Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы,
«Асмет Ұлас» педагогика және қызмет көрсету инновациялық колледжі
Физика пәні оқытушысы: Сарбас Айнұр Мәлікқызы

Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия
Ашық сабақ

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Пән: физика |
Колледж: АУТК |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сарбас А.М. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Курс: 1 Топ: |
Қатысқандар: 25 |
Қатыспағандар:- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
- Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алу, мысалдар келтіру және тәжірибе жүзінде сипаттау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық студенттер орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Студенттердің көпшілігі орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады, молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіре алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір студенттер орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады, мысалдар келтіріп, тәжірибе жүзінде сипаттай алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: броундық қозғалыс, диффузия, молекулалар, атомдар, жылулық қозғалыс, механикалық қозғалыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға : Молекула- атом Атом-өте ұсақ бөлшек Қозғалыс- броундық, механикалық Диффузия-құбылыс
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: - Заттың ең ұсақ бөлшектері қалай аталады? -Дененің бір молекуласы туралы не білесіз? - Молекулалардың ретсіз қозғалысын неліктен жылулық қозғалыс деп атайды? мысалдар келтіру - Броундық қозғалыстың себебі неде? - Диффузия құбылысы нені білдіреді? мысалдар келтіру -жылулық қозғалыс пен механикалық қозғалыс айырмашылығы неде? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1)Броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік қалыптасады 2)Жылулық қозғалыс пен механикалық қозғалыс арасындағы айырмашылықтарды көрсете алады 3) Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы мысалдар келтіріп, тәжірибе жүзінде сипаттай алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану Сто элементтері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, Теплотехника, Гидромеханика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
«Мәңгiлiк ел» ұлттық идеяcының «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылығы бoйыншa oқушылapды тoптық жұмыcтa ұйымшылдыққa, opтaқ icтiң нәтижеciне жетуде жaуaпкеpшiлiкке, жеке жұмыcтa өмip бoйы бiлiм aлуғa тәpбиелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Статика. Сақталу заңдары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Оқытушы/ Білім алушы іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасы: 1.«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау: - Дене импульсінің сақталу заңы? - Энергияның сақталу заңы? - импульс моментінің сақталу заңы? 2.Есептер жинағынан есептер шығару Үй тапсырмасы қорытындыланып, жаңа сабақ тақырыбы айтылады. -Сабақ басында, жаңа тақырыпқа сәйкес студенттерден не біледі? –екенін сұрап, «білемін» кестесі толтырылады.
|
Доп Есептер жинағы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«Білемін» кестесін толтырылып, жаңа сабақ бойынша студенттер - не білгісі келеді? - екендігі талқыланып, «Білгім келеді» кестесі толтырылады.
Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар орындайды. Тапсырма 1 «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісін пайдаланып, «Венн диаграммасын» толтыру. (Механикалық қозғалыс пен жылулық қозғалыстың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау) Дескриптор: Механикалық қозғалыс пен жылулық қозғалысты салыстырады; ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай алады. Қалыптастырушы бағалау: жазбаша, ауызша
Тапсырма 2 Эксперименттік тапсырма. Сұйықтардағы броундық қозғалыс пен диффузияны бақылау. І топ: Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді ІІ топ: Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді Дескриптор: тәжірибе жүзінде броундық қозғалыс пен диффузия құбылысын бақылай алады Қалыптастырушы бағалау: ауызша
Тапсырма 3 «Серпілген сауал» - Заттың ең ұсақ бөлшектері қалай аталады? -Дененің бір молекуласы туралы не білесіз? - Молекулалардың ретсіз қозғалысын неліктен жылулық қозғалыс деп атайды? мысалдар келтіру - Броундық қозғалыстың себебі неде? - Диффузия құбылысы нені білдіреді? мысалдар келтіру Дескриптор: сұрақтарға жауап беріп, мысалдар келтіре алады Қалыптастырушы бағалау: ауызша |
Оқулықпен жұмыс Үлестірмелі материал
Зертханалық жұмыс Интерактивті тақта |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында «Білгім келеді» кестесіндегі қандай сұрақтарға жауап болғанын талқылайды. Бүгінгі сабақтан, не үйренгені? туралы топта талқыланып, «Үйрендім» кестесін толтырады.
Рефлексия: «Сөйлемді аяқтау» әдісі «Мен үшін ................... қиын болды» «Мен ................................... түсіндім» «Алдағы уақытта ..............................» |
Үлестірмелі материал |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Өзін-өзі бағалау» әдісі Бағалау парағы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сарбас Айнұр МәлікқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. ДиффузияМатериал туралы қысқаша түсінік
Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алу, мысалдар келтіру және тәжірибе жүзінде сипаттау;
Материалдың қысқаша нұсқасы
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, «Асмет Ұлас» педагогика және қызмет көрсету инновациялық колледжі Физика пәні оқытушысы: Сарбас Айнұр Мәлікқызы
Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия Ашық сабақ
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













