Материалдар / Жылулық қозғалыс.Диффузия ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жылулық қозғалыс.Диффузия ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ , зерттеу сабағына , 1 күндік жоба сабағына қолдануға болатын заманауи цифрлық программаларды қолана отырып кермет етіп өтуге арналған сабақ.Қосымша тапсырмаларын бөлек жіберемін .Барлық тапсырма жеке -жеке документте тек шығарып қолдана бересіз .Балау парағы дескриптомен 10 балдық шкала бойынша қойылған .Қажет болса хабарласыңыздар кез-келген тақырыпқа ашық сабақ жазып беремін. Оқу мақсаты: 8.3.1.1 – молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қырқүйек 2024
138
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.1.1 молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын түсіндіру және оларды дәлелдейтін мысалдар мен тәжірибелер көрседі.

Оқушылардың теориялық білімдерін практикада қолданады.

Ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптасады және табиғаттың физикалық құбылыстарына қызығушылықтары артады


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







7 мин

Ой қозғау әдісі”




























Ашық сұрақтар


10 минут







































10 минут

































































































Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Топқа бөлу

«Атом ,атом – молекула» әдісі бойынша оқушыларға жағымды атмосфералық ахуал қалыптастырып , топқа бөліп аламын.

1 топ- - Броундық қозғалыс тобы

2 топ – Диффузия тобы

3 топ – Температура тобы


І. «Ой қозғау» әдісі арқылы 7.4.1.2 "Заттар атомдар мен молекулалардан түзілетінін білу" оқу мақсаты бойынша 7 сыныпта химия пәнінен алған білімдерін еске түсіреді. Заттың құрылысын еске түсіру мақсатында видео көрсетіледі.

https://i.ytimg.com/vi/fzwaTwI9E-8/maxresdefault.jpg


https://wordwall.net/resource/77245748

Молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын түсіндіру (5 минут)

  • Қағида 1: Молекулалардың үздіксіз қозғалысы

Түсіндірме: Молекулалардың кездейсоқ әрі үздіксіз қозғалысы. Қозғалыс жылдамдығы мен бағыттары әртүрлі.

  • Қағида 2: Молекулалар арасындағы соқтығысу

Түсіндірме: Молекулалар бір-бірімен соқтығысып, энергия алмасады.

  • Қағида 3: Молекулалардың температураға тәуелділігі

Түсіндірме: Температураның жоғарылауы молекулалардың қозғалыс жылдамдығын арттырады.

Тәжірибелер (10 минут)

  • Тәжірибе 1: Броундық қозғалыс

Мақсаты: Су бетінде түйіршіктердің қозғалысын бақылау.

Құралдар: Ыдысқа су, кішкентай түйіршіктер (тұз, қант).

Сипаттама: Су бетіне түйіршіктерді салып, олардың кездейсоқ қозғалысын бақылау. Бұл молекулалардың үздіксіз қозғалысын дәлелдейді.

  • Тәжірибе 2: Газ қысымы мен температура

Мақсаты: Газ қысымының температураға тәуелділігін көрсету.

Құралдар: Баллон, насос, термометр.

Сипаттама: Баллонды жылытып, оның ішіндегі газ қысымының өзгерісін өлшеу. Газдың температурасы артқанда қысымның көтерілуін бақылау.Ветуалды зертханада көрсетеді

https://phet.colorado.edu/sims/html/gases-intro/latest/gases-intro_en.html"



  • Тәжірибе 3: Диффузия және температура әсері

Мақсаты: Температураның диффузия жылдамдығына әсерін көрсету.

Құралдар: Суды араластыру үшін түйіршіктер мен су.

Сипаттама: Судың әртүрлі температураларында түйіршіктердің диффузия жылдамдығын бақылау. Ыстық суда түйіршіктердің жылдам таралатынын көру.

Ветуалды зертханада көрсетеді

https://phet.colorado.edu/sims/html/diffusion/latest/diffusion_en.html"







Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.



«Атом ,атом – молекула» әдісі бойынша оқушылар 3 топқа бірігеді.




























Окушылар өткен білімді еске түсіріп, МКТ негізгі 3 қағидасын тұжырымдайды.

































Окушылар МКТ негізгі 3 қағидасына тәжірибелік тапсырмалар орындайды және МКТ 3 қағидасын тұжырымдайды.



Веруалды зертхананың көмегімен тәжірибелік тапсырмаларды орындайды.












.













































Дескриптор

- Жылулық қозғалыстың физикалық мағынасын біледі;

- Броундық қозғалысты сипаттайды;

-МКТ –ң негізгі қағидаларын біледі.


Жалпы балл-1

































Дескриптор:

-жылулық қозғалысты сипаттайды.

-молекулалардың сұйықтағы қозғалысын түсінеді.

Жалпы балл-2








АКТ

Презентация

Видео көрсетілім










Сабақтың ортасы.

Жұптық жұмыс

7 мин




ІІ. Қолдану

«Диффузияның пайдасы мен зияны қандай ?»

Пайдасы

Зияны










Оқушылар берілген кетседе

«Диффузияның пайдасы мен зияны қандай ?»

сипаттайды


Дескриптор

-диффузия құбылысының қолданылу аймағын ажыратады


Жалпы балл -3




АКТ

Презентация

8-сынып оқулық







Жабық тест” әдісі

11-мин











ІІІ. Жинақтау.


https://wordwall.net/resource/77234840


Оқушылар тест жұмысын орындайды


Дескриптор

Диффузия құбылысы бойынша білімін қолданады

-заттың құрылысын біледі

Броундық қозғалысты түсінеді.


Жалпы балл-2








ДК экраны, дәптер, оқулық















Сабақтың соңы


Рефлексия

5 мин


Бағалау




Үй тапсырмасы



Рефлексия

бойынша оқушы өзінің сабақтағы формативтік бағасын шығарады .

«Тик-Ток» әдісі бойынша кері байланыс аламын


Сабақ маған ұнады!

Түсінбеген тұсымды жазып қалдырамын !

Білгенімді басқамен бөлісемін!


Үйге тапсырма: Броундық қозғалыс. Диффузия тақырыбын оқу

Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау


Оқушылар «Тик-Ток» әдісі бойынша кері байланыс береді

Сабақ ұнаса лайк ты алып тик-ток қалташасына салады .Сұрақтары болса Пікір қалдырамын стиккерін алып өзі түсінбеген сұрақты жазып қалдырады.Егер оқушы тақырыпты жақсы меңгерген болса Бөлісемін стиккерін алып бүгінгі сабақты толық меңгерненін білдіреді .

Оқушылар сабақтағы жеткен деңгейіне байланысты өз ойларын айтады.

Форматив

тік бағалау

Бағалау парақшасы

Стиккерлер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!