Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.1

Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі т.б.).

Сабақ мақсаттары

  • сәндік-қолданбалы өнер бойынша көрмені ұйымдастырудың тәсілдерімен таныстыру;

  • көркемдік жазба техникасында орындалған жұмыстарды дұрыс безендіруді үйрету;

  • ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстырылымы

Тілдік мақсаттар


Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

  • әлемдік және қазақтың ұлттық мәденииетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін зерттеп, сипаттама береді;

  • өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында)

Пәнге тән лексика мен терминология:

Батик, гжель, хохлома, көркем жазба, раппорт, сызық сурет, ою-өрнек композиция

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделе отырып, мен...

  • Көркемдік жазбаның ерекшелігі....

  • Мен ою-өрнек композициясын ..... жасау үшін қолдандым.

  • Мен ою-өрнек композициясын қолданып, келесі... жасадым

  • .өркемдік жазбаның ерекшелігін зерттей отырып, ...

Құндылықтарды дарыту




Осы сабақта балалардың бойына келесі құндылықтар қалыптастырылады: тарихи мұраға сыйластық, оқушылар арасында бір біріне сыйластық, академиялық шыншылдық

Пәнаралық байланыстар

Тарих, әдебиет

АКТ қолдану дағдылары

Интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады

Бастапқы білім


Сәндік қолданбалы өнер түрлері және қолданылатын тәсілдері мен техникасы.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сабақ басында сыныптың сабаққа дайындығын тексеру.

(Ұ) Оқушыларға сұрақ қоя отырып, сабақтың тақырыпты анықтау:

  • көрмені өткізудің қандай пайдасы бар?

  • Шығармашылық көрменнің сатылым, жәрменке- көрмеден айырмашылығы неде?


Сабақтың ортасы

35 мин

Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру

(Ұ) Оқушылардың көрмені ұйымдастыру тәжірибесі бар болғандықтан, оларға мұғалім сатылым көрмені ұйымдастыруды ұсынады. Көрмеден түскен қаражатты мектептің қайырымдылық жұмыстарына беруіге болады.


Сарамандық жұмыс №8

(Ұ)(Қ) Оқушылар өз шығармашылық жұмыстарын безендіріп, көрмеге дайындайды. Оқушылар өз шығармашылық жұмыстарын көрмеге дайындайды.. Өз жұмыстарына аннотация жазады және көрменің атауын қарастырып, хабарлама мен шақыру қағаздарын дайындайды. Жұмыстарының орналасу орындарын қарастыру барысында бір-бірінің жұмыстарын жауып қалмауын ескереді. Барлық жұмыстардың атауы болуы тиіс (атауы, жұмыс авторы, жасы, сыныбы, бағасы). Жұмыс атауларры бірдей шрифтпен, бір түсті және форматы болу керек.

Оқушылармен бірге жұмыстардың бағасын анықтау.

Сатылым көрмесін ұйымдастыру бойынша қысқаша нұсқама беру.

http://ped-kopilka.ru/blogs/tamara-mihailovna-kirichenko/-osene-asorti-vystavka-dekorativno-prikladnogo-i-izobrazitelnogo-tvorchestva.html

"Осеннее ассорти" атты сәндік-қолданбалы өнер және бейнелеу шығармашылығының көрмесі

http://life-coach.org.ua/cena-na-iskusstvo.html

Өз өнеріңді қалай бағалау: сіздің шығармаңыздың шынайы бағасы

http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya

Көркем туындыны қалай бағалауға болады?

http://www.kakprosto.ru/kak-49296-kak-oformit-detskuyu-vystavku#ixzz44GFZf9er

Балалар көрмесін қалай ұйымдастырады?


Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңында оқушылар көрмені ұйымдастыру жайлы рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылардың жеке қабілеттеріне байланысты жұмысты орындау үшін техниканы таңдауы және әр оқушыға қойылатын сұрақтар бойынша саралау іріктеледі


Ұйымдастырылған көрме нәтижесі бойынша бағаланады

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
2172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі