|
Бөлім: |
Әлеуметтік теңсіздік: Адам құқықтары және көмек Ұлықбек Есдаулет « Қара пима » |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кудайбергенова Айзада Сейтмуратовна |
|
Күні: |
6.03.2025 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Оқылым 10.3.1.1-мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату,мәтін идеясымен байланысын анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
мітіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырата алады ,мәтін идеясымен байланысын анықтай алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы |
Жазылым Қақтығыс Саты Ұлтаралық- Ұғыну- Сөздердің аудармасын 3D куб |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері 3D куб CoSpaces бағдарламасы |
|
|
1-тапсырма: Жеке жұмыс |
Жазылым Айтылым Бағанда берілген сөздерді тіркестіреді. Байланыстың қай түріне жататынын дәлелдеп айтады. Сөз тіркестерін қатыстырып, сөйлем құрайды. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. (30000тг) - Wordwall-да сәйкестендіреді -Сөйлем құрайды |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Wordwall бағдарламасы
|
|
|
7-тапсырма Топтық жұмыс Мұғалім оқуышларға бағыт- бағдар беріп, ынтымақтастықта жұмыс жасауға, ойын анық, дәл, нақты жеткізе білуге баулиды.
10-тапсырма Жеке жұмыс Мәтін мазмұны туралы пікіріңді ПОПС түрінде жаз |
Оқылым Топтық жұмыс 1-топ: Фрикциондық жұмыссыздық туралы кластер жасайды 2-топ: Құрылымдық жұмыссыздық туралы кластер жасайды 3-топ: Цикілдік жұмыссыздық туралы кластер жасайды Жазылым ПОПС формуласымен өз ойын жазады |
Дескриптор 5 балл (50000 тг) -Мәтінді оқиды -Талдайды -негізгі ақпаратты анықтады -қосымша ақпаратты анықтады
Дескриптор 2-балл (20000тг) -пікірін жазады -дәлел жазады -мысал жазады -қорытынды жазады |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
А3 қағаз, фломастер
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бағдаршам» Мұғалім оқушылардың рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. 3 -тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін». |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік 10 сынып
Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік 10 сынып
|
Бөлім: |
Әлеуметтік теңсіздік: Адам құқықтары және көмек Ұлықбек Есдаулет « Қара пима » |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кудайбергенова Айзада Сейтмуратовна |
|
Күні: |
6.03.2025 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыссыздық және әлеуметтік теңсіздік |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Оқылым 10.3.1.1-мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату,мәтін идеясымен байланысын анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
мітіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырата алады ,мәтін идеясымен байланысын анықтай алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы |
Жазылым Қақтығыс Саты Ұлтаралық- Ұғыну- Сөздердің аудармасын 3D куб |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері 3D куб CoSpaces бағдарламасы |
|
|
1-тапсырма: Жеке жұмыс |
Жазылым Айтылым Бағанда берілген сөздерді тіркестіреді. Байланыстың қай түріне жататынын дәлелдеп айтады. Сөз тіркестерін қатыстырып, сөйлем құрайды. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. (30000тг) - Wordwall-да сәйкестендіреді -Сөйлем құрайды |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Wordwall бағдарламасы
|
|
|
7-тапсырма Топтық жұмыс Мұғалім оқуышларға бағыт- бағдар беріп, ынтымақтастықта жұмыс жасауға, ойын анық, дәл, нақты жеткізе білуге баулиды.
10-тапсырма Жеке жұмыс Мәтін мазмұны туралы пікіріңді ПОПС түрінде жаз |
Оқылым Топтық жұмыс 1-топ: Фрикциондық жұмыссыздық туралы кластер жасайды 2-топ: Құрылымдық жұмыссыздық туралы кластер жасайды 3-топ: Цикілдік жұмыссыздық туралы кластер жасайды Жазылым ПОПС формуласымен өз ойын жазады |
Дескриптор 5 балл (50000 тг) -Мәтінді оқиды -Талдайды -негізгі ақпаратты анықтады -қосымша ақпаратты анықтады
Дескриптор 2-балл (20000тг) -пікірін жазады -дәлел жазады -мысал жазады -қорытынды жазады |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
А3 қағаз, фломастер
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бағдаршам» Мұғалім оқушылардың рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. 3 -тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін». |
|
шағым қалдыра аласыз















