Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Алдыңғы білімді
тексеру
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу.
«Білім локомотиві»
оқушылар назарын сабаққа аудару мақсатында жағымды ахуал
орнату.
Аялдама
«КЕШЕ»
1.«Сұрақтар
дөңгелегі»
әдісі арқылы үй жұмысын
сұрау.
- жылу қозғалтқыштары деп нені
атайды?
-Мылтықты жылу
қозғалтқыштарына жатқызуға бола
ма?
-Адам ағзасын жылу
қозғалтқышына жатқызуға бола
ма?
-ІЖҚ қалай жұмыс
жасайды?
-Термодинамиканың І заңын
тұжырымда
-Термодинамиканың ІІ заңын
тұжырымда
-ЖҚ бөліктерін
атаңдар
2. ІЖҚ ны зерттеудің 5
қадамы
|
Локомотив дыбысын
есітіп, бүгінгі сабаққа қатысты ой
айтады
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді, жауабын
түсіндіреді
ІЖҚ туралы 5 дәлел келтіреді,
дәлелдемесін негіздейді
|
Ауызша
мадақтау
Оқушы жауабына қарай
мадақтау, қошеметтеу
|
слаид
https://wordwall.net/ru/resource/38187054
ІЖҚ
моделі
|
Сабақтың
ортасы
|
Аялдама
«БҮГІН»
3.
«Стоп
кадр»
әдісі арқылы бейнеролик
көрсетіліп, жаңа тақырыпты ашуға мүмкіндік
жасалады.
4.
«Есептеу білімді
еселейді» әдісі
Оқулықтан 6 жаттығу
есептерін шығару
,№3 есеп. Жұптық
жұмыс
№6 есеп Жеке
жұмыс
ФС
тапсырмасы
|
Бейнероликке сәйкес
ойларын тұжырымдайды.
№3 А) Жылу
мәшинесінің қыздырғышының температурасы
1500С, суытқыштыкі
250С. Мәшиненің ПӘК-ін
есептеңдер.
Б) Мәшине
қыздырғыштан 40кДж алса, қандай жұмыс
жасағаны?
Қыздырғыштан
алынатын жылу мөлшері 1,5кДж. Қыздырғыштан алынған жылу мөлшерінің
80%-ын суытқышқа береді. Циклдің ПӘК-ін
табыңдар
Автокөлік қозғалтқышы 55кВт
қуат өндіреді. Егер оның ПӘК-і 27% болса, онда ол 2 сағ та қанша
бензин жағады?
|
ҚБ: мадақтау
сөздер
Дескриптор:
Температураны
Кельвин бірлігіне
айналдырады,
ПӘК тің формуласын
қолданып есептейді-1ұпай
ПӘКтің формуласын
түрлендіріп, жұмысты
анықтайды-1ұпай
Дескриптор Суытқыш температурасы-ның
шамасын санмен
өрнектейді-1ұпай
ПӘКті есептеп, мәнін
бағалайды-1ұпай
Дескриптор: ПӘК
формуласын түрлендіріп, суытқыш температурасы формуласын
табады-1ұпай
Суытқыш
температурасы мен қыздырғыш температурасының қатынасын
шығарады-1ұпай
Дескриптор:
Физикалық шамаларды
дұрыс белгілеп, ХБЖ да
жазады-1ұпай
Жұмысты қуатпен
өрнектеп табады-1 ұпай
Бензин массасын
анықтайды-1ұпай
|
Оқулық,
слаид
|
Сабақтың
соңы
|
Аялдама
«ЕРТЕҢ»
20.11.2022ж
Президент сайлауы өтуіне
орай
«Егер де
мен...» әдісі арқылы экологиялық
мәселелерді шешу жолдарын
ұсынады
Сабақты
бекіту
«Жалған немесе
ақиқат» әдісі
Кері байланыс «Өз
ПӘКін бағалау»
Үй
тапсырмасы:
9 -жаттығу 5,9
есептер
|
|
Дескриптор:
жылу қозғалтқыштарын
жетілдіру жолдарын ұсынады-1
ұпай
Мұғалімнің оқушылардың сабаққа
белсенділігіне қарай 1-10 балдық жүйе бойынша бағалауы, ауызша
мадақтауы
|
слаид
https://wordwall.net/ru/resource/38007839
|