"Жылқы-ер қанаты" , 7-сынып ,

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жылқы-ер қанаты" , 7-сынып ,

Материал туралы қысқаша түсінік
Жылқы туралы ашық сабақ әзірлемесі орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті сабағы бойынша әзірленген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән :қазақ тілі мен әдебиеті

Бөлім: 9- бөлім. Төрт түлік мал мен егіншілік-елдің берекесі. Ғ.Мұстафин «Шығанақ» романы

Күні : 15.02

Педагогтің аты-жөні: Б.Оспанова

Сынып: 7д

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Жылқы-ер қанаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай "сөйлеуші тыңдаушы" позицияларын еркін ауыстыру;

7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаты :

диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай "сөйлеуші тыңдаушы" позицияларын еркін ауыстырады,қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсынады

ЕБҚ үшін

диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай "сөйлеуші тыңдаушы" позицияларын еркін ауыстырады,қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсынады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгейі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Көңіл күй бағамы» тренингі

Үй жұмысын тексеру:«Spin Well» платформасы арқылы

«Егіннің бастары» өлеңі бойынша сұрақтар қойып, жауап бергізу

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын болжау мақсатында «Адай» күйі қойылып, сабақ тақырыбын анықталды.








Қолпаштау



Слайд

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жылқы-лошадь

Киелі жануар-святое животное

Атбегі-специалист по тренировке лошадей

Ел қорғаған-защитник страны

Жан серігі-близкий друг,душевный спутник

Реңк-оттенок

Ажырату-разлучать

Жүйрік-бегун, быстрый, скакун

Жарыс-состязание

Мықтылық-прочность, сильный


Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады.


2. Тыңдалым материалы негізінде жаңа сабақ тақырыбы берілді, оқушылар мәтінді тыңдады, оқыды.

Жаңа тақырып бойынша «Бір минут» әдісі ойыны


«Галерияны шарлау» арқылы постер құру,

Жұптық жұмыс ретінде мәтін мазмұнын ашатын сөздерді табу үшін









«Дөңгелек үстелдегі әліпби» әдісі.


ЕБҚ барлық оқушылармен топтасып, тапсырманы орындайды



Айтылым

2-тапсырма

Айтылым.

2-тапсырма. Түліктің төлін тап. Оларды ата.

ЕБҚ барлық оқушылармен топтасып, тапсырманы орындайды




Жеке жұмыс

Жазылым. 6-тапсырма.

Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді жаз.


1.Қазақ халқы жылқыны ................... деп есептейді.

2.Жылқының жасы мен денсаулығын атбегілер ........ қарап ажыратады.

3.Жылқының көру аумағы .............. градус.

айтылым

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.


















Мәтінді тыңдайды


Тыңдалым.Оқылым.Айтылым




Жылқы туралы сөздер жазады


Тақырып б-ша суреттер беріліп, постер құралып қорғалды












Өлең бойынша осы дыбыстардан басталатын сөздер жазады.



Жазылым

2-тапсырма


«Сәйкестендіру әдісі» бойынша үй жануарла

рын сәйкестендіреді, әңгімелейді

















Мәтінмен жұмыс

4-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.



3











Айтылым.Жазылым.

8-тапсырма.Мақал-мәтелді оқы. Жылқы бойындағы қасиеттерді теріп жаз.



Рисунок 2 Стрелка: вправо 1 Стрелка: вправо 6 Стрелка: вправо 7 Стрелка: вправо 8

Мәтін соңы жеке жұмыс
























Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді







Дескрипторы:

Мәтінді түсініп оқиды; 1б

Жылқыға қатысты мәліметті анықтайды -1б

Мәтіннің өзектілігін анықтайды; 1б

ҚБ: 3 балл

Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»



.-1балл

Сөздерді қатесіз , сауатты жазады-1балл








Дескриптор:

- үй жануарла

рын сәйкестендіреді, әңгімелейді





Өзара бағалау












Дескриптор:



























Дескриптор:



Дескриптор:

Мақал-мәтелді оқып, жылқы бойындағы қасиеттерді атап,теріп жазады



Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді жазады


Оқулық сөздік

слайд


















аудиоматериал










суреттер















Сабақтың соңы


Үй тапсырмасын беру : 59 -бет 10 -тапсырма мазмұндау


Кері байланыс «Микрофон» әдісі бойынша сұрақтарға жауапберді.



Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.05.2024
266
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі