№18 Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі 2024-2025 оқу жылы бастауыш сыныптар бойынша оқу ісі орынбасары Ж.Қуандықованың жыл бойы атқарылған жұмыстарының есебі
Оқу жылының басында бірлестікте жылдық жоспар бойынша жоспарланған іс-шаралар толығымен орындалды.
5-15.09.2024 ж. аралығында «Абай, Ахмет сөйлеген дана тілім!» атты тіл апталығы және 14-19.10.2024ж. «Математика – ғылымдар патшасы» атты апталық ұйымдастырып өткізілді.
Апталықтар өз дәрежесінде өтілді. Жоспарланған іс-шаралар уақытында өткізіліп, ұсыныс,пікірлер қабылданды.
26.09 және 14.10 күндері педагогтердің электронды журналды жүргізу жұмыстары қадағаланды. Нәтижесінде сабақты өткізу пайызы төмен, БЖБ жоспарланбаған, БЖБ бағалары уақытылы қойылмаған педагогтерге ескертулер берілді.
2.10 күні МАД және 1-сынып оқушыларының іс-қағаздарының реттілігі тексерілді. Тексеру кезінде кемішіліктер анықталған жоқ.
3.10.2024 күні 2-4 сыныптар аралығында «Алтын сақа» республикалық олимпиадасының мектепішілік кезеңі өткізілді. Байқауда жеңімпаз болған 4 б сынып оқушысы Палхожа Айдана, 3 ә сынып оқушысы Қалқожа Алихан, 3б сынып оқушысы Серікбай Алинур, 4 а сынып оқушысы Қайым Айару аудандық кезеңге өтті.
9.10.2024 күні өткен Аудандық «Сөз маржан» байқауына қатысқан 4б сынып Жиен Айзере 2-орын, 2ә сынып оқушысы Сайфуддин Раяна 3-орын, 2 а сынып оқушысы Абдумуталип Нұрасыл 2-орын,2 б сынып оқушысы Тешебай Сабина 3-орын, 3б сынып оқушысы Абдіқасым Нурислам 2-орын, 3а сынып оқушысы Сайфуддин Алихан 2-орын иеленіп қайтты.
11.10.2024 күні өткен Аудандық «Зерде» ғылыми жоба байқауына қатысқан оқушылардан 2 а сынып оқушысы Фархад Жанайым 1-орын, 4 б сынып оқушысы Сайдулла Айзере 2-орын, 4в сынып оқушысы Абдулла Жансая 2-орын иеленіп қайтты.
14.10 күні үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдерінің іс-қағаздары тексерілді. Тексеру нәтижесінде пән мұғалімдерінен Рысманбетов С. Орынханова Ұ. Орынханова Н. Мусабекова З. Салихов Қ. Набиева Р. Шепалова Р. Серікбаева Г. Мауленова Д. жұмыстары жүйелі болды. Пән мұғалімдеріне ата-анамен қарым-қатынас дәптерінің жүргізілуі, күнделікті ҚМЖ , оқушы жұмыстары, даму динамикасы, сабаққа уақыты баруы туралы ұсыныстар берілді.
18.10. күні 1-тоқсандағы «ХХІ ғасыр көшбасшысы» интеллектуалдық ойынның кезекті саны өз деңгейінде өткізілді. Нәтижесінде 4 б сынып оқушысы А.Палхожа жеңімпаз атанды.
21-22.10.2024ж. Инклюзивті сыныптардың сабақ өту барысы қадағаланды.
Түзету-дамыту сыныбының пәнде бойынша атқарылып жатқан жұмыс сапасы мен баланың даму динамикасы, диагностикалық картасының жүргізілу сапасы
зерделенді. Атқарылып жатқан жұмыстарда жүйе бар, сыныптағы екі баланың дамуында жылжу бар. Ұсыныс: баланы өз сыныбына өткізіп, орнына басқа баланы дамытуға алу. Құжаттарды ары қарай жүйелі түрде жасауды жалғастыру.
22.10.2024ж. ББЖМ-ға дайындық жұмыстары бойынша 4-сынып оқушыларынан тест алынды. Кезекті алынған тест нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне қосымша жұмыстар мен қатемен жұмысты жандандыру ұсынылды.
Тест нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді. Оқушылар әсіресе мәтіндік есептер шешуде, анықтамаларды қолдануда қателіктер кездескен.Қорытындыға сәйкес, оқу сауаттылығына басымдық берілуі ұсынылды. ББЖМ-ға дайындық жұмыстары бойынша қазан айындағы тест қорытындысы
|
№ |
Пәндер/сыныптар |
4 «а» |
4 «ә» |
4 «б» |
|
1 |
Оқу сауаттылық |
8,2 |
8,5 |
8 |
|
2 |
Математикалық сауат. |
9 |
9,1 |
9 |
|
3 |
Жаратылыстану |
6,8 |
6,5 |
6,6 |
Әр айдың екінші аптасында оқушылардың ауыспалы дәптерлері тексеріліп отырды. Тексеру барысында мұғалімдер өз дәптерлерін алып келіп, тиісті ұсыныстарын түртіп алды.
Оқушылардың ауыспалы дәптерлері тексерілуін бақылау нәтижесінде пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді:
1.Дәптер саны сақталсын.
2.1-сыныптарда жазылған комментарийдің мазмұны ата-анаға бағытталсын.
Тоқсан барысында МІБ (мектепішілік бақылау) ға сәйкес, 2-4 сыныптар арасында әдебиеттік оқу пәндерінің оқытылу барысы тексерілді.Тексеру барысында әдебиеттік оқу пәнінің ерекшелігіне байланысты оқушылардың айтылым дағдысы мен мәтінді талдау үлгісі 2 , 3ә және 4-сыныптарында нәтиже көрініп тұрды. Ұсыныс: пән ерекшелігіне сәйкес мәтінді талдау үлгілері қолданылсын.
«Бастауыш сыныптар» әдіс бірлестігінде жопарланға апталықтар өз уақытында жүйелі орындалды. Қалып қойған жұмыстар жоқ. Оқушылардың ауыспалы дәптерлерін тексеруді қадағалау өз мерзімінде жүргізіліп отырды. Қадағалау нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне тиісті ұсыныстар беріліп отырды. Бөлім бойынша жиынтық жұмыстарына жасалған талдауларды сараптай келе, әр пән мұғалімінің бөлім жиынтық жұмыстары бойынша жүргізіп жатқан аналитикалық талдау жұмыстарын жүйелі түрде жалғастыруын, ондағы қалыптастырушы тапсырмаларға басымдық беру керектігі ескертілді.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмыстары 2-4 сыныптарында жүйелі жүргізілді. Бағалау кезінде қателіктер мен модерацияға түскен оқушы болған жоқ. Тоқсан қорытындысы бойынша бір ғана пәннен «4» тік болған оқушылар кездесті: 2 б сыныпбында Абибулла Н. Сайдулла А., 3 а сыныбында Құдайберген М., 3 б сыныбында Абутәліп К, Еганберді А.Сонымен қатар бір ғана пәннен «3» тік болған оқушылар кездесті: 3 ә сыныбында Манап М. Ұлықбек Ш. Осы оқушылардың пән мұғалімдеріне қосымша жұмыстар жүргізу тапсырылды.
2-4 сыныптары бойынша оқушы саны-207
Сыныптар бойынша білім сапасы:
2 а-63,6%, 2 ә-61,9%, 2 б-54,5%
3а-57,14%, 3ә-52,3%, 3б-47,6%
4а-58,3%, 4ә-56%, 4б-55%, 4в-40%
Үздік оқушылар – 49, Екпінділер – 66, үлгерушілер-92
1-тоқсан білім сапасы – 55,5, орта балл-3,97
Тоқсан соңында математика, қазақ тілі, әдебиеттік оқу пәндерінен директоралды бақылау жұмыстары алынды. Бақылау жұмыстарына 2-4 сыныптары бойынша 198 оқушы қатысты.
Математика пәні бойынша 2-4 сыныптардағы жалпы білім сапасы - 56 , үлгерім - 75,6 , орташа балл – 3,4
«5» алған оқушылар саны -36, «4» -46 оқушы, «2» лік алған оқушылар саны -21
Қазақ тілі пәні бойынша 2-4 сыныптардағы жалпы білім сапасы - 49,5 , үлгерім- 85,9 , орта балл- 3,4
«5» алған оқушылар саны – 28, «4»-75 оқушы, «2» лік алған оқушылар саны - 17
Оқу сауаттылығы бойынша 2-4 сыныптардағы жалпы білім сапасы - 66,4 үлгерім- 86,5 орта балл-3,7
Әріп танымайтын, мүлдем оқи алмайтын оқушы жоқ.
Директоралды бақылау жұмыстарында жоғары білім сапасын көрсеткен сыныптар 3ә сынып , 4а сынып, 4б сыныптар және пән мұғалімдері Орынханова Н. , Тұрсын Қ., Смайлова О. мектепішілік марапатқа ұсынылды.
2-тоқсан бойынша іс-әрекеттегі зерттеу жұмысына апталық жоспар түзілді. Жоспар бойынша тізбектелген сабақтар «Зияткер» тобында 4б сыныбында Қ.Тұрсын және 2 а сыныбында З.Мықтыбековалардың, «Өркен тобында 4 ә сыныбында Р.Набиева мен 2 ә сыныбында Б.Утегенованың, «Ынтымақ» тобында 1 а сыныбында Ш.Сыдикованың және 3б сыныбында Қ.Ажихожаевалардың сабақтарына зерттеу жүргізілді. Әрбір сабақтан соң топ жетекшілері топ мүшелерімен бірге жоспарларды талдап отырды. Осы тоқсанда атқарылған зерттеу жұмыстары бойынша үш топ мүшелерінен Ш.Сыдикова, Қ.Тұрсын, Р.Набиевалар көшбасшы болып сайланды.
11-15.11.2024 ж. аралығында «Алтын күз!» атты апталық ұйымдастырылып өткізілді.
Апталықта оқушылар түрлі шығармашылық жұмыстармен айналысып, бірлестік мүшелері өздеріне міндеттелген жұмыстарды жауапкершілікпен атқарып отырды.Апталық өз дәрежесінде өтілді. Жоспарланған іс-шаралар уақытында өткізіліп, ұсыныс,пікірлер қабылданды.
Аптаның әр жұма күндері педагогтердің электронды журналды жүргізу жұмыстары қадағаланып отырды. Нәтижесінде сабақты өткізу пайызы төмен, БЖБ жоспарланбаған, БЖБ бағалары уақытылы қойылмаған педагогтерге ауызша ескертулер жасалып отырды.
13.11 күні аудандық «Педагогикалық идеялар» атты фестиваль болып өтті. Байқауға бастауыш сынып мұғалімі Ж.Егізбаева қатысып, өзінің шығармашылық жұмысын үздік қорғап, жүлделі 2-орынмен марапатталды.
Республикалық «Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңіне өткен оқушыларымыз 4 б сынып оқушысы Палхожа Айдана 1-орын, 3 ә сынып оқушысы Қалқожа Алихан 2-орын, 3б сынып оқушысы Серікбай Алинур 3-орын , 4 а сынып оқушысы Қайым Айару 2-орындарға ие болып қайтты.
26.11 күні аудандық семинар өткізілді. Семинарда бес бірдей сабақтар мен «Балалар әдебиетінің бәйтерегі» атты әдебии кеш және «Цифрлық сауаттылық-мұғалімнің кәсіби дамуын шыңдайды» тақырыбында баяндамалар оқылды. Семинарға аудандағы жеке меншік мектептерінен және аймақ мектептерінен 38 мұғалім қатысып, жүйелі әдіс алмасу орын алды. Семинарға қатысушылар сабақтар мен іс-шараларды жоғары деңгейде бағалап кетті.
Әр айдың екінші аптасында оқушылардың ауыспалы дәптерлері тексеріліп отырды. Тексеру барысында мұғалімдер өз дәптерлерін алып келіп, тиісті ұсыныстарын түртіп алды.
Оқушылардың ауыспалы дәптерлері тексерілуін бақылау нәтижесінде пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді:
1.Дәптер саны сақталсын.
2. Жазу үлгісі талапқа сай келмейтін оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізілсін.
6.12 күні Ф.Полатованың жетекшілігімен 2 -тоқсандағы «ХХІ ғасыр көшбасшысы» интеллектуалдық ойынның кезекті саны өз деңгейінде өткізілді. Нәтижесінде сынып оқушысы жеңімпаз атанды.
Әр айдың екінші аптасында ББЖМ-ға дайындық жұмыстары бойынша 4-сынып оқушыларынан тест алынды. Кезекті алынған тест нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне қосымша жұмыстар мен қатемен жұмысты жандандыру ұсынылды.
Тест нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді. Оқушылар әсіресе мәтіндік есептер шешуде, анықтамаларды қолдануда қателіктер кездескен.Қорытындыға сәйкес, оқу сауаттылығына басымдық берілуі ұсынылды. ББЖМ-ға дайындық жұмыстары бойынша қараша айындағы тест қорытындысы
|
№ |
Пәндер/сыныптар |
4 «а» |
4 «ә» |
4 «б» |
|
1 |
Оқу сауаттылық |
8,2 |
8,5 |
8 |
|
2 |
Математикалық сауат. |
9 |
9,1 |
9 |
|
3 |
Жаратылыстану |
6,8 |
6,5 |
6,6 |
3.12 күні Д.Мауленова «Цифрлық платформаларды қолданудың тиімділігі» тақырыбында кәсіби сұхбат өткізді.
2-4 сыныптар арасында оқушылардың кітапханамен байланысы қадағаланды.
нәтижесінде сыныптар бойынша оқушылардың 50 пайызын құрап отыр.
9-13.12 аралығында «Тәуелсіздік – елімнің ерлік жолы» атты апталық өткізілді.Сыныптарда тәрбие сағаттары өтілді. 2-сыныптарда ашық тәрбие сағаты думан зал сахнасында өткізілді. Апталықта оқушылар өз шығармашылықтарымен өздерінің патриоттық сезімдерін көрсетіп, атсалысты. Үздік жұмыстар мен белсенді қатысушылар марапатталды.
9-24.12 аралығында пәндер бойынша БЖБ, ТЖБ жұмыстарыны жүргізілді.
20.12 күні МІБ (мектепішілік бақылау) ға сәйкес, 2-4 сыныптар арасында әдебиеттік оқу пәндерінің оқытылу барысы тексерілді.Тексеру барысында әдебиеттік оқу пәнінің ерекшелігіне байланысты оқушылардың айтылым дағдысы мен мәтінді талдау үлгісінің нәтижесі 76,5 пайыз көрсетті.
Сыныптарда әріп танымайтын бала жоқ. Алайда, ежелеп, баяу оқитын оқушылар саны – 12 оқушы. Ол оқушылармен қосымша жұмыстар тапсырылды. Ұсыныс: пән ерекшелігіне сәйкес мәтінді талдау үлгілері қолданылсын.
23-24.12 күндері МАД топтарының даму карталарының толтырылуына бақылау жүргізілді. Топтарда қалыптаспаған бала жоқ.
«Бастауыш сыныптар» әдіс бірлестігінде жопарланған апталықтар өз уақытында жүйелі орындалды. Қалып қойған жұмыстар жоқ. Оқушылардың ауыспалы дәптерлерін тексеруді қадағалау өз мерзімінде жүргізіліп отырды. Қадағалау нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне тиісті ұсыныстар беріліп отырды.
Тоқсан барысында сыныптарда пәндер бойынша алынған БЖБ , ТЖБ жұмыстары талданды. Жұмыстар арасында модерацияға түскен жұмыстар болған жоқ. Нәтижесінде аралық жиынтық бағалаулар кезінде оқушылармен қалыптастырушы бағалаулар дұрыс жүргізілген. Бөлім бойынша жиынтық жұмыстарына жасалған талдауларды сараптай келе, әр пән мұғалімінің бөлім жиынтық жұмыстары бойынша жүргізіп жатқан аналитикалық талдау жұмыстарын жүйелі түрде жалғастыруын, ондағы қалыптастырушы тапсырмаларға басымдық беру керектігі тапсырылды.
Сыныптардағы білім сапасы:
|
№ |
Сыныптар |
1-тоқсан |
2-тоқсан |
Өзгеріс |
3-тоқсан |
Өзгеріс |
4-тоқсан |
Өзгеріс |
|
1 |
2 «а» |
63,6 |
63,6 |
- |
63,6 |
- |
|
|
|
2 |
2 «ә» |
61,9 |
61,9 |
- |
61,9 |
- |
|
|
|
3 |
2 «б» |
54,54 |
59 |
+5 |
59 |
- |
|
|
|
4 |
3 «а» |
57 |
60 |
+3 |
52 |
-8 |
|
|
|
5 |
3 «ә» |
52,38 |
52,38 |
- |
55 |
+2 |
|
|
|
6 |
3 «б» |
47,6 |
52,38 |
+4 |
60 |
+7 |
|
|
|
7 |
4 «а» |
58,33 |
58,33 |
- |
66,6 |
+7 |
|
|
|
8 |
4 «ә» |
56 |
58,33 |
+2 |
62,5 |
+4 |
|
|
|
9 |
4 «б» |
55 |
55 |
- |
60 |
+5 |
|
|
|
10 |
4 «в» |
40 |
40 |
- |
40 |
- |
|
|
|
11 |
2-4 |
55,5 |
56,6 |
+1,1 |
59 |
+3 |
|
|
|
Үздік оқушылар |
49 |
51 |
+2 |
53 |
+2 |
|
|
|
|
Екпінділер |
66 |
66 |
- |
68 |
+2 |
|
|
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмыстары 2-4 сыныптарында жүйелі жүргізілді. Бағалау кезінде қателіктер мен модерацияға түскен оқушы болған жоқ. Тоқсан барысында атқарған жұмыстары мен сыныптың оқу сапасын саралай келе, 1-тоқсан қорытындысы бойынша Ережепова Г. Сыдикова А. Салихова А.
2-тоқсан қорытындысы бойынша З.Мықтыбекова, Б.Утегенова, Ж.Егізбаева. 3-торқсан қорытындысы бойынша Надирова П. Смайлова О. Ажихожаева Қ. 4-тоқсан қорытындысы бойынша Орынханова Н. Тұрсын Қ. Набиева Р. Аширова А. мектепішілік марапатқа ұсынылсын.
Оқушыларды 1-сыныпқа қабылдау жұмысы егов порталында сәтті аяқталып,45 оқушы тіркеліп, жоспар орындалды. .
МАД тобына қабылданған оқушы саны 42 болып,22 және 20 оқушыдан екі топқа бөлінді.
Есепті жазған: Қуандықова Ж.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылдық есеп.
Жылдық есеп.
№18 Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі 2024-2025 оқу жылы бастауыш сыныптар бойынша оқу ісі орынбасары Ж.Қуандықованың жыл бойы атқарылған жұмыстарының есебі
Оқу жылының басында бірлестікте жылдық жоспар бойынша жоспарланған іс-шаралар толығымен орындалды.
5-15.09.2024 ж. аралығында «Абай, Ахмет сөйлеген дана тілім!» атты тіл апталығы және 14-19.10.2024ж. «Математика – ғылымдар патшасы» атты апталық ұйымдастырып өткізілді.
Апталықтар өз дәрежесінде өтілді. Жоспарланған іс-шаралар уақытында өткізіліп, ұсыныс,пікірлер қабылданды.
26.09 және 14.10 күндері педагогтердің электронды журналды жүргізу жұмыстары қадағаланды. Нәтижесінде сабақты өткізу пайызы төмен, БЖБ жоспарланбаған, БЖБ бағалары уақытылы қойылмаған педагогтерге ескертулер берілді.
2.10 күні МАД және 1-сынып оқушыларының іс-қағаздарының реттілігі тексерілді. Тексеру кезінде кемішіліктер анықталған жоқ.
3.10.2024 күні 2-4 сыныптар аралығында «Алтын сақа» республикалық олимпиадасының мектепішілік кезеңі өткізілді. Байқауда жеңімпаз болған 4 б сынып оқушысы Палхожа Айдана, 3 ә сынып оқушысы Қалқожа Алихан, 3б сынып оқушысы Серікбай Алинур, 4 а сынып оқушысы Қайым Айару аудандық кезеңге өтті.
9.10.2024 күні өткен Аудандық «Сөз маржан» байқауына қатысқан 4б сынып Жиен Айзере 2-орын, 2ә сынып оқушысы Сайфуддин Раяна 3-орын, 2 а сынып оқушысы Абдумуталип Нұрасыл 2-орын,2 б сынып оқушысы Тешебай Сабина 3-орын, 3б сынып оқушысы Абдіқасым Нурислам 2-орын, 3а сынып оқушысы Сайфуддин Алихан 2-орын иеленіп қайтты.
11.10.2024 күні өткен Аудандық «Зерде» ғылыми жоба байқауына қатысқан оқушылардан 2 а сынып оқушысы Фархад Жанайым 1-орын, 4 б сынып оқушысы Сайдулла Айзере 2-орын, 4в сынып оқушысы Абдулла Жансая 2-орын иеленіп қайтты.
14.10 күні үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдерінің іс-қағаздары тексерілді. Тексеру нәтижесінде пән мұғалімдерінен Рысманбетов С. Орынханова Ұ. Орынханова Н. Мусабекова З. Салихов Қ. Набиева Р. Шепалова Р. Серікбаева Г. Мауленова Д. жұмыстары жүйелі болды. Пән мұғалімдеріне ата-анамен қарым-қатынас дәптерінің жүргізілуі, күнделікті ҚМЖ , оқушы жұмыстары, даму динамикасы, сабаққа уақыты баруы туралы ұсыныстар берілді.
18.10. күні 1-тоқсандағы «ХХІ ғасыр көшбасшысы» интеллектуалдық ойынның кезекті саны өз деңгейінде өткізілді. Нәтижесінде 4 б сынып оқушысы А.Палхожа жеңімпаз атанды.
21-22.10.2024ж. Инклюзивті сыныптардың сабақ өту барысы қадағаланды.
Түзету-дамыту сыныбының пәнде бойынша атқарылып жатқан жұмыс сапасы мен баланың даму динамикасы, диагностикалық картасының жүргізілу сапасы
зерделенді. Атқарылып жатқан жұмыстарда жүйе бар, сыныптағы екі баланың дамуында жылжу бар. Ұсыныс: баланы өз сыныбына өткізіп, орнына басқа баланы дамытуға алу. Құжаттарды ары қарай жүйелі түрде жасауды жалғастыру.
22.10.2024ж. ББЖМ-ға дайындық жұмыстары бойынша 4-сынып оқушыларынан тест алынды. Кезекті алынған тест нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне қосымша жұмыстар мен қатемен жұмысты жандандыру ұсынылды.
Тест нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді. Оқушылар әсіресе мәтіндік есептер шешуде, анықтамаларды қолдануда қателіктер кездескен.Қорытындыға сәйкес, оқу сауаттылығына басымдық берілуі ұсынылды. ББЖМ-ға дайындық жұмыстары бойынша қазан айындағы тест қорытындысы
|
№ |
Пәндер/сыныптар |
4 «а» |
4 «ә» |
4 «б» |
|
1 |
Оқу сауаттылық |
8,2 |
8,5 |
8 |
|
2 |
Математикалық сауат. |
9 |
9,1 |
9 |
|
3 |
Жаратылыстану |
6,8 |
6,5 |
6,6 |
Әр айдың екінші аптасында оқушылардың ауыспалы дәптерлері тексеріліп отырды. Тексеру барысында мұғалімдер өз дәптерлерін алып келіп, тиісті ұсыныстарын түртіп алды.
Оқушылардың ауыспалы дәптерлері тексерілуін бақылау нәтижесінде пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді:
1.Дәптер саны сақталсын.
2.1-сыныптарда жазылған комментарийдің мазмұны ата-анаға бағытталсын.
Тоқсан барысында МІБ (мектепішілік бақылау) ға сәйкес, 2-4 сыныптар арасында әдебиеттік оқу пәндерінің оқытылу барысы тексерілді.Тексеру барысында әдебиеттік оқу пәнінің ерекшелігіне байланысты оқушылардың айтылым дағдысы мен мәтінді талдау үлгісі 2 , 3ә және 4-сыныптарында нәтиже көрініп тұрды. Ұсыныс: пән ерекшелігіне сәйкес мәтінді талдау үлгілері қолданылсын.
«Бастауыш сыныптар» әдіс бірлестігінде жопарланға апталықтар өз уақытында жүйелі орындалды. Қалып қойған жұмыстар жоқ. Оқушылардың ауыспалы дәптерлерін тексеруді қадағалау өз мерзімінде жүргізіліп отырды. Қадағалау нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне тиісті ұсыныстар беріліп отырды. Бөлім бойынша жиынтық жұмыстарына жасалған талдауларды сараптай келе, әр пән мұғалімінің бөлім жиынтық жұмыстары бойынша жүргізіп жатқан аналитикалық талдау жұмыстарын жүйелі түрде жалғастыруын, ондағы қалыптастырушы тапсырмаларға басымдық беру керектігі ескертілді.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмыстары 2-4 сыныптарында жүйелі жүргізілді. Бағалау кезінде қателіктер мен модерацияға түскен оқушы болған жоқ. Тоқсан қорытындысы бойынша бір ғана пәннен «4» тік болған оқушылар кездесті: 2 б сыныпбында Абибулла Н. Сайдулла А., 3 а сыныбында Құдайберген М., 3 б сыныбында Абутәліп К, Еганберді А.Сонымен қатар бір ғана пәннен «3» тік болған оқушылар кездесті: 3 ә сыныбында Манап М. Ұлықбек Ш. Осы оқушылардың пән мұғалімдеріне қосымша жұмыстар жүргізу тапсырылды.
2-4 сыныптары бойынша оқушы саны-207
Сыныптар бойынша білім сапасы:
2 а-63,6%, 2 ә-61,9%, 2 б-54,5%
3а-57,14%, 3ә-52,3%, 3б-47,6%
4а-58,3%, 4ә-56%, 4б-55%, 4в-40%
Үздік оқушылар – 49, Екпінділер – 66, үлгерушілер-92
1-тоқсан білім сапасы – 55,5, орта балл-3,97
Тоқсан соңында математика, қазақ тілі, әдебиеттік оқу пәндерінен директоралды бақылау жұмыстары алынды. Бақылау жұмыстарына 2-4 сыныптары бойынша 198 оқушы қатысты.
Математика пәні бойынша 2-4 сыныптардағы жалпы білім сапасы - 56 , үлгерім - 75,6 , орташа балл – 3,4
«5» алған оқушылар саны -36, «4» -46 оқушы, «2» лік алған оқушылар саны -21
Қазақ тілі пәні бойынша 2-4 сыныптардағы жалпы білім сапасы - 49,5 , үлгерім- 85,9 , орта балл- 3,4
«5» алған оқушылар саны – 28, «4»-75 оқушы, «2» лік алған оқушылар саны - 17
Оқу сауаттылығы бойынша 2-4 сыныптардағы жалпы білім сапасы - 66,4 үлгерім- 86,5 орта балл-3,7
Әріп танымайтын, мүлдем оқи алмайтын оқушы жоқ.
Директоралды бақылау жұмыстарында жоғары білім сапасын көрсеткен сыныптар 3ә сынып , 4а сынып, 4б сыныптар және пән мұғалімдері Орынханова Н. , Тұрсын Қ., Смайлова О. мектепішілік марапатқа ұсынылды.
2-тоқсан бойынша іс-әрекеттегі зерттеу жұмысына апталық жоспар түзілді. Жоспар бойынша тізбектелген сабақтар «Зияткер» тобында 4б сыныбында Қ.Тұрсын және 2 а сыныбында З.Мықтыбековалардың, «Өркен тобында 4 ә сыныбында Р.Набиева мен 2 ә сыныбында Б.Утегенованың, «Ынтымақ» тобында 1 а сыныбында Ш.Сыдикованың және 3б сыныбында Қ.Ажихожаевалардың сабақтарына зерттеу жүргізілді. Әрбір сабақтан соң топ жетекшілері топ мүшелерімен бірге жоспарларды талдап отырды. Осы тоқсанда атқарылған зерттеу жұмыстары бойынша үш топ мүшелерінен Ш.Сыдикова, Қ.Тұрсын, Р.Набиевалар көшбасшы болып сайланды.
11-15.11.2024 ж. аралығында «Алтын күз!» атты апталық ұйымдастырылып өткізілді.
Апталықта оқушылар түрлі шығармашылық жұмыстармен айналысып, бірлестік мүшелері өздеріне міндеттелген жұмыстарды жауапкершілікпен атқарып отырды.Апталық өз дәрежесінде өтілді. Жоспарланған іс-шаралар уақытында өткізіліп, ұсыныс,пікірлер қабылданды.
Аптаның әр жұма күндері педагогтердің электронды журналды жүргізу жұмыстары қадағаланып отырды. Нәтижесінде сабақты өткізу пайызы төмен, БЖБ жоспарланбаған, БЖБ бағалары уақытылы қойылмаған педагогтерге ауызша ескертулер жасалып отырды.
13.11 күні аудандық «Педагогикалық идеялар» атты фестиваль болып өтті. Байқауға бастауыш сынып мұғалімі Ж.Егізбаева қатысып, өзінің шығармашылық жұмысын үздік қорғап, жүлделі 2-орынмен марапатталды.
Республикалық «Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңіне өткен оқушыларымыз 4 б сынып оқушысы Палхожа Айдана 1-орын, 3 ә сынып оқушысы Қалқожа Алихан 2-орын, 3б сынып оқушысы Серікбай Алинур 3-орын , 4 а сынып оқушысы Қайым Айару 2-орындарға ие болып қайтты.
26.11 күні аудандық семинар өткізілді. Семинарда бес бірдей сабақтар мен «Балалар әдебиетінің бәйтерегі» атты әдебии кеш және «Цифрлық сауаттылық-мұғалімнің кәсіби дамуын шыңдайды» тақырыбында баяндамалар оқылды. Семинарға аудандағы жеке меншік мектептерінен және аймақ мектептерінен 38 мұғалім қатысып, жүйелі әдіс алмасу орын алды. Семинарға қатысушылар сабақтар мен іс-шараларды жоғары деңгейде бағалап кетті.
Әр айдың екінші аптасында оқушылардың ауыспалы дәптерлері тексеріліп отырды. Тексеру барысында мұғалімдер өз дәптерлерін алып келіп, тиісті ұсыныстарын түртіп алды.
Оқушылардың ауыспалы дәптерлері тексерілуін бақылау нәтижесінде пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді:
1.Дәптер саны сақталсын.
2. Жазу үлгісі талапқа сай келмейтін оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізілсін.
6.12 күні Ф.Полатованың жетекшілігімен 2 -тоқсандағы «ХХІ ғасыр көшбасшысы» интеллектуалдық ойынның кезекті саны өз деңгейінде өткізілді. Нәтижесінде сынып оқушысы жеңімпаз атанды.
Әр айдың екінші аптасында ББЖМ-ға дайындық жұмыстары бойынша 4-сынып оқушыларынан тест алынды. Кезекті алынған тест нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне қосымша жұмыстар мен қатемен жұмысты жандандыру ұсынылды.
Тест нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне ұсыныстар берілді. Оқушылар әсіресе мәтіндік есептер шешуде, анықтамаларды қолдануда қателіктер кездескен.Қорытындыға сәйкес, оқу сауаттылығына басымдық берілуі ұсынылды. ББЖМ-ға дайындық жұмыстары бойынша қараша айындағы тест қорытындысы
|
№ |
Пәндер/сыныптар |
4 «а» |
4 «ә» |
4 «б» |
|
1 |
Оқу сауаттылық |
8,2 |
8,5 |
8 |
|
2 |
Математикалық сауат. |
9 |
9,1 |
9 |
|
3 |
Жаратылыстану |
6,8 |
6,5 |
6,6 |
3.12 күні Д.Мауленова «Цифрлық платформаларды қолданудың тиімділігі» тақырыбында кәсіби сұхбат өткізді.
2-4 сыныптар арасында оқушылардың кітапханамен байланысы қадағаланды.
нәтижесінде сыныптар бойынша оқушылардың 50 пайызын құрап отыр.
9-13.12 аралығында «Тәуелсіздік – елімнің ерлік жолы» атты апталық өткізілді.Сыныптарда тәрбие сағаттары өтілді. 2-сыныптарда ашық тәрбие сағаты думан зал сахнасында өткізілді. Апталықта оқушылар өз шығармашылықтарымен өздерінің патриоттық сезімдерін көрсетіп, атсалысты. Үздік жұмыстар мен белсенді қатысушылар марапатталды.
9-24.12 аралығында пәндер бойынша БЖБ, ТЖБ жұмыстарыны жүргізілді.
20.12 күні МІБ (мектепішілік бақылау) ға сәйкес, 2-4 сыныптар арасында әдебиеттік оқу пәндерінің оқытылу барысы тексерілді.Тексеру барысында әдебиеттік оқу пәнінің ерекшелігіне байланысты оқушылардың айтылым дағдысы мен мәтінді талдау үлгісінің нәтижесі 76,5 пайыз көрсетті.
Сыныптарда әріп танымайтын бала жоқ. Алайда, ежелеп, баяу оқитын оқушылар саны – 12 оқушы. Ол оқушылармен қосымша жұмыстар тапсырылды. Ұсыныс: пән ерекшелігіне сәйкес мәтінді талдау үлгілері қолданылсын.
23-24.12 күндері МАД топтарының даму карталарының толтырылуына бақылау жүргізілді. Топтарда қалыптаспаған бала жоқ.
«Бастауыш сыныптар» әдіс бірлестігінде жопарланған апталықтар өз уақытында жүйелі орындалды. Қалып қойған жұмыстар жоқ. Оқушылардың ауыспалы дәптерлерін тексеруді қадағалау өз мерзімінде жүргізіліп отырды. Қадағалау нәтижесі бойынша пән мұғалімдеріне тиісті ұсыныстар беріліп отырды.
Тоқсан барысында сыныптарда пәндер бойынша алынған БЖБ , ТЖБ жұмыстары талданды. Жұмыстар арасында модерацияға түскен жұмыстар болған жоқ. Нәтижесінде аралық жиынтық бағалаулар кезінде оқушылармен қалыптастырушы бағалаулар дұрыс жүргізілген. Бөлім бойынша жиынтық жұмыстарына жасалған талдауларды сараптай келе, әр пән мұғалімінің бөлім жиынтық жұмыстары бойынша жүргізіп жатқан аналитикалық талдау жұмыстарын жүйелі түрде жалғастыруын, ондағы қалыптастырушы тапсырмаларға басымдық беру керектігі тапсырылды.
Сыныптардағы білім сапасы:
|
№ |
Сыныптар |
1-тоқсан |
2-тоқсан |
Өзгеріс |
3-тоқсан |
Өзгеріс |
4-тоқсан |
Өзгеріс |
|
1 |
2 «а» |
63,6 |
63,6 |
- |
63,6 |
- |
|
|
|
2 |
2 «ә» |
61,9 |
61,9 |
- |
61,9 |
- |
|
|
|
3 |
2 «б» |
54,54 |
59 |
+5 |
59 |
- |
|
|
|
4 |
3 «а» |
57 |
60 |
+3 |
52 |
-8 |
|
|
|
5 |
3 «ә» |
52,38 |
52,38 |
- |
55 |
+2 |
|
|
|
6 |
3 «б» |
47,6 |
52,38 |
+4 |
60 |
+7 |
|
|
|
7 |
4 «а» |
58,33 |
58,33 |
- |
66,6 |
+7 |
|
|
|
8 |
4 «ә» |
56 |
58,33 |
+2 |
62,5 |
+4 |
|
|
|
9 |
4 «б» |
55 |
55 |
- |
60 |
+5 |
|
|
|
10 |
4 «в» |
40 |
40 |
- |
40 |
- |
|
|
|
11 |
2-4 |
55,5 |
56,6 |
+1,1 |
59 |
+3 |
|
|
|
Үздік оқушылар |
49 |
51 |
+2 |
53 |
+2 |
|
|
|
|
Екпінділер |
66 |
66 |
- |
68 |
+2 |
|
|
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмыстары 2-4 сыныптарында жүйелі жүргізілді. Бағалау кезінде қателіктер мен модерацияға түскен оқушы болған жоқ. Тоқсан барысында атқарған жұмыстары мен сыныптың оқу сапасын саралай келе, 1-тоқсан қорытындысы бойынша Ережепова Г. Сыдикова А. Салихова А.
2-тоқсан қорытындысы бойынша З.Мықтыбекова, Б.Утегенова, Ж.Егізбаева. 3-торқсан қорытындысы бойынша Надирова П. Смайлова О. Ажихожаева Қ. 4-тоқсан қорытындысы бойынша Орынханова Н. Тұрсын Қ. Набиева Р. Аширова А. мектепішілік марапатқа ұсынылсын.
Оқушыларды 1-сыныпқа қабылдау жұмысы егов порталында сәтті аяқталып,45 оқушы тіркеліп, жоспар орындалды. .
МАД тобына қабылданған оқушы саны 42 болып,22 және 20 оқушыдан екі топқа бөлінді.
Есепті жазған: Қуандықова Ж.
шағым қалдыра аласыз













