|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1 А Жылу құбылыстары |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.5 – жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау; 8.3.2.6 – заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
3. Денелердің жылулық қасиетін сипаттайтын физикалық шаманың мағынасын түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Жылу мөлшері-жылу берілу кезінде дененің ішкі энергиясының өзгерісі. Меншікті жылу сыйымдылық-1 кг затты 1ºС қа қыздыруға қажетті жылу мөлшері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
1.Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу Өндірісте, білім мен ғылымды біріктіруде, инновациялық-индустриялық кластерлерді дамытуда түрлі жылу машиналарының жұмыс жасауы керек. Сондықтан елімізде ғылым саласының дамуына қажетті білікті мамандар даярлау керек. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химиялық реакцияларда, биология жануарлардың ағзалық ерекшеліктері, математика есептеулер жүргізуде қолданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жылу алмасу процесі туралы түсінігі бар жаратылыстану пәнінен хабары бар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. - оқушылардың назарын шоғырландыру; -оқушыларды түгендеу Үй тапсырмасын сұрау үшін «Салыстыру және салғастыру органайзерлерін» пайдаланамын «Т» кестесі»- әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау (берілген жануарларды өмір сүру аймағына қарай орналастыр және жануардың ағзасындағы ерекшеліктерін сипатттап бер) Тапсырма: 1.Жылу құбылыстарына қарай жануарлардың бейімделуін анықтап кестеге түсіріңдер. 2.Жергілікті жердің ерекшелігіне байланысты олардың бейімделуін түсіндіріңдер
Пенгвин, ақ аю, түйе, сарышұнақ, сарышаян, жылан, теңіз мысығы, (морж)
С ретін жануарлар өмір сүретін жануарлар
Дескриптор: 1. Суық климатта өмір сүретін жануарларды дұрыс орналастырды. 2. Ыстық климатта өмір сүретін жануарларды тапты. 3. Жануардың ағзасындағы ерекшеліктерін сипаттап берді. |
Презентация, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Жаңа сабақ «Жақсартуға арналған уақыт...»-әдісін қолданап,өтемін деп жоспарлап отырмын. 1. тапсырма. «Физикалық диктант» -тапсырмасын орындатамын 1.Жылу берілу кезінде дененің ішкі энергиясының өзгеруі .................. тең болады? 2. Жылу мөлшерінің белгіленуі мен өлшем бірлігін жаз ................................... 3. 1 кг затты 1ºС қа қыздыруға қажетті жылу мөлшерін...............................деп атайды. 4. Меншікті жылу сыйымдылықтың белгіленуі мен өлшем бірлігін жаз........................... 5.Денені қыздырғанда оған берілетін жылу мөлшері .....................шамаларға тәуелді.
2-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.
Дескриптор.
ҚБ – смайликтер арқылы бағалаймын.
3-тапсырма. «Джигсо»- тәсілі. І-топ 1. 600г глицеринді 20°С-тан 60°С-қа дейін жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет? (Жауабы: 57,6 кДж) 2. Егер күмістен жасалған бұйымды 30°С-қа жылыту үшін 50 Дж жылу мөлшерін беру керек болса, онда бұйымның массасы қандай? (Жауабы: 7 г) 3. Массасы 110 г темір кесегін t1= 20°С-тан t2= 920 °С-қа дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері қажет? (Жауабы: 45 кДж) ІІ-топ 4. 7.1-кестені пайдалана отырып, массалары бірдей алюминийден және жезден жасалған денелерді Δt °С-қа жылытқан кезде, қажетті жылу мөлшерлерінің қатынасын анықтаңдар. (Жауабы: 2,4) *5. Денені 40 °С-қа жылыту үшін 500 Дж жылу қажет. Осы денені 60 °С-қа жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет болады? Дененің массасы екі есе үлкейді деп қарастырыңдар. (Жауабы: 1500 Дж) *6. 2 кг глицерин Δt = 30 °С-қа суыған кезде бөлінетін жылу мөлшері 500 г күнбағыс майы 20 °С-қа суыған кездегі бөлінген жылу мөлшерінен қаншаға аз? Қажетті мәліметтерді 7.1-кестеден алыңдар. (Жауабы: 127 кДж) ІІІ-топ *7. Ені 12 м, ұзындығы 25 м бассейндегі суды Δt = 30°С-қа жылыту үшін 5,67 · 107 кДж жылу мөлшері қажет. Бассейннің тереңдігі қандай? ( Жауабы: 3 м) 8. массасы 32кг шойыннан жасалған сом темірдің температурасы 1115ºС-тан 15ºС-қа дейін өзгерсе, онда оның суыған кезде бөліп шығаратын жылу мөлшері қандай? 9. Массасы 100г металл деталының температурасын 20ºС-тан 40ºС-қа дейін өзгерту үшін 280 Дж энергия қажет болған. Осы детальдың қандай металдан жасалғанын анықтаңдар. Дескриптор: 1. Физикалық шамаларды дұрыс жаза алды. 2.Шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-ға келтірді 3.Қажетті формуладан белгісізді түрлендіре отырып таба алды. 4.Шамаларды орнына қойып,есептеулер жүргізіп,нәтиже ала алды. |
Таратпа қағаздар, слайдтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Есептер жинағынан есептер беру. БББ кестесі бойынша кері байланыс.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралаутапсырмалардыіріктеуді, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы). Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады. |
Бұл бөлімдеоқушылардыңсабақкезіндененіүйренгендерінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдердіжазыңыз.
|
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сабақтасергітужаттығуларыменбелсендіжұмыстүрлерінқолдану. Осысабақтақолданылатын Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Тагаймуратова Гулзада Мырзабайқызы Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы 8 сынып.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы 8 сынып.Материал туралы қысқаша түсінік
Қыска мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













