D. ; E. ;

9. Проценті бойынша санды табыңдар:

37%-і 148;

A. 420; B. 400; C. 540; D. 620; E. 1000;

10. бұрыш тік бұрыштың қандай бөлігі болады?

A. B. C. D. E.



2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E













1. Өрнектің мәнін табыңдар:

A. 14; B. 15; C. 16; D. 13; E. 14,3;

2. Жәшіктегі алмалар қабатпен орналастырылған. Әрбір қабатта 8 қатар, әрбір қатарда

5 алмадан бар. Жәшікте барлығы неше алмадан бар? Мұндағы =4.

A. 150; B. 156; C. 140; D. 120; E. 160;

3. Теңдеуді шешіңдер:

A. B. C. D. E.

4. Өрнектің мәнін табыңдар:

мұндағы

A. 25,01; B. 25,05; C. 25,04; D. 26,04; E. 25,07;

5. Жұлдызшалардың орынына қандай сандар қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

A. 112,2; B. 112; C. 96; D. 16; E. 39;

6. Бөлшектерді қысқартыңдар:

A. B. C. D. E.

7. Волейбол ойнауға бірнеше қыз және 6 ұл бала шықты. Олар 2 командаға

теңбөлінгенде командалардың әрқайсысында 9 ойыншыдан болды.

Волейбол ойнауға неше қаз қатысты?

A. 10; B. 16; C. 14; D. 12; E. 13;

8. Теңдеудерді шешіңдер:

A. B. C. D. E.

9. Проценті бойынша санды табыңдар:

17%-і 51;

A. 450; B. 300; C. 360; D. 30; E.330;

10. бұрыш тік бұрыштың қандай бөлігі болады?

A. B. C. D. E.


3

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E














1. Бөлшектерді қысқартыңдар:

A. B. C. D. E.

2. Көбейткішке жіктеңдер:

A. ; B. ; C. ; D. ; E. ;

3. Өрнектің мәні қандай цифрмен айақталады:

A.5; B.7; C.6; D.0; E. 1;

4. Теңдеуді шешіңдер:

A. B. C. D. E. (1;2)

5. Өрнекті ықшамдап оның мәнін табыңдар:

мұндағы

A. B. C. D. E.

6. Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

A. B. C. D. E.


7. ның қандай мәнінде бөлшектің мағанасы болмайды:

A. B. C. D. E.

8. Өрнектің мәнін табыңдар:

A.0,6; B.-0,1; C.-1,1; D.0,4; E. 0,1;

9. Теңдеуді шешіңдер:

A. B. C. D. E.

10. Ара қашықтығы 500 км болатын екі қаладан бір уақыттат бір-біріне қарама-қарсы

трактор және жүк машинасы шықты. Жүк машинасының жылдамдығы трактордан

4 есе артық. Олар 4 сағаттан кейін кездескен болса, трактордың жылдамдығын

қалай табуға болады.

A.20км/сағ; B. 24км/сағ; C. 25км/сағ; D. 28км/сағ; E. 26км/сағ;




1

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E












1. Бөлшектерді қысқартыңдар:

A. B. C. D. E.

2. Көбейткішке жіктеңдер:

A. ; B. ; C. ; D. ; E. ;

3. Өрнектің мәні қандай цифрмен айақталады:

A.5; B.7; C.6; D.0; E. 1;

4. Теңдеуді шешіңдер:

A. B. C. D. E. (2;3)

5. Өрнекті ықшамдап оның мәнін табыңдар:

мұндағы

A. B.91; C.70; D.49; E. 63;

6. Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

A. B. C. D. E.

7. ның қандай мәнінде бөлшектің мағанасы болмайды:

A. B. C. D. E.

8. Өрнектің мәнін табыңдар:

A.0,6; B.-0,2; C.-0,1; D.0,4; E. 0,1;

9. Теңдеуді шешіңдер:

A. B. C. D. E.

10. Автобус жылдамдығы жеңіл машинасының жылдамдығынан 3 есе кем. Екеуі екі қаладан

бір уақытта бір- біріне қарсы шықты. Екі қаланың ара қашықтығы 560 км олар 4 сағаттан

соң кездескен болса автабустың жылдамдығын табыңдар.

A. 40км/сағ; B. 36км/сағ; C. 45км/сағ; D. 38км/сағ; E. 46км/сағ;




2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E














1. Бөлшектерді қысқартыңдар:

A. B. C. D. E.

2. Көбейткішке жіктеңдер:

A. ; B. ; C. ; D. ; E. ;

3. Өрнектің мәні қандай цифрмен айақталады:

A.4; B.5; C.6; D.0; E. 3;

4. Теңдеуді шешіңдер:

A. B. C. D. E. (5;3)

5. Өрнектерді көбейткішке жіктеңдер:

A. ; B. ; C. ; D. ; E. ;

6 Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

A. B. C. D. E.

7. ның қандай мәнінде бөлшектің мағанасы болмайды:

A. B. C. D. E.

8. Өрнектің мәнін табыңдар:

A.0,06; B.-0,02; C.-0,01; D.0,04; E. 0,01;

9. Теңдеуді шешіңдер:

A. B. C. D. E.

10. Екі шебердің бір күндік табысы 1350тенге. Бірінші шебердің 5 күндік табысы,

екінші шебердің 4 күндік табысынан 270 тенге артық. Әр шебер күніне қанша табыс табады.

A. 570т, 780т; B. 580т, 770т; C. 590т, 780т; D. 550т, 790т; E. 670т, 780т;




3

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A











B











C











D











E














1. а) у = (х-2)2 б) у= 0,5 sin 2x функциясының графиктерін схема түрінде сызып, қасиеттерін жазыңыз.

Shape50










2. F (x) = 4x-tgx функциясының тақ екендігін дәлелдеңдер.

Shape51













3. Sin 1.4; sin (-1.8); sin 0.2 ;sin 2.5 сандарын өсу ретімен орналастыр.

Shape52












1. А) у =


Shape53







б) у = 2cos 0.5x функцияларының графиктерін схема түрінде сызып, қасиеттерін жазыңдар.

Shape54







2. F(x)= x3+3cosx функциясының жұп екендігін дәлелдеңдер.

Shape55








3. Cos(-1.2); cos0.6; cos2.9;cos3.8 сандарын өсу ретімен орналастыр.

Shape56










1.Көпмүше түрінде жаз: №1.Көпмүше түрінде жаз:

а)(у-4)2 а)(х-3)2

б)(7х+а)2 б)(2х-в)2

в)(5с-1)(5с+1) в)(в+3)(в-3)

г)(3а+2в)(3а-2в) г) (5у-2х)(5у+2х)


2.Өрнекті ықшамдаңдар: №2. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) (2а+3)(а-3)+2а(4+а) а) (5-а)(3а+1)-3а(4-а)

б) (1-х)(1+х)+(х+1)2 б)(2-х)(х+2)+(х+2)2

в)-0,4х2у5у3х4 в)-0,25а2в4(-8ва3)

г)(1-2х)(4х2+2х+1)+8х3 г)(1+3х)(9х2-3х+1)-27х3


3. Теңдеуді шешіңдер: №3. Теңдеудішешіңдер:


а) 36-(6-х)2(2,5-х) а) (5-х)2-х(2,5+х)=0

б)(2х-1)2-4(х-2)(х+2)=0 б) (3х+1)2-9(х+1)(х-1)=0


4.Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер: №4.Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер:

Shape57 х5+1=(х+1)(х432-х+1) х4-1=(х+1)(х32+х-1)













Shape58

















  1. Теңдеуді шеш:0,8х+3,5х-0,75=1 .


  1. Есепте: 3 .

3.Балықшылардың ұжымдық бірлестігі айлық жоспарын 140%-кеорындағанда белгіленген межеден 60ц балықты артық аулады . Меже бойынша неше центнер балық аулауы керек?


4.АОВ жазыңқы бұрышына ОС сәулесі жүргізілген. СОВ бұрышының

градустық өлшемін тап.


5.Бөлме ұзындығы 7,5м , ені 4,2м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 6м,ені оның

-іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?

Shape59









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!