"Жүргін пойызы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жүргін пойызы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге арналған ҰОҚ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы


Мерзімі: 27. 01. 2017 ж.

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: Аппликация

Тақырыбы: «Пойыз»

Мақсаты: Балалардың пойыз туралы білімдерін кеңейту, теміржолмен жүретін көлік екенін түсіндіру.

Міндеттері:

Білімділік: Ұсақ бөлшектерді қосуға, шаршыдан дөңгелектерді қиюға үйрету.

Дамытушылық: Тілдерін дамыту, саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.

Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Керекті құралдар: пойыздың суреттері, қайшылар, желім, қарындаш, сулық, түрлі-түсті қағаздар.

Үштілдік компонент: паровоз-паровоз-lokomotive, вагон-вагон-railway carriage, пойыз-поезд-a train.

Әрекет кезең-дері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық




Шаттық шеңбері:

Шақырамын сендерді,

Жолдастарым, кел бері.

Толтырайық шаттыққа,

Дөңгеленген шеңберді.

Пойыз әнін орындауды ұсынады.

Пойыз, пойыз

Судай жаңа,

Жылтырайды шынымен.

Не бар екен пойызда?

Аю менен маймылдар,

Мысықтар мен қояндар,

Міне, осындай пойызды

Балаларға сыйлаймыз.

Ұзақ, ұзақ,

Жол ұзақ.

Ойыншықтардың саяхатқа шыққысы келетінін, бірақ оларда пойыз жоқ екенін айтады.

Жарты шеңберде отырады.



Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді.


Пойыз сияқты бірінің артынан бірі жүреді.










Көмектесуге ынта білдіреді.

Ұйымдастыру– іздестіру


Сұрақтар қояды:

- Пойыз не үшін керек?

- Кім пойызға отырып көрді?

- Пойыз қандай геометриялық материалдардан тұрады?


- Пойыз-көлік, ол теміржолмен жүреді. Пойызда паровоз бен вагондар бар. (суретін тақтаға іліп көрсетеді)

Үш тілдік компонент: паровоз-паровоз-lokomotive, вагон-вагон-railway carriage, пойыз-поезд-a train.

  • Қ

Сұрақтарға жауап береді.

-Жол жүру үшін керек.


-Пойыз тіктөртбұрыш, үшбұрыш және дөңгелектерден тұрады.




Хормен қайталайды, жекелеме айтады.






Логопедическая-пальчиковая гимнастика:

«Поезд»

Еле-еле, еле-еле       

От вокзала поезд едет:    

«Ч-ч-ч-ч-ч».
Средь лесов и средь полей     

 Мчится поезд все быстрей:
«Ч-ч-ч-ч-ч».

Дидактикалық ойын: «Заттардың көлеңкесін тап»

Шарты: Суреттер және олардың көлеңкесі берілген, сәйкестендіріп табу керек.


Пойыз жасаудың жұмыс реттілігі:

1.Паровоз бен вагондардың дөңгелектерін қиып алып, рельстің үстіңгі жағына жабыстырамыз.

2.Паровоз бен вагондардың шатырын қиямыз.

(шаршыларды дөңгелектің үстіне жапсырамыз, ал үшбұрыш паровоздың төбесі болады)

3.Айналаға қарау үшін терезе керек. Оны тік төртбұрыш етіп шаршылардан қиып жапсырамыз.

Қауіпсіздік ережесі:

Қайшымен жұмыс жасау қауіпсіздігі 
1. Қайшының ұшын жоғары қаратып ұстама. 
2. Қайшыны ашық күйінде қалдырма. 
3. Екінші адамға қайшыны жабық түрінде сабы жағымен ұсын. 
4. Қайшымен қию кезінде жүрме, ешкімге жақындама. 
5. Қайшының алмасына зер салып қи. 
6. Жұмыс соңында қайшыны қабына салып қой. 
Желіммен жұмыс жасау қауіпсіздігі 
1. Желімнің қақпағын абайлап аш. 
2. Қағазға ұқыпты, керегінше жақ. 
3. Артығын сүрткішпен алып таста. 
4. Қолыңды сүрткішпен сүрт. 



Сергіту сәті:

Пойыз: «Ду-ду! Ду-ду!

Мен жүремін,

Мен жүремін!»-деп шулайды,

Ал вагондар зулайды.

«Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ!

Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ!»

Ұшақ болып, балалар,

Ұшамыз биікке, биікке.

Жоғары қарай тартыламыз,

Енді жерге қонамыз,

Қолымызды төмен түсіреміз.




(Кулачками стучим по столу,)
(медленно двигаясь в сторону)

(Движения убыстряем)


Тапсырманы орындайды.




Мұқият тыңдайды.



























Жұмысқа кіріседі.



Бірінің артына бірі «пойыз» сияқты тұрады. Жұдырық –тарын айналдырады. Алақандарымен шапалақтайды.

Аяқтарының ұшына тұрып, қолдарын жоғары көтереді, төмен түсіреді.

Рефлексивті– түзетушілік


Қорытынды:

-Бүгін не жасадық?

-Пойыз жасау үшін қандай геометриялық фигураларды қолдандық?

Белсенділік көрсеткен балаларды мақтайды, мадақтайды.


-Пойыз жасадық.

-Үшбұрыш, төртбұрыш, тік төртбұрыш, дөңгелек.



Күтілетін нәтиже:

Білу керек: қайшымен, желіммен жұмыс істеу технологисын.

Болу керек: теміржол, пойыз туралы мағлұмат.

Істей білу керек: геометриялық пішіндерді пайдалана отырып, пойыз құрастыруды.


Тәрбиеші: Шулембаева. К.Қ.

Тексерілді:______________









Логопедическая пальчиковая гимнастика

Автор: Эфендиева Елена Николаевна
Учитель – логопед первой категории
МБДОУ «Менделеевский детский сад», п. Менделеево, Пермского края

«Цветы»

Утром алые цветки          (Упражнение «Цветок»)
Раскрывают лепестки.
Ветерок подует:               (Двигать ладонями вправо – влево)
«С-с-с-с-с-с»,
Цветики волнует.

«Пчелки»

Домик маленький на елке.       (Левая рука вертикально, пальцы
Дом для пчел,                             широко, правая кисть собрана в
А где же пчелки?                       щепотку, касается левой.)
Надо в домик постучать:     (Стучим правым кулачком по левой
1, 2, 3, 4, 5.                            ладошке.)
Стали пчелки вылетать:      (Хаотично машем ладошками перед
«З-з-з-з-з-з-з».                   собой.)

«Кузнечик»

Мы пошли на луг гулять      («Ходьба» пальчиками по столу.)
Стал кузнечик стрекотать:    (Удары по столу указательным и)
«Ц-ц-ц-ц-ц-ц»                       (средним пальчиком.)

«Шарик»

Шарик надуваем     (- Ладони соединены перед собой.)
Пальцы раздвигаем.   (Медленно разводим в стороны.)
Воздух выпускаем    (- Медленно соединяем обратно.)
Пальчики сжимаем:
«Ш-ш-ш-ш-ш».


«На лугу»

Жук жужжит, жужжит, жужжит       (Пальцы правой руки «бегут» по)
И по веточке бежит:                          (левой руке.)
«Ж-ж-ж-ж-ж-ж».

«Поезд»

Еле-еле, еле-еле       (Кулачками стучим по столу,)
От вокзала поезд едет:    (медленно двигаясь в сторону)
«Ч-ч-ч-ч-ч».
Средь лесов и средь полей      (Движения убыстряем)
Мчится поезд все быстрей:
«Ч-ч-ч-ч-ч».

«Дворник»

Дворник улицу метет:       (Имитация работы дворника)
«Щ-щ-щ-щ-щ-щ»
Звонко песенку поет.

«Самолет»

В самолете полетим,       (Пальцы вместе, руки скрещены)
Сверху землю оглядим:     (Перемещаем руки из стороны)
«Л-л-л-л-л» в стороны.

«Кошка и собака»

Вышла кошечка вперед,      (Упражнение «Кошка»)
Хвостиком играет.
Ей навстречу из ворот      (Упражнение «Ворота»)
Две собаки выбегают.      (Упражнение «Собака»)
Кошка – прыг на дерево.   (Упражнение «Коготки»)
Что собаки делают?          (Упражнение «Собака»)
«Р-р-р-р-р-р-р».

Поиск по сайту



Shape1 Shape2

Реклама



Друзья сайта




Реклама

 



Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметі

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2018
487
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі