|
Білім беру ұйымының атауы |
№231 орта мектеп |
||||
|
Пәні: |
Қазақ тілі |
||||
|
Бөлім: |
Дені саудың жаны сау |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Бозымова |
||||
|
Күні: |
8.02.2025 ж |
||||
|
Сынып: |
2 б |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№77 сабақ. Жұрнақ пен жалғау. 53-56-жаттығулар. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату |
||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Үзіліс 5 минут Сабақты қорыту 5 минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал Өткенді пысықтау Ереже
Жаңа тақырып Жұрнақ пен жалғауды ажыратып,мәтіннің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау. 53-жаттығу Суреттер бойынша мәтін құрастыр
Бұл жаттығуларды жасайсың ба? 54-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқы. Ас алдында қолымды, Жууға ойым бөлінді. Тазалыққа мән берем, Мұнтаздай қып өңімді Бекқожа Жылқыбекұлы Өлең не туралы? Тазалыққа сөзін таза,тазалық сөздерімен салыстыр.Содан соң қорытынды жаса. Таза-түбір Таза-лы, тазалық-қа –қосымша Ереже
Бүгінгі өткен тақырып түсінікті болу үшін Wordwall программасын қолданамын.Баланы әрі қызықтыру ға,әрі сабақты пысықтауға қажет. Сөзі:О.Иманалиев Әні:Е.Хасанғалиев «Анаға сәлем» 56-жаттығу Мектепте ұзындыққа секіру мен жүгіруден жарыс өткізілмекші. Жарысқа 2-4 сынып оқушылары қатысады.Сыныптарыңда секіру және жүгірумен шұғылданатын балалар бар ма?Олар осы жарысқа қатыса ала ма?Сол туралы өз ойыңды білдір. Өзің спортпен шұғылданасың ба? Үй тапсырмасы 55-жаттығу Мақалды көркем жаз.
Жұрнақ жалғанған сөздерді тап. Өнерлі , өнерсіз. Кері байланыс |
Өткенді пысықтайды Тапсырманы орындайды Өлеңді талдайды Тапсырманы орындайды Үй тапсырмасын алады Кері байланыс |
Мақтап,мадақтап отыру Дескриптор: Берілген ережені жатқа айтып түсідіріп беру-1б Жарайсың! Дескриптор: Бірінші сурет бойынша мәтін құрайды-1б Екінші сурет бойынша мәтін құрайды-1б Үшінші сурет бойынша мәтін құрайды-1б Өте жақсы! Дескриптор: Өлеңді оқиды-1б Тазалыққа сөзін таза,тазалық сөздерімен алмастырады-1б Керемет! Дескриптор: Ережені түсінеді-1б Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін білдіреді-1б Дескриптор: Түбір мен қосымшаны ажырата алады-1б Жұрнақ пен жалғау туралы білімі бар-1б Тамаша жұмыс орындадың! |
Ереже жазылған плакат Оқулық Суреттер Оқулық Оқулық Ереже жазылған плакат Оқулық Жұмыс дәптері Кері байланыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жұрнақ пен жалғау
Жұрнақ пен жалғау
|
Білім беру ұйымының атауы |
№231 орта мектеп |
||||
|
Пәні: |
Қазақ тілі |
||||
|
Бөлім: |
Дені саудың жаны сау |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Бозымова |
||||
|
Күні: |
8.02.2025 ж |
||||
|
Сынып: |
2 б |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№77 сабақ. Жұрнақ пен жалғау. 53-56-жаттығулар. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату |
||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Үзіліс 5 минут Сабақты қорыту 5 минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал Өткенді пысықтау Ереже
Жаңа тақырып Жұрнақ пен жалғауды ажыратып,мәтіннің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау. 53-жаттығу Суреттер бойынша мәтін құрастыр
Бұл жаттығуларды жасайсың ба? 54-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқы. Ас алдында қолымды, Жууға ойым бөлінді. Тазалыққа мән берем, Мұнтаздай қып өңімді Бекқожа Жылқыбекұлы Өлең не туралы? Тазалыққа сөзін таза,тазалық сөздерімен салыстыр.Содан соң қорытынды жаса. Таза-түбір Таза-лы, тазалық-қа –қосымша Ереже
Бүгінгі өткен тақырып түсінікті болу үшін Wordwall программасын қолданамын.Баланы әрі қызықтыру ға,әрі сабақты пысықтауға қажет. Сөзі:О.Иманалиев Әні:Е.Хасанғалиев «Анаға сәлем» 56-жаттығу Мектепте ұзындыққа секіру мен жүгіруден жарыс өткізілмекші. Жарысқа 2-4 сынып оқушылары қатысады.Сыныптарыңда секіру және жүгірумен шұғылданатын балалар бар ма?Олар осы жарысқа қатыса ала ма?Сол туралы өз ойыңды білдір. Өзің спортпен шұғылданасың ба? Үй тапсырмасы 55-жаттығу Мақалды көркем жаз.
Жұрнақ жалғанған сөздерді тап. Өнерлі , өнерсіз. Кері байланыс |
Өткенді пысықтайды Тапсырманы орындайды Өлеңді талдайды Тапсырманы орындайды Үй тапсырмасын алады Кері байланыс |
Мақтап,мадақтап отыру Дескриптор: Берілген ережені жатқа айтып түсідіріп беру-1б Жарайсың! Дескриптор: Бірінші сурет бойынша мәтін құрайды-1б Екінші сурет бойынша мәтін құрайды-1б Үшінші сурет бойынша мәтін құрайды-1б Өте жақсы! Дескриптор: Өлеңді оқиды-1б Тазалыққа сөзін таза,тазалық сөздерімен алмастырады-1б Керемет! Дескриптор: Ережені түсінеді-1б Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін білдіреді-1б Дескриптор: Түбір мен қосымшаны ажырата алады-1б Жұрнақ пен жалғау туралы білімі бар-1б Тамаша жұмыс орындадың! |
Ереже жазылған плакат Оқулық Суреттер Оқулық Оқулық Ереже жазылған плакат Оқулық Жұмыс дәптері Кері байланыс |
|
шағым қалдыра аласыз
















