Пәні: Математика
Мектеп: Атамекен орта
мектебі
Күні: 08.11.2018
ж
Сыныбы: 4
«И»
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Тажиболусова Молдир
Рахатовна
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жылдамдық уақыт және қашықтық
арасындағы тәуелділікке берілген кері жай
есептер.
|
Оқыту
мақсаты:
Білімділігі
:
Дамытушылығы
:
Тәрбиелілігі:
|
Жылдамдық өлшем
бірліктерімен таныстыру, уақыт,қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау.
Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды
үйрету.
Логикалық ойлау
қабілеттерін дамыту. Есеп шығарта отырып математика пәніне
қызығушылықтарын арттыру
Топпен жұмыс істей білуге,
үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуге
тәрбиелеу.
|
Сабақтың түрі
:
|
Аралас
сабақ
|
Сабақтың әдістері
.
|
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,
сұрақ-жауап
|
Сабақтың көрнекілігі
:
|
Ереже жазылған плакат, тор,
доп, үлестірме карточкалар
|
Күтілетін
нәтиже
|
Топтық жұмыс арқылы оқушылар
өзіндік ізденіске бағыттап, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары
артады.
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтағы
іс-әрекет
|
Бағалау
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
І.
Ұйымдастыру
Сәлемдесу Оқушыларды
топқа бөлу 1-топ Жылдамдық 2-топ
Уақыт
3-топ
Қашықтық
|
Оқушылар сәлемдеседі Үлестірме
карточкалар арқылы топқа
бөлінеді.
|
|
Психологиялық
тренинг
|
«Дене қозғалыс»
әдісі
|
Оқушылар тренингте өз
есімдерін әр түрлі жаттығулармен буынға бөліп
айтады
|
|
Үйге тапсырма
сұрау «Жұбыңды тексер»
әдісі
Білу
|
10-тапсырма
Салыстыру
|
Оқушылар бір-бірінің үй
жұмысын тексереді
|
Смайликпен
бағалау
|
Өткен сабақты
пысықтау
|
«Бір минуттық әңгіме»
әдісі
|
Оқушылар артына қарап
сұрақтарға жауап береді
|
|
Тұсаукесер
|
Жасырын сөздерді
табады.
|
Әріптерді ретімен орналастыру
арқылы тақырыпты табады.
|
|
Мағынаны
тану
|
v t=s жылдамдық пен уақытты
көбейту арқылы қашықтықты табады. s t=v қашықтықты уақытқа
бөлу арқылы жылдамдықты табады. s v=t қашықтықты
жылдамдыққа бөлу арқылы уақытты
табады.
|
Оқушылар ережені бір неше рет
оқиды.
|
|
Дәптермен
жұмыс
|
08.11.2018ж
Жылдамдық уақыт және қашықтық
арасындағы тәуелділікке берілген кері жай
есептер.
|
Дәптермен жұмыс
жасайды
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Түсіну Оқулықпен жұмыс
|
1-тапсырма.Есепті
шығар
5км/сағ 3сағ 15км
15км 3сағ 5км/сағ
15км 5км/сағ 3сағ 2-3 тапсырмалар
Кесте бойынша есептер құрастыр және
шығар.
|
Оқушылар кесте бойынша есептер
құрастырады және шығарады.
|
|
Жаңа сабақты
түсінгенін тексеру
Қолдану
Тақтамен
жұмыс:
|
4-тапсырма
а)Берілгені
Формуласы Шешуі
S-90км
t=s v
t=90 45=2
V-45км/сағt-? ә)
Шешуі: 270км 90км/сағ =
3сағ
Жауабы: 3 сағ б)
Шешуі: 280км:70км/сағ = 4сағ
Жауабы:
4сағ
|
Оқушылар тақтамен жұмыс
жасайды
|
Бағалау
|
Жаңа сабақтан
түсінгендерін бекіту
Талдау
Жұптық
жұмыс.
|
5-тапсырма
Километр арқылы
өрнекте:
5078 м = 5 км 78
м
6787 м = 6 км 787
м
Тонна арқылы
өрнекте:
28458 кг = 28 т 458
кг
5780 кг = 5 т 780
кг
Миллиметрмен
өрнекте:
6 м = 6000
мм
7 дм = 700
мм
25 см 9 мм = 259
мм
Секундпен өрнекте: 25 мин 18 с
= 1518 с 30 мин 45 с = 1845
с
|
Оқушылар жұп болып жұмыс
жасайды.
|
Жұптарды
бағалау
|
Сергіту
сәті
|
«Арқаға массаж
жасау» әдісі
|
Оқушылар шеңбер де тұрып бір –
бірінің арқасына массаж
жасайды.
|
|
Жинақтау
Топтық
жұмыс.
|
7-тапсырма. Өрнек
түрінде жаз және мәнін тап:
Жылдамдық тобы:
2540кг:4кг=635
Уақыт тобы: 483072 :
3 = 161024
Қашықтық тобы: 36т : 5ц·7 = 5ц
4кг
|
Оқушылар топ болып жұмыс
жасайды.
|
Топтар бір – бірін
бағалайды
|
Жеке
жұмыс
|
8-тапсырма.
Р = 4см 5мм+5см+4см
5мм+5см = 19
см
|
Оқушылар дәптерге
тік төртбұрыш сызады.
|
|
Кері
байланыс
|
Сиқырлы шаршы
шаршының бос тор көздерін
толтыр.
|
Оқушылар топ болып
жұмыс жасайды.
|
Топтар бір – бірін
бағалайды
|
Рефлексия
|
«Ауа райы»
ойыны
|
Оқушылар стикерлерге
пікірлерін жазып, суретке
іледі
|
|
Бағалау
|
Сабақ соңында
бағаларын есептеу
|
|
|
Үй
жұмысы
|
6-тапсырма.Амалдарды
орында.
87х5+66х2=567
96x4-42x3= 258
88x2x5+1200= 2080
35076-180x6= 33996
42078-240x7= 40398
50007-360:9= 49967
128x7=
896
357x9= 3213
687x8= 5496
6039x6= 36234
7213x5= 36065
5005:5= 1001
|
Дәптерлеріне жазып
алады.
|
|