Материалдар / Жүрек құрылысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жүрек құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүрек — іші қуыс бұлшықетті мүше. Ересек адам жүрегінің салмағы 250-300 грамм. Жүрек кеуде қуысының сол жағына таман орналасқан. Оның дәнекер тканінен түзілген жүрек қабы қаптап тұрады. Жүрек қабының ішкі беті жүректі ылғалдайтын және жиырылу кезінде үйкелісті кемітетін сұйықтық бөліп шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2021
420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тараз инновациялық көпсалалы колледжі

Сабақ жоспары

Модуль /пән атауы:

Кәсіби шет тілі

Дайындаған оқытушы:

Еркімбек Ә.Қ

Күні:

10.01.2022ж

Курс, оқу жылы, топ:

О-9-20

Сабақ типі:

теориялық сабақ

Сабақ тақырыбы:

Congo Rainforest

Мақсаты:

use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups.

Міндеті:

оrganize and present information clearly to others.

Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:

use of Active Board to display videos

Сабақтың барысы:

1. Introduction (кіріспе)


To start the lesson teacher explains lesson objectives.

Warm up.

  • (G) Students will be aware of the important connections between living and non-living parts of the ecosystem. They will understand how seemingly distant events (glacial melt, ocean temperature, industrial development) can impact the local forest.

2. Main part (маңызды бөлік)


  1. (W)

Teachers need to read the Succession (pg 75) and Temperate Rainforest (pg 77) sections of the Forging Connections resource.


Warm-up

(G) Students make an acrostic poem for the word “RESOLUTION”. The quickest students may present their poems in front of class.

Role-play

Teacher divides learners into 3 groups and they choose a specific resolution from given categories of the 1st lesson. Then, they present the current situation, reason for resolution and expected outcome.


3.Conclusion (қорытынды)


Reflection (Сабақ бойынша рефлексия)

Were the lesson objectives/learning objectives realistic?

What did the learners learn today?

What was the learning atmosphere like?

Did my planned differentiation work well?

Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?

Homework

Demonstrate imagination to express thoughts ,ideas expeiences and fellings

Бағалау критериясы


Сriteria

Критерий

Descriptor

Дескриптор

The level of achievement

Жетістік деңгейі

А.Мазмұны

Тақырып мазмұны ашылмады



Тақырып мазмұны ашылды, бірақ толықтыру қажет


В. Безендірілуі

Жазуы қанық емес, сурет салмаған



Әсемделген, бірақ эстетикалық талғамға сай келмейді.



Жақсы әсемделген, сурет, символ, белгілер қолданылған


С.Баяндау шеберлігі

Ойды жеткізу тілі түсініксіз болды



Ойды жеткізе білді, бірақ шешендік жетпеді немесе қайталана берді, қыстырма сөздер көп қолданылды.



Тіл байлығы жақсы, ойды жетік жеткізе білді, өз пікірін пайымдады.


Д. Шығармашылық

Тақырыпты өзге қырынан аша білді



Жаңашылдық идея болды.







Тексерген: Колледж әдіскері: ____________ Қ.К.Жолдасова

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!