Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі: 27. 01. 2017 ж.
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Пойыз»
Мақсаты: Балалардың пойыз туралы білімдерін кеңейту, теміржолмен жүретін көлік екенін түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Ұсақ бөлшектерді қосуға, шаршыдан дөңгелектерді қиюға үйрету.
Дамытушылық: Тілдерін дамыту, саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Керекті құралдар: пойыздың суреттері, қайшылар, желім, қарындаш, сулық, түрлі-түсті қағаздар.
Үштілдік компонент: паровоз-паровоз-lokomotive, вагон-вагон-railway carriage, пойыз-поезд-a train.
|
Әрекет кезең-дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Шақырамын сендерді, Жолдастарым, кел бері. Толтырайық шаттыққа, Дөңгеленген шеңберді. Пойыз әнін орындауды ұсынады. Пойыз, пойыз Судай жаңа, Жылтырайды шынымен. Не бар екен пойызда? Аю менен маймылдар, Мысықтар мен қояндар, Міне, осындай пойызды Балаларға сыйлаймыз. Ұзақ, ұзақ, Жол ұзақ. Ойыншықтардың саяхатқа шыққысы келетінін, бірақ оларда пойыз жоқ екенін айтады. |
Жарты шеңберде отырады. Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді. Пойыз сияқты бірінің артынан бірі жүреді. Көмектесуге ынта білдіреді. |
|
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Сұрақтар қояды: - Пойыз не үшін керек? - Кім пойызға отырып көрді? - Пойыз қандай геометриялық материалдардан тұрады? - Пойыз-көлік, ол теміржолмен жүреді. Пойызда паровоз бен вагондар бар. (суретін тақтаға іліп көрсетеді) Үш тілдік компонент: паровоз-паровоз-lokomotive, вагон-вагон-railway carriage, пойыз-поезд-a train. |
Сұрақтарға жауап береді. -Жол жүру үшін керек. -Пойыз тіктөртбұрыш, үшбұрыш және дөңгелектерден тұрады. Хормен қайталайды, жекелеме айтады. |
|
|
|
Логопедическая-пальчиковая гимнастика: «Поезд» Еле-еле, еле-еле От вокзала поезд едет:
«Ч-ч-ч-ч-ч».
Мчится поезд все быстрей: Дидактикалық ойын: «Заттардың көлеңкесін тап» Шарты: Суреттер және олардың көлеңкесі берілген, сәйкестендіріп табу керек.
Пойыз жасаудың жұмыс реттілігі: 1.Паровоз бен вагондардың дөңгелектерін қиып алып, рельстің үстіңгі жағына жабыстырамыз. 2.Паровоз бен вагондардың шатырын қиямыз. (шаршыларды дөңгелектің үстіне жапсырамыз, ал үшбұрыш паровоздың төбесі болады) 3.Айналаға қарау үшін терезе керек. Оны тік төртбұрыш етіп шаршылардан қиып жапсырамыз. Қауіпсіздік ережесі:
Қайшымен жұмыс жасау
қауіпсіздігі Сергіту сәті: Пойыз: «Ду-ду! Ду-ду! Мен жүремін, Мен жүремін!»-деп шулайды, Ал вагондар зулайды. «Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ!» Ұшақ болып, балалар, Ұшамыз биікке, биікке. Жоғары қарай тартыламыз, Енді жерге қонамыз, Қолымызды төмен түсіреміз. |
(Кулачками стучим по столу,)
(Движения
убыстряем)
Мұқият тыңдайды. Жұмысқа кіріседі. Бірінің артына бірі «пойыз» сияқты тұрады. Жұдырық –тарын айналдырады. Алақандарымен шапалақтайды. Аяқтарының ұшына тұрып, қолдарын жоғары көтереді, төмен түсіреді. |
|
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: -Бүгін не жасадық? -Пойыз жасау үшін қандай геометриялық фигураларды қолдандық? Белсенділік көрсеткен балаларды мақтайды, мадақтайды. |
-Пойыз жасадық. -Үшбұрыш, төртбұрыш, тік төртбұрыш, дөңгелек. |
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: қайшымен, желіммен жұмыс істеу технологисын.
Болу керек: теміржол, пойыз туралы мағлұмат.
Істей білу керек: геометриялық пішіндерді пайдалана отырып, пойыз құрастыруды.
Тәрбиеші: Шулембаева. К.Қ.
Тексерілді:______________
|
Поиск по сайту
Реклама
Друзья сайта
Реклама |
|
|
|
Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жүргін пойызы"
"Жүргін пойызы"
Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі: 27. 01. 2017 ж.
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Пойыз»
Мақсаты: Балалардың пойыз туралы білімдерін кеңейту, теміржолмен жүретін көлік екенін түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Ұсақ бөлшектерді қосуға, шаршыдан дөңгелектерді қиюға үйрету.
Дамытушылық: Тілдерін дамыту, саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Керекті құралдар: пойыздың суреттері, қайшылар, желім, қарындаш, сулық, түрлі-түсті қағаздар.
Үштілдік компонент: паровоз-паровоз-lokomotive, вагон-вагон-railway carriage, пойыз-поезд-a train.
|
Әрекет кезең-дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Шақырамын сендерді, Жолдастарым, кел бері. Толтырайық шаттыққа, Дөңгеленген шеңберді. Пойыз әнін орындауды ұсынады. Пойыз, пойыз Судай жаңа, Жылтырайды шынымен. Не бар екен пойызда? Аю менен маймылдар, Мысықтар мен қояндар, Міне, осындай пойызды Балаларға сыйлаймыз. Ұзақ, ұзақ, Жол ұзақ. Ойыншықтардың саяхатқа шыққысы келетінін, бірақ оларда пойыз жоқ екенін айтады. |
Жарты шеңберде отырады. Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді. Пойыз сияқты бірінің артынан бірі жүреді. Көмектесуге ынта білдіреді. |
|
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Сұрақтар қояды: - Пойыз не үшін керек? - Кім пойызға отырып көрді? - Пойыз қандай геометриялық материалдардан тұрады? - Пойыз-көлік, ол теміржолмен жүреді. Пойызда паровоз бен вагондар бар. (суретін тақтаға іліп көрсетеді) Үш тілдік компонент: паровоз-паровоз-lokomotive, вагон-вагон-railway carriage, пойыз-поезд-a train. |
Сұрақтарға жауап береді. -Жол жүру үшін керек. -Пойыз тіктөртбұрыш, үшбұрыш және дөңгелектерден тұрады. Хормен қайталайды, жекелеме айтады. |
|
|
|
Логопедическая-пальчиковая гимнастика: «Поезд» Еле-еле, еле-еле От вокзала поезд едет:
«Ч-ч-ч-ч-ч».
Мчится поезд все быстрей: Дидактикалық ойын: «Заттардың көлеңкесін тап» Шарты: Суреттер және олардың көлеңкесі берілген, сәйкестендіріп табу керек.
Пойыз жасаудың жұмыс реттілігі: 1.Паровоз бен вагондардың дөңгелектерін қиып алып, рельстің үстіңгі жағына жабыстырамыз. 2.Паровоз бен вагондардың шатырын қиямыз. (шаршыларды дөңгелектің үстіне жапсырамыз, ал үшбұрыш паровоздың төбесі болады) 3.Айналаға қарау үшін терезе керек. Оны тік төртбұрыш етіп шаршылардан қиып жапсырамыз. Қауіпсіздік ережесі:
Қайшымен жұмыс жасау
қауіпсіздігі Сергіту сәті: Пойыз: «Ду-ду! Ду-ду! Мен жүремін, Мен жүремін!»-деп шулайды, Ал вагондар зулайды. «Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ!» Ұшақ болып, балалар, Ұшамыз биікке, биікке. Жоғары қарай тартыламыз, Енді жерге қонамыз, Қолымызды төмен түсіреміз. |
(Кулачками стучим по столу,)
(Движения
убыстряем)
Мұқият тыңдайды. Жұмысқа кіріседі. Бірінің артына бірі «пойыз» сияқты тұрады. Жұдырық –тарын айналдырады. Алақандарымен шапалақтайды. Аяқтарының ұшына тұрып, қолдарын жоғары көтереді, төмен түсіреді. |
|
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: -Бүгін не жасадық? -Пойыз жасау үшін қандай геометриялық фигураларды қолдандық? Белсенділік көрсеткен балаларды мақтайды, мадақтайды. |
-Пойыз жасадық. -Үшбұрыш, төртбұрыш, тік төртбұрыш, дөңгелек. |
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: қайшымен, желіммен жұмыс істеу технологисын.
Болу керек: теміржол, пойыз туралы мағлұмат.
Істей білу керек: геометриялық пішіндерді пайдалана отырып, пойыз құрастыруды.
Тәрбиеші: Шулембаева. К.Қ.
Тексерілді:______________
|
Поиск по сайту
Реклама
Друзья сайта
Реклама |
|
|
|
Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметі
шағым қалдыра аласыз













