|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
|
|||||
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысқандардың саны |
Қатыспағандардың саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жылу өткізгіш деген не? |
|||||
|
Оқу жоспарына сай оқу мақсаты: |
4.5.4.1. түрлі материалдардың жылу өткізгіштігін зерттеу; 4.1.2.2. алынған нәтижені оқушы ұсынған формада ұсыну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Түрлі материалдардың жылу өткізгіштігін зерттейді Аынған нәтижені оқушы ұсынған формада ұсынады |
|||||
|
Құндылықтар және оның мақсаттары |
Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Кері байланыс 5 минут |
Амандасады Психологиялық ахуаулды жақсыртуға қатысады Үлкен де «Сіз» Кішіге де «Сіз» Сізге сәлем береміз. Құрметпенен біз Құндылық мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына деген құрмет көрсету Үй тапсырмасын пысықтау: «Дауысты бәсеңдетуге болады ма?» https://wordwall.net/play/83293/844/971
Жарайсыңдар! Құндылық мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына деген құрмет көрсету Тақырыпты ашу Температураны термометр көмегінсіз анықтауға бола ма? Оқушылардың жауабын тыңдап болғанан кейін олардың жауаптарының дұрыс немесе қате екендігін анықтату үшін қолдарына қағаз қыстырғыш пен 5 теңгелік монеталарды таратып беріп, біраз алақандарында қысып отыра тұруларын сұраймын. Қолдарыңдағы қағаз қыстырғыш немесе тиынның температурасы қандай? (бірі білмейміз, бірі адам температурасымен бірдей деп айтуы мүмкін.) Егер жауапқа дәл шықпасақ ары қарай «Адамның қалыпты температурасы қандай?» - деген сұрақ қоямын. Онда сенің қолыңдағы дененің температурасы қандай? Енді қолдарындағы қағаз қыстырғыш пен 5 теңгелік монетаны парта үстіне қойыңдар. Қағаз қыстырғыш пен 5 теңгелік монетаның температурасы енді қандай болды? (Алдында айтылғандардың мағынасын ұққан оқушы сынып бөлмесінен термометр іздейді) Бөлме температурасы қанша? Термомет көрсеткішін қараңыз. Онда қағаз қыстырғышпен 5 теңгелік монетаның да температурасы бірдей болады себебі жанасқан денелердің температуралары теңеседі. Неге әртүрлі? Бір қолыңмен партаның ағаш бетін екінші қолыңмен партаның темірін ұста? Не байқадың? Неге ағашқа қарағанда темір суығырақ? (себебі ағашқа қарағанда темір өз бойындағы жылуын келесі денеге өткізе салады.) Сабақтың мақсаты: Түрлі материалдардың жылу өткізгіштігін зерттеу Алынған нәтижені оқушы ұсынған формада ұсыну Балалар, жылу әрдайым ыстық денеден суық денеге беріледі. Бұл құбылысты жылуөткізгіштік деп атайды. Денелердің жылуөткізгіштігі әртүрлі болады. Ал газ жылуды нашар өткізеді. Жылуды өткізу қабілетіне қарай денелер мен заттарды жылуөткізгіш және жылуоқшаулағыш деп екі топтқа бөледі. Сен білесің бе? Ауасыз бос кеңістікті вакуум деп атайды. Вакуум - жылуды ең нашар өткізетін орта. 1 – тапсырма Зерттеу жұмысы ФС тапсырмасы «Қатты денелер жылуды қалай өткізеді?». Зерттеу жұмысын бастамас бұрын сыныпты шағын топтарға бөліп аламын. Бөлінген топтар зерттеу жұмыстарын жасайды және алған нәтижелерін өз араларында қорытындылайды. Зерттеу сұрағы: «Қай дененің жылуөткізгіштігі жоғары?» 1. Алдарыңа қойылған заттарды жылуөткізгіштігіне байланысты өсу ретімен болжап орналастырыңдар және жазыңдар. 2. Әр қасықтың сабына ермексаз жапсырыңдар. Ермек¬сазға қағаз қыстырғышты бекітіңдер. 3. Қағаз қыстырғыш жапсырылған қасықтарды стақанға салыңдар. 4. Стақанға ыстық су құйдыртып алыңдар.(ыстық су құйылғаннан кейін стаканға жоламай шеттен бақылау жүргізіңдер). 5. Қағаз қыстырғыштар қай қасықтан бастап түсетінін бақылып жазыңдар. 6. Жасаған зерттеу жұмыстарыңа қорытынды жасаңдар. ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС: Сен білесің бе? Қандай агрегаттық күйлерді білуші едіңдер? Қатты, сұйық, газ және вакумды жылуөткізгіштігіне қарай өсу ретімен болжам жасай отырып орналастыр. Неге бұлай орналастырдың ойыңды жеткіз. СЕРГІТУ СӘТІ 2- тапсырма (жұптық жұмыс) ФС тапсырмасы Саралау – диалог
3 – тапсырма https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=140995
Жарайсыңдар! Үйге: Үйдегі жылуөткізгіш және жылуоқшаулағыш денелерге тәжірбие жасау) Кері байланыс: |
Амандасады Психологиялық ахуалды жақсартуға қатысады Үй тапсырмасын пысықтайды Тиындардың көмегімен тәжірбие жасайды Өз тұжырымдарын жасайды Сабақ мақсатымен танысады Зерттеу жұмысын жасайды Топ бойынша өз нұсқаларын ұсынады Зерттеу парақшасын толтырады Сергіту сәтіне қатысады Екі ел халқын салыстырады Қортынды сұрақтарға жауап береді Үй тапсырмасын алады Кері байланыс береді |
Оқушылар дұрыс жауаптары үшін ұпайлар алады Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап
береді; Дескриптор: Тәжірбие арқылы сабақтың тақырыбын ашады- 1б Сұрақтарға жауап береді - 1 б Өз қортындыларын жасайды – 1 б Жалпы – 3 б ҚБ: Жарайсың! Дескриптор: Зерттеу сұрағына жауап іздейді – 1 б Тәжірбие жасайды – 1 б Зерттеу жұмысына қортынды жасайды -1 б Жалпы – 3 б ҚБ: жарайсың! Дескриптор: Өзі білетін агрегаттық күйлерді айтады – 1 б Жылуөткізгіштігіне қарай ретімен орналастырады – 1 б Жалпы – 2 б ҚБ: Керемет! Дескриптор: Екі ел халқының киімін және ауа райын салыстырады – 1 б ҚБ: Өте жақсы! Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1 б ҚБ: Өте жақсы! |
Слайд Презентациялық ойын Тиын Термометр Қағаз қыстырғыш Қасық Ермексаз Стакан Ыстық су Кеспе материалдар Сергіту сәті Суреттер слайд Презентациялық ойын |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылу өткізгіш деген не? 4 сынып
Жылу өткізгіш деген не? 4 сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
|
|||||
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысқандардың саны |
Қатыспағандардың саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жылу өткізгіш деген не? |
|||||
|
Оқу жоспарына сай оқу мақсаты: |
4.5.4.1. түрлі материалдардың жылу өткізгіштігін зерттеу; 4.1.2.2. алынған нәтижені оқушы ұсынған формада ұсыну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Түрлі материалдардың жылу өткізгіштігін зерттейді Аынған нәтижені оқушы ұсынған формада ұсынады |
|||||
|
Құндылықтар және оның мақсаттары |
Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Кері байланыс 5 минут |
Амандасады Психологиялық ахуаулды жақсыртуға қатысады Үлкен де «Сіз» Кішіге де «Сіз» Сізге сәлем береміз. Құрметпенен біз Құндылық мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына деген құрмет көрсету Үй тапсырмасын пысықтау: «Дауысты бәсеңдетуге болады ма?» https://wordwall.net/play/83293/844/971
Жарайсыңдар! Құндылық мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына деген құрмет көрсету Тақырыпты ашу Температураны термометр көмегінсіз анықтауға бола ма? Оқушылардың жауабын тыңдап болғанан кейін олардың жауаптарының дұрыс немесе қате екендігін анықтату үшін қолдарына қағаз қыстырғыш пен 5 теңгелік монеталарды таратып беріп, біраз алақандарында қысып отыра тұруларын сұраймын. Қолдарыңдағы қағаз қыстырғыш немесе тиынның температурасы қандай? (бірі білмейміз, бірі адам температурасымен бірдей деп айтуы мүмкін.) Егер жауапқа дәл шықпасақ ары қарай «Адамның қалыпты температурасы қандай?» - деген сұрақ қоямын. Онда сенің қолыңдағы дененің температурасы қандай? Енді қолдарындағы қағаз қыстырғыш пен 5 теңгелік монетаны парта үстіне қойыңдар. Қағаз қыстырғыш пен 5 теңгелік монетаның температурасы енді қандай болды? (Алдында айтылғандардың мағынасын ұққан оқушы сынып бөлмесінен термометр іздейді) Бөлме температурасы қанша? Термомет көрсеткішін қараңыз. Онда қағаз қыстырғышпен 5 теңгелік монетаның да температурасы бірдей болады себебі жанасқан денелердің температуралары теңеседі. Неге әртүрлі? Бір қолыңмен партаның ағаш бетін екінші қолыңмен партаның темірін ұста? Не байқадың? Неге ағашқа қарағанда темір суығырақ? (себебі ағашқа қарағанда темір өз бойындағы жылуын келесі денеге өткізе салады.) Сабақтың мақсаты: Түрлі материалдардың жылу өткізгіштігін зерттеу Алынған нәтижені оқушы ұсынған формада ұсыну Балалар, жылу әрдайым ыстық денеден суық денеге беріледі. Бұл құбылысты жылуөткізгіштік деп атайды. Денелердің жылуөткізгіштігі әртүрлі болады. Ал газ жылуды нашар өткізеді. Жылуды өткізу қабілетіне қарай денелер мен заттарды жылуөткізгіш және жылуоқшаулағыш деп екі топтқа бөледі. Сен білесің бе? Ауасыз бос кеңістікті вакуум деп атайды. Вакуум - жылуды ең нашар өткізетін орта. 1 – тапсырма Зерттеу жұмысы ФС тапсырмасы «Қатты денелер жылуды қалай өткізеді?». Зерттеу жұмысын бастамас бұрын сыныпты шағын топтарға бөліп аламын. Бөлінген топтар зерттеу жұмыстарын жасайды және алған нәтижелерін өз араларында қорытындылайды. Зерттеу сұрағы: «Қай дененің жылуөткізгіштігі жоғары?» 1. Алдарыңа қойылған заттарды жылуөткізгіштігіне байланысты өсу ретімен болжап орналастырыңдар және жазыңдар. 2. Әр қасықтың сабына ермексаз жапсырыңдар. Ермек¬сазға қағаз қыстырғышты бекітіңдер. 3. Қағаз қыстырғыш жапсырылған қасықтарды стақанға салыңдар. 4. Стақанға ыстық су құйдыртып алыңдар.(ыстық су құйылғаннан кейін стаканға жоламай шеттен бақылау жүргізіңдер). 5. Қағаз қыстырғыштар қай қасықтан бастап түсетінін бақылып жазыңдар. 6. Жасаған зерттеу жұмыстарыңа қорытынды жасаңдар. ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС: Сен білесің бе? Қандай агрегаттық күйлерді білуші едіңдер? Қатты, сұйық, газ және вакумды жылуөткізгіштігіне қарай өсу ретімен болжам жасай отырып орналастыр. Неге бұлай орналастырдың ойыңды жеткіз. СЕРГІТУ СӘТІ 2- тапсырма (жұптық жұмыс) ФС тапсырмасы Саралау – диалог
3 – тапсырма https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=140995
Жарайсыңдар! Үйге: Үйдегі жылуөткізгіш және жылуоқшаулағыш денелерге тәжірбие жасау) Кері байланыс: |
Амандасады Психологиялық ахуалды жақсартуға қатысады Үй тапсырмасын пысықтайды Тиындардың көмегімен тәжірбие жасайды Өз тұжырымдарын жасайды Сабақ мақсатымен танысады Зерттеу жұмысын жасайды Топ бойынша өз нұсқаларын ұсынады Зерттеу парақшасын толтырады Сергіту сәтіне қатысады Екі ел халқын салыстырады Қортынды сұрақтарға жауап береді Үй тапсырмасын алады Кері байланыс береді |
Оқушылар дұрыс жауаптары үшін ұпайлар алады Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап
береді; Дескриптор: Тәжірбие арқылы сабақтың тақырыбын ашады- 1б Сұрақтарға жауап береді - 1 б Өз қортындыларын жасайды – 1 б Жалпы – 3 б ҚБ: Жарайсың! Дескриптор: Зерттеу сұрағына жауап іздейді – 1 б Тәжірбие жасайды – 1 б Зерттеу жұмысына қортынды жасайды -1 б Жалпы – 3 б ҚБ: жарайсың! Дескриптор: Өзі білетін агрегаттық күйлерді айтады – 1 б Жылуөткізгіштігіне қарай ретімен орналастырады – 1 б Жалпы – 2 б ҚБ: Керемет! Дескриптор: Екі ел халқының киімін және ауа райын салыстырады – 1 б ҚБ: Өте жақсы! Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1 б ҚБ: Өте жақсы! |
Слайд Презентациялық ойын Тиын Термометр Қағаз қыстырғыш Қасық Ермексаз Стакан Ыстық су Кеспе материалдар Сергіту сәті Суреттер слайд Презентациялық ойын |
||
шағым қалдыра аласыз
















