Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жүрек құрылысы
Материал туралы қысқаша түсінік
Жүрек — іші қуыс бұлшықетті мүше. Ересек адам жүрегінің салмағы 250-300 грамм. Жүрек кеуде қуысының сол жағына таман орналасқан. Оның дәнекер тканінен түзілген жүрек қабы қаптап тұрады. Жүрек қабының ішкі беті жүректі ылғалдайтын және жиырылу кезінде үйкелісті кемітетін сұйықтық бөліп шығарады.
To start the lesson teacher
explains lesson objectives.
Warm
up.
(G)
Students will be aware of the important connections between living
and non-living parts of the ecosystem. They will understand how
seemingly distant events (glacial melt, ocean temperature,
industrial development) can impact the local
forest.
2.Main part(маңызды
бөлік)
(W)
Teachers need to read the
Succession (pg 75) and Temperate Rainforest (pg 77) sections of the
Forging Connections
resource.
Warm-up
(G) Students make an acrostic
poem for the word “RESOLUTION”. The quickest students may present
their poems in front of
class.
Role-play
Teacher divides learners into
3 groups and they choose a specific resolution from given
categories of the 1st lesson. Then, they present the current situation,
reason for resolution and expected
outcome.
3.Conclusion(қорытынды)
Reflection
(Сабақ бойынша
рефлексия)
Were the lesson
objectives/learning objectives
realistic?
What did the learners learn
today?
What was the learning
atmosphere like?
Did my planned differentiation
work well?
Did I stick to timings? What
changes did I make from my plan and
why?
Homework
Demonstrate imagination to
express thoughts ,ideas expeiences and
fellings
Бағалаукритериясы
Сriteria
Критерий
Descriptor
Дескриптор
The level of
achievement
Жетістік деңгейі
А.Мазмұны
Тақырып
мазмұны ашылмады
Тақырып
мазмұны ашылды, бірақ толықтыру қажет
В.
Безендірілуі
Жазуы қанық емес, сурет салмаған
Әсемделген,
бірақ эстетикалық талғамға сай келмейді.
Жақсы
әсемделген, сурет, символ, белгілер қолданылған
С.Баяндау
шеберлігі
Ойды жеткізу
тілі түсініксіз болды
Ойды жеткізе
білді, бірақ шешендік жетпеді немесе қайталана берді, қыстырма
сөздер көп қолданылды.
Тіл байлығы
жақсы, ойды жетік жеткізе білді, өз пікірін пайымдады.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз