Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып ҚМЖ дайын тапсыралармен
Материалдың қысқаша нұсқасы





Бөлім:

3 бөлім. Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері

Педагогтің ТАӘ:

Серікказы Дина Серікказықызы

Күні:

04.12.2024

Сынып: .

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.3.2.3 парниктік эффектінің тірі ағзаларға әсерін түсіндіру

9.3.2.4 - озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтау

Сабақтың мақсаты:

Парниктік эффектінің тірі ағзаларға әсерін түсінеді

Озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтайды

Бағалау критерийлері

Парниктік эффектісі ұғымын сипаттайды

Парникті эффектінің тірі ағзаларға зиянын түсінеді

Озон қабатының бұзылу себептерын келтіреді






Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, оқушылардың назарын жаңа сабаққа аудару.

Суреттер арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламыз. (Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді).

Суреттерге қатысты қойылатын сұрақтар:

  • Суреттерден нені көріп тұрмыз?

  • Барлық суреттерге ортақ қандай тақырып болуы мүмкін?

Сабақ тақырыбын анықтаған соң презентация арқылы түсіндіріп бастау

ЕББҚ оқушыларға видеоны тоқтатып , қиын жерлерін оңай тілмен түсіндіру,қайта видеоны көрсету


Әр оқушы осы суреттерге қарап оқушылар өздерінің ойларын ортаға салып, өз ойларымен бөліседі


Таным дағдыларын дамыту мақсатында сұрақтарға жауап береді.



Сұрақтарға жауап беріп өз ойларын айтады

Сұрақтарға жауап бере отырып жалпы тақырып атауын анықтауға тырысады


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді.




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде ойлауды дамыту,өткен сабақ тақырыбын еске алу.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді








Презентация

Видео (түпнұсқасы)

https://youtu.be/uXTfDp6MEY4

https://youtu.be/TZb-Aik1nSA


Cуреттер мен сызбалар



Сабақтың ортасы

35 минут







1- тапсырма




Оқушыларды арқылы 2 топқа бөледі


Топтық жұмыс

«Өзіңді таныстыр,анықтайық!» әдісі арқылы топ атауын арқылы мәлімет беру

I топ: Жылыжай эффектісі
II топ Озон қабаты

ЕББҚ оқушылар өзге балалармен топтық жұмыс кезінде сурет салуды беру не сурет бойынша не көріп тұрған сипаттату,іс-әрекетпен көрсету








Оқушылар өз топтарына сәйкес өздерін таныстырып, проблемалары мен антроогендік фактордың әсеріне тоқталып қорғайды





Дескриптор:

Жалпы-4 балл


Жылыжай эффектісі/Озон қабатын сипаттайды.2- балл

Ғаламдық экология бойынша проблемалар мен антропогендік факторлардың әсеріне тоқталады,түсіндіреді 2- балл


Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді








Суреттер



Оқулық:

Биология, 9 сынып, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, Алматы: Атамұра, 2019.

- б. 41-44б


2-тапсырма

Жұптық жұмыс



Wordwall бағдарламасы арқылы оқушыларға проблемалық сұрақтар беру






ЕББҚ оқушыларға берілген ұғымдарды оқулық бойынша іздестіруге нұсқау жасау)



Оқушылар берілген бағдарлама бойынша жұбымен ақылдасып, ол жауапты неге олай ойлайтындығын түсіндіреді


Дескриптор:

Жалпы-2 балл


Берілген проблемалық сұрақтарға, және суреттерге сыни жауап береді -2 балл



Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді

https://wordwall.net/resource/83162081



Оқулық:

Биология, 9 сынып, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, Алматы: Атамұра, 2019.

- б. 41-44 б



3-тапсырма


Жеке жұмыс

Жеке жұмыс ретінде Quizziz платформасы арқылы алған білімдеріне бақылау жұмысын алу

























Оқушылар берілген бағдарлама арқылы , суретті дұрыс құрап,сұрақтарға жауап береді


























Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, сурет салдыру арқылы ынтасын ашып қолдау көрсетеді.


Дескриптор:

Жалпы-4 балл

Жылыжай эффектісі мен озон қабатына байланысты тестті шешеді -2 балл

Парниктік эффектінің моделін сурет қылып салады-1

Белгілеген жауаптарына түсінік береді -1 бал


https://quizizz.com/join?gc=55182496





Оқулық:

Биология, 9 сынып, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, Алматы: Атамұра, 2019.

- б. 41-44 б















Сабақтың соңы

5 минут

Үйге тапсырма





Рефлексия













Бағалау

Кері байланыс: Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді. (Бұл кері байланыс түрі, яғни «Меннен саған смс әдісі» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шығаруына көмектеседі.)


Оқушыларды топ арқылы бағалау


ЕББҚ оқушыларды «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау

Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді

(Бұл кері байланыс түрі, яғни, «Меннен саған смс әдісі» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шығаруына көмектеседі.



Қай топ сұрақтарға белсенді,әрі тез жауап берсе, қай топ шкала сызығына бірінші жетсе сол топ жеңімпаз атанады, жоғары балл алады













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
174
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі