Сабақтың
ортасы
-
–
5 мин
5-10
мин
10-20
мин
20-35
мин
|
«Шаттық шеңбері» сергіту
сәті. /бір–біріне қарама– қарсы отырып, көршің өткен күнгі жақсы
жаңалықтары туралы сұрайды/
Ой
қозғауТақырыпқа
шығу: «Кім
жылдам?» әдісі бойынша ребустар шешу
« ЖҰМЫС», «ҚУАТ»
Мағынаны ашу
/рөлдерге бөлу :
спикер,таймскипер,бағалаушы/
«Көршіңе әңгімелеп бер»
стратегиясы бойынша алдымен оқушылар жеке-жеке кітаппен жұмыс істеп
(1-оқушы «Жұмыс»; 2-оқушы «Қуат» туралы оқып), тақырыпты меңгеріп,
сосон өзара сұрақ қою арқылы өз ойларымен
бөліседі.
«Әр адам әр қайсысын оқытады»
стратегиясы әртүрлі фактілерге/деректерге қатысты өздерінің
реакциясымен бөлісуі мүмкін. Оларды не таң қалдырды? Оларды не
абыржытты? Қандай да бір тұжырым оларды мұңға батырды ма немесе
бақытты етті ме? Немесе қандай тұжырым оларды
қызықтырды?
Олар қандай ақпаратты есте
жеңіл сақтайды? Олар үшін ең маңыздысы
не?
Сұрақтар бойынша кластер салу,
қорғау.
Шығармашылық
жұмыс: «Білімді мыңды жығар!» есептер
шығару.
|
Презентация
PowerPoint
А4,
маркер
|
Психологиялық
ахуал
АКТ, диалогты оқыту
диалогты оқыту, жас
ерекшелігіне байланысты оқыту, СТО, көшбасшылық, оқудағы жаңа
тәсілдер, АКТ, бағалау, талантты және дарында балаларды
оқыту
|
Сабақтың
соңы
35-43
мин
43-45
мин
|
Рефлексия
Кері байланыс «серпілген
сауал» стратегиясы бойынша жазылған
сұрақтарға жауап береді, талқылайды.
Үй тапсырмасы:
бет 182-184 оқу, 27 жаттығу
№1,2
|
Жәшік,
А4
|
диалогты оқыту, ЖАДА, бағалау,
СТО
|