Жылу қозғалтқыштары 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жылу қозғалтқыштары 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы


Мектеп:


Сыныбы: 8

Мұғалімнің аты-жөні


Сабақтың тақырыбы

§22.Жылу қозғалтқыштары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.2.22.жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттау

8.3.2.20.іштен жанатын қозғалтқышының,бу трубинасының жұмыс істеу принципін сипаттау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін білу, бу турбинасының қолданылуын түсіну

Оқушылардың басанатыным бөлігі: жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін, іштен жанатын қозғалтқыштардың жұмыс тактілерін сипаттау

Кейбір оқушылар: іштен жанатын қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттау

Бағалау критерийлері

  1. жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін біледі, бу турбинасының қолданылуын түсінеді

  2. іштен жанатын қозғалтқышының,бу трубинасының жұмыс істеу принципін, тактілерін сипаттайды;

  3. іштен жанатын қозғалтқышының, бу трубинасының жұмыс істеу принципін сипаттайды;

Тілдік мақсаттар

Сөздік

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

цилиндр

цилиндр

linder

поршень

поршень

piston

шатунь

шатун

conrod

такт

такт

takt


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» ұлттық идея, «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім»

Пәнаралық байланыс

Математика, экология

Алдыңғы білім

8.3.2.18.Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы,термодинамиканың екінші заңын түсіндіру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар




  1. Ұйымдастыру

  2. Топқа біріктіремін. «Мозайка» әдісі арқылы өзіне тиесілі топқа отырады.

1-топ Білімділер 3-топ Қабілеттілер

2-топ Ынталылар 4-топ Зиялылар

Алдыңғы білім.

«Физикалық диктант» топқа әр-топқа тапсырма беріледі.

1. Табиғаттағы барлық процестер -------------- .

2. Екінші ретті»---------»қозғалтқыш жасау мүмкін емес.

3. Диффузия процесі де ------------------

4. Термодинамиканың екінші заңы-бір дененің салқындауының есебінен ғана жұмыс істейтін машинаны жасау мүмкіндігіне ------------------- .

Үй тапсырмасын қалыптастырушы бағалау арқылы бағалаймын. Смайлик әдісі арқылы бағалаймын.

Дескриптор:

  1. Сұраққа толық жауап жоқ.


  1. Сұраққа толық жауап бар.

Оқулықпен жұмыс 78-81 беттер.

1-тапсырма «Фишбоун » әдісі. Оқулықтағы мәтінді оқып, топта талдап, әр топ балық қаңқасына сұрақтар жазады, және келесі топқа береді,сұрақтарға жауап алғаннан кейін қорытынды жасайды топтар бірін-бірі бағдаршам тәсілімен бағалайды.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Белгі

1.Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін біледі,бу турбинасының қолданылуын түсінеді;


1.Жылу қозғалтқыштарын біледі,

Равнобедренный треугольник 1 Скругленный прямоугольник 2

2. іштен жанатын қозғалтқышының,бу трубинасының жұмыс істеу принципін,тактілерін сипаттайды;


1.іштен жанатын қозғалтқышының жұмыс істеу принципін түсінеді

2.бу трубинасының жұмыс істеу принципін түсінеді;


Скругленный прямоугольник 1

3.іштен жанатын қозғалтқыштың,бу турбинасының жұмыс принципін сипаттайды;



Іштен жанатынқозғалтқыштардың,бу турбиналарының принципін сипаттайды



2-тапсырма «Стоп кадр» әдісі. «Жылу қозғалтқыштары» туралы видеоролик көрсетіп әр-мәліметтен кейін тоқтатып оқушыларға сұрақ қою


  1. Жылу машиналары деген не?

  2. Іштен жанатын қозғалтқышы қандай бөліктерден тұрады?

  3. Қозғалтқыштардың қандай жұмыс тактілерін білесің?

  4. Қозғалтқыштардың төрт тактысын ата?

  5. Бу және газ трубиналары дегеніміз не?

  6. Жылу қозғалтқыштарының қоршаған ортаға әсері.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Белгі

Жылу машиналарын біледі

Суреттен жылу машиналарын атап бере алады

Жылу машиналарын жұмыс принципін түсінеді

Жұмыс тактілерін талдай алады

Жылу машиналарын жұмыс принципін сипаттайды

Жұмыс принципін сипаттайды




«Деңгейлік тапсырмалар»

. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, алған білімімен жылу машиналарына шолу жасайды.

А-деңгей

Іштен жанатын қозғалтқыш деп қандай қозғалтқышқа айтылады?

В-деңгей.

Қозғалтқыштағы төрт тактінің әрқайсысында қандай процестер

жүреді?

С-деңгей

Шәйнектегі шәй қайнағанда неліктен оның қақпағы қозғалады?Осы жакдайда энергияның қандай түрленуі жүреді?

Критерий

Дескриптор

Белгі

Жылу машиналарын біледі

Суреттен жылу машиналарын атап бере алады

Жылу машиналарын жұмыс принципін түсінеді

Жұмыс тактілерін талдай алады

Жылу машиналарын жұмыс принципін сипаттайды

Жұмыс принципін сипаттайды



АКТ

кеспе қағаздар


















Оқулық

Ақ парақ


















АКТ

оқулық

дәптер












АКТ

Кеспе қағаздар

Кері

байланыс

Осы сабақта алған білімдерін, сұрақтарын стикерге жазып қалдырады.

стикерлер

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Сабақ барысында оқушылардың алдыңғы білімін тексеру мақсатында «физикалық диктант» әдісі қолданылды.Бұл әдіс оқушылардың теориялық сұрақтарды бағалауға, логикалық ойлауының дамуына итермелейді. «Фишбоун» әдісі арқылы жаңа материалды меңгертуде оқушылардың өздігінен ізденіп, топтық жұмыс жасап, сұрақ-жауап арқылы ынтымақтасып жұмыс істейді. «Стопкадр» әдісі арқылы оқушылар жаңа тақырыптағы өтілген жылу машинарын, олардың бөліктерін сипаттап береді. Бұл әдіс оқушылардың жаңа тақырыпты сурет арқылы меңгеруіне көмектеседі. Жаңа тақырыпты бекіту барысында деңгейлік тапсырмалар берілді. Бұл тапсырмалар арқылы оқушылар білімдерінің әртүрлі деңгейде екендігін түсініп, бірін-бірі бағалауды үйренді.

Қалыптастырушы бағалау арқылы: фигуралар

биология,экология

Рефлексия

- Сабақта қолданған әдістерім сәтті болды ма? Сабақ бұдан да сәтті өтуі үшін басқа қандай әдіс қолдануым керек еді?

- Бағалауда қаншалықты шынайы болдым? Бағалау оқушыларға қалай әсер етті?

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1: суретпен жұмыс

2: «фишбоун» әдісі

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1: интернетжелісін пайдалану сабақ барысында

2: оқушыны қолдау, қабілетті оқушыға күрделірек тапсырмалар беру керекпін

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:Жеке оқушылардың қабілетін анықтап соған сай тапсырмаларды қосымша дайындау.

2: топтағы оқушыларды түгелімен қамту




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2019
780
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі