Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1 А Жылу құбылыстары

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.2.5 – жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау;

    8.3.2.6 – заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру


    Сабақтың мақсаты

    1. Жылу процестерінде энергияның сақталу заңының орындалуын түсіндіру.

    2. Ыстық дененің берген және салқын дененің алған жылу мөлшерінің, тек ғана оқшауланған жүйелерде сақталуын анықтау

    3. Меншікті жылусыйымдылық жылу процестеріндегі заттың жылулық қасиеті екендігінің мағынасын түсіндіру.

    4. Жылу мөлшерлері заттың тегіне қарай түрлі болуын есептеу арқылы анықтау.


    Бағалау критерийі

    1. Жылу мөлшерінің энергияның сақталу заңына сәйкес бір-біріне тең екенін түсінеді

    2. Жылу алмасу кезінде ыстық дененің берген және салқын дененің алған жылу мөлшерлері , энергияның сақталу заңы бойынша тең болуын анықтай алады.

    3. Заттардың жылулық қасиеттері жылу мөлшерінің шамасына тәуелді екенін анықтай алады.

    3. Денелердің жылулық қасиетін сипаттайтын физикалық шаманың мағынасын түсіндіре алады.


    Тілдік мақсаттар


    Жылу мөлшері-жылу берілу кезінде дененің ішкі энергиясының өзгерісі.

    Меншікті жылу сыйымдылық-1 кг затты 1ºС қа қыздыруға қажетті жылу мөлшері

    Құндылықтарға баулу




    1.Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

    Өндірісте, білім мен ғылымды біріктіруде, инновациялық-индустриялық кластерлерді дамытуда түрлі жылу машиналарының жұмыс жасауы керек. Сондықтан елімізде ғылым саласының дамуына қажетті білікті мамандар даярлау керек.

    Пәнаралық байланыс

    Химиялық реакцияларда, биология жануарлардың ағзалық ерекшеліктері, математика есептеулер жүргізуде қолданады

    Алдыңғы білім


    Жылу алмасу процесі туралы түсінігі бар жаратылыстану пәнінен хабары бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    - оқушылардың назарын шоғырландыру;

    -оқушыларды түгендеу

    Үй тапсырмасын сұрау үшін «Салыстыру және салғастыру органайзерлерін» пайдаланамын

    «Т» кестесі»- әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау (берілген жануарларды өмір сүру аймағына қарай орналастыр және жануардың ағзасындағы ерекшеліктерін сипатттап бер)

    Тапсырма:

    1.Жылу құбылыстарына қарай жануарлардың бейімделуін анықтап кестеге түсіріңдер.

    2.Жергілікті жердің ерекшелігіне байланысты олардың бейімделуін түсіндіріңдер









    Shape1

    Пенгвин, ақ аю, түйе, сарышұнақ, сарышаян, жылан, теңіз мысығы, (морж)







    СShape2 уық климатта өмір сү- Ыстық климатта

    ретін жануарлар өмір сүретін жануарлар

    Shape3













    Дескриптор:

    1. Суық климатта өмір сүретін жануарларды дұрыс орналастырды.

    2. Ыстық климатта өмір сүретін жануарларды тапты.

    3. Жануардың ағзасындағы ерекшеліктерін сипаттап берді.


    Презентация,


    Сабақтың ортасы


    1.Жаңа сабақ «Жақсартуға арналған уақыт...»-әдісін қолданап,өтемін деп жоспарлап отырмын.

    1. тапсырма. «Физикалық диктант» -тапсырмасын орындатамын

    1.Жылу берілу кезінде дененің ішкі энергиясының өзгеруі .................. тең болады?

    2. Жылу мөлшерінің белгіленуі мен өлшем бірлігін жаз ...................................

    3. 1 кг затты 1ºС қа қыздыруға қажетті жылу мөлшерін...............................деп атайды.

    4. Меншікті жылу сыйымдылықтың белгіленуі мен өлшем бірлігін жаз...........................

    5.Денені қыздырғанда оған берілетін жылу мөлшері .....................шамаларға тәуелді.



    2-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.

    Физикалық шама

    Физикалық шаманың атауы

    Өлшем бірлік

    формуласы

    Q


    масса

    Дж/кг*°С

    Q/cm

    C


    температура өзгерісі

    Дж

    Q/mΔt

    m


    жылу мөлшері

    °С

    cmΔt


    Δt


    меншікті жылусыйымдылығы

    кг

    Q/cΔt


    Дескриптор.

    1. Жылу мөлшерінің белгіленуін,өлшем бірлігін және формуласын білді.

    2. Меншікті жылу сыйымдылығының белгіленуін,өлшем бірлігін және табу формуласын жаза алды

    ҚБ – смайликтер арқылы бағалаймын.


    3-тапсырма.

    «Джигсо»- тәсілі.

    І-топ

    1. 600г глицеринді 20°С-тан 60°С-қа дейін жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет? (Жауабы: 57,6 кДж)

    2. Егер күмістен жасалған бұйымды 30°С-қа жылыту үшін 50 Дж жылу мөлшерін беру керек болса, онда бұйымның массасы қандай? (Жауабы: 7 г)

    3. Массасы 110 г темір кесегін t1= 20°С-тан t2= 920 °С-қа дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері қажет? (Жауабы: 45 кДж)

    ІІ-топ

    4. 7.1-кестені пайдалана отырып, массалары бірдей алюминийден және жезден жасалған денелерді Δt °С-қа жылытқан кезде, қажетті жылу мөлшерлерінің қатынасын анықтаңдар. (Жауабы: 2,4)

    *5. Денені 40 °С-қа жылыту үшін 500 Дж жылу қажет. Осы денені 60 °С-қа жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет болады? Дененің массасы екі есе үлкейді деп қарастырыңдар. (Жауабы: 1500 Дж)

    *6. 2 кг глицерин Δt = 30 °С-қа суыған кезде бөлінетін жылу мөлшері 500 г күнбағыс майы 20 °С-қа суыған кездегі бөлінген жылу мөлшерінен қаншаға аз? Қажетті мәліметтерді 7.1-кестеден алыңдар. (Жауабы: 127 кДж)

    ІІІ-топ

    *7. Ені 12 м, ұзындығы 25 м бассейндегі суды Δt = 30°С-қа жылыту үшін 5,67 · 107 кДж жылу мөлшері қажет. Бассейннің тереңдігі қандай? ( Жауабы: 3 м)

    8. массасы 32кг шойыннан жасалған сом темірдің температурасы 1115ºС-тан 15ºС-қа дейін өзгерсе, онда оның суыған кезде бөліп шығаратын жылу мөлшері қандай?

    9. Массасы 100г металл деталының температурасын 20ºС-тан 40ºС-қа дейін өзгерту үшін 280 Дж энергия қажет болған. Осы детальдың қандай металдан жасалғанын анықтаңдар.

    Дескриптор:

    1. Физикалық шамаларды дұрыс жаза алды.

    2.Шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-ға келтірді

    3.Қажетті формуладан белгісізді түрлендіре отырып таба алды.

    4.Шамаларды орнына қойып,есептеулер жүргізіп,нәтиже ала алды.

    Таратпа қағаздар,

    слайдтар

    Сабақтың соңы


    Үйге тапсырма: Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Есептер жинағынан есептер беру.

    БББ кестесі бойынша кері байланыс.

    Білемін

    білгенім

    Білгім келеді






    Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?

    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау



    Саралаутапсырмалардыіріктеуді, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы).

    Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады.

    Бұл бөлімдеоқушылардыңсабақкезіндененіүйренгендерінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдердіжазыңыз.



    Денсаулықсақтаутехнологиялары.

    Сабақтасергітужаттығуларыменбелсендіжұмыстүрлерінқолдану.

    Осысабақтақолданылатын

    Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары



    Сабақбойыншарефлексия


    Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

    Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:


    2:


    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тагаймуратова Гулзада Мырзабайқызы
    05 Қаңтар 2021
    842
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы 8 сынып.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы 8 сынып.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қыска мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1 А Жылу құбылыстары

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.2.5 – жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау;

    8.3.2.6 – заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру


    Сабақтың мақсаты

    1. Жылу процестерінде энергияның сақталу заңының орындалуын түсіндіру.

    2. Ыстық дененің берген және салқын дененің алған жылу мөлшерінің, тек ғана оқшауланған жүйелерде сақталуын анықтау

    3. Меншікті жылусыйымдылық жылу процестеріндегі заттың жылулық қасиеті екендігінің мағынасын түсіндіру.

    4. Жылу мөлшерлері заттың тегіне қарай түрлі болуын есептеу арқылы анықтау.


    Бағалау критерийі

    1. Жылу мөлшерінің энергияның сақталу заңына сәйкес бір-біріне тең екенін түсінеді

    2. Жылу алмасу кезінде ыстық дененің берген және салқын дененің алған жылу мөлшерлері , энергияның сақталу заңы бойынша тең болуын анықтай алады.

    3. Заттардың жылулық қасиеттері жылу мөлшерінің шамасына тәуелді екенін анықтай алады.

    3. Денелердің жылулық қасиетін сипаттайтын физикалық шаманың мағынасын түсіндіре алады.


    Тілдік мақсаттар


    Жылу мөлшері-жылу берілу кезінде дененің ішкі энергиясының өзгерісі.

    Меншікті жылу сыйымдылық-1 кг затты 1ºС қа қыздыруға қажетті жылу мөлшері

    Құндылықтарға баулу




    1.Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

    Өндірісте, білім мен ғылымды біріктіруде, инновациялық-индустриялық кластерлерді дамытуда түрлі жылу машиналарының жұмыс жасауы керек. Сондықтан елімізде ғылым саласының дамуына қажетті білікті мамандар даярлау керек.

    Пәнаралық байланыс

    Химиялық реакцияларда, биология жануарлардың ағзалық ерекшеліктері, математика есептеулер жүргізуде қолданады

    Алдыңғы білім


    Жылу алмасу процесі туралы түсінігі бар жаратылыстану пәнінен хабары бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    - оқушылардың назарын шоғырландыру;

    -оқушыларды түгендеу

    Үй тапсырмасын сұрау үшін «Салыстыру және салғастыру органайзерлерін» пайдаланамын

    «Т» кестесі»- әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау (берілген жануарларды өмір сүру аймағына қарай орналастыр және жануардың ағзасындағы ерекшеліктерін сипатттап бер)

    Тапсырма:

    1.Жылу құбылыстарына қарай жануарлардың бейімделуін анықтап кестеге түсіріңдер.

    2.Жергілікті жердің ерекшелігіне байланысты олардың бейімделуін түсіндіріңдер









    Shape1

    Пенгвин, ақ аю, түйе, сарышұнақ, сарышаян, жылан, теңіз мысығы, (морж)







    СShape2 уық климатта өмір сү- Ыстық климатта

    ретін жануарлар өмір сүретін жануарлар

    Shape3













    Дескриптор:

    1. Суық климатта өмір сүретін жануарларды дұрыс орналастырды.

    2. Ыстық климатта өмір сүретін жануарларды тапты.

    3. Жануардың ағзасындағы ерекшеліктерін сипаттап берді.


    Презентация,


    Сабақтың ортасы


    1.Жаңа сабақ «Жақсартуға арналған уақыт...»-әдісін қолданап,өтемін деп жоспарлап отырмын.

    1. тапсырма. «Физикалық диктант» -тапсырмасын орындатамын

    1.Жылу берілу кезінде дененің ішкі энергиясының өзгеруі .................. тең болады?

    2. Жылу мөлшерінің белгіленуі мен өлшем бірлігін жаз ...................................

    3. 1 кг затты 1ºС қа қыздыруға қажетті жылу мөлшерін...............................деп атайды.

    4. Меншікті жылу сыйымдылықтың белгіленуі мен өлшем бірлігін жаз...........................

    5.Денені қыздырғанда оған берілетін жылу мөлшері .....................шамаларға тәуелді.



    2-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.

    Физикалық шама

    Физикалық шаманың атауы

    Өлшем бірлік

    формуласы

    Q


    масса

    Дж/кг*°С

    Q/cm

    C


    температура өзгерісі

    Дж

    Q/mΔt

    m


    жылу мөлшері

    °С

    cmΔt


    Δt


    меншікті жылусыйымдылығы

    кг

    Q/cΔt


    Дескриптор.

    1. Жылу мөлшерінің белгіленуін,өлшем бірлігін және формуласын білді.

    2. Меншікті жылу сыйымдылығының белгіленуін,өлшем бірлігін және табу формуласын жаза алды

    ҚБ – смайликтер арқылы бағалаймын.


    3-тапсырма.

    «Джигсо»- тәсілі.

    І-топ

    1. 600г глицеринді 20°С-тан 60°С-қа дейін жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет? (Жауабы: 57,6 кДж)

    2. Егер күмістен жасалған бұйымды 30°С-қа жылыту үшін 50 Дж жылу мөлшерін беру керек болса, онда бұйымның массасы қандай? (Жауабы: 7 г)

    3. Массасы 110 г темір кесегін t1= 20°С-тан t2= 920 °С-қа дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері қажет? (Жауабы: 45 кДж)

    ІІ-топ

    4. 7.1-кестені пайдалана отырып, массалары бірдей алюминийден және жезден жасалған денелерді Δt °С-қа жылытқан кезде, қажетті жылу мөлшерлерінің қатынасын анықтаңдар. (Жауабы: 2,4)

    *5. Денені 40 °С-қа жылыту үшін 500 Дж жылу қажет. Осы денені 60 °С-қа жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет болады? Дененің массасы екі есе үлкейді деп қарастырыңдар. (Жауабы: 1500 Дж)

    *6. 2 кг глицерин Δt = 30 °С-қа суыған кезде бөлінетін жылу мөлшері 500 г күнбағыс майы 20 °С-қа суыған кездегі бөлінген жылу мөлшерінен қаншаға аз? Қажетті мәліметтерді 7.1-кестеден алыңдар. (Жауабы: 127 кДж)

    ІІІ-топ

    *7. Ені 12 м, ұзындығы 25 м бассейндегі суды Δt = 30°С-қа жылыту үшін 5,67 · 107 кДж жылу мөлшері қажет. Бассейннің тереңдігі қандай? ( Жауабы: 3 м)

    8. массасы 32кг шойыннан жасалған сом темірдің температурасы 1115ºС-тан 15ºС-қа дейін өзгерсе, онда оның суыған кезде бөліп шығаратын жылу мөлшері қандай?

    9. Массасы 100г металл деталының температурасын 20ºС-тан 40ºС-қа дейін өзгерту үшін 280 Дж энергия қажет болған. Осы детальдың қандай металдан жасалғанын анықтаңдар.

    Дескриптор:

    1. Физикалық шамаларды дұрыс жаза алды.

    2.Шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-ға келтірді

    3.Қажетті формуладан белгісізді түрлендіре отырып таба алды.

    4.Шамаларды орнына қойып,есептеулер жүргізіп,нәтиже ала алды.

    Таратпа қағаздар,

    слайдтар

    Сабақтың соңы


    Үйге тапсырма: Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Есептер жинағынан есептер беру.

    БББ кестесі бойынша кері байланыс.

    Білемін

    білгенім

    Білгім келеді






    Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?

    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау



    Саралаутапсырмалардыіріктеуді, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы).

    Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады.

    Бұл бөлімдеоқушылардыңсабақкезіндененіүйренгендерінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдердіжазыңыз.



    Денсаулықсақтаутехнологиялары.

    Сабақтасергітужаттығуларыменбелсендіжұмыстүрлерінқолдану.

    Осысабақтақолданылатын

    Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары



    Сабақбойыншарефлексия


    Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

    Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:


    2:


    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 8 сынып
    05.01.2021
    842
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тагаймуратова Гулзада Мырзабайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации