Омар Шораяқұлы атындағы №30
орта
мектебі
«Біртұтас
тәрбие» бағдарламасы аясында өткізілген жұмыстар
туралы
1 «Б» сыныптың жылдық
қорытынды есебі
БАҒДАРЛАМАНЫҢ
МАҚСАТЫ:
Қазақстандық
мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілік пен
патриотизм, парасаттылық пен адалдық, ар-ұждан, рухани-адамгершілік
қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға
қалыптастыру.
Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
айы;
Қазан
айы – тәуелсіздік
және отаншылдық айы;
Қараша
айы – әділдік және
жауапкершілік айы;
Желтоқсан – бірлік және ынтымақ
айы;
Қаңтар – заң және тәртіп
айы;
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық
айы;
Наурыз –тәуелсіздік және отаншылдық
айы;
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
айы;
Мамыр – бірлік және ынтымақ
айы.
2024-2025 оқу жылында 1 «Б» сыныбында барлығы 18 оқушы
бар.
Сынып
бойынша «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында жылдық жұмыс жоспары
бекітілді. 1-сынып бойынша «Біртұтас
тәрбие» бағдарламасы аясында екінші жарты жылдықта жоспарланған
барлық іс-шаралар жүзеге асты. Оқушылардың тәрбиелік деңгейінде оң
өзгерістер байқалды. Бағдарлама бала бойында ұлттық рухты, мәдени
құндылықтарды, адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға бағытталып,
нәтижелі жүзеге асырылды.«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы
аясында өткізілген іс шараларға тоқталатын
болсам:
Өткізілген іс шаралар тақырыбы:
Мақсаты:
Қамтылған оқушы саны:
Әлеуметтік желіге салынған жұмыс
сілтемесі:
(Әр өткізілген іс шара
тақырыбы мақсаты толық жазылуы тиіс)
Ата-аналарды
педагогикалық қолдау орталығы бойынша жүргізілген
жұмыстар
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталықтары білім беру
мекемелерінде ата-аналармен тығыз байланыс орнатып, балалардың
тәрбиесі мен дамуына бағытталған түрлі іс-шаралар ұйымдастырады.
2024–2025 оқу жылында бұл орталықтар келесі бағыттар бойынша
жұмыстар жүргізді:
?
Негізгі мақсаттар мен міндеттер
-
Ата-аналардыңпедагогикалықмәдениетінарттыру;
-
Бала тәрбиесіндеотбасы мен
мектепарасындағыынтымақтастықтынығайту;
-
Психологиялық-педагогикалықкеңес беру
арқылыата-аналарғақолдаукөрсету;
-
Балалардыңжекедамуынаықпалететін орта
қалыптастыру
Өткізілген іс шаралар тақырыбы:
Мақсаты:
Қамтылған ата-ана саны:
Әлеуметтік желіге салынған жұмыс
сілтемесі:
?Жетістіктер мен
нәтижелер
-
Ата-аналардың
мектеп өміріне белсенді қатысуы артты;
-
Бала тәрбиесіне
қатысты ата-аналардың жауапкершілігі күшейді;
-
Мектеп пен отбасы
арасындағы
өзара түсіністік нығайды;
-
Оқушылардың тәртібі мен оқуға деген
оң өзгерістер байқалды
(Жылдық өткізген жұмысты
саласыз үстінде тұрған жерге , ал кестеге
толтырасыз)
Ата-аналарды педагогикалық қолдау
орталығы бойынша жүргізілген
жұмыстар
№
|
Сыныбы
|
Тақырыбы
|
Оқушы саны
|
Ата-аналарға өткізілген сабақ
саны
|
Сабақтың өткізілген
формасы
|
Сабаққа қатысқан ата-аналар
саны
|
Әлеуметтік желідегі жарияланымдағы
сілтеме
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-8 сыныптар арасында жолда жүру
ережесі бағдарламасы бойынша
өткізілген
сынып
сағаттары
№
|
Сыныбы
|
Тақырыбы
|
Оқушылар
саны
|
Фотосы ,сілтемесі
|
1
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
Жеке қауіпсіздік сабақтары туралы
өткізілген жұмыстар
№
|
Сыныбы
|
Тақырыбы
|
Оқушылар
саны
|
Фотосы
|
1
|
3
|
|
|
|
2
|
3
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
4
|
3
|
|
|
|
5
|
3
|
|
|
|
6
|
3
|
|
|
|
7
|
3
|
|
|
|
8
|
3
|
|
|
|
9
|
3
|
|
|
|
10
|
3
|
|
|
|
11
|
3
|
|
|
|
12
|
3
|
|
|
|
13
|
3
|
|
|
|
14
|
3
|
|
|
|
15
|
3
|
|
|
|
16
|
3
|
|
|
|
17
|
3
|
|
|
|
18
|
3
|
|
|
|
19
|
3
|
|
|
|
20
|
3
|
|
|
|
21
|
3
|
|
|
|
22
|
3
|
|
|
|
23
|
3
|
|
|
|
2024–2025 оқу жылына арналған
ата-аналармен жұмыстың жылдық қорытынды есебі
Мақсаты:
Мектеп пен ата-аналар
арасындағы тиімді әріптестікті қалыптастыру арқылы бала тәрбиесінде
бірізділік пен өзара жауапкершілікті қамтамасыз ету.
2024-2025 оқу жылында
ата-аналармен жұмыс – мектептің тәрбие жүйесінің маңызды бір бөлігі
ретінде қарастырылып, «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының аясында
жүйелі түрде ұйымдастырылды. Оқу жылы басында ата-аналармен жұмыс
жоспары құрылып, мектептің педагогикалық кеңесінде
бекітілді.
1. Ата-аналар
жиналыстары
Әр тоқсан сайын бекітілген
жоспарға сәйкес мектеп бойынша және сынып жетекшілері деңгейінде
ата-аналар жиналыстары өткізілді. Жиналыстарда келесі тақырыптар
қарастырылды:
Оқу-тәрбие үрдісіндегі
жаңалықтар;
Оқушылардың үлгерімі мен
тәртібі;
Қауіпсіздік ережелері мен
кәмелетке толмағандар арасындағы құқықбұзушылықтың алдын
алу;
Ерте жүктіліктің,
буллингтің, нашақорлықтың және зиянды әдеттердің алдын
алу;
Ата-ананың бала
тәрбиесіндегі рөлі мен отбасы құндылықтары.
2. Ата-аналармен
байланыс
Оқу жылы бойы ата-аналармен
тұрақты кері байланыс қамтамасыз етілді:
Байланыс
дәптері арқылы оқушының күнделікті жетістігі мен тәртібі
туралы мәліметтер жазылып отырды;
WhatsApp топтары арқылы
жедел ақпарат алмасу ұйымдастырылды;
Жеке қабылдаулар мен кеңес
беру сәттері өткізілді.
3. Ата-аналар
қатысқан іс-шаралар
Ата-аналар мектептің
қоғамдық өміріне белсене араласты:
«Отбасы – тәрбие бастауы»,
«Бала тәрбиесі – баршаға ортақ іс» атты тәрбиелік шаралар
ұйымдастырылды;
Мектеп мерекелері, ашық есік
күндері мен спорттық сайыстарға ата-аналар белсенді
қатысты;
Күзгі және көктемгі демалыс
уақыттарында ата-аналар патрулі құрылып, оқушылардың қауіпсіздігін
қамтамасыз ету жұмыстарына атсалысты.
Нәтиже:
Ата-аналардың мектеп өміріне
белсенді араласуы жыл санап артуда.
Жиналыстар мен іс-шараларға
қатысу көрсеткіші орта есеппен 85–90% деңгейінде болды.
Ата-аналардың бала
тәрбиесіне деген жауапкершілігі мен серіктестік деңгейі
артты.
Жыл бойы ата-аналардың
қатысуымен өткен тәрбиелік іс-шаралар:
Жыл бойы ата-аналармен тығыз байланыс
орнату, олардың мектеп өміріне араласуын арттыру бағытында бірқатар
нәтижелі жұмыстар атқарылды. Ата-аналар мектеп ұжымымен серіктестік
қатынаста болып, тәрбиелік орта қалыптастыруға өз үлестерін
қосты.
Келесі оқу жылында да ата-аналармен өзара тиімді ынтымақтастықты
жалғастыру басты мақсат болып қала береді.
Өткізілген ата-аналар
жиналысы тақырыбы:
Қамтылған ата-аналар
саны:
Әлеуметтік желіде
жаряланғ::ан жиналыс сілтемесі:
Ата-аналармен жүргізілген
жұмыстар
Сыныбы
|
Жұмыс
түрі
|
Мектеп
бойынша
|
Сыныбы
бойынша
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 сыныптың тәрбиелік іс-шараларға қатысымы (санмен
көрсетесіз)
Іс-шара
тақырыбы
|
Қыркүйек
|
Қазан
|
Қараша
|
Желтоқсан
|
Қаңтар
|
Ақпан
|
Наурыз
|
Сәуір
|
мамыр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды:2024–2025 оқу жылында
-сыныбында «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы жүйелі түрде жүзеге
асырылды. Бағдарламаның басты мақсаты – оқушылардың бойында
қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық
жауапкершілік, отансүйгіштік, адалдық, парасаттылық, ар-ұждан мен
рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру – нақты жұмыстар
арқылы өз жемісін берді.
Жыл
бойына жоспарланған іс-шаралар мен тәрбие сағаттары жүйелі
жүргізіліп, оқушылардың рухани дамуына, ұлттық сана-сезімінің
артуына және тәртіп пен мәдениеттің қалыптасуына оң әсерін тигізді.
Әсіресе, әр айға белгіленген тақырыптық бағыттарға сай өткізілген
жұмыстар (еңбекқорлық, әділдік, патриотизм, бірлік, заң және
тәртіп, жаңашылдық және т.б.) оқушылардың бойында қажетті
құндылықтарды бекіте түсті.
Ата-аналармен байланыс белсенді жүргізіліп, жүйелі
кездесулер, жиналыстар, бірлескен іс-шаралар арқылы тәрбиелік орта
нығайтылды. Байланыс дәптері мен кері байланыс түрлері тұрақты
қолданылып отырды.Сынып ішінде өткізілген ашық тәрбие сағаттары,
ұлттық мейрамдарға арналған шаралар, тақырыптық көрмелер,
шығармашылық байқаулар балалардың көшбасшылық, өнерге деген
қызығушылығын оятуға ықпал етті. Сонымен қатар, оқушылардың өзара
достық қарым-қатынас орнатуы мен мектепке деген ынтасын арттыруда
мұғалім мен ата-ананың бірлескен жұмысы нәтижелі
болды.
Келесі
оқу жылында:
«Біртұтас
тәрбие» бағдарламасының тиімділігін одан әрі
арттыру;
Оқушылардың көшбасшылық қасиеттерін дамыту, өзін-өзі
басқару дағдыларын жетілдіру;
Әлеуметтік белсенділікті арттыруға бағытталған жобаларға
қатысу мүмкіндіктерін кеңейту;
Ата-аналармен тығыз ынтымақтастықты жаңа форматта, заманауи
әдістер арқылы жалғастыру (мысалы, семинарлар, тренингтер, онлайн
кеңес беру, ата-аналар клубы және т.б.);
Ұлттық
тәрбиенің маңыздылығын сақтай отырып, заман талабына сай тәрбиелік
шараларды ұйымдастыру.
Қорытындылай келе, 2024–2025 оқу жылындағы
тәрбие жұмыстары нәтижелі аяқталып, оқушылардың тұлғалық дамуына,
мектеп пен ата-ана арасындағы бірліктің нығаюына үлес қосты. Бұл
бағыттағы жұмыстар келесі оқу жылында да жалғасын табады деп
күтілуде.
Сынып
жетекші: