Материалдар / Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелдікке берілген кері жай есептер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелдікке берілген кері жай есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда басқа әріптестерге керекті әдіс-тәсілдер өте көп.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
637
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: МатематикаМектеп: Атамекен орта мектебіКүні: 08.11.2018 жСыныбы: 4 «И»

Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова Молдир Рахатовна
Сабақтың тақырыбы:Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер.
Оқыту мақсаты:Білімділігі :



Дамытушылығы :

Тәрбиелілігі:


Жылдамдық өлшем бірліктерімен таныстыру, уақыт,қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау. Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды үйрету. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Есеп шығарта отырып математика пәніне қызығушылықтарын арттыруТоппен жұмыс істей білуге, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі :Аралас сабақ
Сабақтың әдістері .Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап
Сабақтың көрнекілігі :Ереже жазылған плакат, тор, доп, үлестірме карточкалар
Күтілетін нәтижеТоптық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағыттап, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады.


Сабақтың кезеңдері
Сабақтағы іс-әрекет

Бағалау



Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті



Ұйымдастыру кезеңіІ. Ұйымдастыру Сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу 1-топ Жылдамдық 2-топ Уақыт 3-топ Қашықтық Оқушылар сәлемдеседі Үлестірме карточкалар арқылы топқа бөлінеді.

Психологиялық тренинг«Дене қозғалыс» әдісіОқушылар тренингте өз есімдерін әр түрлі жаттығулармен буынға бөліп айтады

Үйге тапсырма сұрау «Жұбыңды тексер» әдісі Білу10-тапсырма СалыстыруОқушылар бір-бірінің үй жұмысын тексередіСмайликпен бағалау
Өткен сабақты пысықтау«Бір минуттық әңгіме» әдісіОқушылар артына қарап сұрақтарға жауап береді

Тұсаукесер Жасырын сөздерді табады.Әріптерді ретімен орналастыру арқылы тақырыпты табады.

Мағынаны тануvt=s жылдамдық пен уақытты көбейту арқылы қашықтықты табады. st=v қашықтықты уақытқа бөлу арқылы жылдамдықты табады. sv=t қашықтықты жылдамдыққа бөлу арқылы уақытты табады.Оқушылар ережені бір неше рет оқиды.

Дәптермен жұмыс08.11.2018жЖылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер.Дәптермен жұмыс жасайды

Жаңа сабақты түсіндіру Түсіну Оқулықпен жұмыс1-тапсырма.Есепті шығар5км/сағ3сағ15км 15км3сағ5км/сағ 15км5км/сағ3сағ 2-3 тапсырмалар Кесте бойынша есептер құрастыр және шығар.



Оқушылар кесте бойынша есептер құрастырады және шығарады.


Жаңа сабақты түсінгенін тексеру ҚолдануТақтамен жұмыс:4-тапсырма а)Берілгені Формуласы Шешуі S-90км t=sv t=9045=2 V-45км/сағt-? ә) Шешуі: 270км90км/сағ = 3сағ Жауабы: 3 сағ б) Шешуі: 280км:70км/сағ = 4сағ Жауабы: 4сағ

Оқушылар тақтамен жұмыс жасайдыБағалау
Жаңа сабақтан түсінгендерін бекіту ТалдауЖұптық жұмыс.5-тапсырма Километр арқылы өрнекте: 5078 м = 5 км 78 м 6787 м = 6 км 787 мТонна арқылы өрнекте:28458 кг = 28 т 458 кг5780 кг = 5 т 780 кгМиллиметрмен өрнекте:6 м = 6000 мм 7 дм = 700 мм 25 см 9 мм = 259 ммСекундпен өрнекте: 25 мин 18 с = 1518 с 30 мин 45 с = 1845 сОқушылар жұп болып жұмыс жасайды.Жұптарды бағалау













Сергіту сәті«Арқаға массаж жасау» әдісі

Оқушылар шеңбер де тұрып бірбірінің арқасына массаж жасайды.

Жинақтау Топтық жұмыс.7-тапсырма. Өрнек түрінде жаз және мәнін тап:Жылдамдық тобы: 2540кг:4кг=635Уақыт тобы: 483072 : 3 = 161024Қашықтық тобы: 36т : 5ц·7 = 5ц 4кг

Оқушылар топ болып жұмыс жасайды.Топтар бірбірін бағалайды
Жеке жұмыс8-тапсырма.Р = 4см 5мм+5см+4см 5мм+5см = 19 см

Оқушылар дәптерге тік төртбұрыш сызады.

Кері байланысСиқырлы шаршы шаршының бос тор көздерін толтыр.Оқушылар топ болып жұмыс жасайды.Топтар бір – бірін бағалайды
Рефлексия«Ауа райы» ойыныОқушылар стикерлерге пікірлерін жазып, суретке іледі

БағалауСабақ соңында бағаларын есептеу



Үй жұмысы 6-тапсырма.Амалдарды орында.87х5+66х2=567 96x4-42x3= 25888x2x5+1200= 208035076-180x6= 3399642078-240x7= 4039850007-360:9= 49967128x7= 896357x9= 3213687x8= 54966039x6= 362347213x5= 360655005:5= 1001Дәптерлеріне жазып алады.



































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!