-
Ұйымдастырушылық
жұмыс
|
1.1
|
Көрнекі-дидактикалық
құралдар мен жұмыс орнын
дайындау
|
Тамыз
Қыркүйек
|
-
Диагностикалық және
дидактикалық материалдардың
картотекасы;
-
Әдістемелік
құралдардың картотекасы;
-
Оқушының сабақтағы
іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б) мұғалімнің мінездемесі
балаға (форма 3)
-
Қатысқан сабақтарды
талдау формалары
-
Оқушылардың негізгі оқу
пәндері бойынша оқу жетістіктерінің
бланкілері
|
111.....
|
Жылдық жұмыс
жоспары
|
Қыркүйек
|
Жұмыстың жылдық
жоспары
|
1.3
|
Оқушылар тобын және жеке,
топтық сабақтарда құру
|
Қыркүйек
|
Оқушылар тобының
тізімі
|
1.4
|
Құжаттарды рәсімдеу
және жүргізу:
-
Жұмыс кестесін
құру;
-
Сабақ кестесін
құру;
-
Журнал толтыру: сабаққа
қатысу, кеңестерді тіркеу.
|
Қыркүйек және жыл
бойы
|
-
Жұмыс
кестесі
-
Сабақ
кестесі
-
Сабақтарға қатысу
журналы
-
Кеңестерді тіркеу
журналы
|
1.5
|
Жылдық рефлексиялық есеп
жүргізу
|
Мамыр
|
Жылдық рефлексиялық
есеп
|
-
Білім алуда ерекше
қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау
(көмек)
|
2.1
|
Оқушылардың
мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық
зерттеу:
-
Сабақта
бақылау;
-
Ата-аналармен сұхбат
және сауалнамалар;
-
Тереңдетілген арнайы
педагогикалық бақылау;
-
Оқушының «Коммуникативтік
паспортын» зерттеу
|
Қыркүйек
|
-
Оқушыларды сабақта
бақылау хаттамасы (форма
2а,б)
-
Әңгімелесу хаттамасы
немесе толтырылған
сауалнама;
-
Тереңдетілген арнайы
педагогикалық бақылау хаттамасы негізгі оқу пәндері бойынша оқу
жетістіктерінің карталары;
-
Оқушылардың
мінездемесі
-
(форма
3)
|
2.2
|
Оқушылардың оқу
қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық
талқылау
|
Қыркүйек
|
Оқушылардың мінездемесі (форма
4)
|
2.3
|
Оқушылармен жұмысты
жоспарлау:
1) оқушылармен
жұмыстың жеке бағдарламаларын
құру;
2)оқушылармен жеке
және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын
құру;
3) оқушылармен жеке
және топтық сабақтардың технологиялық карталарын
құру;
4)оқушыларға жеке оқу
жоспарларын дайындау; сынып жетекшісімен бірлесе отырып
бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына
сәйкес)
|
Қыркүйек
Қазан
|
-
Оқушылармен жұмыстың
жеке бағдарламалары;
-
Оқушылармен жеке
және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын
құру;
-
Оқушылармен жеке
және топтық сабақтардың жоспарларын
құру;
-
ПМПК қорытындысы мен
ұсыныстарына сәйкес оқушыларға арналған бейімделген және жеке оқу
жоспарларының мәтіндері.
|
2.4
|
Мұғалімдердің сұранысы бойынша
оқушылардың қажеттіліктерін
бағалау
|
Жыл
бойы
|
-
Оқушыларды сабақта
бақылау хаттамасы (форма
2а,б);
-
Тереңдетілген арнайы
педагогикалық бақылау хаттамалары, негізгі оқу пәндері бойынша оқу
жетістіктерінің карталары;
-
Оқушылар мінездемесі (форма
3)
|
2.5
|
Мектеп мамандарының сабақтары
мен сынып сабақтарына қатысу
|
Жыл
бойы
|
Хаттама,
талдау
|
3.Оқушыларды
арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін
бағалау
|
3.1
|
Жеке және топтық сабақтарды
өткізу
|
Жыл
бойы
|
Жеке және топтық
сабақтардың жоспарлары
|
3.2
|
БАЕҚ бар балаларға сабақ
барысында көмек көрсету (мұғалімнің
келісімімен)
|
Сабақ барысында көрсетілген
көмек пен оның нәтижесін тіркеу
хаттамасы
|
3.3
|
Психологиялық-педагогикалық
қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске
асырудың сәттілігін динамикалық
байқау
|
Жыл
бойы
|
-
Сабақ барысында
оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б
формасы);
-
Білім жетістіктері
карталары;
-
Сабаққа қатысу
хаттамасы.
|
4.
Кеңестік-әдістемелік
қызмет
|
4.1
|
Ата-аналарға жке
кеңес беру (ата-анасының қ
алауы бойынша немесе қажет
болған жағдайда)
|
|
Кеңесті тіркеу
журналы
|
4.2
|
Мұғалімдерге жеке кеңес
беру
|
|
Кеңесті тіркеу
журналы
|
4.3
|
Әлеуметтік серіктестермен
бірлескен іс-шараларға қатысуды көрсету (арнайы мектептер,
университеттер, ғылыми орталықтар және
т.б.)
|
|
|
5.Өзін-өзі
дамыту
|
5.1
|
Ғылыми-әдістемелік құралдарды
зерделеу
|
Жыл
бойы
|
|
5.2
|
Біліктілікті арттыру
курстарынан өтуді
ұйымдастыру
|
Жыл
бойы
|
Сертификат
|