Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен "Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік" тақырыбына ашық сабақ үлгісі. Сабақ 10 сыныпқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: 

Әлеуметтік  теңсіздік: Адам  құқықтары  және  көмек Ұлықбек  Есдаулет « Қара  пима »

Педагогтің аты-жөні:

Кудайбергенова Айзада Сейтмуратовна

Күні:

6.03.2025

Сыныбы:

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жұмыссыздық және  әлеуметтік  теңсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Оқылым 10.3.1.1-мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату,мәтін идеясымен байланысын анықтау;

Сабақтың мақсаты:

мітіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырата алады ,мәтін идеясымен байланысын анықтай алады;

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке  деген дағдысы қалыптасады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


7 мин


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. 

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойымен бөліседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.  




Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы


Жазылым

Қақтығыс

Саты

Ұлтаралық-

Ұғыну-

Сөздердің аудармасын 3D куб

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.  


10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

3D куб

CoSpaces

бағдарламасы





1-тапсырма:

Жеке жұмыс


Жазылым Айтылым

Бағанда берілген сөздерді тіркестіреді. Байланыстың қай түріне жататынын дәлелдеп айтады. Сөз тіркестерін қатыстырып, сөйлем құрайды.

Дескриптор:             

Жалпы – 3 балл.

(30000тг)

- Wordwall-да сәйкестендіреді

-Сөйлем құрайды


10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Wordwall бағдарламасы



7-тапсырма

Топтық жұмыс


Мұғалім оқуышларға бағыт- бағдар беріп, ынтымақтастықта жұмыс жасауға, ойын анық, дәл, нақты жеткізе білуге баулиды.








10-тапсырма

Жеке жұмыс

Мәтін мазмұны туралы пікіріңді ПОПС түрінде жаз


 Оқылым

Топтық жұмыс

1-топ: Фрикциондық жұмыссыздық туралы кластер жасайды

2-топ: Құрылымдық жұмыссыздық туралы кластер жасайды

3-топ: Цикілдік жұмыссыздық туралы кластер жасайды


Жазылым

ПОПС формуласымен өз ойын жазады

Дескриптор

5  балл (50000 тг)

-Мәтінді оқиды

-Талдайды

-негізгі ақпаратты анықтады

-қосымша ақпаратты анықтады











Дескриптор

2-балл (20000тг)

-пікірін жазады

-дәлел жазады

-мысал жазады

-қорытынды жазады

10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері




А3 қағаз, фломастер









10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Бағдаршам»   Мұғалім оқушылардың рефлексиясын тыңдайды. 



Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


3 -тапсырма

Мұғалім оқушыларды 

«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін». 












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2025
58
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі