Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушыларға молекула кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірбиені сипаттау. Диффузияның таралуының пайдасы мен зиянын ұғыну
Материалдың қысқаша нұсқасы



Күні: 03.09.2018ж

Сыныбы: 8

Пәні: физика

Сабақтың аты

Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

  • Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия жайлы мағлұмат беру

  • Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету

  • өзін-өзі бағалауға баулу

Күтілетін нәтиже

  • Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия жайлы мағлұмат алады

  • Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді

  • өзін-өзі бағалай алатын болады

Негізгі идеялар

Молекулалардың ретсіз қозғалысын жылулық қозғалыс деп атаймыз.

Диффузия – бір заттың молекулаларының екінші заттың молекулаларалық кеңістігіне еніп кетуі.

Диффузия сұйықтарда, газдарда, сұйықтарда және қатты денелерде жүреді.

Диффузия құбылысынан мынадай қорытынды туады: денелерді құрайтын бөлшектер бір-бірінен белгілі бір қашықтықта орналасады және үздіксіз қозғалыста болады. Сөйтіп, дене көлемінің үлкен бөлігін бос кеңістік алып тұрады.

Броундық қозғалыс – сұйықта немесе газда қалқып жүрген қандай да бір қатты заттың өте ұсақ бөлшектерінің сұйық немесе газ молекулаларының соққыларының әрекетінен бейберекет қозғалуы.


Тапсырмалар

Топтық жұмыс «Жигсо»

Тапсырмалар

Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман»

Тапсырмалар

Жеке жұмыс «тест тапсырмасын орындау»



Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 минут)

    1. Сәлемдесу

    2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    3. Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (Броун, термометр, молекула сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)

  1. 7-сынып курсын еске түсіріп шолу жасау

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

  1. Жылу деген не?

  2. Ыстық және суық дене жайлы не білеміз?

  3. Броунның қандай еңбектерін білеміз немесе осы кезге дейін білдік?

ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының бағалау парағы



Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы

Баяндамашы

Уақыт сақшысы

1

Тақырыптың ашылуына үлес қосу





2

Міндетін атқару





3

Топтық жұмысқа атсалысуы











Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.



Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Берілген сөздерге шағын эссе жазады

  1. қыс мезгілі

  2. жаз мезгілі

  3. диффузия

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

V. сергіту сәті (3 минут) (видео)

VІ. Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау» (10 минут)

1. . 5кН-да неше Н бар?

A. 50 Н B. 0,5Н C. 500Н D. 5000Н E. 50000Н

2. Молекула дегеніміз -

A. Заттың химиялық қасиетін бойына сақтаған ең кіші бөлшегі.

B. Заттың құрамдас бөлшегі. C. Заттың ұсақ бөлшектері.

D. Заттың химиялық элементтерінің қасиетін бойына сақтаған ең кіші бөлшегі.

E. Дұрыс жауабы жоқ.

3. Диффузия құбылысы дегеніміз -

A. Бөлшектердің тез қозғалысы. B. Газдағы (сұйықтағы) бөлшектердің ретсіз қозғалысы.

C. Қатты денедегі бөлшектердің ретсіз қозғалысы.

D. Бөлшектердің баяу қозғалысы. E. Бөлшектердің ретсіз қозғалысы.

4. Табиғатта заттың неше күйі кездеседі.

A. 1 B. 2 C. 3 D. 4 E. 5

5. Температура нені сипаттайды?

A. Дененің қозғалыс әреткетін. B. Дененің жылдамдығын

C. Дененің ыстық, суық екендігін. D. Дененің температурасын

E. Дененің қызулық дәрежесін

6. Күн жүйесінде неше планета (ғаламшар) бар?

A. 7 B. 8 C. 9 D. 10 E. 11

7. Жылдамдықтың өлшем бірлігі қандай?

A. м/с2 B. м22 C. м2*с2 D. м/с E. м2

8. Гук заңы қалай өрнектеледі ?

А. F= m1m2/R2 В. F=ma С. F= N. D. F= k Δx Ғ= mg

9. Тығыздық қандай формуламен анықталады?

А .

В.

С .

D.



Е.



10. Деформация дегеніміз

А. Дененің қатты созылуы. В. Дененің пішіні мен өлшемінің өзгеруі.

С. Дененің массасының өзгеруі. D. Дене салмағының азайюы.

Е. Дененің кішіреюі.



Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)



Кейінгі тапсырмалар

Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу.

Кейінгі оқу

§1 Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
440
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі