Ұйымдастыру,өзін-өзі
тексеру
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру:
-
Оқушылармен
сәлемдесу;
-Құрал-жабдықтарын, сабаққа
дайындықтарын тексеру;
-Сабаққа назар
аударту;
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Пойыз»жаттығуларыпсихологиялықжәне физикалық қобалжудан арылу,
дұрыс пікір қалыптастыруға
жетелейді.
Ойын
шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші,
екінші
деп
санау керек.
Бірінші қадам – алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен тоқылдату.
Екінші қадам – екі шапалақ, бір тоқылдату. Қозғалыс кезекпен
қайталанады:
бірінші
– екінші
– бірінші – екінші және т.б. Шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының
шуылын салып көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын
үнемітездетіледі.
Үй тапсырмасын
тексеру
«Гүл
күлтелері» арқылы топқа
бөлінеді.
1,
2, 3, 4
топтарға бөлініп
отырады.
|
Ұстазбен сәлемдеседі, сабаққа
құрал-жабдықтарын дайындайды.
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
бірге
орындайды.
Жұмыс
ережесін
естеріне
түсіреді:
Сабақта
бір-бірімізді сыйлай- мыз, тыңдаймыз. Уақытты үнемдейміз. Нақты,
дәл жауап береміз. Сабақта
өзіміздіңшапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз. Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға
аламыз.
Үй тапсырмасын
айтады.
|
5-10 балл аралығында
бағаланады
|
|
Жаңа
білім
2 мин
Бекіту
|
Оқулықпен
жұмыс
1-жаттығу ауызша
орындалады. Автор жайлы мәлімет
беріледі.
Баянғали
Әлімжанов1954жылыАқмола облысы Еңбекшілдер ауданында
дүниеге келген. Ақын, драматург, жазушы, айтыс ақыны, жыршы-жырау,
манасшы, кинорежиссер, сценарист,
актер,әдебиет
пен өнер
зерттеушісі, мәдениет қайраткері, сыншы, сатирик,
тележүргізуші.
Қазақстан
Республикасының еңбек сіңірген қайраткері. Негізінен қазақ тілінде,
кейде орыс тілінде де
жазады.
Мұғалім
«Балақайлар әні» өлеңін мәнерлеп оқиды. Оқушыларға тізбектей
оқытады.
Сөздік
жұмысы жүргізіледі.
Өлеңде кімдер
туралы
айтылған?
Ата,әже,ботасөздеріндегідауысты дыбыстарды ата. Олардың
жуан немесе жіңішке
екенін
айт.
Жуан дауысты
дыбыстар: а, о, ұ,
ы.
Дәптермен
жұмыс
Мұнда
мұғалім ж дыбысының
сөздің басында, ортасында, кейбір сөздерде ғана сөз соңында
келетінін
айтады.
-
жаттығу жазбаша
орындалады
3-жаттығуда әріптерден
бірнеше сөз жасау ұсынылады. Сөздердегі дауысты дыбыстардың жуан
немесе жіңішке
екенінайтады.
Шығармашылық
тапсырма
|
Балалар
өлеңді мәнерлеп
оқиды.
Сөздік
жұмысы жүргізіледі. Шүпірлейді –
жыпырлау, бір жерге көп
жиналу деген
мағынада.
Ата, әже, бота сөздеріндегі
дауысты дыбыстарды атап, оларды
салыстырады.
А,
о дыбыстарының
жуан, ә,
е дыбыстарының
жіңішке екенін айтады. Сұрақтарға жауап
береді.
Көркем
жазу
Ж Ж Ж
Ж Ж
Ж
ж ж ж
ж ж
ж
2-жаттығуда көркем
жазып, сөздердегі дауысты дыбыстардың жуан, жіңішкелігін
анықтайды.
3-жаттығуды ауызша
орындайды. Әріптерден бірнеше сөз жасайды. Сөздегі дауысты
дыбыстардың жуан немесе жіңішке екенін айтады.
Мысалы: тор,
жол,
қос,
соқ, бел, жер,
тез.
Жұмыс
дәптеріндегі шығарма- шылыққа берілген тапсырманы жазбаша
орындайды.
Мысалы: киім
тиін
көше
сабын
бұлақ
сызғыш
(оқушылар
өздері тапқан сөздерін жазуға
болады)
|
|
|
Қорытынды
|
«ББҮ»
кестесімен
жұмыс.
«ББҮ»
кестесі арқылы
бүгінгі өтілген тақырыпқа талдау жасап, ой қорыта отырып, кестені
толтырады.
Кері
байланыс:
Оқушылар «Кері
байланыспирамидасы»
арқылы
сабаққа кері байланыс
орнатады.
Есте сақтау
керек бір маңызды
мәселе
Менің
көбірек білгім келген екі
мәлімет
Мен білген
үш
мәлімет
Мен
үйренген төрт
мәлімет
|
«ББҮ»
кестесімен
жұмыс. Кестенің үш
бөлігін толтырып, жұп-жұбымен
тексереді.
Сабаққа,
бір-бірінің жасаған жұмыстарына кері байланыс
береді.
|
Қорытындылау.
3 медаль-8-9
балл
2-1 медаль-7
балл
|
Медальның
суреттері
|