Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы,

    «Асмет Ұлас» педагогика және қызмет көрсету инновациялық колледжі

    Физика пәні оқытушысы: Сарбас Айнұр Мәлікқызы


    Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

    Ашық сабақ






    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



    Пән: физика

    Колледж: АУТК

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Сарбас А.М.

    Курс: 1 Топ:

    Қатысқандар: 25

    Қатыспағандар:-

    Сабақтың тақырыбы

    Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    - Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алу, мысалдар келтіру және тәжірибе жүзінде сипаттау;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық студенттер орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады

    Студенттердің көпшілігі орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады, молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіре алады

    Кейбір студенттер орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады, мысалдар келтіріп, тәжірибе жүзінде сипаттай алады

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    броундық қозғалыс, диффузия, молекулалар, атомдар, жылулық қозғалыс, механикалық қозғалыс

    Диалог құруға :

    Молекула- атом

    Атом-өте ұсақ бөлшек

    Қозғалыс- броундық, механикалық

    Диффузия-құбылыс








    • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

    • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

    • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Заттың ең ұсақ бөлшектері қалай аталады?

    -Дененің бір молекуласы туралы не білесіз?

    - Молекулалардың ретсіз қозғалысын неліктен жылулық қозғалыс деп атайды? мысалдар келтіру

    - Броундық қозғалыстың себебі неде?

    - Диффузия құбылысы нені білдіреді? мысалдар келтіру

    -жылулық қозғалыс пен механикалық қозғалыс айырмашылығы неде?

    Бағалау критерийлері

    1)Броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік қалыптасады

    2)Жылулық қозғалыс пен механикалық қозғалыс арасындағы айырмашылықтарды көрсете алады

    3) Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы мысалдар келтіріп, тәжірибе жүзінде сипаттай алады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Сто элементтері

    Пәнаралық байланыс

    Химия, Теплотехника, Гидромеханика

    Құндылықтар

    «Мәңгiлiк ел» ұлттық идеяcының «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылығы бoйыншa oқушылapды тoптық жұмыcтa ұйымшылдыққa, opтaқ icтiң нәтижеciне жетуде жaуaпкеpшiлiкке, жеке жұмыcтa өмip бoйы бiлiм aлуғa тәpбиелеу

    Алдыңғы оқу

    Статика. Сақталу заңдары

    Жоспар

    Сабақ кезеңдері

    Оқытушы/ Білім алушы іс-әрекеті

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Үй тапсырмасы: 1.«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау:

    - Дене импульсінің сақталу заңы?

    - Энергияның сақталу заңы?

    - импульс моментінің сақталу заңы?

    2.Есептер жинағынан есептер шығару

    Үй тапсырмасы қорытындыланып, жаңа сабақ тақырыбы айтылады.

    -Сабақ басында, жаңа тақырыпқа сәйкес студенттерден не біледі? –екенін сұрап, «білемін» кестесі толтырылады.

    Білемін



    +





    Доп




    Есептер жинағы


    Сабақтың ортасы

    «Білемін» кестесін толтырылып, жаңа сабақ бойынша студенттер - не білгісі келеді? - екендігі талқыланып, «Білгім келеді» кестесі толтырылады.

    Білемін

    Білгім келеді


    +

    +


    Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар орындайды.

    Тапсырма 1

    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісін пайдаланып, «Венн диаграммасын» толтыру. (Механикалық қозғалыс пен жылулық қозғалыстың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау)

    Дескриптор:

    Механикалық қозғалыс пен жылулық қозғалысты салыстырады; ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай алады.

    Қалыптастырушы бағалау: жазбаша, ауызша


    Тапсырма 2

    Эксперименттік тапсырма. Сұйықтардағы броундық қозғалыс пен диффузияны бақылау.

    І топ: Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді

    ІІ топ: Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді

    Дескриптор: тәжірибе жүзінде броундық қозғалыс пен диффузия құбылысын бақылай алады

    Қалыптастырушы бағалау: ауызша


    Тапсырма 3

    «Серпілген сауал»

    - Заттың ең ұсақ бөлшектері қалай аталады?

    -Дененің бір молекуласы туралы не білесіз?

    - Молекулалардың ретсіз қозғалысын неліктен жылулық қозғалыс деп атайды? мысалдар келтіру

    - Броундық қозғалыстың себебі неде?

    - Диффузия құбылысы нені білдіреді? мысалдар келтіру

    Дескриптор: сұрақтарға жауап беріп, мысалдар келтіре алады

    Қалыптастырушы бағалау: ауызша

    Оқулықпен жұмыс

    Үлестірмелі материал









    Зертханалық жұмыс








    Интерактивті тақта


    Сабақтың соңы

    Сабақ соңында «Білгім келеді» кестесіндегі қандай сұрақтарға жауап болғанын талқылайды. Бүгінгі сабақтан, не үйренгені? туралы топта талқыланып, «Үйрендім» кестесін толтырады.

    Білемін

    Білгім келеді

    Үйрендім

    +

    +

    +

    Рефлексия:

    «Сөйлемді аяқтау» әдісі

    «Мен үшін ................... қиын болды»

    «Мен ................................... түсіндім»

    «Алдағы уақытта ..............................»

    Үлестірмелі материал


    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



    Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

    • оқушылардың қызығушылығын арттыратын тапсырмалар мен жаттығуларды жəне ресурстарды бердім

    «Өзін-өзі бағалау» әдісі

    Бағалау парағы

    • Химия, Теплотехника, Гидромеханика

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

    Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қорытынды бағалау


    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

    1:


    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сарбас Айнұр Мәлікқызы
    28 Қараша 2021
    647
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алу, мысалдар келтіру және тәжірибе жүзінде сипаттау;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы,

    «Асмет Ұлас» педагогика және қызмет көрсету инновациялық колледжі

    Физика пәні оқытушысы: Сарбас Айнұр Мәлікқызы


    Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

    Ашық сабақ






    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



    Пән: физика

    Колледж: АУТК

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Сарбас А.М.

    Курс: 1 Топ:

    Қатысқандар: 25

    Қатыспағандар:-

    Сабақтың тақырыбы

    Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    - Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алу, мысалдар келтіру және тәжірибе жүзінде сипаттау;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық студенттер орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады

    Студенттердің көпшілігі орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады, молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіре алады

    Кейбір студенттер орындай алады: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік алады, мысалдар келтіріп, тәжірибе жүзінде сипаттай алады

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    броундық қозғалыс, диффузия, молекулалар, атомдар, жылулық қозғалыс, механикалық қозғалыс

    Диалог құруға :

    Молекула- атом

    Атом-өте ұсақ бөлшек

    Қозғалыс- броундық, механикалық

    Диффузия-құбылыс








    • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

    • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

    • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Заттың ең ұсақ бөлшектері қалай аталады?

    -Дененің бір молекуласы туралы не білесіз?

    - Молекулалардың ретсіз қозғалысын неліктен жылулық қозғалыс деп атайды? мысалдар келтіру

    - Броундық қозғалыстың себебі неде?

    - Диффузия құбылысы нені білдіреді? мысалдар келтіру

    -жылулық қозғалыс пен механикалық қозғалыс айырмашылығы неде?

    Бағалау критерийлері

    1)Броундық қозғалыс, диффузия туралы түсінік қалыптасады

    2)Жылулық қозғалыс пен механикалық қозғалыс арасындағы айырмашылықтарды көрсете алады

    3) Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия туралы мысалдар келтіріп, тәжірибе жүзінде сипаттай алады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Сто элементтері

    Пәнаралық байланыс

    Химия, Теплотехника, Гидромеханика

    Құндылықтар

    «Мәңгiлiк ел» ұлттық идеяcының «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылығы бoйыншa oқушылapды тoптық жұмыcтa ұйымшылдыққa, opтaқ icтiң нәтижеciне жетуде жaуaпкеpшiлiкке, жеке жұмыcтa өмip бoйы бiлiм aлуғa тәpбиелеу

    Алдыңғы оқу

    Статика. Сақталу заңдары

    Жоспар

    Сабақ кезеңдері

    Оқытушы/ Білім алушы іс-әрекеті

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Үй тапсырмасы: 1.«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау:

    - Дене импульсінің сақталу заңы?

    - Энергияның сақталу заңы?

    - импульс моментінің сақталу заңы?

    2.Есептер жинағынан есептер шығару

    Үй тапсырмасы қорытындыланып, жаңа сабақ тақырыбы айтылады.

    -Сабақ басында, жаңа тақырыпқа сәйкес студенттерден не біледі? –екенін сұрап, «білемін» кестесі толтырылады.

    Білемін



    +





    Доп




    Есептер жинағы


    Сабақтың ортасы

    «Білемін» кестесін толтырылып, жаңа сабақ бойынша студенттер - не білгісі келеді? - екендігі талқыланып, «Білгім келеді» кестесі толтырылады.

    Білемін

    Білгім келеді


    +

    +


    Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар орындайды.

    Тапсырма 1

    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісін пайдаланып, «Венн диаграммасын» толтыру. (Механикалық қозғалыс пен жылулық қозғалыстың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау)

    Дескриптор:

    Механикалық қозғалыс пен жылулық қозғалысты салыстырады; ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай алады.

    Қалыптастырушы бағалау: жазбаша, ауызша


    Тапсырма 2

    Эксперименттік тапсырма. Сұйықтардағы броундық қозғалыс пен диффузияны бақылау.

    І топ: Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді

    ІІ топ: Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді

    Дескриптор: тәжірибе жүзінде броундық қозғалыс пен диффузия құбылысын бақылай алады

    Қалыптастырушы бағалау: ауызша


    Тапсырма 3

    «Серпілген сауал»

    - Заттың ең ұсақ бөлшектері қалай аталады?

    -Дененің бір молекуласы туралы не білесіз?

    - Молекулалардың ретсіз қозғалысын неліктен жылулық қозғалыс деп атайды? мысалдар келтіру

    - Броундық қозғалыстың себебі неде?

    - Диффузия құбылысы нені білдіреді? мысалдар келтіру

    Дескриптор: сұрақтарға жауап беріп, мысалдар келтіре алады

    Қалыптастырушы бағалау: ауызша

    Оқулықпен жұмыс

    Үлестірмелі материал









    Зертханалық жұмыс








    Интерактивті тақта


    Сабақтың соңы

    Сабақ соңында «Білгім келеді» кестесіндегі қандай сұрақтарға жауап болғанын талқылайды. Бүгінгі сабақтан, не үйренгені? туралы топта талқыланып, «Үйрендім» кестесін толтырады.

    Білемін

    Білгім келеді

    Үйрендім

    +

    +

    +

    Рефлексия:

    «Сөйлемді аяқтау» әдісі

    «Мен үшін ................... қиын болды»

    «Мен ................................... түсіндім»

    «Алдағы уақытта ..............................»

    Үлестірмелі материал


    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



    Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

    • оқушылардың қызығушылығын арттыратын тапсырмалар мен жаттығуларды жəне ресурстарды бердім

    «Өзін-өзі бағалау» әдісі

    Бағалау парағы

    • Химия, Теплотехника, Гидромеханика

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

    Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қорытынды бағалау


    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

    1:


    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 10 сынып
    28.11.2021
    647
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сарбас Айнұр Мәлікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации