Материалдар / Жылдық жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жылдық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
арнайы білім беру мекемесінде жұмыс жасайтын педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2023
125
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Мойынқұм ауданы әкімдігінің білім бөлімінің психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.




Бекітемін

«Мойынқұм ауданы әкімдігінің

білім бөлімінің ППТК» КММ

меңгерушісі_______Ж.Кодекова

«_____»____________20___ж.








Педагог-психолог Рахпанова Мадинаның

жылдық жұмыс жоспары






























Мойынқұм ауылы.

2020-2021 оқу жылы.


Психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттары:

  1. Психодиагностикалық жұмыс:

Мақсаты: Баланың психикалық процестерінің даму деңгейін, ата-ана мен бала, ұжым мүшелері арасындағы қарым-қатынасты, баланың отбасылық жағдайын анықтау.

Міндеттері:

  • Баланың психо-физикалық дамуы және отбасы мүшелері туралы ақпарат жинақтау;

  • Маманға ұсынылған балалардың танымдық, эмоционалды-еріктік сферасының, қарым-қатынас жасау кезінде және мінез-құлқындағы кездесетін мәселелерді анықтау.

  • Ұжымның психологиялық ахуалын анықтауға арналған сауалнама жүргізу.

  1. Психокоррекция және дамыту жұмысы:

Мақсаты: Түзету-дамыту бағдарламасын пайдалана отырып баланың танымдық, эмоционалды-еріктік, қарым-қатынасқа түсу деңгейін анықтау, түзету, дамыту, ұжымдағы ахуалды реттеу, шиеленістерді шешу.

Міндеттері:

  • Баланың психикалық процестерін: танымдық, эмоционалды, еріктік сферасын түзете-дамыту сабағын жүргізу.

  • Баланың әлеуметтік ортада қарым-қатынас жасау кезінде кездесетін мәселесін шешуге түзете-дамыту сабағын жүргізу.

  • Баланың мінез-құлқында кездесетін қиындықтарды шешу, түзете-дамыту сабағын жүргізу.

  1. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс:

Мақсаты: Оқу жылына кабинетті, жоспарларды жүзеге асыруға қажетті құрал-жабдықтарды дайындау.

Міндеттері:

  • Психолог кабинетін жаңа оқу жылына дайындау, безендіру.

  • Оқу жылына арналған жылдық, айлық-күнтізбелік жоспар дайындау.

- Баланың психо-педагогикалық даму деңгейі туралы мағлұматтарды тіркеу.

- Әдістемелік әдебиет көздерімен, кітапшалармен, нұсқаулықтармен толықтыру.

- Психо-педагогикалық қызметті ұйымдастыруға арналған әдістемелерді жинақтау, қажетті құрал-жабдықтарды дайындау.

  1. Психоконсультация:

Мақсаты: Педагогикалық үрдіске қатысушыларға (бала, ата-ана, мекеме мамандарына) психологиялық кеңес беру.

Міндеттері:

  • Ата-аналарға баланың психикалық дамуында кездесетін мәселелер бойынша жеке кеңес беру.

  • Ұжымдағы мамандарға баланы оқыту кезінде пайда болатын қиындықтар бойынша кеңес беру.

  1. Психопрофилактика және ағарту жұмысы:

Мақсаты: Түрлі іс-шара ұйымдастыра отырып педагогикалық үрдіске қатысушылардың психологиялық білімін көтеру, кез-келген жағдайда дұрыс шешім шығаруды меңгерту.

Міндеттері:

  • Ата-ана мен бала арасында кездесетін психо-педагогикалық мәселелердің алдын алу.

  • Мамандарға арналған кәсіби күйреудің алдын алуға психологиялық тренинг жүргізу.


І.Психодиагностикалық жұмыс


Жұмыстың мазмұны

Жұмыстың мақсаты

Мерзімі

Түрі

1.1

Бала туралы мәлімет жинақтау.

Баланың психо-физикалық дамуы және отбасы мүшелері туралы ақпарат жинақтау.

Жыл бойы

Жеке картасы. ЖДБ толтыру.

1.2

ПМПК қорытындысымен танысу.

Баланың диагнозымен танысу.

Жыл бойы

ПМПК қорытындысы

1.3

Балаға психодиагностика жүргізу.

Маманға ұсынылған балалардың танымдық, эмоционалды-еріктік сферасының, қарым-қатынас жасау кезінде кездесетін мәселелер мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарының даму деңгейін анықтау. Топтық бағалау.

Жыл бойы

Әдістемелер

1.4

Ұжыммен жұмыс.

Ұжым қызметкерлерінің психикалық саулығын анықтауға арналған Роршах әдістемесін жүргізу.

Қараша

Әдістеме


ІІ. Психокоррекция және дамыту жұмыстары


2.1

Баламен жұмыс.

Баланың психикалық процестерін: танымдық, эмоционалды, еріктік сферасын, қарым-қатынас жасау кезінде кездесетін мәселесі мен мінез-құлқындағы ауытқушылығына түзете-дамыту сабағын жүргізу.

Жыл бойы

Түзете-дамыту сабақтары


ІІІ. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс


3.1

Кабинетті дайындау.

Психолог кабинетін жаңа оқу жылына дайындау, безендіру.

Тамыз

Кабинет жихаздары мен құрал-жабдықтарын орналастыру.

3.2


Жұмыс жоспарын дайындау

Оқу жылына арналған жылдық, айлық-күнтізбелік жоспар дайындау.

Тамыз

Жылдық жоспар. Айлық жоспар.Тіркеу журналы

Сабақ кестесі.

3.3

ЖДБ толтыру

Баланың психо-педагогикалық даму деңгейі туралы мағлұматтарды тіркеу.

Жыл бойы

Жеке даму бағдарламасы

3.4

Ашық сабақ өткізу.

Мамандар арасында сабақты ұйымдастыру шеберлігімен бөлісу, өзара тәжірибе алмасу.

Қаңтар

Ашық сабақ

3.5

Оқу материалдар базасын толықтыру

Әдістемелік әдебиет көздерімен, кітапшалармен, нұсқаулықтармен толықтыру.

Психо-педагогикалық қызметті ұйымдастыруға арналған әдістемелерді жинақтау, қажетті құрал-жабдықтарды дайындау.


Жыл бойы

Кітапшалар

Нұсқаулықтар

Құрал-жабдықтар

3.5

Іс-шараларға қатысу

Мерекелік іс-шараларды мекеме қызметкерлерімен бірлесе өткізу.

Жыл бойы

Мерекелік ертеңгілік

3.6

Бұқаралық ақпарат көзімен байланыс.

Ғаламтор көздеріне, газет-журналдарға мақала жариялау.

Жыл бойы

Мақала

3.7

Өзара тәжірибе алмасу.

Логопед, дефектолог, ЕДШ нұсқаушысы, әлеуметтік педагогпен өзара тәжірибе алмасу.

Айына

1 рет

Өзара тәжірибе алмасу журналы

3.8

Өз білімін көтеру

Психолог біліктілігін көтеретін оқыту курстарына қатысу.

Жыл бойы

Оқу курстары

3.9

Жұмысты қорытындылау

Жылдық есеп жазу.

Балалардың даму деңгейіне мониторинг жазу.

Желтоқсан

Мамыр

Жылдық есеп

Мониторинг

3.10

Мектеппен, балабақшамен байланыс

Мектеппен, балабақша қызметкерлерімен (сынып жетекшісі, тәрбиеші, психолог, әлеуметтік педагог) баланың дамуы жайында ақпарат алмасу.

Сұраныс бойынша

Мектеппен, балабақшамен байланыс папкасы


IV. Психопрофилактикалық жұмыстар


4.1

Ата-анамен жұмыс

Ата-ана мен бала арасында кездесетін психо-педагогикалық мәселелердің алдын алу жұмыстарын жүргізу.

Жыл бойы

Жоспарға сай


4.2

Мамандармен жұмыс

Мамандарға арналған кәсіби күйреудің алдын алу мақсатында психологиялық тренинг жүргізу.

Қаңтар

Тренинг


V. Психоконсультациялық жұмыстар


5.1

Мамандармен жұмыс

Ұжымдағы мамандарға баланы оқыту кезінде пайда болатын қиындықтар бойынша кеңес беру.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!