Материалдар / Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы Heat. Specific heat capacity
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы Heat. Specific heat capacity

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы ұғымдарын біледі, өлшем бірлігін ХБ жүйесіне түрлендіреді. Оқушылардың көпшілігі: Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығын есептейді. Кейбір оқушылар: Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температура есептеудің қадамдарын саралайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2018
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.А.Аминова


Бөлімше: Жылулық қозғалыс Мектеп: «№2 мектеп-гимназиясы» КММ

Күні: 24.09.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Қуанова А.К.

Сынып: 8 «Ә» қатысқандар: қатыспағандар:

Grade

Сабақтың тақырыбы:

The theme

Жылу мөлшері.

Заттың меншікті жылу сыйымдылығы

Heat. Specific heat capacity

Оқу мақсаттары:

Leaming objectives

8.3.2.5 жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау;

8.3.2.6 заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру

Сабақ мақсаттары:

Lesson objectives

Барлық оқушылар:

Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы ұғымдарын біледі, өлшем бірлігін ХБ жүйесіне түрлендіреді.

Оқушылардың көпшілігі:

Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығын есептейді.

Кейбір оқушылар:

Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температура есептеудің қадамдарын саралайды.

Бағалау критерийлері

Assessments criterion


- Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы өлшем бірліктерін, формуласын есінде сақтайды.

- Жылу мөлшері формуласын есептер шығаруда қолданады.

- Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температурасын есептейді.


Тілдік мақсаттар

Термин сөздер: heat -жылу мөлшері

Thermal capacity- , меншікті жылу сыйымдылығы

Mass- масса

Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температура анықтау қадамдарын ауызша жеткізеді


Құндылықтарға баулу

Техникалық және кәсіби мамандарды дайындау, күнделікті өмірде қолдану мен ережелерді сақтау әдетке айналады


Пәнаралық байланыс

Оқушылар жылу мөлшері мен меншікті жылу сйымдылығын, температураны, массасын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады.



Тақырып бойынша алдыңғы білім

Жылу құбылыстарының тірі ағзалардың өмірлеріндегі ролін қолданады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Introdution part

10 мин

Ұйымдастыру

Good morning children, sit dawn, please

Who is absent today?

Let’s start our lesson


Оқушылар өткен тақырыптағы тәжірибе суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді

Ширату жаттығулары

  1. Мыс және алюменийдің(судың қыздырылуы, күннен жерег жылу)жылу берілудің қайсы түріне жатады? Неліктен? Жауаптарыңды негіздеңдер.

  2. Осы сұрақтардың бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?

  3. Ендеше сабағымыздың тақырыбы қалай аталады?

  4. Қандай оқу мақсаттарын қоямыз?

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары нақтыланады.









Сабақтың ортасы

Explanation part

20 мин

Жылу мөлшері- жылу алмасу кезінде

дененің алған немесе жоғалтқан энергиясын айтады.

Жылу мөлшері мына шамаларға

тәуелді: (тәжірибелер көрсетіледі).

  • Дене температурасына;

  • Дене массасына;

  • Дене жасалған зат тегіне.

Q-heat ,m-mass,c- specific heat capacity

(t2-t1) temperature change

өлшем бірлігі[ Q ]= J-

[ c ]= J/kg0c -

Белгілі заттың масса бірлігінің

температурасын 10С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.

өлшем бірлігі

Тапсырма-1

Массасы 1,5т кірпіш пешін 10Shape1 дан 20 Shape2

дейін қыздыруға қанша жылу мөлшері кетеді ?

Кірпіш с = 880 Дж/кг*Shape3


«Транскрипция» әдісі

1-топ А3 форматына есептің шартын жазады.

2-топ осы форматқа жылу мөлшерін есептеу формуласын жазады,

1-топтың жазбаларын толықтырады.

3-топ осы форматқа тапсырманы есептейді, жауабын жазады және

2-топтың жазбаларын толықтырады.

3-топтың жазбаларын 1-топ толықтырады.

Тапсырма-2

150С-та суды 1000С-қа қыздырғанда, оның ішкі энергиясы 178,8 кДж-ге артты. Судың массасын анықтаңдар.



Бағалау критерийі

Дескриптор

дененің массасын есептейді

1.меншікті жылу сыймдылығы кестесін пайдаланады есептейді

2.Берілген бойынша жылу мөлшері мен температураны

анықтайды

3.Дененің массасын есептейді.

Тапсырма 3

1000С-та 5 л қайнаған су қоршаған ауаға 1680 кДж энергиясын бере отырып, қандай температураға дейін салқындайды?


Кейбір оқушылар қалыптасқан температураны анықтаудың қадамдарын талдайды.



Terminology

To store- сақтау/хранить

Substance-зат/ вещество

Relationship- байланыс/ связь

Engine-қозғалтқыш/ двигатель

Specific- меншікті/ удельная
















Жалпы білім беретін мектептің

8-сыныбына

арналған

«Физика» оқулығы





35-беттегі 1- беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алады

















Оқушылар

2-тапсырманы орындау үшін 36-беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алады















Сабақтың соңы

Conclusion part

15 мин













Кері байланыс



«Өкіл» ойыны

Оқулықтың 230-бетіндегі 3-кестеден массасы 1 кг мыстың, судың, ауаның жылу сыйымдылығын тауып 10с қа қыздырғандағы жылу мөлшерін анықтаңдар(ауызша)

Ауызша тапсырманың жауабын сабақтың басындағы А3 қағазға, басқа түсті маркермен жазып, бүгінгі сабақтан алған білімдерімен толықтырады.

Your home assignment is № 2.3

Үйге тапсырма. № 2.3 1 литр су мен 1 литр күнбағыс майын қайнатуға жұмсалған жылу мөлшерін анықтаңдар.

Оқушылар « Бутерброд» әдісімен кері байланыс береді.

  • Бүгін сабақ маған ұнады, себебі мен ... үйрендім

  • Маған ... қиын болып көрінді

Мен енді ... үйренгім келеді

Put your books into the bags

Goodbye












Ғаламтор


Bilimland.kz

e.edu.kz




Саралау

Бағалау

Пәнаралық байланыс; денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс

Оқушыларға қолдау көрсету мақсатында

1-тапсырманы орындау үшін 35-беттегі

1- есепте келтірілген мәліметтерді қолдануды ұсынамын.

Қабілетті оқушылар басқа топтардың жауаптарын толықтырады.


Оқушыларға

2-тапсырманы орындату үшін 36-беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алуды ұсынамын.

Кейбір оқушылар температураны анықтаудың қадамдарын талдайды.

Үйге тапсырма. 1 литр су мен 1 литр күнбағыс майын қайнатуға жұмсалған жылу мөлшерін анықтаңдар.

анықтау.


Оқушылардың оқуын бағалау үшін

«транскрипция» әдісін қолданамын.

Оқушылар тапсырманы өзара бағалайды, өзін-өзі реттейді.














Оқушылар 2-тапсырмаға критерий бойынша жұптық бағалау жүргізеді, өзара бағалайды, өзін-өзі реттейді.



Оқушылар қозғалыстағы дененің жылдамдығын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады.










Оқушылар қозғалыстағы дененің орташа жылдамдығын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады.



Bilimland.kz

e.edu.kz


Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы бағалау







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!