|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1В Механикалық қозғалыс
|
Мектеп: Ғ.Айдаров атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектеп-лицейі |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 11.10.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Түркпенбаева Жангүлім |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.4 – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Жылдамдық, орташа жылдамдық шамаларының физикалық мағынасын біледі, түсінеді. |
|||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Жылдамдықты өмірмен байланыстыра алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Жылдамдықтың бірліктерін ХБЖ-ін меңгере отырып, есептер шығаруда қолдана алады |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
*Жылдамдық туралы ұғымды біледі *Жылдамдықтың өлшем бірліктерін ХБЖ-не келтіре алады. *Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептейді. *Жылдамдық формуласын түрлендіре алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: жылдамдық, орташа жылдамдық, спидометр, жарық жылдамдығы |
|||||||||||||||||||||
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Денелердің жылдамдығын ажыратуды үйренеді. Жылдамдық, орташа жылдамдықты есептеу/анықтау формулалары айтылды. Жылдамдық формуласын жазу тапсырылды. |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Экономикалық өсу – бұл біздің ең маңызды міндетіміз, өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру арқылы адам өзінің өмірінде түрлі жылдамдықпен іс-әрекет жасайды: жылдам немесе жәй қозғалады, техникаларды түрлі жылдамдықпен әрекетке келтіреді, жылжытады және т.б. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дене шынықтыру, 4-5 сыныпта математикада жылдамдықты оқиды. |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
интербелсенді тақта, бейнеролик, слайдпен жұмыс |
|||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Түзусызықты бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 12 минут |
1. Ұйымдастыру бөлімі Оқушылардың зейінін шоғырландыру, түгелдеу. 3. Топқа бөлу Оқушылар «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. 1-топ Жылдамдық 2-топ Орын ауыстыру 3-топ Уақыт 4.Үй жұмысын "Ия немесе жоқ" әдісі бойынша тексеру. |
Р. БАШАРҰЛЫ маркер, А4 парақ, суреттер Бағалау парақшалары 1-қосымша |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1. Жаңа сабақ (W) (G) «Болжау» әдісі (жұптық жұмыс) Интербелсенді тақтадан спидометр, жылдамдық формуласы, арбашалар, метр, машиналар, сағаттың суреттерін шығарамын, артынан 1,5 минутдай жылдамдық тақырыбына байланысты бейнеролик көрсетемін. Оқушылар интербелсенді тақтадағы суреттерге және бейнероликке қарап, берілген 3 минуттың ішінде 20 сөзді құрастырып, жазған ақпараттарын топта талқылайды. Бұл әдіс сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашуға ықпал етеді. Оқушылардың болжамдарын тыңдап, қосымша сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін. 1.Жылдамдық қандай шама? 2. Жылдамдық формуласы қалай оқылады ? 3. Жылдамдықтың өлшем бірліктерін атаңыз? 4. Арбашалардың жылдамдығын анықтау үшін не керек? 2. Жаңа сабақты бекіту (жеке жұмыс) (G) «Кім жылдам» әдісі бойынша жаттығулар орындау. Жаттығу 2.1 № 3,4,5 Есеп шығару мысалдары: Алматыдан шыққан автобус Сарыөзекке дейiнгi 180 км жолды 2,5 сағ жүредi. Автобустың қозғалысын бiр қалыпты деп ұйғарып, оның жылдамдығын Халықаралық бірліктер жүйесінде анықтау керек. Кез келген есепті шығаруда оқушылардың ой әрекеті мен бар ықыласты, ең алдымен, есептің мазмұнын теориялық талдауға бағыттайтын төмендегі жазу формасын ұсынамын.
3. Сергіту сәті «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Алдарындағы бланкіге өз көңіл-күйлерінің суретін салады.Топтық жұмыс. 4. Физикалық құрал-жабдықтармен есеп құрастыру. Оқушыларға машина, сызғыш және секундомер беріледі. 5. Жаңа сабақты қорытындылау «Интервью» әдісі
|
Интербелсенді тақта А4 парақ бейнеролик
2-қосымша флипчарт
Маркер А4 парағы стикерлер 3-қосымша |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин Рефлекция 5 мин |
1. Үйге тапсырма Жаттығу 2.1 №8 2. Бағалау (I) "Басбармақ " әдісі
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын сары түсті жолақ қағаздарға жазып, тақтада салынған Күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, сабаққа қорытынды жасалынады. |
4-қосымша Стикер |
||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||
|
Оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілетін есепке ала отырып тапсырма беру. Сөзбен қолдау көрсетіп, ынталандырып отырамын. «Болжау» әдісі Элективті тест, «Ақпаратты сүзу» әдісі бойынша тапсырмалар беремін.
|
Бағалау парақшалары 5-қосымша "Басбармақ" әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:_______жақсы өткен жері жетістік жазылады____________________________________________________________________________________________________________________________________________2:______________________________________________________________________________________________________ Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: __________________әттеңайды жазасың___________________________________________________________________ 2:_____________________________________________________________________________________ Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?________________________________________________________________________________ |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу
Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1В Механикалық қозғалыс
|
Мектеп: Ғ.Айдаров атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектеп-лицейі |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 11.10.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Түркпенбаева Жангүлім |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.4 – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Жылдамдық, орташа жылдамдық шамаларының физикалық мағынасын біледі, түсінеді. |
|||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Жылдамдықты өмірмен байланыстыра алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Жылдамдықтың бірліктерін ХБЖ-ін меңгере отырып, есептер шығаруда қолдана алады |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
*Жылдамдық туралы ұғымды біледі *Жылдамдықтың өлшем бірліктерін ХБЖ-не келтіре алады. *Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептейді. *Жылдамдық формуласын түрлендіре алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: жылдамдық, орташа жылдамдық, спидометр, жарық жылдамдығы |
|||||||||||||||||||||
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Денелердің жылдамдығын ажыратуды үйренеді. Жылдамдық, орташа жылдамдықты есептеу/анықтау формулалары айтылды. Жылдамдық формуласын жазу тапсырылды. |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Экономикалық өсу – бұл біздің ең маңызды міндетіміз, өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру арқылы адам өзінің өмірінде түрлі жылдамдықпен іс-әрекет жасайды: жылдам немесе жәй қозғалады, техникаларды түрлі жылдамдықпен әрекетке келтіреді, жылжытады және т.б. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дене шынықтыру, 4-5 сыныпта математикада жылдамдықты оқиды. |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
интербелсенді тақта, бейнеролик, слайдпен жұмыс |
|||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Түзусызықты бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 12 минут |
1. Ұйымдастыру бөлімі Оқушылардың зейінін шоғырландыру, түгелдеу. 3. Топқа бөлу Оқушылар «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. 1-топ Жылдамдық 2-топ Орын ауыстыру 3-топ Уақыт 4.Үй жұмысын "Ия немесе жоқ" әдісі бойынша тексеру. |
Р. БАШАРҰЛЫ маркер, А4 парақ, суреттер Бағалау парақшалары 1-қосымша |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1. Жаңа сабақ (W) (G) «Болжау» әдісі (жұптық жұмыс) Интербелсенді тақтадан спидометр, жылдамдық формуласы, арбашалар, метр, машиналар, сағаттың суреттерін шығарамын, артынан 1,5 минутдай жылдамдық тақырыбына байланысты бейнеролик көрсетемін. Оқушылар интербелсенді тақтадағы суреттерге және бейнероликке қарап, берілген 3 минуттың ішінде 20 сөзді құрастырып, жазған ақпараттарын топта талқылайды. Бұл әдіс сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашуға ықпал етеді. Оқушылардың болжамдарын тыңдап, қосымша сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін. 1.Жылдамдық қандай шама? 2. Жылдамдық формуласы қалай оқылады ? 3. Жылдамдықтың өлшем бірліктерін атаңыз? 4. Арбашалардың жылдамдығын анықтау үшін не керек? 2. Жаңа сабақты бекіту (жеке жұмыс) (G) «Кім жылдам» әдісі бойынша жаттығулар орындау. Жаттығу 2.1 № 3,4,5 Есеп шығару мысалдары: Алматыдан шыққан автобус Сарыөзекке дейiнгi 180 км жолды 2,5 сағ жүредi. Автобустың қозғалысын бiр қалыпты деп ұйғарып, оның жылдамдығын Халықаралық бірліктер жүйесінде анықтау керек. Кез келген есепті шығаруда оқушылардың ой әрекеті мен бар ықыласты, ең алдымен, есептің мазмұнын теориялық талдауға бағыттайтын төмендегі жазу формасын ұсынамын.
3. Сергіту сәті «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Алдарындағы бланкіге өз көңіл-күйлерінің суретін салады.Топтық жұмыс. 4. Физикалық құрал-жабдықтармен есеп құрастыру. Оқушыларға машина, сызғыш және секундомер беріледі. 5. Жаңа сабақты қорытындылау «Интервью» әдісі
|
Интербелсенді тақта А4 парақ бейнеролик
2-қосымша флипчарт
Маркер А4 парағы стикерлер 3-қосымша |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин Рефлекция 5 мин |
1. Үйге тапсырма Жаттығу 2.1 №8 2. Бағалау (I) "Басбармақ " әдісі
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын сары түсті жолақ қағаздарға жазып, тақтада салынған Күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, сабаққа қорытынды жасалынады. |
4-қосымша Стикер |
||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||
|
Оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілетін есепке ала отырып тапсырма беру. Сөзбен қолдау көрсетіп, ынталандырып отырамын. «Болжау» әдісі Элективті тест, «Ақпаратты сүзу» әдісі бойынша тапсырмалар беремін.
|
Бағалау парақшалары 5-қосымша "Басбармақ" әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:_______жақсы өткен жері жетістік жазылады____________________________________________________________________________________________________________________________________________2:______________________________________________________________________________________________________ Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: __________________әттеңайды жазасың___________________________________________________________________ 2:_____________________________________________________________________________________ Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?________________________________________________________________________________ |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















