«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.А.Аминова
|
Бөлімше: Жылулық қозғалыс Мектеп: «№2 мектеп-гимназиясы» КММ Күні: 24.09.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Қуанова А.К. Сынып: 8 «Ә» қатысқандар: қатыспағандар: Grade |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: The theme |
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы Heat. Specific heat capacity |
||||||
|
Оқу мақсаттары: Leaming objectives |
8.3.2.5 – жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау; 8.3.2.6 – заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: Lesson objectives |
Барлық оқушылар: Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы ұғымдарын біледі, өлшем бірлігін ХБ жүйесіне түрлендіреді. Оқушылардың көпшілігі: Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығын есептейді. Кейбір оқушылар: Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температура есептеудің қадамдарын саралайды. |
||||||
|
Бағалау критерийлері Assessments criterion |
- Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы өлшем бірліктерін, формуласын есінде сақтайды. - Жылу мөлшері формуласын есептер шығаруда қолданады. - Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температурасын есептейді. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Термин сөздер: heat -жылу мөлшері Thermal capacity- , меншікті жылу сыйымдылығы Mass- масса Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температура анықтау қадамдарын ауызша жеткізеді |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Техникалық және кәсіби мамандарды дайындау, күнделікті өмірде қолдану мен ережелерді сақтау әдетке айналады |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Оқушылар жылу мөлшері мен меншікті жылу сйымдылығын, температураны, массасын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады. |
||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Жылу құбылыстарының тірі ағзалардың өмірлеріндегі ролін қолданады |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы Introdution part 10 мин |
Ұйымдастыру Good morning children, sit dawn, please Who is absent today? Let’s start our lesson Оқушылар өткен тақырыптағы тәжірибе суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді Ширату жаттығулары
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары нақтыланады. |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы Explanation part 20 мин |
Жылу мөлшері- жылу алмасу кезінде дененің алған немесе жоғалтқан энергиясын айтады. Жылу мөлшері мына шамаларға тәуелді: (тәжірибелер көрсетіледі).
Q-heat ,m-mass,c- specific heat capacity (t2-t1) temperature change
өлшем
бірлігі[
Q ]=
J-
[
c ]=
J/kg0c -
Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 10С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.
өлшем
бірлігі Тапсырма-1 Массасы 1,5т кірпіш
пешін 10 дейін қыздыруға қанша жылу мөлшері кетеді ? Кірпіш с = 880 Дж/кг* «Транскрипция» әдісі 1-топ А3 форматына есептің шартын жазады. 2-топ осы форматқа жылу мөлшерін есептеу формуласын жазады, 1-топтың жазбаларын толықтырады. 3-топ осы форматқа тапсырманы есептейді, жауабын жазады және 2-топтың жазбаларын толықтырады. 3-топтың жазбаларын 1-топ толықтырады. Тапсырма-2 150С-та суды 1000С-қа қыздырғанда, оның ішкі энергиясы 178,8 кДж-ге артты. Судың массасын анықтаңдар.
Тапсырма 3 1000С-та 5 л қайнаған су қоршаған ауаға 1680 кДж энергиясын бере отырып, қандай температураға дейін салқындайды? Кейбір оқушылар қалыптасқан температураны анықтаудың қадамдарын талдайды. |
Terminology To store- сақтау/хранить Substance-зат/ вещество Relationship- байланыс/ связь Engine-қозғалтқыш/ двигатель Specific- меншікті/ удельная Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған «Физика» оқулығы
35-беттегі 1- беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алады
Оқушылар 2-тапсырманы орындау үшін 36-беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алады |
|||||
|
Сабақтың соңы Conclusion part 15 мин Кері байланыс |
«Өкіл» ойыны Оқулықтың 230-бетіндегі 3-кестеден массасы 1 кг мыстың, судың, ауаның жылу сыйымдылығын тауып 10с қа қыздырғандағы жылу мөлшерін анықтаңдар(ауызша) Ауызша тапсырманың жауабын сабақтың басындағы А3 қағазға, басқа түсті маркермен жазып, бүгінгі сабақтан алған білімдерімен толықтырады. Your home assignment is № 2.3 Үйге тапсырма. № 2.3 1 литр су мен 1 литр күнбағыс майын қайнатуға жұмсалған жылу мөлшерін анықтаңдар. Оқушылар « Бутерброд» әдісімен кері байланыс береді.
Мен енді ... үйренгім келеді Put your books into the bags Goodbye |
Ғаламтор Bilimland.kz e.edu.kz
|
|||||
|
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс; денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс |
|||||
|
Оқушыларға қолдау көрсету мақсатында 1-тапсырманы орындау үшін 35-беттегі 1- есепте келтірілген мәліметтерді қолдануды ұсынамын. Қабілетті оқушылар басқа топтардың жауаптарын толықтырады. Оқушыларға 2-тапсырманы орындату үшін 36-беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алуды ұсынамын. Кейбір оқушылар температураны анықтаудың қадамдарын талдайды. Үйге тапсырма. 1 литр су мен 1 литр күнбағыс майын қайнатуға жұмсалған жылу мөлшерін анықтаңдар. анықтау.
|
Оқушылардың оқуын бағалау үшін «транскрипция» әдісін қолданамын. Оқушылар тапсырманы өзара бағалайды, өзін-өзі реттейді. Оқушылар 2-тапсырмаға критерий бойынша жұптық бағалау жүргізеді, өзара бағалайды, өзін-өзі реттейді. |
Оқушылар қозғалыстағы дененің жылдамдығын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады. Оқушылар қозғалыстағы дененің орташа жылдамдығын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады. Bilimland.kz e.edu.kz |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|||||
|
Жалпы бағалау |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы Heat. Specific heat capacity
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы Heat. Specific heat capacity
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.А.Аминова
|
Бөлімше: Жылулық қозғалыс Мектеп: «№2 мектеп-гимназиясы» КММ Күні: 24.09.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Қуанова А.К. Сынып: 8 «Ә» қатысқандар: қатыспағандар: Grade |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: The theme |
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы Heat. Specific heat capacity |
||||||
|
Оқу мақсаттары: Leaming objectives |
8.3.2.5 – жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау; 8.3.2.6 – заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: Lesson objectives |
Барлық оқушылар: Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы ұғымдарын біледі, өлшем бірлігін ХБ жүйесіне түрлендіреді. Оқушылардың көпшілігі: Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығын есептейді. Кейбір оқушылар: Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температура есептеудің қадамдарын саралайды. |
||||||
|
Бағалау критерийлері Assessments criterion |
- Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы өлшем бірліктерін, формуласын есінде сақтайды. - Жылу мөлшері формуласын есептер шығаруда қолданады. - Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температурасын есептейді. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Термин сөздер: heat -жылу мөлшері Thermal capacity- , меншікті жылу сыйымдылығы Mass- масса Дененің алған және берген жылу мөлшерін теңестіре отырып, қалыптасқан температура анықтау қадамдарын ауызша жеткізеді |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Техникалық және кәсіби мамандарды дайындау, күнделікті өмірде қолдану мен ережелерді сақтау әдетке айналады |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Оқушылар жылу мөлшері мен меншікті жылу сйымдылығын, температураны, массасын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады. |
||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Жылу құбылыстарының тірі ағзалардың өмірлеріндегі ролін қолданады |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы Introdution part 10 мин |
Ұйымдастыру Good morning children, sit dawn, please Who is absent today? Let’s start our lesson Оқушылар өткен тақырыптағы тәжірибе суреттері арқылы 3 топқа бөлінеді Ширату жаттығулары
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары нақтыланады. |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы Explanation part 20 мин |
Жылу мөлшері- жылу алмасу кезінде дененің алған немесе жоғалтқан энергиясын айтады. Жылу мөлшері мына шамаларға тәуелді: (тәжірибелер көрсетіледі).
Q-heat ,m-mass,c- specific heat capacity (t2-t1) temperature change
өлшем
бірлігі[
Q ]=
J-
[
c ]=
J/kg0c -
Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 10С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.
өлшем
бірлігі Тапсырма-1 Массасы 1,5т кірпіш
пешін 10 дейін қыздыруға қанша жылу мөлшері кетеді ? Кірпіш с = 880 Дж/кг* «Транскрипция» әдісі 1-топ А3 форматына есептің шартын жазады. 2-топ осы форматқа жылу мөлшерін есептеу формуласын жазады, 1-топтың жазбаларын толықтырады. 3-топ осы форматқа тапсырманы есептейді, жауабын жазады және 2-топтың жазбаларын толықтырады. 3-топтың жазбаларын 1-топ толықтырады. Тапсырма-2 150С-та суды 1000С-қа қыздырғанда, оның ішкі энергиясы 178,8 кДж-ге артты. Судың массасын анықтаңдар.
Тапсырма 3 1000С-та 5 л қайнаған су қоршаған ауаға 1680 кДж энергиясын бере отырып, қандай температураға дейін салқындайды? Кейбір оқушылар қалыптасқан температураны анықтаудың қадамдарын талдайды. |
Terminology To store- сақтау/хранить Substance-зат/ вещество Relationship- байланыс/ связь Engine-қозғалтқыш/ двигатель Specific- меншікті/ удельная Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған «Физика» оқулығы
35-беттегі 1- беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алады
Оқушылар 2-тапсырманы орындау үшін 36-беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алады |
|||||
|
Сабақтың соңы Conclusion part 15 мин Кері байланыс |
«Өкіл» ойыны Оқулықтың 230-бетіндегі 3-кестеден массасы 1 кг мыстың, судың, ауаның жылу сыйымдылығын тауып 10с қа қыздырғандағы жылу мөлшерін анықтаңдар(ауызша) Ауызша тапсырманың жауабын сабақтың басындағы А3 қағазға, басқа түсті маркермен жазып, бүгінгі сабақтан алған білімдерімен толықтырады. Your home assignment is № 2.3 Үйге тапсырма. № 2.3 1 литр су мен 1 литр күнбағыс майын қайнатуға жұмсалған жылу мөлшерін анықтаңдар. Оқушылар « Бутерброд» әдісімен кері байланыс береді.
Мен енді ... үйренгім келеді Put your books into the bags Goodbye |
Ғаламтор Bilimland.kz e.edu.kz
|
|||||
|
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс; денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс |
|||||
|
Оқушыларға қолдау көрсету мақсатында 1-тапсырманы орындау үшін 35-беттегі 1- есепте келтірілген мәліметтерді қолдануды ұсынамын. Қабілетті оқушылар басқа топтардың жауаптарын толықтырады. Оқушыларға 2-тапсырманы орындату үшін 36-беттегі келтірілген мысалды басшылыққа алуды ұсынамын. Кейбір оқушылар температураны анықтаудың қадамдарын талдайды. Үйге тапсырма. 1 литр су мен 1 литр күнбағыс майын қайнатуға жұмсалған жылу мөлшерін анықтаңдар. анықтау.
|
Оқушылардың оқуын бағалау үшін «транскрипция» әдісін қолданамын. Оқушылар тапсырманы өзара бағалайды, өзін-өзі реттейді. Оқушылар 2-тапсырмаға критерий бойынша жұптық бағалау жүргізеді, өзара бағалайды, өзін-өзі реттейді. |
Оқушылар қозғалыстағы дененің жылдамдығын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады. Оқушылар қозғалыстағы дененің орташа жылдамдығын есептеуде математикалық дағдыларын қолданады. Bilimland.kz e.edu.kz |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|||||
|
Жалпы бағалау |
|||||||
шағым қалдыра аласыз





















