Сабақтың
басы
7
мин
“Ой қозғау
әдісі”
Ашық
сұрақтар
10
минут
10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Топқа
бөлу
«Атом ,атом – молекула» әдісі
бойынша оқушыларға жағымды атмосфералық ахуал қалыптастырып , топқа
бөліп аламын.
1 топ- - Броундық қозғалыс
тобы
2 топ – Диффузия
тобы
3 топ – Температура
тобы
І.
«Ой
қозғау» әдісі арқылы
7.4.1.2 "Заттар атомдар мен
молекулалардан түзілетінін білу" оқу мақсаты бойынша 7 сыныпта
химия пәнінен алған білімдерін еске түсіреді.
Заттың құрылысын еске
түсіру мақсатында
видео
көрсетіледі.
https://i.ytimg.com/vi/fzwaTwI9E-8/maxresdefault.jpg
https://wordwall.net/resource/77245748
Молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын
түсіндіру (5 минут)
Түсіндірме:
Молекулалардың кездейсоқ әрі үздіксіз қозғалысы.
Қозғалыс жылдамдығы мен бағыттары
әртүрлі.
Түсіндірме:
Молекулалар бір-бірімен соқтығысып, энергия
алмасады.
Түсіндірме:
Температураның жоғарылауы молекулалардың қозғалыс
жылдамдығын арттырады.
Тәжірибелер
(10
минут)
Мақсаты:
Су бетінде түйіршіктердің қозғалысын
бақылау.
Құралдар:
Ыдысқа су, кішкентай түйіршіктер (тұз,
қант).
Сипаттама:
Су бетіне түйіршіктерді салып, олардың кездейсоқ
қозғалысын бақылау. Бұл молекулалардың үздіксіз қозғалысын
дәлелдейді.
Мақсаты:
Газ қысымының температураға тәуелділігін
көрсету.
Құралдар:
Баллон, насос,
термометр.
Сипаттама:
Баллонды жылытып, оның ішіндегі газ қысымының
өзгерісін өлшеу. Газдың температурасы артқанда қысымның көтерілуін
бақылау.Ветуалды зертханада
көрсетеді
https://phet.colorado.edu/sims/html/gases-intro/latest/gases-intro_en.html"
Мақсаты:
Температураның диффузия жылдамдығына әсерін
көрсету.
Құралдар:
Суды араластыру үшін түйіршіктер мен
су.
Сипаттама:
Судың әртүрлі температураларында түйіршіктердің
диффузия жылдамдығын бақылау. Ыстық суда түйіршіктердің жылдам
таралатынын көру.
Ветуалды зертханада
көрсетеді
https://phet.colorado.edu/sims/html/diffusion/latest/diffusion_en.html"
|
Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі.
«Атом ,атом – молекула» әдісі
бойынша оқушылар 3 топқа
бірігеді.
Окушылар өткен
білімді еске түсіріп, МКТ негізгі 3 қағидасын
тұжырымдайды.
Окушылар МКТ негізгі
3 қағидасына тәжірибелік тапсырмалар орындайды және МКТ 3 қағидасын
тұжырымдайды.
Веруалды зертхананың
көмегімен тәжірибелік тапсырмаларды
орындайды.
.
|
Дескриптор
- Жылулық
қозғалыстың физикалық мағынасын
біледі;
- Броундық
қозғалысты сипаттайды;
-МКТ –ң негізгі
қағидаларын біледі.
Жалпы
балл-1
Дескриптор:
-жылулық қозғалысты
сипаттайды.
-молекулалардың сұйықтағы қозғалысын
түсінеді.
Жалпы
балл-2
|
АКТ
Презентация
Видео
көрсетілім
|
Сабақтың
ортасы.
Жұптық
жұмыс
7
мин
|
ІІ.
Қолдану
«Диффузияның
пайдасы мен зияны қандай
?»
|
Оқушылар берілген
кетседе
«Диффузияның
пайдасы мен зияны қандай
?»
сипаттайды
|
Дескриптор
-диффузия құбылысының қолданылу аймағын
ажыратады
Жалпы балл
-3
|
АКТ
Презентация
8-сынып
оқулық
|
“Жабық тест”
әдісі
11-мин
|
ІІІ.
Жинақтау.
https://wordwall.net/resource/77234840
|
Оқушылар тест
жұмысын орындайды
|
Дескриптор
- Диффузия құбылысы
бойынша білімін
қолданады
-заттың құрылысын
біледі
Броундық қозғалысты
түсінеді.
Жалпы
балл-2
|
ДК экраны, дәптер,
оқулық
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5
мин
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Рефлексия
бойынша оқушы өзінің
сабақтағы формативтік бағасын шығарады
.
«Тик-Ток» әдісі
бойынша кері байланыс аламын
Сабақ маған
ұнады!
Түсінбеген тұсымды жазып
қалдырамын !
Білгенімді басқамен
бөлісемін!
Үйге
тапсырма: Броундық қозғалыс. Диффузия
тақырыбын оқу
Әр тапсырманың
бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
|
Оқушылар «Тик-Ток»
әдісі бойынша кері байланыс
береді
Сабақ ұнаса лайк ты
алып тик-ток қалташасына салады .Сұрақтары болса Пікір қалдырамын
стиккерін алып өзі түсінбеген сұрақты жазып қалдырады.Егер оқушы
тақырыпты жақсы меңгерген болса Бөлісемін стиккерін алып бүгінгі
сабақты толық меңгерненін білдіреді
.
Оқушылар сабақтағы
жеткен деңгейіне байланысты өз ойларын
айтады.
|
Форматив
тік
бағалау
|
Бағалау
парақшасы
Стиккерлер
|